Nika91127 írta:
hehetheoriginal írta:
2 miller körül kapsz perfekt állapotú ufo civicet, 1.8 benzin 140LE, kevés megbizhatobb, jobb auto van annál, műszerfal design 15 vagy hány év után is veri szinte az összes mait, jappán módra minden kézre esik, ergonomikus, jol megy, jol pakolható (le- és felhajtható hátsó ülések), láncos, nem szíjas motor, világból kimegy, egyedül a fékek lettek alultervezve, azt kell gyakrabban cserélni. direkt kormanyzas - gokart feeling, nem a himbalozos fos szar, mint ma minden atlagauto, direkt 4henger benzin, semmifele turbolag meg semmi.
azert irtam 2 miller korul, mert ha olyan az allapota, akkor magas km-rel is batran meg lehet venni.
És a Hondák nem rohadnak? Alkatrészárak? Fogyasztás?
nekunk volt a csaladban, 2008-as, asszem 2015-ben vettuk hasznaltan, jobb elso kereknel elöl rohadt, siman csereltek a gyari lemezt/boritast, semmi extra.
alkatreszarak mint az összes többi hasonlo kategoriaju autonal, mert ugyanazok a gyartok (bosch, az, brembo, stb), gyári alkatresz nyilvan mindig draga - mindegy melyik márka -, utángyártottból vagy bontottból simán tudsz bármit is pótolni.
még 1 tipushiba: a computer digi kijelzoje meghal egy ido utan, ez a 8 szegmenses motyó, nem mutatja a teljes szamot vagy betut, hanem hianyzik par szalka. bontott modulra kaptunk anno 100k ajanlatot official hondaszerviztol, willhaben-en lattam 40k-nak megfelelo euroert, szoval ez se vágja földhöz az embert. teljes fékcsere volt a kb 8 ev alatt kétszer, az volt összesen többszázezres tétel, de az mindig az. meg 120ezrenkent kell valtoolaj csere is. ezenkivul semmi, futomuallitasok voltak, mert jok a magyar utak.
fogyasztas: varosban kb 8, autopalyan 6-7, 300k feletti km-rel mutatott eladaskor 7 litert asszem összesátlagban.