OFF

Filmek, zenék, könyvek, off... Egyszóval minden más.
Avatar
kodo
Hozzászólások: 2421
Csatlakozott: 2013. április 17., szerda 17:59

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kodo » 2018. december 17., hétfő 11:16

Meg mondjuk nem kellett volna kidobniuk az országgyűlési képviselőket.

Egyre szánalmasabb a kormanypartunk.
Úgy bizony, dá!

Avatar
füst
Hozzászólások: 1028
Csatlakozott: 2013. április 17., szerda 10:17
Kedvenc játékosaid: Zidane, Reus
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: füst » 2018. december 17., hétfő 10:56

Dupla D írta:Füst mi a véleményed az MTVA-s botrányról? Most azért küzdenek, hogy ne legyen elfogult az állami pénzen fenntartott állami tv. Legutóbb azt mondtad, hogy már te is úgy gondolod, hogy túl nagy hatalma van már a médiában a kormánynak.
Az a véleményem, hogy az mtv-nek be kellett volna számolnia a tüntetésről a híradóban, helyi tudosítással, élő felvétellel, mert a bejáratuknál történt. És nyilván azt mondani, ami valóban történt, nem mismásolni. Emellett azt az 5 pontos papít átvehették volna, és beszámolhattak volna róla. :) Szerintem ezekben hibáztak.
Azt megértem, hogy nem közvetítették órákon keresztül élőben, azt hogy nem engedték felolvasni az 5 pontot az ellenzéki képviselőknek, szintén.
hogy ne legyen elfogult az állami pénzen fenntartott állami tv
Az mtv elfogultsága zavar. De ez ellen küzdeni Don Quijote szélmalomharca, mert ez szerintem természetes. Németországban is színesítik a híreket, vagy éppen nem számolnak be róla ha nem a kormány szája íze szerinti. És ez szerintem kb. mindenhol így van. Ha lesz kormányváltás, akkor megfordul az egész, ahogyan lenni szokott.

Avatar
Dupla D
Hozzászólások: 1521
Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 20:30
Kedvenc játékosaid: Guti, Carvajal
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Dupla D » 2018. december 17., hétfő 10:34

Füst mi a véleményed az MTVA-s botrányról? Most azért küzdenek, hogy ne legyen elfogult az állami pénzen fenntartott állami tv. Legutóbb azt mondtad, hogy már te is úgy gondolod, hogy túl nagy hatalma van már a médiában a kormánynak.
"Louie, I think this is a beginning of beautiful friendship" - Garga Pitic.

Avatar
füst
Hozzászólások: 1028
Csatlakozott: 2013. április 17., szerda 10:17
Kedvenc játékosaid: Zidane, Reus
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: füst » 2018. december 17., hétfő 10:32

vidéki városokban ilyen konkrét halyzetet nem tudok, nem hallottam ilyenekről. (én most konkrétan a közlekedési helyzetről beszélek)
Ha szigorúan ennél maradunk, akkor is lenne hova önteni a pénzt, a vidéki úthálózat megér egy misét, nem csak Pestnek vannak problémái. Vasút szintén.

Szerintem bőven lehet más problémája is egy városnak a közlekedésen kívül, ami miatt az államhoz kell fordulnia. Pl. amikor átvállalta az állam az önkormányzatok adósságát, hogy ne menjenek csődbe. Vagy épp most mérjük fel dél-alföld kis- és középfeszültségű hálózatát. Hát oda is lehet majd önteni a pénzt dézsából, miután végeztünk és elindul a felújítás. Az államnak ezeket is mérlegelnie kell, amikor azon gondolkozik, hogy a föld alá vigye-e a HÉV-et. :)

Bár igazából szerintem meg is egyeztünk, hogy amiket leírtál, azokból mostanában nem lesz semmi, egyszer majd valamikor megvalósulhat, pár évtized múlva.:)

Avatar
rashidm
Hozzászólások: 4035
Csatlakozott: 2013. április 23., kedd 22:43
Kedvenc játékosaid: Alba, Busi, Alves... ja nem
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: rashidm » 2018. december 17., hétfő 10:32

csababarca írta: De ha már konkrét példa:
reptér helyzete.
kitalálták hogy legyen ott parkoló,amire szükség van, megvolt az alapkőletétel, erre kitalálták, hogy jah amúgy ott majd egyszer vonatállomás lenne a föld alatt.
sztornó a beruházás.
nyilván erre megint milliárdok szálltak el, közbeszerzés, tervek, stb...agyhalottak komolyan, erre miért nem lehetett előre gondolni?

de amúgy jogos, meg szükség lenne végre egy gyorsvasútra BP-belvárosa, és a reptér között, mert ez majdnem példátlan, hogy nincs összekötve fixpályás rendszerrel a város meg a reptér.
Gondoltak erre, ne aggódj. :lol: Biztos valakinek kellett egy kis zsebpénz.

Avatar
csababarca
Hozzászólások: 2171
Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: csababarca » 2018. december 17., hétfő 10:04

Ilyenre kapnánk pénzt az EU-tól, ezeket szeretik.

vidéki városokban ilyen konkrét halyzetet nem tudok, nem hallottam ilyenekről. (én most konkrétan a közlekedési helyzetről beszélek)
nem gondolom, hogy ha BP-t fejlesztenék ilyen irányba, akkor mást meg nem lehetne.

stadionok is épültek egyszerre. :mrgreen:

azért bár ellenzéki vagyok, hülye nem, tudom hogy nem akkora volumenű beruházás lenne, mint egy kisvasút.
mi ezt már nem éljük meg, de ha körülnézünk jó néhány városban, ez a trend fog kialakulni.

vannak itt még égető problémák, lakhatási körülmények, albérlet árak az egekben, már nem csak Budapesten, hanem vidéki városokban is megduplázódtak az ingatlanárak. (nem csak megyeszékhelyeken, sima 15-20 ezres városokban is)



De ha már konkrét példa:
reptér helyzete.
kitalálták hogy legyen ott parkoló,amire szükség van, megvolt az alapkőletétel, erre kitalálták, hogy jah amúgy ott majd egyszer vonatállomás lenne a föld alatt.
sztornó a beruházás.
nyilván erre megint milliárdok szálltak el, közbeszerzés, tervek, stb...agyhalottak komolyan, erre miért nem lehetett előre gondolni?

de amúgy jogos, meg szükség lenne végre egy gyorsvasútra BP-belvárosa, és a reptér között, mert ez majdnem példátlan, hogy nincs összekötve fixpályás rendszerrel a város meg a reptér.

Avatar
füst
Hozzászólások: 1028
Csatlakozott: 2013. április 17., szerda 10:17
Kedvenc játékosaid: Zidane, Reus
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: füst » 2018. december 17., hétfő 9:47


minden jel arra utal évek óta, hogy saját kassza=fidesz/kormány kassza, amiből jutna a fideszes fővárosi önkormányzatnak is.
vagy pl a felcsúti kisvasút akkor hogyna épült meg? állami beuházás vagy helyi önkormányzati? nyilván tudjuk a választ.
ezek 10-20-30 éves távlatok amiket én mondok, előbb utóbb erre fog elmenni a város, ha tetszik, ha nem.
A felcsúti kisvasút EU-s pályázat keretében épült meg. Mielőtt belemegyünk, nekem sem tetszett a dolog. :)
BP, mivel nincs lemaradva az EU-s átlagtól, aligha nyerne ilyen pályázatot. De ha sikerülne ilyesmi, én is boldog lennék.
Emellettt más volumen megépíteni egy kisvasutat, mint átépíteni Budapest közlekedési hálózatát, utóbbi rengeteg erőforrást vinne el.

Abban egyetértünk, hogy modernizálódni fog BP, én is ezt szeretném. Csak amit leírtál, az akkora változás, amit nem tud finanszírozni a főváros, gondolj bele hány évente épül egy metro, vagy villamosvonal. Az állam pedig felelősséggel tartozik a vidéki városokért is, nem engedheti meg magának, hogy pest miatt elhanyagolja a többit, mert azokban is van konkrét helyzet. :)

Remélem, és hiszem is hogy ilyen irányba változik a város, de Tarlós nem fogja megérni a folyamat végét, és Puzsér se. Őszintén azt se hiszem hogy mi igen. :)
Ahogyan először írtad át kell hozzá állniuk az embereknek fejben. Szerintem nem. A mostaniaknak már nem, ha minden jól megy, akkor nemsokára megszületik az a generáció, ami már aszerint élhet.

Avatar
RealAsensio
Hozzászólások: 4363
Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 17:51
Kedvenc játékosaid: CR
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Budapest

Re: OFF

HozzászólásSzerző: RealAsensio » 2018. december 17., hétfő 9:26

Jo latni, hallani, hogy vegre csinal valamit az ellenzek. Lehet, hogy nem ernek el vele semmit, de vegre nem csak a kanapebol a laptop elott ulve kommentaljak a fidesz tevekenyseget. Kemenyen fellepnek, balhet csinalnak, mikozben nem lepnek at egy bizonyos hatart. Csak igy tovabb. Elobb utobb eljutnak a hirek messzebbre is, tobb emberhez.
:goat:

Avatar
csababarca
Hozzászólások: 2171
Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: csababarca » 2018. december 17., hétfő 9:02

füst írta:
röhöghetsz, de az államnak inkább ilyenekkel kellene foglalkoznia
Az lehet, csakhogy nem a fővárosi önkormányzat gazdálkodik az állam pénzével, saját kasszából meg nagyon szűkösek a lehetőségek.

minden jel arra utal évek óta, hogy saját kassza=fidesz/kormány kassza, amiből jutna a fideszes fővárosi önkormányzatnak is.
vagy pl a felcsúti kisvasút akkor hogyna épült meg? állami beuházás vagy helyi önkormányzati? nyilván tudjuk a választ.
ezek 10-20-30 éves távlatok amiket én mondok, előbb utóbb erre fog elmenni a város, ha tetszik, ha nem.

vidéket is kellene fejleszteni, nyilván, de itt most konkrét helyzet BP-n van, hogy nem lehet közlekedni a városban autóval, így a tömegközlekedő buszokkal sem.

Avatar
Marky
Hozzászólások: 664
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 22:31
Kedvenc játékosaid: R9, CR7, Benzema, Marcelo
Kedvenc csapatod: csakamadrid.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Marky » 2018. december 17., hétfő 8:40

Jó gondolat a vidék felzárkóztatása, azonban a jelenlegi belső migráció miatt Budapest és az agglomeráció kérdése a legsürgetőbb. Olvastam már valahol olyat is, hogy a rengeteg nem bejelentkezett lakos miatt akár 4-4.5m ember is élhet a térségben, amit egyszerűen nem bír el a hálózat. A legnagyobb hiba, amit a Fideszes vezetés itt elkövet az az, hogy nem egy egységként kezeli Pest megyét Budapesttel. A várostáblán túlra autó nélkül igazi agyrém a közlekedés. Az autósokat már arra kéne ösztönözni, hogy be se üljenek a kormány mögé, legyen reális alternatíva a tömegközlekedés.

Avatar
füst
Hozzászólások: 1028
Csatlakozott: 2013. április 17., szerda 10:17
Kedvenc játékosaid: Zidane, Reus
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: füst » 2018. december 17., hétfő 7:40

röhöghetsz, de az államnak inkább ilyenekkel kellene foglalkoznia
Az lehet, csakhogy nem a fővárosi önkormányzat gazdálkodik az állam pénzével, saját kasszából meg nagyon szűkösek a lehetőségek.

Ha viszont már az állami kasszából való megvalósításon gondolkozunk, akkor inkább hagynám a fenébe, a vidéki városoknak sokkal nagyobb szüksége lenne a beruházásokra. BP hozza, kicsivel meg is előzi az átlag EU színvonalat, a többi régió meg jól le van maradva, azok érdemelnek több figyelmet. Ha már választani kell.

Avatar
csababarca
Hozzászólások: 2171
Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: csababarca » 2018. december 17., hétfő 0:46

füst írta: Föld alá bevinni dolgokat? Annyira azért nem olcsó kivitelezni az ilyesmit, hát ha még ingyenesek is lennének. Ennyi pénze van a fővárosnak? :D
Még a hármas metro felújítása is csak azután tudott beindulni, hogy 2015-ben az állam átvállalta a bkv adósságállományát.
Nekem is szimpatikusak a Budapest megreformálásáról szóló gondolatok, de olyan nagy mozgástér azért nem hiszem hogy van. Hacsak nem ilyen 30-40-50 éves távlatokat nézünk.
hát, hév vonalakra gondoltam, meghosszabbítani, és bevinni a föld alá, elővárosi vasútakat is lehetne, stb.
olvastam erről koncepciókat, nem megvalósíthatalan.

röhöghetsz, de az államnak inkább ilyenekkel kellene foglalkoznia, mint plakátkampányokkal milliárdokért, vagy stadionok építésével, hogy csak a két legnagyobb ostobaságot említsem.
ennek legalább értelme, és haszna is lehetne.

nyilván nem kitalálják, és jövőre már ilyen lesz a városkép, nem kell demagógnak lenni, ezek több 10 éves projektek.
de ilyenekben kellene gondolkozni, mert lassan-lassan tarthatatlan lesz az autós helyzet budapesten. dugók, dugók hátán, nincs parkolóhely, tömődik minden el.


egyébként összemostad a két dolgot, arra írtam az ingyenességet, hogy pl építenének egy stadion árányi pénzből 2 PpluszR parkolót, mondjuk a kökinél. (de megoldható lenne kijjebb hozni a metrót tegyük fel) aki ott lerakja a kocsiját, az ingyen beutazhat, meg ki.1-1szer naponta.
ezzel lehetne sarkallni az autósokat arra, hogy nem menjenek be a belvárosba annyian.
ha csak 10ből 1 lecseréli az autót erre a módszerre, már az is eredmény.

Avatar
füst
Hozzászólások: 1028
Csatlakozott: 2013. április 17., szerda 10:17
Kedvenc játékosaid: Zidane, Reus
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: füst » 2018. december 16., vasárnap 23:51

nyilván ehhez kellenének bazi nagy külvárosi parkolók, ingyenesen, aztán lehetne erről beszélni.
kiépíteni metrót normálisan, központi helyekről, és menne be a belvárosba, föld alá bevinni a dolgokat
Föld alá bevinni dolgokat? Annyira azért nem olcsó kivitelezni az ilyesmit, hát ha még ingyenesek is lennének. Ennyi pénze van a fővárosnak? :D
Még a hármas metro felújítása is csak azután tudott beindulni, hogy 2015-ben az állam átvállalta a bkv adósságállományát.
Nekem is szimpatikusak a Budapest megreformálásáról szóló gondolatok, de olyan nagy mozgástér azért nem hiszem hogy van. Hacsak nem ilyen 30-40-50 éves távlatokat nézünk.

Avatar
csababarca
Hozzászólások: 2171
Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: csababarca » 2018. december 16., vasárnap 23:14

_Bushido_ írta:
De az is egy járható út, hogyha mondjuk a kelenföldi pályaudvarnál sokan letennék a kocsikat és busszal, metróval vagy akármi más tömegközelekedéssel mennének tovább. Persze autóval könnyebb, de akkor elvileg ez lenne a jövő?! Korábban néhányszor voltam fent Pesten, én is úgy csináltam, hogy a BUdaörsi úton lévő ELTE kolinál letettem a kocsit, átsétáltam a Kelenföldihez, és szépen betömegközlekedtem.

valami ilyesmi kulturát kellene elterjeszteni.
én is sokszor bemegyek a pöttyös utcáig, ott lerakom a kocsit, és bemetrózok a belvárosba.
főleg régebben csináltam ezt.
viszont kéne valami motiváció az autósoknak. mondjuk aki bemutatja a forgalmiját, az ingyen használhatja a bkv-t.
persze lehetnek visszaélések ezzel, ezt tudom, de valami ilyesmit.

nyilván ehhez kellenének bazi nagy külvárosi parkolók, ingyenesen, aztán lehetne erről beszélni.
kiépíteni metrót normálisan, központi helyekről, és menne be a belvárosba, föld alá bevinni a dolgokat.

lennének itt értelmes opciók, csak akarni kell, meg átállni az embereknek fejben.

Avatar
Dupla D
Hozzászólások: 1521
Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 20:30
Kedvenc játékosaid: Guti, Carvajal
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Dupla D » 2018. december 16., vasárnap 23:05

_Bushido_ írta:Itt példának okáért konkrétan arra gondoltam, hogy Sopronban is megcsinálták a fél elvárost sétáló részleggel, nagyon kiszélesítették a járdákat, nagyon széles biciklisávot is kapott az út. Tették mindezt úgy, hogy az így is elég kevés belvárosi parkolókból sokat elvettek az autósoktól. Másik hülyeség ezáltal, hogy a buszok az úton állnak meg, felvenni és lerakni az utasokat, mert nem volt eszük "buszöblöt" (vagy minek hívják) csinálni, hogy a busz ott álljon meg és így az autósoknak ne kelljen megvárni, míg a busz végez. Tervben volt egy hatalmas parkolóház építése is ettől az utcától pár méterrel arréb, de sajnos műemlékeket, sírokat, várromakat találtak, úgyhogy kb egy éve áll minden. A parkolókat elvették, a sétálórészleget kiépítették, de nincsen megoldva az autós dolog.
Most épp az a terv, hogy jövőre a belváros másik részét is elveszik az autósoktól (ahol amúgy kb 200 méteren belül 4 rendőrlámpát tettek le egymás után). Ezzel esetleg megint csak nem lenne gond, csak először meg kéne oldani a leendő problémákat, nem még nagyobbakat kreálni.
Másik dolog: rengeteg szülő az iskola ajtajáig viszi a gyerekét kocsival és ott is akarja felvenni. Állítólag tervben van már egy iskolabusz-rendszer kiépítése is ezen oknál fogva, ami szerintem nagyon jó ötlet lenne. Olyan amerikai mintára. Szépe felvennék a gyerekeket mindenfelé, és a suli előtt letennék őket. és akkor nem lenne több 100 kocsi a sulik környékén reggel / délután.

Olyan sok probléma van a városban, és egyszerűen nem akarják / tudják megoldani. Pedig szerintem van több dolog is, amit aránylag egyszerűen meg lehetne könnyíteni.

Pesti közlekedést nem ismerem, úgyhogy azzal kapcsolatban nem tudok szólni. Csak egy gondolat, a rádióában beszélgettek erről pár mondatban, ott megemlítették, hogy pl az Üllői utat és a Havanna lakótelepet is meg kéne "reformálni", felújítani. VISZONT ha ennek nekiállnának, akkor megbénulna Budapest ezen része.

De az is egy járható út, hogyha mondjuk a kelenföldi pályaudvarnál sokan letennék a kocsikat és busszal, metróval vagy akármi más tömegközelekedéssel mennének tovább. Persze autóval könnyebb, de akkor elvileg ez lenne a jövő?! Korábban néhányszor voltam fent Pesten, én is úgy csináltam, hogy a BUdaörsi úton lévő ELTE kolinál letettem a kocsit, átsétáltam a Kelenföldihez, és szépen betömegközlekedtem.
Most mit akarsz mondani? Senki nem mondta, hogy egyből mindent zárjanak le az autók elől a belvárosban.
"Louie, I think this is a beginning of beautiful friendship" - Garga Pitic.

_Bushido_
Hozzászólások: 198
Csatlakozott: 2018. augusztus 8., szerda 19:57
Kedvenc játékosaid: CR
Kedvenc csapatod: Real

Re: OFF

HozzászólásSzerző: _Bushido_ » 2018. december 16., vasárnap 22:57

Itt példának okáért konkrétan arra gondoltam, hogy Sopronban is megcsinálták a fél elvárost sétáló részleggel, nagyon kiszélesítették a járdákat, nagyon széles biciklisávot is kapott az út. Tették mindezt úgy, hogy az így is elég kevés belvárosi parkolókból sokat elvettek az autósoktól. Másik hülyeség ezáltal, hogy a buszok az úton állnak meg, felvenni és lerakni az utasokat, mert nem volt eszük "buszöblöt" (vagy minek hívják) csinálni, hogy a busz ott álljon meg és így az autósoknak ne kelljen megvárni, míg a busz végez. Tervben volt egy hatalmas parkolóház építése is ettől az utcától pár méterrel arréb, de sajnos műemlékeket, sírokat, várromakat találtak, úgyhogy kb egy éve áll minden. A parkolókat elvették, a sétálórészleget kiépítették, de nincsen megoldva az autós dolog.
Most épp az a terv, hogy jövőre a belváros másik részét is elveszik az autósoktól (ahol amúgy kb 200 méteren belül 4 rendőrlámpát tettek le egymás után). Ezzel esetleg megint csak nem lenne gond, csak először meg kéne oldani a leendő problémákat, nem még nagyobbakat kreálni.
Másik dolog: rengeteg szülő az iskola ajtajáig viszi a gyerekét kocsival és ott is akarja felvenni. Állítólag tervben van már egy iskolabusz-rendszer kiépítése is ezen oknál fogva, ami szerintem nagyon jó ötlet lenne. Olyan amerikai mintára. Szépe felvennék a gyerekeket mindenfelé, és a suli előtt letennék őket. és akkor nem lenne több 100 kocsi a sulik környékén reggel / délután.

Olyan sok probléma van a városban, és egyszerűen nem akarják / tudják megoldani. Pedig szerintem van több dolog is, amit aránylag egyszerűen meg lehetne könnyíteni.

Pesti közlekedést nem ismerem, úgyhogy azzal kapcsolatban nem tudok szólni. Csak egy gondolat, a rádióában beszélgettek erről pár mondatban, ott megemlítették, hogy pl az Üllői utat és a Havanna lakótelepet is meg kéne "reformálni", felújítani. VISZONT ha ennek nekiállnának, akkor megbénulna Budapest ezen része.

De az is egy járható út, hogyha mondjuk a kelenföldi pályaudvarnál sokan letennék a kocsikat és busszal, metróval vagy akármi más tömegközelekedéssel mennének tovább. Persze autóval könnyebb, de akkor elvileg ez lenne a jövő?! Korábban néhányszor voltam fent Pesten, én is úgy csináltam, hogy a BUdaörsi úton lévő ELTE kolinál letettem a kocsit, átsétáltam a Kelenföldihez, és szépen betömegközlekedtem.
:salute: "A tifosinak új hőse van." :salute:

Avatar
BBeno
Hozzászólások: 11966
Csatlakozott: 2013. április 21., vasárnap 9:43

Re: OFF

HozzászólásSzerző: BBeno » 2018. december 16., vasárnap 12:43

De azt nem lehet neki megbocsátani, hogy Viktor oroszspanjai miatt napi félmillió embert szaunában utaztat még 30 évig...
azt is milyen jól időzítették. már a kutya nem emlékszik rá mekkora nagy csalás történt abban a tenderben is és hány mrd melyik zsebbe került. az a válasza hogy "ha eddig is kibírták légkondi nélkül akkor ezután is" meg mindent visz. a rigó e-jegy botrányról nem is beszélve amiről természetesen mit sem tudott. aha :lol: :lol: :lol:
Kép


GARETH:coffee:


RONCI A LEGENDA


Grande Pipita Higuaín


Ronaldo: Özil zseni

VAR<3

18/19: Perez nagy éve .lol. P3/L16/SF


Götze Gareth ReusRashford KdB Hazard Sterling Lukaku Mario Pogba Sané James Jesús

Avatar
Pipita
Hozzászólások: 2276
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 12:32
Kedvenc játékosaid: Ronaldo, Zidane, Guti, Iker, Higuaín, Marcelo, Bale
Kedvenc csapatod: Real, Leeds

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Pipita » 2018. december 16., vasárnap 12:33

A sétáló főváros a jövő, a világ fejlettebbik fele ebbe az irányba tart. A város az embereké, nem az autóké, a várost emberek lakják, nem autók.

Puzsér nyilván nem sokat mondott el a működésképtelen koncepciójáról, mivel még nincs neki koncepciója. Májusban fog előállni vele ha minden igaz, addig szakemberek dolgoznak rajta.

És nyilván nem az az ötlet hogy holnap megávlasztják Puzsért holnaputántól meg nem mehet be autó a városba vagy börtönt kap. Nyilván rohadt nagy beruházások lennének ehhez szükségesek és nem egyik napról a másikra történne a dolog és nem egy darab lépés lenne hanem hatmillió apró dologbóltevődik össze.

Pro tip: olvasgassátok a VEKE meglátásait, elég fasza dolgokat mondanak közlekedés témában.

h.csabi +1 :mrgreen:
"Voltam, és még leszek önmagam paródiája."

"Engem nem zavar, ha ostobák vagytok, és gyűlölködtök, csak otthon csináljátok, négy fal között!"

hijos de putas, antimadridistas. fuera!

h.csabi
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 23:58

Re: OFF

HozzászólásSzerző: h.csabi » 2018. december 16., vasárnap 12:30

_Bushido_ írta:Lehet, hogy valamennyire jó ötlet ez a bizonyos sétáló Budapest. Csak épp a kivitelezése nem könnyű, sőőt! Már több Pesttől kiesebb városban is megkezdték ezt az ötletet, viszont nincsen meg ehhez az infrastruktúra. Először talán azt kéne kiépíteni, felépíteni a hozzá szükséges dolgokat.
De Raisen, pont az a lényeg, hogy egy a városvezetésen belüli szemléletváltással el lehetne indulni ezen az infrastruktúra fejlesztési úton. Példának okáért nem engedélyezni, hogy a József nádor téren mélygarázst építsenek - miközben kiírtanak egy parkot -, azért, hogy még többen üljenek autóba, hogy a környéken lévő irodákba beérjenek reggelente. Ezzel párhuzamosan 9 órától már így is teljesen bedugul az MTA környéke, és kb. 20 perces vadászattal lehet csak parkolóhelyet találni. Közben a 16-os busz meg ugynaúgy áll a dugóban, mert nincs hely buszsávnak. Ha már a Lánchídnál tartunk, akkor a felújítás során lehetne például a járda felületet még jobban szélesíteni, hogy egyrészt a fényképezkedő túristák mellett gyalogosan el tudj haladni, másrészt, bicikli sávot csinálni, hogy biciklivel is át lehessen menni, és ne az úttesten kelljen az embernek bohóckodnia. :)

Vagy beszélhetnénk a Déli megszűntetésének ötletéről, hogy legyen plusz területe Mocsaiéknak sportolni (miközben a Műegyetemen meg omladoznak az épületek, de ez már megint egy másik story). Vagy a bohózatot, amit a Bartok Béla úttal leműveltek (másfél sávra beszorított autók, csak hogy a gecibicajosnak ne legyen igaza). A napi Váci úti csodát pedig nem is említeném.

Aki érdeklődik a városi közlekedés iránt, annak ajánlani tudom a Vitézy és a Közlekedő tömeg fb oldalát, szoktak érdekes contentek szerepelni.

Mondom mindezt úgy, hogy Tarlóst még csak nem is utálom. De azt nem lehet neki megbocsátani, hogy Viktor oroszspanjai miatt napi félmillió embert szaunában utaztat még 30 évig...

_Bushido_
Hozzászólások: 198
Csatlakozott: 2018. augusztus 8., szerda 19:57
Kedvenc játékosaid: CR
Kedvenc csapatod: Real

Re: OFF

HozzászólásSzerző: _Bushido_ » 2018. december 16., vasárnap 11:03

Lehet, hogy valamennyire jó ötlet ez a bizonyos sétáló Budapest. Csak épp a kivitelezése nem könnyű, sőőt! Már több Pesttől kiesebb városban is megkezdték ezt az ötletet, viszont nincsen meg ehhez az infrastruktúra. Először talán azt kéne kiépíteni, felépíteni a hozzá szükséges dolgokat.
:salute: "A tifosinak új hőse van." :salute:


Vissza: “Minden más”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: KovaLlos valamint 3 vendég