OFF
- H.E.H.E.
- Hozzászólások: 4600
- Csatlakozott: 2017. január 20., péntek 11:11
- Kedvenc játékosaid: R9
- Kedvenc csapatod: mi
Re: OFF
az egy darab személyes tapasztalat, de sztem még egy sincs, az biztos segít rajtad, akárhogy kiabálsz
amugy az a régi stift gecijó autó, elpusztíthatatlan és jól is megy ahhoz képest.
amugy az a régi stift gecijó autó, elpusztíthatatlan és jól is megy ahhoz képest.
taking currency fluctuation into account, the most expensive player in history would be Ronaldo Nazário at €433m
patotomadrid2019jan
"a jutuboskodás 1 szakma, a városvezetés meg 1 másik szakma"
patotomadrid2019jan
"a jutuboskodás 1 szakma, a városvezetés meg 1 másik szakma"
- Süti
- Hozzászólások: 5899
- Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Budapest/Győr
Re: OFF
H.E.H.E. írta:youtubeon is biztos rogyásig van teszttel, használtteszt is, mire kell figyelni, összehasonlító teszt.
gondolom én.
[kicsik nekem a lexusok
audi s6/s7 vagy bmw 535i
perpill ez a szerelem
Személyes tapasztalat érdekelne elsősorban.
Nem érdemelsz csak 3 hengeres kettes swiftet.
Legends Never Die.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...
Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...
Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
- H.E.H.E.
- Hozzászólások: 4600
- Csatlakozott: 2017. január 20., péntek 11:11
- Kedvenc játékosaid: R9
- Kedvenc csapatod: mi
Re: OFF
youtubeon is biztos rogyásig van teszttel, használtteszt is, mire kell figyelni, összehasonlító teszt.
gondolom én.
audi s6/s7 vagy bmw 535i
perpill ez a szerelem
gondolom én.
kicsik nekem a lexusokhehe gondoltam nálad parkol pár a garázsban kommentenként csordogáló fizudból.
audi s6/s7 vagy bmw 535i
perpill ez a szerelem
taking currency fluctuation into account, the most expensive player in history would be Ronaldo Nazário at €433m
patotomadrid2019jan
"a jutuboskodás 1 szakma, a városvezetés meg 1 másik szakma"
patotomadrid2019jan
"a jutuboskodás 1 szakma, a városvezetés meg 1 másik szakma"
- Süti
- Hozzászólások: 5899
- Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Budapest/Győr
Re: OFF
Teszteket, népítéletet stb. végigbújtam már természetesen. Személyes tapasztalat érdekelne elsősorban.
hehe gondoltam nálad parkol pár a garázsban kommentenként csordogáló fizudból.
hehe gondoltam nálad parkol pár a garázsban kommentenként csordogáló fizudból.
Legends Never Die.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...
Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...
Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
-
- Hozzászólások: 2703
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Raúl, Zidane, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
https://www.google.hu/amp/s/totalcar.hu ... ltezza/ampSüti írta:Ha már az autós téma feljött, első gen IS 200ról valakinek tapasztalata? BMW-t nem akarok, pláne nem ebben az ársávban, de szeretném ha hátul hajtana, és a sor6 is elég vonzó. Másrészt japó, ha nem rohad mi baja lehet?
- H.E.H.E.
- Hozzászólások: 4600
- Csatlakozott: 2017. január 20., péntek 11:11
- Kedvenc játékosaid: R9
- Kedvenc csapatod: mi
Re: OFF
szerintem itt mindenki lexus-szal csapja, nyilván minden infot meg fogsz tudni
taking currency fluctuation into account, the most expensive player in history would be Ronaldo Nazário at €433m
patotomadrid2019jan
"a jutuboskodás 1 szakma, a városvezetés meg 1 másik szakma"
patotomadrid2019jan
"a jutuboskodás 1 szakma, a városvezetés meg 1 másik szakma"
- Süti
- Hozzászólások: 5899
- Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Budapest/Győr
Re: OFF
Ha már az autós téma feljött, első gen IS 200ról valakinek tapasztalata? BMW-t nem akarok, pláne nem ebben az ársávban, de szeretném ha hátul hajtana, és a sor6 is elég vonzó. Másrészt japó, ha nem rohad mi baja lehet?
Legends Never Die.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...
Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...
Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
- ___Samy___
- Hozzászólások: 8214
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:51
Re: OFF
Az nyilván nem lehet elvárás, hogy akkora turese legyen a gyári alkatreszeknek. De ha mondjuk egy olyan +30 lovat meg ki szeretnél belőle hozni, nem biztos, hogy szét kell bontani a motort vagy az egész autót miatta.
"We will not fight for one decade, when Madrid is the best club of the last century and the best club in history, also the best in the last decade and is the best because we never do something like that, not appreciate someone success"
-
- Hozzászólások: 2703
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Raúl, Zidane, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Persze, a régi 1.9 TDI blokk a gyári dugattyúval 300 LE-t is bír. Kérdés, h meddig. Hogy a futómű-fék bírja-e alatta.___Samy___ írta:Chip tuning meg chip tuning között is van különbség. Ez nem egy fix dolog, hogy csak a maxot lehet kihozni belőle. Mivel a régebbi dizelekben eléggé túl vannak tervezve az alkatrészek, ezért el lehet érni teljesitmenyjavulast az eszközök tonkremenetele nelkul.Nika91127 írta:Kérdés, h egy többszázezret futott régi dízel mennyit bírna tuning után. Szívó benzinest nem érdemes. Aki erős autót akar, vegyen azt és fizesse ;)
Szerintem a legegyszerűbb olyan teljesítményű kocsit venni, amilyenre igènyed van.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 62882
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Venni nem akar, ingyen adhatod.KAG írta:wZoLee7 írta:Francia meg olasz autot nem vennek soha eletben
Pedig pont hozzád akartunk vágni egy Ferrarit... dehát, ha nem nem...
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
- ___Samy___
- Hozzászólások: 8214
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:51
Re: OFF
Chip tuning meg chip tuning között is van különbség. Ez nem egy fix dolog, hogy csak a maxot lehet kihozni belőle. Mivel a régebbi dizelekben eléggé túl vannak tervezve az alkatrészek, ezért el lehet érni teljesitmenyjavulast az eszközök tonkremenetele nelkul.Nika91127 írta:Kérdés, h egy többszázezret futott régi dízel mennyit bírna tuning után. Szívó benzinest nem érdemes. Aki erős autót akar, vegyen azt és fizesse ;)
"We will not fight for one decade, when Madrid is the best club of the last century and the best club in history, also the best in the last decade and is the best because we never do something like that, not appreciate someone success"
- KAG
- Hozzászólások: 9613
- Csatlakozott: 2014. március 18., kedd 20:53
- Kedvenc játékosaid: G.H#14 ; LuMo#19 ; M#12 ; SR#4 ; CR#7
- Kedvenc csapatod: Real Madrid C.F
Re: OFF
wZoLee7 írta:Francia meg olasz autot nem vennek soha eletben
Pedig pont hozzád akartunk vágni egy Ferrarit... dehát, ha nem nem...
ZIDANE
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 62882
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
A motorral sosem volt gond, az kimegy a világból is. Bezzeg az elektronika és az üzemanyagrendszer Szakadjon megKAG írta:Realista24 írta:Pözsó meg Citroen...volt mind a kettő, lehet azokba őszültem bele
Annyi gond autóval, mint azokkal...jóságos ég
Pofásak, agyonfelszereltek, jól is mennek, de a fenntartásából egy jobb kocsi kijön.
Elméletileg ezek az új HDI-k elég jól sikerült konstrukciók (2012- )
Alattad mi ment, amit ennyire megutáltál?
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
- KAG
- Hozzászólások: 9613
- Csatlakozott: 2014. március 18., kedd 20:53
- Kedvenc játékosaid: G.H#14 ; LuMo#19 ; M#12 ; SR#4 ; CR#7
- Kedvenc csapatod: Real Madrid C.F
Re: OFF
Realista24 írta:Pözsó meg Citroen...volt mind a kettő, lehet azokba őszültem bele
Annyi gond autóval, mint azokkal...jóságos ég
Pofásak, agyonfelszereltek, jól is mennek, de a fenntartásából egy jobb kocsi kijön.
Elméletileg ezek az új HDI-k elég jól sikerült konstrukciók (2012- )
Alattad mi ment, amit ennyire megutáltál?
ZIDANE
-
- Hozzászólások: 2703
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Raúl, Zidane, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Kérdés, h egy többszázezret futott régi dízel mennyit bírna tuning után. Szívó benzinest nem érdemes. Aki erős autót akar, vegyen azt és fizesse ;)BarçaNorbi írta:Az, hogy kisebb lesz a fogyasztás, nagyobb teljesítmény mellett, az annál jobban igaz, minél régebbi az autó altalanossagban. Azért van, mert mai tudással és az autóról szerzett tapasztalattal állítják a számítógép agyát, más kérdés ki csinálja és mennyire megbízható. Új autóknál igen elrontott gyári beállítások kellenek, hogy abba eredményesen belenyuljanak._Bushido_ írta:
Másik kérdés a témában: CHIP TUNING (Nem a chipboxos verzió) tapasztalatok?
Egyik ismerősünk már a 3. kocsiját csináltatja meg, és állítja, hogy kisebb lett a fogyasztása + ugye gyorsabb a kocsi és jobban ugrik amikor odalép neki.
-
- Hozzászólások: 495
- Csatlakozott: 2015. január 10., szombat 15:35
- Kedvenc játékosaid: Ronaldinho, Ronaldo, Henry, Iniesta, Thiago, Neymar
- Kedvenc csapatod: Barça
Re: OFF
Az, hogy kisebb lesz a fogyasztás, nagyobb teljesítmény mellett, az annál jobban igaz, minél régebbi az autó altalanossagban. Azért van, mert mai tudással és az autóról szerzett tapasztalattal állítják a számítógép agyát, más kérdés ki csinálja és mennyire megbízható. Új autóknál igen elrontott gyári beállítások kellenek, hogy abba eredményesen belenyuljanak._Bushido_ írta:
Másik kérdés a témában: CHIP TUNING (Nem a chipboxos verzió) tapasztalatok?
Egyik ismerősünk már a 3. kocsiját csináltatja meg, és állítja, hogy kisebb lett a fogyasztása + ugye gyorsabb a kocsi és jobban ugrik amikor odalép neki.
-
- Hozzászólások: 2703
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Raúl, Zidane, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Realista24 írta:Pözsó meg Citroen...volt mind a kettő, lehet azokba őszültem bele
Annyi gond autóval, mint azokkal...jóságos ég
Pofásak, agyonfelszereltek, jól is mennek, de a fenntartásából egy jobb kocsi kijön.
Ilyen àrban ha rákeresel, 1-1 db Ceed és i30 lesz, ami mo-i szervizkönyves.
Én ezeket állítanám be:
- 2007 utáni
- 1-240000 km (éves 20-22 ezer km futas!!!)
- klíma
- minimum 1350 ccm
- ervényes magyar okmány
- klima, abs, oldallegzsak, magyaorszagi uzembehelyezes, szervizkonyv
Keress rá és csemegézz ;)
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 62882
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Pözsó meg Citroen...volt mind a kettő, lehet azokba őszültem bele
Annyi gond autóval, mint azokkal...jóságos ég
Pofásak, agyonfelszereltek, jól is mennek, de a fenntartásából egy jobb kocsi kijön.
Annyi gond autóval, mint azokkal...jóságos ég
Pofásak, agyonfelszereltek, jól is mennek, de a fenntartásából egy jobb kocsi kijön.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
-
- Hozzászólások: 2703
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Raúl, Zidane, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
A családban van egy 1.6 tdci Focus, 90 LE-s verzió. Ha nagyon sokat városozol, 5,5 a fogyasztása. Ha főleg kint használod 5,0 alá bemegy simán. A kategóriában a Focusnak top 1 a futóműve. Ilyen árkategóriában a Renault egy fos, az 1.5 dci motor maga a pokol, ha nem vigyázott rá az előző gazdája._Bushido_ írta:Amiket írtam, azért azok nem is tetszenek.Nika91127 írta:Kérdés, h mire akarsz autót. Évi km-futás? Egyedül v családdal inkább? Rövid v hosszútáv? Az 1,5 a kötelezö szervizzel, gumival, stb v azon felül? Milyen màrkát zársz ki fixen?
pl a VW, Fordot én kizárnám - abszolút nem tetszenek. Seat Leon mondjuk tetszik, de akárkitől megkérdeztem, senki sem ajánlja. 3 éve van épkézláb kocsim, ezidőalatt lenyomtam vele 54.000 km-t. Vegyes távra, sok város is van benne, de ha lehet megyek ide-oda az országban, illetve külföldre is. 1,5 millión belül maga a kocsi. EGyelőre még csak 1 max 2 fő részére.
De ilyen Ford Focus, Seat Leon, Hyundai i30, Kia Ceed, Opel Astra féle (méretre mondom) kocsikban gondolkodok.
Másik kérdés a témában: CHIP TUNING (Nem a chipboxos verzió) tapasztalatok?
Egyik ismerősünk már a 3. kocsiját csináltatja meg, és állítja, hogy kisebb lett a fogyasztása + ugye gyorsabb a kocsi és jobban ugrik amikor odalép neki.
A PSA konszern autóiban ugyanaz az 1.6 dízel motor van - elég megbízható darab. Kérdés, hogy a PUG 307-Citroen C4 vonalon mi tetszene.
A Seat az VW konszern, emiatt az árfekvése is magasabb. Skoda Octavia szintén zenész, a VW Golfról nem is beszélve. A régi 1.6 benzinesek stabilak, de torkosak. A legjobb az 1.9 tdi BXE motorkódos ezekhez, csak ott figyelni kell a motor csapágyak cseréjre időben.
Az Opel benzinesei zabálják az olajat, lomhák és sokat fogyasztanak, az 1.3 cdti egy alulméretezett konstrukció, az 1.9 cdti olasz motor, annak minden előnyével és hátrányával. Az 1.7 cdti régi isuzu konstrukció, sokat szidják, de a legjobb.
Az i30-Ceed vonal szerintem ebben az árba még csak az első szériás, ami hát... Nekem az újabbak jobban tetszenek.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 74 regisztrált és 0 vendég