OFF
Re: OFF
Sztem az autózás már rég nem akkora luxus mint régen, vagyis bár éve ezt mondtam, azóta mondjuk duplájára emelkedtek az üa árak.
De ettől függetlenül is, sztem egy 300-350 ezres fizuval belefér egy autó fenntartása, akár évi 5-7 ezer km-re. Én úgy vagyok vele, hogy egyáltalán nem létszükséglet az autóm, de baromi jó, hogy van. Ha bármikor kell, SOS, akár segíteni családnak/barátnak, vagy csak neked kell olyan helyre menni ami tömeggel kényelmetlen és hosszú lenne, már megéri hogy van.
Ráadásul bp-ként a tömegközlekedést hagyjuk... Rengeteg öreg szar villamos, amikben nincs légkondi, rengeteg hajléktalan meg c típusú utastárs, retek, kosz, hány, húgy-szar és még sorolhatnám. Megállók is úgy néznek ki mint az okádék. Persze egy közel 2 milliós városban nem is lehet elvárni, hogy tiszta és szép legyen minden, de biztos lehetne jobban törekedne ezen dolgok javításán. Szóval ezek se hozzák meg a kedvemet a tömegközlekedéshez.
Mondjuk a belvárosba jellemzően bkv-zom, mert a parkolás meg halálos.
De ettől függetlenül is, sztem egy 300-350 ezres fizuval belefér egy autó fenntartása, akár évi 5-7 ezer km-re. Én úgy vagyok vele, hogy egyáltalán nem létszükséglet az autóm, de baromi jó, hogy van. Ha bármikor kell, SOS, akár segíteni családnak/barátnak, vagy csak neked kell olyan helyre menni ami tömeggel kényelmetlen és hosszú lenne, már megéri hogy van.
Ráadásul bp-ként a tömegközlekedést hagyjuk... Rengeteg öreg szar villamos, amikben nincs légkondi, rengeteg hajléktalan meg c típusú utastárs, retek, kosz, hány, húgy-szar és még sorolhatnám. Megállók is úgy néznek ki mint az okádék. Persze egy közel 2 milliós városban nem is lehet elvárni, hogy tiszta és szép legyen minden, de biztos lehetne jobban törekedne ezen dolgok javításán. Szóval ezek se hozzák meg a kedvemet a tömegközlekedéshez.
Mondjuk a belvárosba jellemzően bkv-zom, mert a parkolás meg halálos.
Re: OFF
Pont, hogy nalunk a varos a varosban elv a beidegzodes, avagy a lakotelepek, es ezert akar a nagy tobbseg kiszakadni a varosbol. Pedig regen is es most is a lakotelepeket azert talaltak/talaljak ki, hogy ne kelljen kimozdulnod egy bizonyos korbol. Es azok nem a belvarosban vannak, hanem a varosok kulso reszein.Dupla D írta:
És tudom, a többségben nem az élete nagy terve, hogy belvárosban él, hanem külvárosban egy nagy kertes házban, ezzel aláírva azt, hogy ő bizony autóval fog közlekedni szinte mindenhova. Én se akarok belvárosban élni, még ha tizedannyi autó is lenne.
Ez utóbbi egy berögződés, ami a szocializmusból ránk maradt. Ennél már csak az amerikai vonal a rosszabb, ahol a városok végképp autókra lettek kitalálva.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 62893
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Más a random rendelés, meg más lefixalni előre a dolgokat.h3x0r írta:Bolton rakerestem, havi 19 munkaba jaras, 8 bevasarlas, 3 hetvegi kiruccanas 85-90 ezer forint. Nagyjabol realis.Realista24 írta:
De senki nem arról irt, hogy menjen busszal vagy bicajjal, hanem hogy taxizva például olcsóbban ki tud jönni, mint így.
De ez amit írsz, már nem 2-2500km évente.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
- Dupla D
- Hozzászólások: 2846
- Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 20:30
- Kedvenc játékosaid: Guti, Carvajal
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Ez az autóhasználat egy nagyon érdekes téma, nagyobb vitákat tud generálni, mint a politika, kezdve azzal, hogy a közösség érdeke a kompakt város, ahol 15 perc gyaloglással el lehet érni szinte mindent. Iskolát, munkahelyet, boltokat, egészségügyi szolgáltatásokat stb. Ez az egyik idilli véglet.
A másik, hogy az illető alanyi jognak tekinti az autózást, leszarja, hogy minden egyes útjának közvetett következményei lehetnek másra nézve (kipufogógáz, parkolás közterületen, forgalmat generál stb) és még wcre is autóval megy.
És tudom, a többségben nem az élete nagy terve, hogy belvárosban él, hanem külvárosban egy nagy kertes házban, ezzel aláírva azt, hogy ő bizony autóval fog közlekedni szinte mindenhova. Én se akarok belvárosban élni, még ha tizedannyi autó is lenne.
Ez utóbbi egy berögződés, ami a szocializmusból ránk maradt. Ennél már csak az amerikai vonal a rosszabb, ahol a városok végképp autókra lettek kitalálva.
A másik, hogy az illető alanyi jognak tekinti az autózást, leszarja, hogy minden egyes útjának közvetett következményei lehetnek másra nézve (kipufogógáz, parkolás közterületen, forgalmat generál stb) és még wcre is autóval megy.
És tudom, a többségben nem az élete nagy terve, hogy belvárosban él, hanem külvárosban egy nagy kertes házban, ezzel aláírva azt, hogy ő bizony autóval fog közlekedni szinte mindenhova. Én se akarok belvárosban élni, még ha tizedannyi autó is lenne.
Ez utóbbi egy berögződés, ami a szocializmusból ránk maradt. Ennél már csak az amerikai vonal a rosszabb, ahol a városok végképp autókra lettek kitalálva.
"Louie, I think this is a beginning of beautiful friendship" - Garga Pitic.
- h3x0r
- Hozzászólások: 9209
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Nagyvárad
Re: OFF
Bolton rakerestem, havi 19 munkaba jaras, 8 bevasarlas, 3 hetvegi kiruccanas 85-90 ezer forint. Nagyjabol realis.Realista24 írta:De senki nem arról irt, hogy menjen busszal vagy bicajjal, hanem hogy taxizva például olcsóbban ki tud jönni, mint így.h3x0r írta:
Ugy irjatok, mintha egy elektromos autorol lenne szo, amit a nagy tobbseg azert vesz meg, mert megteheti.
Az, hogy valaki nem akar minden reggel negyed 8kor elindulni a buszmegalloba, hogy elerje a feles buszt, hanem inkabb 7:50kor beinditja a kocsijat es igyis idoben beer, azt egyaltalan nem sorolnam az "elvezetek" kategoriaba. Vagy hogy hazafele nem akarja 20 percig a 34 fokban varni a buszt.
- Dupla D
- Hozzászólások: 2846
- Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 20:30
- Kedvenc játékosaid: Guti, Carvajal
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Aki ilyen rövid távra munkába autóval megy, az nem csak munkába fog autóval menni, hanem mindenhova. Bevásárolni, elugrani a három utcával arrébb lévő rokonokhoz, elviszi a gyereket suliba, edzésre stb.'shutterisland írta:???Aki munkába jár kocsival, az nem 2000 kilométert megy egy évben.
atlagember 5 napot dolgozik hetente, az egy evben 260 nap, minusz szabik, tappenz, akarmi.
szamoljunk 230-al.
2000 : 230 = 8.7km naponta
szerinted 100 emberbol ezt mennyi fogja lebiciklizni naponta vagy videken/kieso helyen dolgozva tomegkozlekedessel elbohockodni ?
harmada sem.
"Louie, I think this is a beginning of beautiful friendship" - Garga Pitic.
- nmate
- Hozzászólások: 13789
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:24
- Kedvenc játékosaid: Arbeloa
Re: OFF
Amúgy ezt mondtam én is tegnap, folyamat elbészél mindenki a másik mellett, úgy forgatja a szavakat, hogy igaza legyen valahogyhehetheoriginal írta:Veletek nincs ertelme vitazni
De úgy látom azért te is magadra vetted ezt.hehetheoriginal írta:Aki magara veszi, pont annak szolt
Én egyébként értem amit mondasz, én is imádom az autókat, főleg a veterán verdákat, a maiakkal nem vagyok jó barátságban egyébként. NFSU előtt ülve mindig mondogattam, hogy első autóm tuti egy MX5 NB lesz, de mire odaértem, más dolgok lettek fontosabbak, ez háttérbe került. Az autó alapvetően igenis egy használati tárgy lett így számomra elsősorban, aminél jó, ha tudok költségeket minimalizálni. Aztán ha majd biztosítottam a gyerekeim jövőjét, akkor esetleg újra előveszem ezt a topikot.
kiserik írta:Mennyi kell? Parancsolj: ...nmate írta: Hát, adaptív tempomatos csaladi szekér nem tudom van-e 15 milla alatt, de nekem sosem lesz akkor ilyen
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 62893
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
De senki nem arról irt, hogy menjen busszal vagy bicajjal, hanem hogy taxizva például olcsóbban ki tud jönni, mint így.h3x0r írta:Ugy irjatok, mintha egy elektromos autorol lenne szo, amit a nagy tobbseg azert vesz meg, mert megteheti.Halfkey írta:
"természetesen ha valaki megteheti bátran költsön az élvezetekre"
"de persze élvezzük amit élvezni akarunk."
Az, hogy valaki nem akar minden reggel negyed 8kor elindulni a buszmegalloba, hogy elerje a feles buszt, hanem inkabb 7:50kor beinditja a kocsijat es igyis idoben beer, azt egyaltalan nem sorolnam az "elvezetek" kategoriaba. Vagy hogy hazafele nem akarja 20 percig a 34 fokban varni a buszt.
Apameknak én is ezt javasoltam anno, mert ha kellett volna hosszútávra, lehetett volna bérelni, városban mindenhova bicajjal mentek, de a kocsi mellett döntöttek mégis.
Aztán amikor eladásra/cserere került a sor, szart sem ért a kevés kilométer, mert senki nem hitte el nyilván.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
-
- Hozzászólások: 83
- Csatlakozott: 2022. október 21., péntek 11:33
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Fenomèn, Modric, Benzema
- Kedvenc csapatod: RMCF
Re: OFF
Ezt az egesz bekezdest nagyon adom!hehetheoriginal írta: Veletek nincs ertelme vitazni, akik az autot egy doboznak, egy penznyelo eszkoznek latjatok, ami csak arra jo, hogy elvisz a-bol b-be, nektek ezek a ma "trendi" ocsmany kinezetu kocka suvok meg magasitott, imbolygo soft mindenfele normalis design nelkuli szarok valok. Az 1 literes, de 300 lora huzott kisturbos 3 ev élettartamú motorral, a szar kibocsatasi normak miatti 3 masodperces gazreakcioval, a kis fos fekkel, amit ketto stabilabb megallas utan cserelni kell, mert olyan puha es gyorsan kopo, mint egy darab gyurma meg dörzspapir, vagy a masodpercekig gondolkodo "automata" valto. De apple carplay az van, az kurvafontos.
Vagy műanyag recsego, minden kanyarban szetesni keszulo kasztni meg muszerfal es illesztesek.
Asszony kapott csaladjatol egy teljesen uj Kia Nirot kb fel eve, most van benne 15 ezer km, amihez olyan 5 ezerrel en is hozzajarultam. Sose vezettem ennyire uj, modern autot hosszabb tavon, es szinte ugyan ezek a tapasztalataim, mint neked.
Billeg, imbolyog, ugye SUV…fekek nagyon gyengek, gazreakcio ugyanez mire elindul lemegy a nap. Kivul-belul csilivili, erinto panel hegyek, csipog mindenert, figyeli az osszes tablat, savot mindent, sot ha a savot egy centit is ramesz rangatja ki a kezedbol a kormanyt h visszategyen a savodba! Nem lehet kikapcsolni rohadt idegesito, nagyon komoly megszokast igenyel…
Az egyetlen pozitivuma a fogyasztas, ami varosban 4-5 liter! Ugye hibrid a verda szal nem csoda! Ez tenyleg patent de minden masban nekem semmit nem ad hozza a vezeteshez, meg ugy eleve 12 millaert kicsit tobbet varna az ember szerintem…
Nekem egyebkent egy 17 eves harmas bmw-m van. Ezt csak azert irom, hogy hiaba kozel 20 eves a “szarom”, mindig elmeny atulni fel nap suv-ozas utan…lehet h gombok vannak mindenhol, es 9 litert bekortyol, de a gazreakcio, olyan amilyennek kell lennie, a kormany akkor forog mikor en akarom es meg sorolhatnam reggelig…plusz mindig szivesen nezek vissza ra miutan leparkoltam
De ez nem mindenkinek fontos. Nekem az.
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 11470
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
Veletek nincs ertelme vitazni, akik az autot egy doboznak, egy penznyelo eszkoznek latjatok, ami csak arra jo, hogy elvisz a-bol b-be, nektek ezek a ma "trendi" ocsmany kinezetu kocka suvok meg magasitott, imbolygo soft mindenfele normalis design nelkuli szarok valok. Az 1 literes, de 300 lora huzott kisturbos 3 ev élettartamú motorral, a szar kibocsatasi normak miatti 3 masodperces gazreakcioval, a kis fos fekkel, amit ketto stabilabb megallas utan cserelni kell, mert olyan puha es gyorsan kopo, mint egy darab gyurma meg dörzspapir, vagy a masodpercekig gondolkodo "automata" valto. De apple carplay az van, az kurvafontos.
Vagy műanyag recsego, minden kanyarban szetesni keszulo kasztni meg muszerfal es illesztesek.
En halistennek szeretek vezetni, es elvezem szinte minden méterét, csak a sok balfasz faszszopo az utakon tud felkurni neha. De azt vegyetek figyelembe, hogy vannak emberek, akik nem csak eszkoznek hasznaljak, hanem elmenynek is. Akar egyedul, akar csaladdal. Mikor bedobalod hatra a bringakat es elmentek ide-oda vmi fasza helyre parszaz km-re.hetvegente, azthogy a rakba oldod te meg csak biciklivel? Vagy vonatra pattansz? Az aztan kényelmes es foleg tudsz magaddal vinni mindent, amit kell/szeretnel...
Nem csak repulovel "nyaral" az ember, vagy te minden hétvégén otthon ülsz egesz evben és várod a szanalmas kis par nap szabadsagodat, amikor indulhat az ereszdelahajam?
Ertem en, hogy sok ember leszarja milyen dobozban ül, nem erdekli, csak fogadja el, hogy vannak, akik szeretnek autozni. Ha hobbikent parezer km a v8cal vagy egy bubaruval az erdo szelen, esetleg kakucson vagy hungaroringen, vagy evi soktizezret belerakva is akar, mindenki olyan autot vesz, amilyet szeret es akar, ne mondjatok mar meg, se ti, plane ne a politika, hogy kinek mi a jo es mit szabad.
Pont olyan elvezeti faktor egy auto nekem,mint neked a cigi meg a pornó.
Aki magara veszi, pont annak szolt
Koszi es jo reggelt
Vagy műanyag recsego, minden kanyarban szetesni keszulo kasztni meg muszerfal es illesztesek.
En halistennek szeretek vezetni, es elvezem szinte minden méterét, csak a sok balfasz faszszopo az utakon tud felkurni neha. De azt vegyetek figyelembe, hogy vannak emberek, akik nem csak eszkoznek hasznaljak, hanem elmenynek is. Akar egyedul, akar csaladdal. Mikor bedobalod hatra a bringakat es elmentek ide-oda vmi fasza helyre parszaz km-re.hetvegente, azthogy a rakba oldod te meg csak biciklivel? Vagy vonatra pattansz? Az aztan kényelmes es foleg tudsz magaddal vinni mindent, amit kell/szeretnel...
Nem csak repulovel "nyaral" az ember, vagy te minden hétvégén otthon ülsz egesz evben és várod a szanalmas kis par nap szabadsagodat, amikor indulhat az ereszdelahajam?
Ertem en, hogy sok ember leszarja milyen dobozban ül, nem erdekli, csak fogadja el, hogy vannak, akik szeretnek autozni. Ha hobbikent parezer km a v8cal vagy egy bubaruval az erdo szelen, esetleg kakucson vagy hungaroringen, vagy evi soktizezret belerakva is akar, mindenki olyan autot vesz, amilyet szeret es akar, ne mondjatok mar meg, se ti, plane ne a politika, hogy kinek mi a jo es mit szabad.
Pont olyan elvezeti faktor egy auto nekem,mint neked a cigi meg a pornó.
Aki magara veszi, pont annak szolt
Koszi es jo reggelt
thereisonly1ronaldo
- h3x0r
- Hozzászólások: 9209
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Nagyvárad
Re: OFF
Ugy irjatok, mintha egy elektromos autorol lenne szo, amit a nagy tobbseg azert vesz meg, mert megteheti.Halfkey írta:"természetesen ha valaki megteheti bátran költsön az élvezetekre"zsuninnyo írta: Ha neki igy jo es van ra penze, akkor miert ne.
"de persze élvezzük amit élvezni akarunk."
Az, hogy valaki nem akar minden reggel negyed 8kor elindulni a buszmegalloba, hogy elerje a feles buszt, hanem inkabb 7:50kor beinditja a kocsijat es igyis idoben beer, azt egyaltalan nem sorolnam az "elvezetek" kategoriaba. Vagy hogy hazafele nem akarja 20 percig a 34 fokban varni a buszt.
-
- Hozzászólások: 2704
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Raúl, Zidane, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
És a valóságban senki se tudja, ki és mire használta azt az autót.Marky írta:Csak ilyen hasznalatra nem dizel Passatot szokas tartani, hanem valami kismotoros benzinest, aminek talan van eselye bemelegedni.'shutterisland írta:
???
atlagember 5 napot dolgozik hetente, az egy evben 260 nap, minusz szabik, tappenz, akarmi.
szamoljunk 230-al.
2000 : 230 = 8.7km naponta
szerinted 100 emberbol ezt mennyi fogja lebiciklizni naponta vagy videken/kieso helyen dolgozva tomegkozlekedessel elbohockodni ?
harmada sem.
Abban a Passatban az olajhofok meg se fog mozdulni, ez meg olyan kopasokhoz vezet a motorban es a turboban, amit epeszu ember nem fog kijavittatni egy 24 eves autoban.
Amúgy manapság már van plusz motormelegedés rásegítés - állófűtés. Azzal km-ek alatt melegszik fel a motorolaj is 70 fok fölé.
-
- Hozzászólások: 1906
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 22:31
- Kedvenc játékosaid: R9, CR7, Benzema, Marcelo
- Kedvenc csapatod: csakamadrid.
Re: OFF
Csak ilyen hasznalatra nem dizel Passatot szokas tartani, hanem valami kismotoros benzinest, aminek talan van eselye bemelegedni.'shutterisland írta:???Aki munkába jár kocsival, az nem 2000 kilométert megy egy évben.
atlagember 5 napot dolgozik hetente, az egy evben 260 nap, minusz szabik, tappenz, akarmi.
szamoljunk 230-al.
2000 : 230 = 8.7km naponta
szerinted 100 emberbol ezt mennyi fogja lebiciklizni naponta vagy videken/kieso helyen dolgozva tomegkozlekedessel elbohockodni ?
harmada sem.
Abban a Passatban az olajhofok meg se fog mozdulni, ez meg olyan kopasokhoz vezet a motorban es a turboban, amit epeszu ember nem fog kijavittatni egy 24 eves autoban.
- h3x0r
- Hozzászólások: 9209
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Nagyvárad
Re: OFF
En peldaul a varostol 6 km-re lakom, a legtobb ceg 3 km-nel nincs messzebb. Ez egy evben 230*6 km = 1400 km.Halfkey írta:"természetesen ha valaki megteheti bátran költsön az élvezetekre"zsuninnyo írta: Ha neki igy jo es van ra penze, akkor miert ne.
"de persze élvezzük amit élvezni akarunk."
Sok ismerosom heti ketszer munka utan elmegy bevasarolni, ez alkalmankent +3 km oda,
ugyanennyi vissza (a munkahelyig), eves szinten nagyjabol 600 km. Most tartunk 2000-nel.
Ha mondjuk havi 3x hetvegen is bemessz a varosba kajalni, koncertre, moziba, barkacs aruhazba, van egy eskuvo vagy barmi mas, 500km-bol nagyjabol megvagy. Nyaralni repulovel messz.
- 'shutterisland
- Hozzászólások: 8525
- Csatlakozott: 2013. április 16., kedd 1:45
- Kedvenc játékosaid: LM / GD
- Kedvenc csapatod: fcb / esp / arg
- Tartózkodási hely: UK
Re: OFF
???Aki munkába jár kocsival, az nem 2000 kilométert megy egy évben.
atlagember 5 napot dolgozik hetente, az egy evben 260 nap, minusz szabik, tappenz, akarmi.
szamoljunk 230-al.
2000 : 230 = 8.7km naponta
szerinted 100 emberbol ezt mennyi fogja lebiciklizni naponta vagy videken/kieso helyen dolgozva tomegkozlekedessel elbohockodni ?
harmada sem.
- 'shutterisland
- Hozzászólások: 8525
- Csatlakozott: 2013. április 16., kedd 1:45
- Kedvenc játékosaid: LM / GD
- Kedvenc csapatod: fcb / esp / arg
- Tartózkodási hely: UK
Re: OFF
1. nem tudnam tomegkozlekedessel megoldani a munkaba jarast.Gondolkodtam hogy fogalmazzam meg udvariasan, de aki ennyi távra autót tart és fizeti a szervízt, biztosítást, műszakit, adót, stb., az nem hoz túl jó pénzügyi döntéseket.
gyalog 1 ora, biciklivel meg az emelkedok es a bypass miatt lenne ongyilkossag.
taxizgassak ?
2. sose tudhatod, mikor van szukseg ra meloba jarason kivul, a jarmu az egy safety net is egyben.
3. ja nekem amugy motorom van, asszonynak van autoja.
de ha az autoval jarnek en akkor is ugyanennyit lenne kihasznalva.
pont errol beszeltem az egyeni korulmenyekkel kapcsolatban.
Re: OFF
"természetesen ha valaki megteheti bátran költsön az élvezetekre"zsuninnyo írta: Ha neki igy jo es van ra penze, akkor miert ne.
"de persze élvezzük amit élvezni akarunk."
Re: OFF
Ha neki igy jo es van ra penze, akkor miert ne. Nem kell mindennek patikamerlegen pluszba kijonni, plusz ott a kenyelem es ido nyereseg, ami megfizethetetlen, ha ugy alakul.Halfkey írta:Gondolkodtam hogy fogalmazzam meg udvariasan, de aki ennyi távra autót tart és fizeti a szervízt, biztosítást, műszakit, adót, stb., az nem hoz túl jó pénzügyi döntéseket.nekem speciel utobbi 2 ev 2000-2500 kozott van / ev, ennek kb 2/3-a munkaba jaras.
Most abba bele se mennék hogy az autónak sem jó ha álldogál, mert az kevésbé az én hozzáértési köröm, csak szerelő ismerősök mondják.
- Dupla D
- Hozzászólások: 2846
- Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 20:30
- Kedvenc játékosaid: Guti, Carvajal
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Aki munkába jár kocsival, az nem 2000 kilométert megy egy évben.Süti írta: A 2-2,5k esetén is állhat amit írtam. Munkába járni szükséglet, és van ahol autó nélkül alig kivitelezhető. Nem hiszem hogy az autó élvezeti cikk ilyen formában.
"Louie, I think this is a beginning of beautiful friendship" - Garga Pitic.
Re: OFF
De ennyi km-nél egy állandó taxis szerzõdés + nyaralós autóbérlés sokszor olcsóbbra jön ki.
De a témát elengedtem, mindenki arra költ amire akar. Ha valakit érdekel mennyit is költ az autóra, itt egy kalkulátor.
https://kiszamolo.hu/ennyit-koltesz-az- ... valojaban/
Én jó sokat, csak nem magyarázom be magamnak hogy nincs más opcióm. Szerintem önmagunkkal szemben érdemes õszintének lenni, de persze élvezzük amit élvezni akarunk.
De a témát elengedtem, mindenki arra költ amire akar. Ha valakit érdekel mennyit is költ az autóra, itt egy kalkulátor.
https://kiszamolo.hu/ennyit-koltesz-az- ... valojaban/
Én jó sokat, csak nem magyarázom be magamnak hogy nincs más opcióm. Szerintem önmagunkkal szemben érdemes õszintének lenni, de persze élvezzük amit élvezni akarunk.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 208 regisztrált és 0 vendég