OFF
Re: OFF
Mi emlékeim szerint Hertzel rendeltünk.
- miro.
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2023. április 15., szombat 9:40
- Kedvenc játékosaid: Modric, Sergio Ramos, R9
- Kedvenc csapatod: Real Madrid, RB Salzburg
- Tartózkodási hely: Ausztria
Re: OFF
Sracok,Tenerifen-Kanari szigeteken aki volt,bereltetek autot,illetve ha igen,melyiknel?
Az lenne a jo ami fixen van a repuloteren,illetve olvastam parat ahol nemet ugyintezo is van.
Olyan kene ahol tiszta a biztositas,nincs semmi rejtett koltseg.
Az lenne a jo ami fixen van a repuloteren,illetve olvastam parat ahol nemet ugyintezo is van.
Olyan kene ahol tiszta a biztositas,nincs semmi rejtett koltseg.
Real Madrid
Roger Federer
Red Bull Salzburg
SERIENMEISTER 2013-2023
Roger Federer
Red Bull Salzburg
SERIENMEISTER 2013-2023
- Remy
- Hozzászólások: 27346
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:54
- Kedvenc játékosaid: Zidane, CR, Ramos, Jesé, Griezmann, Varane, Marcelo, Modric, Bappé, Ødegaard
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Gotham
- Kapcsolat:
Re: OFF
Ők csinálták most az F1-es serlegeket is Japánra.hehetheoriginal írta: hogy pininfarina studio tervezte, mindjart mas
A Pininfarina Stúdió által tervezett serlegek különlegessége, hogy interaktív díjak, ugyanis a dobogósok nemzeti színeiben világít majd, amint azok megcsókolják!
2014 - 10.
2016 - 11.
2017 - 12.
2018 - 13.
2022 - 14.
Ballon d'Or
Cristiano Ronaldo 2008, 2013, 2014, 2016, 2017!
Luka Modric 2018!
Karim Benzema 2022!
Schumacher, Verstappen, Alonso, Mick
New England Patriots
2016 - 11.
2017 - 12.
2018 - 13.
2022 - 14.
Ballon d'Or
Cristiano Ronaldo 2008, 2013, 2014, 2016, 2017!
Luka Modric 2018!
Karim Benzema 2022!
Schumacher, Verstappen, Alonso, Mick
New England Patriots
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 11372
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
a fizika nem, de talan a technologiaHehe: a fizika az elmúlt 1 évben annyira sokat nem változott, de meglátjuk.
talan.
thereisonly1ronaldo
Re: OFF
Évi kb 3000 db-ot világszerte? Ez szinte kb 0. Nem véletlenül feküdtek rá az elektromos vonalra (vezetőség váltás is volt miatta). Most azt bizonygatják, hogy áttörést értek el a szilárdtest akksiknál.zsuninnyo írta:Akkor miert adnak meg el Mirait?kiserik írta: Nem véletlen, hogy az élen járó Toyota is letett az ötletről.
Hehe: a fizika az elmúlt 1 évben annyira sokat nem változott, de meglátjuk.
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 62771
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Mert lovesem nem volt rolahehetheoriginal írta: erik a reflexbol, korabbi infok alapjan valo dolgokrol beszel.
nem lehet, hogy ez az uj verda megoldja ezeket a hidrogenhajtassal kapcsolatos problemakat?
belinkelt video is 1 eves..
btw:
https://pininfarina.it/en/work/namx-huv/
azt nem mondtad R, hogy pininfarina studio tervezte, mindjart mas
latszik a kepeken meg a leirasban is, hogy removable fuel cell, ezert kerul par percbe a feltoltes, csak kiszeded, betolod az ujat, aztan go.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 11372
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
nezem rola a videokat youtubeon, alapbol nem szeretem a balfasz böszme suvokat, mindegy tegyuk felre.
6 cella megy be hatulra, nem tudom darabonkent hany kilo, de kezzel lehet tenni venni, tehat ilyen 10-20 koze teszem kb.
tehat egy durvan 80-100 kilot pakolsz be hatra, egy nagyobb üzemanyagtank is 70 liter/kilo durvan, tehat akkora kulonbseg nincs.
plusz jot tesz a suly a tapadasnak hatul, mikor gyorsitasz
remelem sikerul a koncenpcio es bezarhatjuk vegre ezt a balfasz elektromos zsakutcat vegleg.
6 cella megy be hatulra, nem tudom darabonkent hany kilo, de kezzel lehet tenni venni, tehat ilyen 10-20 koze teszem kb.
tehat egy durvan 80-100 kilot pakolsz be hatra, egy nagyobb üzemanyagtank is 70 liter/kilo durvan, tehat akkora kulonbseg nincs.
plusz jot tesz a suly a tapadasnak hatul, mikor gyorsitasz
remelem sikerul a koncenpcio es bezarhatjuk vegre ezt a balfasz elektromos zsakutcat vegleg.
thereisonly1ronaldo
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 11372
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
erik a reflexbol, korabbi infok alapjan valo dolgokrol beszel.
nem lehet, hogy ez az uj verda megoldja ezeket a hidrogenhajtassal kapcsolatos problemakat?
belinkelt video is 1 eves..
btw:
https://pininfarina.it/en/work/namx-huv/
azt nem mondtad R, hogy pininfarina studio tervezte, mindjart mas
latszik a kepeken meg a leirasban is, hogy removable fuel cell, ezert kerul par percbe a feltoltes, csak kiszeded, betolod az ujat, aztan go.
nem lehet, hogy ez az uj verda megoldja ezeket a hidrogenhajtassal kapcsolatos problemakat?
belinkelt video is 1 eves..
btw:
https://pininfarina.it/en/work/namx-huv/
azt nem mondtad R, hogy pininfarina studio tervezte, mindjart mas
latszik a kepeken meg a leirasban is, hogy removable fuel cell, ezert kerul par percbe a feltoltes, csak kiszeded, betolod az ujat, aztan go.
thereisonly1ronaldo
Re: OFF
Akkor miert adnak meg el Mirait?kiserik írta: Nem véletlen, hogy az élen járó Toyota is letett az ötletről.
Re: OFF
De.Nika91127 írta:Az elektromos akksik nem jelentenek plusz súlyt?kiserik írta:
Egyrészt az alap tulajdonsága miatt. Gáz. 2 féle módszer van, hogy beletedd egy autóba: vagy lehűtöd míg cseppfolyós nem lesz és úgy is tárolod (itt mínusz kétszáznemtudommennyi fokról beszélünk), vagy össze nyomod, ha jól emlékszem 14 bar-ra. Ugye van egy harmadik, hogy egy rohadt nagy lufit kötsz a kocsi tetejére Az autóiparban a másodikat próbálgatják. Ez azt jelenti, hogy néhány gázpalackot pakolgatnak be az autóba, amikben 14 bár nyomáson van a folyékony hidrogén. Ez ugye elég hely igényes és baromi nehezek is, ha jól rémlik.
Másik dolog az energetika. A környezetbarát hidrogén előállítása baromi sok energiába kerül. Ezt el kell szállítani nagy nyomáson a tárolókba, kutakhoz, ahol nagy nyomás alatt kell tankolni az autókat. Majd a hidrogénből elektromos áramot állít elő az autó és ezzel meghajt egy elektromotort, kb 50%-os (ha jól emlékszem) hatásfokkal.
A hidrogén meghajtás egy működő dolog lehet, de szerintem (és tőlem okosabbak szerint) inkább a vízifuvarozásban, ahol pl nem számít, hogy 3-4 plusz konténer van egy teherhajón.
Akit érdekel, itt egy érthető videó: https://youtu.be/tp4a2rHqN2U?si=5jUpBqy650vKRWBs
Nem véletlen, hogy az élen járó Toyota is letett az ötletről.
-
- Hozzászólások: 2687
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Raúl, Zidane, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Az elektromos akksik nem jelentenek plusz súlyt?kiserik írta:Egyrészt az alap tulajdonsága miatt. Gáz. 2 féle módszer van, hogy beletedd egy autóba: vagy lehűtöd míg cseppfolyós nem lesz és úgy is tárolod (itt mínusz kétszáznemtudommennyi fokról beszélünk), vagy össze nyomod, ha jól emlékszem 14 bar-ra. Ugye van egy harmadik, hogy egy rohadt nagy lufit kötsz a kocsi tetejére Az autóiparban a másodikat próbálgatják. Ez azt jelenti, hogy néhány gázpalackot pakolgatnak be az autóba, amikben 14 bár nyomáson van a folyékony hidrogén. Ez ugye elég hely igényes és baromi nehezek is, ha jól rémlik.Nika91127 írta:
Technikailag nincs sok értelme? Miért?
Másik dolog az energetika. A környezetbarát hidrogén előállítása baromi sok energiába kerül. Ezt el kell szállítani nagy nyomáson a tárolókba, kutakhoz, ahol nagy nyomás alatt kell tankolni az autókat. Majd a hidrogénből elektromos áramot állít elő az autó és ezzel meghajt egy elektromotort, kb 50%-os (ha jól emlékszem) hatásfokkal.
A hidrogén meghajtás egy működő dolog lehet, de szerintem (és tőlem okosabbak szerint) inkább a vízifuvarozásban, ahol pl nem számít, hogy 3-4 plusz konténer van egy teherhajón.
Re: OFF
Egyrészt az alap tulajdonsága miatt. Gáz. 2 féle módszer van, hogy beletedd egy autóba: vagy lehűtöd míg cseppfolyós nem lesz és úgy is tárolod (itt mínusz kétszáznemtudommennyi fokról beszélünk), vagy össze nyomod, ha jól emlékszem 14 bar-ra. Ugye van egy harmadik, hogy egy rohadt nagy lufit kötsz a kocsi tetejére Az autóiparban a másodikat próbálgatják. Ez azt jelenti, hogy néhány gázpalackot pakolgatnak be az autóba, amikben 14 bár nyomáson van a folyékony hidrogén. Ez ugye elég hely igényes és baromi nehezek is, ha jól rémlik.Nika91127 írta:Technikailag nincs sok értelme? Miért?kiserik írta: Nem az a baj a hidrogénnel, hogy nem engedi ez vagy az, hanem, hogy technikailag nincs sok értelme a személyautókban. Egyébként pont az olajosok támogatják az ötletet a legjobban, mert a mostani üzemanyag infrastruktúráját lehetne így használni az olaj után, így maradna náluk a biznic.
Másik dolog az energetika. A környezetbarát hidrogén előállítása baromi sok energiába kerül. Ezt el kell szállítani nagy nyomáson a tárolókba, kutakhoz, ahol nagy nyomás alatt kell tankolni az autókat. Majd a hidrogénből elektromos áramot állít elő az autó és ezzel meghajt egy elektromotort, kb 50%-os (ha jól emlékszem) hatásfokkal.
A hidrogén meghajtás egy működő dolog lehet, de szerintem (és tőlem okosabbak szerint) inkább a vízifuvarozásban, ahol pl nem számít, hogy 3-4 plusz konténer van egy teherhajón.
-
- Hozzászólások: 2687
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Raúl, Zidane, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Technikailag nincs sok értelme? Miért?kiserik írta: Nem az a baj a hidrogénnel, hogy nem engedi ez vagy az, hanem, hogy technikailag nincs sok értelme a személyautókban. Egyébként pont az olajosok támogatják az ötletet a legjobban, mert a mostani üzemanyag infrastruktúráját lehetne így használni az olaj után, így maradna náluk a biznic.
Re: OFF
Nem az a baj a hidrogénnel, hogy nem engedi ez vagy az, hanem, hogy technikailag nincs sok értelme a személyautókban. Egyébként pont az olajosok támogatják az ötletet a legjobban, mert a mostani üzemanyag infrastruktúráját lehetne így használni az olaj után, így maradna náluk a biznic.
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 11372
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
Nem fogjak azt engedni musk meg az arabokRealista24 írta: NamX reveals its first hydrogen energy car which only takes 5 seconds to refuel and has a range of roughly 932 Miles.
The first car is expected to launch in late 2025. Base model price will be around $70,000.
Meg a vegen megoldjak a vilag "leghatalmasabb" problemajat
thereisonly1ronaldo
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 62771
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
NamX reveals its first hydrogen energy car which only takes 5 seconds to refuel and has a range of roughly 932 Miles.
The first car is expected to launch in late 2025. Base model price will be around $70,000.
The first car is expected to launch in late 2025. Base model price will be around $70,000.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Re: OFF
Írtam privátban.magnus666 írta: Tudnék még többet írni, de nem egy fórum keretein belül szeretném.
Sokakat vonz az fx és a kereskedés, mert sok pénzt és szabadságot ígérnek youtubeon a sarlatánok, ami tényleg így van, de ezt nem lehet 30-90 nap alatt elérni.
Egyébként szerintem érdekelne 1-2 embert itt is.
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 11372
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
végig se olvasom, sok magát mindenkinél okosabbnak gondoló megmondóember, a tipikus kis magyar vihar a biliben esete, négyet nem tud egyik se dekázni, de azért beszélnek róla.
thereisonly1ronaldo
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 62771
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Ennek a legjobb helye ott lett volna, ahol volt eredetileg is, nem itt
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 30 regisztrált és 0 vendég