a 2.2-t szidják mint a bokrot.___Samy___ írta:Toyota 2.0 D4D dízel motorokrol van vkinek vmilyen tapasztalata? Egy 2007-es Avensisrol lenne szó.
erről nem hallani rosszat.
HozzászólásSzerző: Kercsó » 2019. február 3., vasárnap 8:11
a 2.2-t szidják mint a bokrot.___Samy___ írta:Toyota 2.0 D4D dízel motorokrol van vkinek vmilyen tapasztalata? Egy 2007-es Avensisrol lenne szó.
HozzászólásSzerző: nmate » 2019. február 2., szombat 20:15
Alapvetően ez a szabály valóban helyt áll és be is kell tartani. De Amennyiben az úttest nem alkalmas kerékpáros közlekedésre, lehet kerékpározni a járdán max 10 km/h sebességgel. Mivel a zebra több helyzetben tekinthető a járda meghosszabbításának, így ott is lehet.Remy írta:Ez hol van leírva? Mert a KRESZ ezt írja, idézem: A kerékpárosnak a kerékpárról le kell szállnia és azt tolva - a gyalogosok közlekedésére vonatkozó szabályok szerint - kell az úttesten áthaladnia.nmate írta: Kis kiegészítés: lehet kerékpárral a zebrán átmenni, úgy hogy rajta ülsz, csak épp nincs elsőbbséged. Legfeljebb 10 km/h sebességgel, hasonlóan, mint a járdán. Ahol szintén a gyalogosok elsőbbségének kárára nem mehet a kerékpározás, de amúgy szabályos.
HozzászólásSzerző: Remy » 2019. február 2., szombat 17:58
HozzászólásSzerző: ___Samy___ » 2019. február 2., szombat 17:40
HozzászólásSzerző: Remy » 2019. február 2., szombat 17:07
Ez hol van leírva? Mert a KRESZ ezt írja, idézem: A kerékpárosnak a kerékpárról le kell szállnia és azt tolva - a gyalogosok közlekedésére vonatkozó szabályok szerint - kell az úttesten áthaladnia.nmate írta: Kis kiegészítés: lehet kerékpárral a zebrán átmenni, úgy hogy rajta ülsz, csak épp nincs elsőbbséged. Legfeljebb 10 km/h sebességgel, hasonlóan, mint a járdán. Ahol szintén a gyalogosok elsőbbségének kárára nem mehet a kerékpározás, de amúgy szabályos.
HozzászólásSzerző: Rabiosa » 2019. február 2., szombat 16:55
HozzászólásSzerző: nmate » 2019. február 2., szombat 16:41
HozzászólásSzerző: kodo » 2019. február 2., szombat 11:18
itt a lényeg ebben a szituacioban. Foleg az utolsó mondat.dzsi91 írta:
Alapból zebrán nem bringázunk, szerintem esélye nem volt a sofőrnek és nem is kellett volna számítson rá mert a zebrán gyalogosra számítasz.Belső sávban ment az autó bárki gyalogosan kilép elé van ideje lereagálni de így semmi.
HozzászólásSzerző: dzsi91 » 2019. február 2., szombat 11:11
HozzászólásSzerző: tibi18 » 2019. február 2., szombat 10:57
HozzászólásSzerző: M1Ö » 2019. február 2., szombat 10:00
HozzászólásSzerző: RealVazquez » 2019. február 2., szombat 9:50
HozzászólásSzerző: M1Ö » 2019. február 2., szombat 9:44
Egyébként nem tudom elképzelni, hogy abba a kereszteződésbe 90+al ment bele. Még 40-50el is durva bevenni, 90nel szerintem elszállt volna, mint a győzelmi zászló.Realista24 írta:nem hajtunk be közel szazzal egy kereszteződésbe pirosnal.
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2019. február 2., szombat 0:17
Nem. Mind felmond és elmegy.kiserik írta:Csak sajnos, mint a példa is mutatja, arra használják fel, hogy példát statuáljanak a kékfényeseknek. Nem baj. Majd meg lesz annak is a böjtje, aztán majd lehet azért büntetni, mert alap tempóban közlekednek a mentők és megadják az elsőbbséget (ami amúgy nekik jár) a kereszteződésekben. Már ha marad még mentős az országban ezek után.'shutterisland írta:
no mindegy, oriasi tragedia, talan arra lehet felhasznalni, hogy konkret elrettento peldakent mutassak be iskolakban az ilyen kozlekedessel kapcsolatos / prevencios eloadasokon.
HozzászólásSzerző: Jim » 2019. február 1., péntek 21:48
HozzászólásSzerző: Steve » 2019. február 1., péntek 21:22
Remélem ez nem nekem jött, mert ahogy írtam én nem emeltem volna a mentős büntetését és nem súlytanám mégjobban, elég ez a tragédia neki így is egy életre.kiserik írta:Csak sajnos, mint a példa is mutatja, arra használják fel, hogy példát statuáljanak a kékfényeseknek. Nem baj. Majd meg lesz annak is a böjtje, aztán majd lehet azért büntetni, mert alap tempóban közlekednek a mentők és megadják az elsőbbséget (ami amúgy nekik jár) a kereszteződésekben. Már ha marad még mentős az országban ezek után.'shutterisland írta:
no mindegy, oriasi tragedia, talan arra lehet felhasznalni, hogy konkret elrettento peldakent mutassak be iskolakban az ilyen kozlekedessel kapcsolatos / prevencios eloadasokon.
HozzászólásSzerző: kiserik » 2019. február 1., péntek 21:17
Csak sajnos, mint a példa is mutatja, arra használják fel, hogy példát statuáljanak a kékfényeseknek. Nem baj. Majd meg lesz annak is a böjtje, aztán majd lehet azért büntetni, mert alap tempóban közlekednek a mentők és megadják az elsőbbséget (ami amúgy nekik jár) a kereszteződésekben. Már ha marad még mentős az országban ezek után.'shutterisland írta:
no mindegy, oriasi tragedia, talan arra lehet felhasznalni, hogy konkret elrettento peldakent mutassak be iskolakban az ilyen kozlekedessel kapcsolatos / prevencios eloadasokon.
HozzászólásSzerző: 'shutterisland » 2019. február 1., péntek 21:13
HozzászólásSzerző: Steve » 2019. február 1., péntek 21:12
De. De leírtam remy.Remy írta:Ezt ne. Legalább ezt ne írtad volna le.Steve írta: A kreszt sem tudom egy gyereken számonkérni, mert lehet soha nem hallott arról, hogy át kell tolni.
HozzászólásSzerző: kiserik » 2019. február 1., péntek 21:11
Írtam egy hosszabbat, de nincs értelme ,így kitöröltem, de ezt azért megmentem:Remy írta:Ezt ne. Legalább ezt ne írtad volna le.Steve írta: A kreszt sem tudom egy gyereken számonkérni, mert lehet soha nem hallott arról, hogy át kell tolni.
Jelenlévő fórumozók: 81 regisztrált és 0 vendég
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem