Nézegettem akkoriban az 1,6os kocsikat is, de az már egy árkategóriával nagyobb volt, azokra már nem volt kp. úgyhogy az 1,4es lett belőle. De amúgy igazad van a többi dologban.Marky írta: 1.4-es dizellel orulj, ha elmegy 200 ezret a motor, ne keresd a bajt.
Ha nem tudsz elozni vegyel 2.0 folotti motort vagy/es tanulj meg visszavaltani.
Van nehany motor, amiben tenyleg van nemi erotartalek, de ha ilyen tunyingbokszokkal szethajtjak, akkor nem kell csodalkozni, ha 120 ezernel mar elreped a henger.
Viszont úgy összességében érdekelt az itteniek véleménye - tapasztalata a témában. Mellesleg 120e lesz benne nemsokára.
Fel-le váltogatás megy már. Mellesleg ugye ez előtt Smartok voltak alattam, automata váltóval, elég furcsa is volt, amikor először beültem egy váltós kocsiba, s Egerből haza kellett hozni, de végül lassacskán megtanultam újra a dolgokat kezelni
Amúgy a legtöbb pici Smart elég kevés lóerős, városi kicsi autó. Ez viszont fel van tuningolva. megy, mint a golyó, ha úgy lép oda neki az ember. Plusz van egy másik is... Az egyik Smart szerelő poénból csinált egy brutális Smartot feltuningolva, elképesztő volt, megnéztük, meghallgattuk, amikor odalépett a gázpedálnak, durva hangja volt - persze a fogyasztása is, nem átlagembernek való, de egyszer úgy mentem volna vele
Másfelől meg elég cikinek tartom, hogy pl Balaton felé rengeteg 2-4 kipufógós autók benn állnak a sorban, vonatoznak a többi vacak kocsi után, amikor egy pici odalépés a részükről és már több 100 méterrel előrébb lennének. Nyilván nem az értelmesen haladókat mondom, hanem akik országúton is 70-80al mennek, s elképesztően feltartják a sort, kb "vonatot" képezve.
itt jelen helyzetben 20-30 LE-ről van szó.___Samy___ írta: Ha ezeket optimalizaljak, meg nem lesz szukseg uj alkatreszekre, de az is igaz, hogy nem 50 lovat kap ajandekba az auto.
Hál Isten nincs baj a vezetéssemmel, tudok így is előzni, csak mégis hiányzik az a picike plusz belőle. nem feltétlen a lóerő. mert ugye előző kocsim is csak 5 LE_vel volt több, de nagyon sokat számít ezekszerint az a kb 200 kg plusz súly.ANDS írta: Almási Zoli erre szakosodott, neki már könnyedén megy, hogy 400- 500 LE- re feltuningolja az utcai autókat, de azt az erőt át is kell vinni az útra, kerekek hamarabb kopnak, a váltó, a kuplung, minden jobban igénybe lesz véve, megszállottaknak való, nem átlag autósoknak. Autópályán 150 LE bőven elég voltaz 1400 kg- autóhoz, mostani autómban 250 LE van, jó érzés, de autópályán felesleges, városban felesleges. Országúton jól jön előzéskor. De ha tudsz vezetni, akkor 100LE- vel is tudsz előzni.