Oldal: 52 / 2036

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 10., vasárnap 8:32
Szerző: portillo
Köszi! A törésteszteket mi is nézegettük, az ilyen anyaghasználati tippek, meg használhatóság, ilyesmi tök jól jönnek. Nálunk elég cula a gyerek már fél évesen is úgyhogy arra is figyelni kell vélhetően, hogy mikor növi ki.

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 10., vasárnap 7:27
Szerző: Nika91127
Hali!

Nekünk a sima Joei I-Spin volt. Gyerek szerette, csak 2 éves kora után már a lába nem fért el hátrafele (pedig nem egy cula). Most Röemer Advantafix (v mi) van. Az ülés frankó, de az anyagfelhasználása gagyi. A fejtámla huzatját két műanyag lap tartja, amit egy lyukba kell belecsusztatni - amíg nem mókoltam meg minden döccenőn kiugrott.

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 9., szombat 23:02
Szerző: Petr
Nekunk Joie i-Spin 360 R van, tobb toresteszten (pl. ADAC) is kirivoan teljesitett. Mar egeszen kisgyerek kortol hasznalhato. Forgathato, igy amig lehet, a gyerek utazhat hattal, majd kesobb elore. Betetek biztositjak, hogy jol illeszkedjen az ules es a fejtamlaja mozgathato.

Ha a gyerek nagyobb, szerintem az E verzio is tud mukodni, amibol talan az ujszulott beles hianyzik csak. Mi is szemeztunk azzal, csak kicsit elore gondolkodkodutunk es fizettunk erte par ezerrel tobbet, hogy a kovetkezonek is jo legyen es ne kelljen belesert rohangalni.

https://www.brendon.hu/joie-i-spin-360- ... s-13563901

Nyilvan isofixes. Kisfiam ~6 honapos kora ota hasznaljuk, most mult 1 eves. A biztonsagi ovet konnyu allitani. Panasza nem volt meg ra, mindig jokat alszik.

Vasarlas elott erdemes ellenorizni, hogy a tamasztokar elferjen az anyosules mogott, eleg sok helyet foglal. Mi bele is probaltuk az autoba.

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 9., szombat 22:07
Szerző: Faust
A mienk nagyon jo, csak hala az egnek nem tartozkodom az orszagban, kedden ha nem irnam meg neked, kerlek zargass vele!

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 9., szombat 21:28
Szerző: portillo
Realista24 írta:
portillo írta: Heyho.
Autós gyerekülésre vannak tippek? Most lett 9 kilós a gyerkőc, hosszabb távra terveznék venni egyet. Isofix van.
Köszi előre is!

Jöhetnek a tippek :mrgreen:
Vagy legalább valami filmet ajánljatok már, amiben mutatnak gyereküléseket. :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 9., szombat 16:02
Szerző: realistahuni
hehetheoriginal írta:
hát mindenütt ezzel nyomják, kartel, afrika, arabok, oligarchák, mikor gebasz van
https://br.ifunny.co/video/toyota-when- ... nVND8?s=cl

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 9., szombat 13:17
Szerző: Realista24
portillo írta: Heyho.
Autós gyerekülésre vannak tippek? Most lett 9 kilós a gyerkőc, hosszabb távra terveznék venni egyet. Isofix van.
Köszi előre is!

Jöhetnek a tippek :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 7., csütörtök 10:11
Szerző: hehetheoriginal
hát mindenütt ezzel nyomják, kartel, afrika, arabok, oligarchák, mikor gebasz van

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 7., csütörtök 10:03
Szerző: nmate

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 7., csütörtök 5:18
Szerző: rikko
KAG írta:
Nika91127 írta:

De ennek mi értelme?

Papíron atommentes az ország
Zöldpart mutogathatja
Azért szerencsére nagyot fognak bukni, legalábbis az előrejelzések ezt mutatják.
Van a német szavazóknak eszük és hatalmuk, lesz is váltás, mert amit ezek a marhák művelnek az piszkos gáz.
De azért megjegyzem, hogy Ingolstadt-ban két akkora üzemet pattintottunk fel az utóbbi két évben az Audinak, hogy egy kisebb város beleférne. Azt meg már csak mellékesen jegyzem meg, hogy nem sok zöld lesz ott... Hacsak nem a belső festés színe.

Nagyon kemény agymosás ez a zöld vonal.

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 6., szerda 21:46
Szerző: Steve
h3x0r írta:
Steve írta: Ez kombinálva egy napelemes megoldással, mint pl a Toyota BZ4X csinált, hogy a tetőn a napelem és töltöd azzal.
A Toyota Priusok tetejere lehetett venni napelemet 1-1.2 millio forintert. Ez atlagban napi +5km hatotavot jelentett.

Az Aptera keszitett 3 kereku nagyon konnyu autot napelemekkel. Mar nem emlekszem pontosan, de nyaron 10-12 orat allt napon az auto es ugy jott ossze 35-45 km-nyi energia.

Az a baj az ilyen tetokkel, hogy nagyon dragak, keveset "toltenek", kicsi a felulet, talan 2 panelnyi hely van rajtuk osszesen, az arabol kijon a fel haztetore valo napelem.
Ezért írram, hogy ki fog ez majd alakulni.

Amit akartam írni, hogy Magyarország afotyságai megfelelőek lehetnek, ha a technológia fejlődik és ha az áramellátás megoldódik.

Mindez nem holnap lesz.

Hogy pl itt Svédországot említsem. Területre 10x akkora ország, mint Magyarország.Nagyok a távolságok.
Hideg van az év felében, ami szintén nem kedvez az elektromos autózásnak. Hó van az év majdnem felében, az szintén nem.

Gondoltam, mint valami pozitívumot az elektromos autózáshoz megjegyzem, hogy pl Magyarország adottságai jobbak erre. :)


Mindenesetre számomra nem aktuális egy teljesen elektromos kocsi jelenleg. Több szempontból sem.

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 6., szerda 20:56
Szerző: h3x0r
Steve írta: Ez kombinálva egy napelemes megoldással, mint pl a Toyota BZ4X csinált, hogy a tetőn a napelem és töltöd azzal.
A Toyota Priusok tetejere lehetett venni napelemet 1-1.2 millio forintert. Ez atlagban napi +5km hatotavot jelentett.

Az Aptera keszitett 3 kereku nagyon konnyu autot napelemekkel. Mar nem emlekszem pontosan, de nyaron 10-12 orat allt napon az auto es ugy jott ossze 35-45 km-nyi energia.

Az a baj az ilyen tetokkel, hogy nagyon dragak, keveset "toltenek", kicsi a felulet, talan 2 panelnyi hely van rajtuk osszesen, az arabol kijon a fel haztetore valo napelem.

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 6., szerda 18:02
Szerző: KAG
Nika91127 írta:
KAG írta:

Használnak
Lengyel határra le van rakva kozvetlen es visszavásárolják
Világ vicce :lol:
De ennek mi értelme?

Papíron atommentes az ország
Zöldpart mutogathatja

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 6., szerda 18:01
Szerző: Nika91127
KAG írta:
hehetheoriginal írta: mikor már elon mondja, hogy a nemetek ostobak, amiert nem hasznalnak atomenergiat, akkor az mar jelent vmit, nem?
Használnak
Lengyel határra le van rakva kozvetlen es visszavásárolják
Világ vicce :lol:
De ennek mi értelme?

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 6., szerda 18:00
Szerző: KAG
hehetheoriginal írta: mikor már elon mondja, hogy a nemetek ostobak, amiert nem hasznalnak atomenergiat, akkor az mar jelent vmit, nem?
Használnak
Lengyel határra le van rakva kozvetlen es visszavásárolják
Világ vicce :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 6., szerda 17:58
Szerző: hehetheoriginal
mikor már elon mondja, hogy a nemetek ostobak, amiert nem hasznalnak atomenergiat, akkor az mar jelent vmit, nem?

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 6., szerda 17:48
Szerző: Süti
Steve írta: Amúgy Magyarországon tök jól működhetnének, az elektromos kocsik, ha lenne mégnagyobb kínálat, emberi áron.

Nem olyan hatalmasak a távolságok az ország mérete miatt, nincs extrém hideg időjárás tartósan.

Ez kombinálva egy napelemes megoldással, mint pl a Toyota BZ4X csinált, hogy a tetőn a napelem és töltöd azzal.

Szvsz tök jó lehetne. Ki fog ez alakulni idővel.
Igaz hogy a mikro elektromos tűzhely kombot nem birja el az ezereves halozatok fele de ja. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 6., szerda 16:50
Szerző: hehetheoriginal
Steve írta: Amúgy Magyarországon tök jól működhetnének, az elektromos kocsik, ha lenne mégnagyobb kínálat, emberi áron.

Nem olyan hatalmasak a távolságok az ország mérete miatt, nincs extrém hideg időjárás tartósan.

Ez kombinálva egy napelemes megoldással, mint pl a Toyota BZ4X csinált, hogy a tetőn a napelem és töltöd azzal.

Szvsz tök jó lehetne. Ki fog ez alakulni idővel.
remelem azt mar nem erem meg :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 6., szerda 16:45
Szerző: Steve
Amúgy Magyarországon tök jól működhetnének, az elektromos kocsik, ha lenne mégnagyobb kínálat, emberi áron.

Nem olyan hatalmasak a távolságok az ország mérete miatt, nincs extrém hideg időjárás tartósan.

Ez kombinálva egy napelemes megoldással, mint pl a Toyota BZ4X csinált, hogy a tetőn a napelem és töltöd azzal.

Szvsz tök jó lehetne. Ki fog ez alakulni idővel.

Re: OFF

Elküldve: 2023. december 6., szerda 16:30
Szerző: Steve
Realista24 írta:
Valamint azon hőbörögnek, hogy a mínusz sok fokban jóval kevesebbet bír a kocsi egy töltéssel, mint amúgy.
Milyen meglepo :lol:
Láttam már erre is “kreált teszteket”, amiben bizonygatják, hogy ilyen márpedig nem létezik. :D

Nem kell sok ész hozzá, hogy az ember értse ha maxon kell fűtened a kocsit, nagyobb az ellenállás a hóban..az nem uaz a szitu, mint egy szép tavaszi napon gurulni. :coffee:

Nem vonz.


A plug-in téma inkább érdekel, de ott meg az rémiszt el, hogy két különböző hajtásmód van, dupla hibalehetőséggel.
Vagyis drágább is.

Így privátba venni ez rémiszt el(az árakon kívül :mrgreen: )

Én nem zárkózok el semmitől, de nem leszek az elsők között semmivel sem.