OFF

Filmek, zenék, könyvek, off... Egyszóval minden más.

Hol szoktál borravalót adni?

A szavazás 2024. február 23., péntek 13:03-kor befejeződött.

Benzinkúton
5
2%
Boltban
1
0%
Ètteremben
60
29%
Futárnak
43
21%
Fodrásznál
43
21%
Hotelben/egyéb szálláshelyeken
3
1%
Kocsmában
28
14%
Mindenhol
10
5%
Sehol
12
6%
 
Szavazatok száma: 205

Avatar
hehetheoriginal
Hozzászólások: 11469
Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
Kedvenc játékosaid: elfenomeno

Re: OFF

HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 3., szombat 23:12

amiket irt, hogy a tesla elorebb jar, az mara mar elmult, a rutinnal rendelkezo autogyarak par ev alatt utolertek, magaban az autoepitesben meg mindig is elorebb lesznek es jarnak egy ennyire friss fiatal ceg elleneben, egy mercedes pl több, mint 100 evvel rendelkezik, vagy toyota, ami a legnagyobb autogyar, ezt nem lehet csak akarassal vagy "uj" otletekkel csak ugy lekörözni, mindegy mi van benne, az auto attol még auto, mechanikus dolog, ami az uton közlekedik es embereket szallit.
ha már amugy tesla, hol van a kamionjuk? annak legalább lenne ertelme, az aruszallitasbol kivenni a CO2 kibocsatast pl....
aztan hol van a roadster, ami 1 sec alatt 400-zal megy?
hol van a cybertruck, aminek ropiként tört be az ablaka?
ilyen steve jobs vibe-ot erzek, öreg elon barmit kimond, csak hogy forgalmat generáljon, csak alapja nem nagyon van.
thereisonly1ronaldo

Avatar
Süti
Hozzászólások: 5899
Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Budapest/Győr

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Süti » 2022. szeptember 3., szombat 22:55

kiserik írta:
Jó lenne kicsit a másik oldalról is tájékozódni :)

Ha megnézel egy Teslát, gyakorlatilag pont úgy van megcsinálva, hogy csak beleülj és menj. Nincsenek fölösleges gombok, pöckök, érzékelős gombok, rezgős gombok, on-off rendszer, gyújtáskapcsoló. Semmi. Beülsz, és méssz. Aztán ott van például az állóhelyzeti temperálás. Sok autónál rá kell adni a gyújtást, hogy működjön a fűtés... Egy elektromos autónál... Gyújtást... De mondhatnám a ""motor teret"" is. Általában telepakolják minden szarral, holott már a motor nem is ott van. Rohadt jó a Tesla megoldása, hogy ott is van egy nagy csomagtartó, ahol pl a kábeleket tárolhatod és nem kell a csomagtartóban a csomagok közt, vagy alattuk bénázni vele. Ezt az ""életveszélyes önvezetést"" ne haragudj meg, de nem tudom értelmezni. Jelenleg a Teslának van a legfejletteb vezetést támogató rendszere és olyan előnyük van, amit nagyon nem tudom, hogy hogyan lehet behozni.

Az a probléma, hogy az átlagember azt hiszi, hogy a Tesla milyen rohadt drága úri huncutság, aztán meg kb egy árban van az Ionic meg az EV6 és társai autókkal.

Model S vs Taycan: almát az almával, Taycan-t a Plaiddel.

Töltők. A töltőknél ez az általános szabvány már létezik. Type 2-es a neve. A probléma nem ezzel van, hanem a töltőpontokkal.
De miért rosszabb egy jó klímapanel pl. mint mindezt valami menüből előhozni egy tapipadon? Szerintem nem rosszabb. Erre gondoltam az alatt, hogy mindenben fel akarják találni újra a kereket. Nekem például nem lenne dealbreaker hogy meg kell nyomnom egy gombot hogy legyen fűtés. De nyilván mindenkinek mások a preferenciái.

Az életveszélyes önvezetésre pedig van kismillió példa. Legfejlettebb, de még mindig nem elég fejlett, csak ezt a vásárlók képtelenek elfogadni, ezért alszanak, moziznak, akármit csinálnak menet közben.

A töltőpontok elszaporodása meg nyilván egy szabványnál könnyebben fog bekövetkezni, mint egy típusspecifikusnál, szóval ha van általános szabvány, akkor az én értelmezésem szerint az első lépést megtették. De gyors google alapján Tesla speckó töltőből sincs semmivel több itthon.

Én teljesen indifferens vagyok az elektromos autózással szemben, a lehető legkésőbb szeretnék átállni rá (én személy szerint, a többiek csinálják, hajrá, támogatom), mert én benzinen nőttem fel, szeretem, élvezem, úgy vagyok vele, mint hehe. De valahogy az a benyomásom, hogy a jelenlegi Teslát övező környezet valahogy olyan, mint a te hozzászólásaid is. Leírtál pár dolgot, hogy mi miatt nincs kanyarban se senki más, de ezek közül szerintem semmi se világvége, sőt. Rákerestem találomra 3 EV első csomagtartójára, (Ioniq, Mach E, EV6), mindegyiknek ott a hely a kábeleknek, szóval én továbbra se értem, hogy mik azok a selling pointok, amiknek köszönhetően "kanyarban sincs" semmi más.
Legends Never Die.

...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic... :sziv:

Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.

Avatar
Tomidzsi
Hozzászólások: 443
Csatlakozott: 2022. június 11., szombat 10:13
Kedvenc játékosaid: R9, Marcelo, Ramos
Kedvenc csapatod: Real Madrid CF

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Tomidzsi » 2022. szeptember 3., szombat 22:35

Önvezető fukciot azert nem eroltetnem:

https://www.origo.hu/gazdasag/20220810- ... -hiba.html
Marcos, Cafú, Lúcio, Thiago Silva, Robi Carlos, Casemiro, Marcelo, Kaká, Ronaldinho, Adriano, R9

Dida, Juninho, Alex, Rivaldo, Gilberto Silva, Pato, Robinho, Vinicius

Avatar
hehetheoriginal
Hozzászólások: 11469
Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
Kedvenc játékosaid: elfenomeno

Re: OFF

HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 3., szombat 22:29

errol a sok touchgecirol halisten lassan visszaszoknak, pl a klimapanelnél.
nekem tetszik a minimál design, teslánál vagy pl az egészen más szint S vagy C mercinél sztem nagyon baszón néz ki, még ha sokaknak nem is tetszik, hogy csak odabasztak középre egy tabletet. azert hogy hanggal tudsz mindent vezerelni pl a mercinél, az csak kenyelmesebb es gyorsabb, plusz biztonsagosabb is. de ezek a kütyük meg mindenféle vezetéstámogató biszbasz, számomra fullfelesleges.
kell navi (akár android auto / apple carplay), kell premium hang, klima, max tempomat, fasza futomű, erős motor és jó fékek (kerámia for prezi) fasza súlyeloszlás, stabil, kenyelmes, de szoros ulesek es kesz az autó.
ez a sok driving aid engem szetbasz, es kizartnak tartom, hogy biztonsagos, mikor vezetnel, de belenyul a dolgokba, es nem is lehet kikapcsolni.... multkor ceges vw tiguannál azt hittem megállok és felgyujtom bazmeg, szegyentelenszar vezetesi elmeny, ahogy fekez helyetted, azt hiszi mar csattansz az elotted alloba, sipol, mint a kurvaanyja, visszateszi az altala savnak hitt helyre a kormannyal az autót, geciidegesito, es kurvára balesetveszelyes ki merem jelenteni, ilyen ven geci vasarnapi sofőr nyuggerekre van szabva az egesz elektronika... 20 percet bujtam a kurva menujét, nem lehet kikapcsolni ezt a sok szart....
thereisonly1ronaldo

Avatar
csababarca
Hozzászólások: 4278
Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: csababarca » 2022. szeptember 3., szombat 22:17

hehetheoriginal írta:
Kozben egy dizel bmwvel vagy mercivel mesz 1200km-t egy tankkal autopalyatempoban....nem elrecseg, nem ropog, nincsenek km-es illesztesi hézagok a la tesla....
legjobb autópályán 90-el, lehúzott ablakokkal mert klímát ugye nem kapcsolunk. inverze a télen nagykabátban vezetés, ami még veszélyes is egyébként az öv miatt.
belülről meg pólót vagy lepedőt rakunk az ablakok helyére, hogy kevésbé legyen huzat...20 plusz millás autókban :lol:

minimalista style a tesla belső, de nekem ez a kezeljünk mindent egy nagy tabletről téma nem jön be. Kellenek a fizikai gombok, tekerők.
persze valakinek bejön, ízlések és pofonok.
"Ma is itt ül lomhán, petyhüdten,
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."

Avatar
hehetheoriginal
Hozzászólások: 11469
Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
Kedvenc játékosaid: elfenomeno

Re: OFF

HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 3., szombat 22:13

Segitek a vitaban: mind egy kalap szar. :lol:
Par percig elvezet a gyorsulas, de aztan mivel mind nagy nehez dög szar az akkupakk miatt, lofasz vezetni.
Taycan meg a jobbik eset, de az ára ugye, meg az osszesnek, hogy mindenhol egy oracskat kell varni egy toltesre, hagyjuk mar.
Kozben egy dizel bmwvel vagy mercivel mesz 1200km-t egy tankkal autopalyatempoban....nem elrecseg, nem ropog, nincsenek km-es illesztesi hézagok a la tesla....
thereisonly1ronaldo

kiserik
Hozzászólások: 5839
Csatlakozott: 2016. március 14., hétfő 9:23

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 3., szombat 22:05

Süti írta:
kiserik írta:
Természetesen túlzás és természetesen ez csak a saját véleményem. Többféle elektromos autót készítenek. Az egyik, hogy kiveszik a belsőégésű motort, beteszik a villanymotort, majd valahová bepréselnek akksikat is. Ez az egész egy tákolás, annyit is ér. A másik, hogy megvan az elektromos platform, alváz+akksi+motor, majd rátésznek egy olyan kasznit, amiben minden a belsőégésű tudást viszi tovább. Egyszerűen nem tudnak/akarnak elvonatkoztatni az eddigi jól bevált szokásoktól, így elavult, korszerűtlen, fölöslegesen túlkomplikált megoldásokat alkalmaznak. Emellett ott a technológiai lemaradás, hogy az informatikairól ne is beszéljünk. A végére hagyom a töltőhálózatot, ami jelenleg szintén egy sarkallatos pontja a villanyautózásnak. Rengeteg olyan cikk születik, ahol azt mutatják be, hogy mennyire élhetetlen, kényelmetlen a villanyautózás a töltők miatt. Millió nem működő töltő, még több applikáció és cégenkénti fizetés, stb. Ezekben Tesla soha nem szerepel. Naphosszat lehetne sorolni ezeket, de sajnos jelenleg nincs olyan konkurencia, ami tudásban, hatékonyságban, szoftveresen, kényelemben (használhatóság szempontjából), átgondoltságban, szolgáltatásban felvenné a versenyt, pedig nekünk vásárlóknak ez nagyon kellene.
Mire gondolsz az eddig jól bevált szokások alatt, amitől nem akarnak elszakadni, és ezért korszerűlten, felesleges, és túlkomplikált lesz?

Leszögezném, hogy én sose vezettem semmilyen elektromos autót, de külső szemlélőként pont a Teslánál érzem ezt a túlkomplikált, mindent IS bele akarunk tenni dolgot, mikor sok ember csak bele akar ülni, és menni a-ból b-be, nincs szüksége űrhajó hangra, (szerintem, és itt inkább a mai átlagember kezébe engedett jellegéből adódóan) életveszélyes önvezetésre, meg hasonlókra. Átlagembernek meg egy Ioniq, EV6, hasonló kb ugyanazt tudja, ezek nélkül, ahogy olvastam lényegesen jobb összeszerelési minőséggel, stb.
Feljebb meg már Taycanokkal kell versenyezni, de azt nem is venném ide, nem átlagembereket érintő dolog. (Egy Model S meg egy Taycan közül például én el nem tudnám képzelni, hogy ne a Porschéba üljek, pedig csak álló helyzetben tapogattam őket, de nekem külön világnak tűnt a kettő.)

Ioniqból például borzasztó sokat látok mostanában rohangálni, 1-2 tesztet olvastam, azok alapján jól sikerült dolog, én kívülállóként azt kezdem látni, hogy pont most kezdték el beérni a market leadert sok téren. A töltő viszont nyilván más kérdés, arról nem is olvastam semmit sehol, de ha fogadnom kellene, előbb utóbb az EU-ban lesz egy hasonló szabvány (ha még nincs?) mint az USB C, és onnantól nem nagyon lesz varia.

De ez tényleg laikus eszmefuttatás részemről, csak a leírásod alapján továbbra se értem, mire gondolsz pontosan. (A töltős részt leszámítva)
Jó lenne kicsit a másik oldalról is tájékozódni :)

Ha megnézel egy Teslát, gyakorlatilag pont úgy van megcsinálva, hogy csak beleülj és menj. Nincsenek fölösleges gombok, pöckök, érzékelős gombok, rezgős gombok, on-off rendszer, gyújtáskapcsoló. Semmi. Beülsz, és méssz. Aztán ott van például az állóhelyzeti temperálás. Sok autónál rá kell adni a gyújtást, hogy működjön a fűtés... Egy elektromos autónál... Gyújtást... De mondhatnám a ""motor teret"" is. Általában telepakolják minden szarral, holott már a motor nem is ott van. Rohadt jó a Tesla megoldása, hogy ott is van egy nagy csomagtartó, ahol pl a kábeleket tárolhatod és nem kell a csomagtartóban a csomagok közt, vagy alattuk bénázni vele. Ezt az ""életveszélyes önvezetést"" ne haragudj meg, de nem tudom értelmezni. Jelenleg a Teslának van a legfejletteb vezetést támogató rendszere és olyan előnyük van, amit nagyon nem tudom, hogy hogyan lehet behozni.

Az a probléma, hogy az átlagember azt hiszi, hogy a Tesla milyen rohadt drága úri huncutság, aztán meg kb egy árban van az Ionic meg az EV6 és társai autókkal.

Model S vs Taycan: almát az almával, Taycan-t a Plaiddel.

Töltők. A töltőknél ez az általános szabvány már létezik. Type 2-es a neve. A probléma nem ezzel van, hanem a töltőpontokkal.

Avatar
Süti
Hozzászólások: 5899
Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Budapest/Győr

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Süti » 2022. szeptember 3., szombat 21:16

kiserik írta:
Süti írta:

Ezt azért kifejthetnéd, mert óriási túlzásnak érzem.
Természetesen túlzás és természetesen ez csak a saját véleményem. Többféle elektromos autót készítenek. Az egyik, hogy kiveszik a belsőégésű motort, beteszik a villanymotort, majd valahová bepréselnek akksikat is. Ez az egész egy tákolás, annyit is ér. A másik, hogy megvan az elektromos platform, alváz+akksi+motor, majd rátésznek egy olyan kasznit, amiben minden a belsőégésű tudást viszi tovább. Egyszerűen nem tudnak/akarnak elvonatkoztatni az eddigi jól bevált szokásoktól, így elavult, korszerűtlen, fölöslegesen túlkomplikált megoldásokat alkalmaznak. Emellett ott a technológiai lemaradás, hogy az informatikairól ne is beszéljünk. A végére hagyom a töltőhálózatot, ami jelenleg szintén egy sarkallatos pontja a villanyautózásnak. Rengeteg olyan cikk születik, ahol azt mutatják be, hogy mennyire élhetetlen, kényelmetlen a villanyautózás a töltők miatt. Millió nem működő töltő, még több applikáció és cégenkénti fizetés, stb. Ezekben Tesla soha nem szerepel. Naphosszat lehetne sorolni ezeket, de sajnos jelenleg nincs olyan konkurencia, ami tudásban, hatékonyságban, szoftveresen, kényelemben (használhatóság szempontjából), átgondoltságban, szolgáltatásban felvenné a versenyt, pedig nekünk vásárlóknak ez nagyon kellene.
Mire gondolsz az eddig jól bevált szokások alatt, amitől nem akarnak elszakadni, és ezért korszerűlten, felesleges, és túlkomplikált lesz?

Leszögezném, hogy én sose vezettem semmilyen elektromos autót, de külső szemlélőként pont a Teslánál érzem ezt a túlkomplikált, mindent IS bele akarunk tenni dolgot, mikor sok ember csak bele akar ülni, és menni a-ból b-be, nincs szüksége űrhajó hangra, (szerintem, és itt inkább a mai átlagember kezébe engedett jellegéből adódóan) életveszélyes önvezetésre, meg hasonlókra. Átlagembernek meg egy Ioniq, EV6, hasonló kb ugyanazt tudja, ezek nélkül, ahogy olvastam lényegesen jobb összeszerelési minőséggel, stb.
Feljebb meg már Taycanokkal kell versenyezni, de azt nem is venném ide, nem átlagembereket érintő dolog. (Egy Model S meg egy Taycan közül például én el nem tudnám képzelni, hogy ne a Porschéba üljek, pedig csak álló helyzetben tapogattam őket, de nekem külön világnak tűnt a kettő.)

Ioniqból például borzasztó sokat látok mostanában rohangálni, 1-2 tesztet olvastam, azok alapján jól sikerült dolog, én kívülállóként azt kezdem látni, hogy pont most kezdték el beérni a market leadert sok téren. A töltő viszont nyilván más kérdés, arról nem is olvastam semmit sehol, de ha fogadnom kellene, előbb utóbb az EU-ban lesz egy hasonló szabvány (ha még nincs?) mint az USB C, és onnantól nem nagyon lesz varia.

De ez tényleg laikus eszmefuttatás részemről, csak a leírásod alapján továbbra se értem, mire gondolsz pontosan. (A töltős részt leszámítva)
Legends Never Die.

...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic... :sziv:

Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.

kiserik
Hozzászólások: 5839
Csatlakozott: 2016. március 14., hétfő 9:23

Re: OFF

HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 3., szombat 20:27

Süti írta:
kiserik írta: A többi csak szeretne elektromos autót gyártani, de baromira nem megy nekik és még jó pár évig nem is fog (nem tudnak szemléletet váltani).
Ezt azért kifejthetnéd, mert óriási túlzásnak érzem.
Természetesen túlzás és természetesen ez csak a saját véleményem. Többféle elektromos autót készítenek. Az egyik, hogy kiveszik a belsőégésű motort, beteszik a villanymotort, majd valahová bepréselnek akksikat is. Ez az egész egy tákolás, annyit is ér. A másik, hogy megvan az elektromos platform, alváz+akksi+motor, majd rátésznek egy olyan kasznit, amiben minden a belsőégésű tudást viszi tovább. Egyszerűen nem tudnak/akarnak elvonatkoztatni az eddigi jól bevált szokásoktól, így elavult, korszerűtlen, fölöslegesen túlkomplikált megoldásokat alkalmaznak. Emellett ott a technológiai lemaradás, hogy az informatikairól ne is beszéljünk. A végére hagyom a töltőhálózatot, ami jelenleg szintén egy sarkallatos pontja a villanyautózásnak. Rengeteg olyan cikk születik, ahol azt mutatják be, hogy mennyire élhetetlen, kényelmetlen a villanyautózás a töltők miatt. Millió nem működő töltő, még több applikáció és cégenkénti fizetés, stb. Ezekben Tesla soha nem szerepel. Naphosszat lehetne sorolni ezeket, de sajnos jelenleg nincs olyan konkurencia, ami tudásban, hatékonyságban, szoftveresen, kényelemben (használhatóság szempontjából), átgondoltságban, szolgáltatásban felvenné a versenyt, pedig nekünk vásárlóknak ez nagyon kellene.

Tjacks
Hozzászólások: 2721
Csatlakozott: 2013. szeptember 10., kedd 14:43
Kedvenc játékosaid: Raúl, Robi Carlos
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Tjacks » 2022. szeptember 3., szombat 20:09

Nah, elég korán elkezdődik úgy néz ki,ez még csak a kezdet. Az emberek szépen lassan rájönnek hogy ez fájni fog nekik anyagilag, így már nem is annyira fontos mi lesz Ukrajnával. Olcsó gáz jöjjön, ennyi kell.

Sokszor gondolkodom rajta hogy vajon biztos hogy a politikusokkal van-e baj, vagy az emberekkel. Ki formál kit? :hmmm:


https://index.hu/kulfold/2022/09/03/cse ... etr-fiala/


Nem ide akartam, hanem a politika topikba, bocsesz!

Avatar
_Bushido_
Hozzászólások: 2006
Csatlakozott: 2018. augusztus 8., szerda 19:57
Kedvenc játékosaid: CR,Lebron
Kedvenc csapatod: Real, AS Róma, Lakers
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: _Bushido_ » 2022. szeptember 3., szombat 17:28

node írta:
pergabor írta:

Igazán nincs mit. Extrém helyzetben jóformán csak a szerencse ment meg :lol:

Igen, Impreza WRX :sziv:
Egy WRX-et nem megjáratni télen, miután leesett a hó? Vétek! :)
Egy WRX kék színben van Sopronban is, nagyon pöpec járgánynak tűnik.
Hajtani is tuti jó lehet.


Esetleg van valakinek ismertsége, ismerőse, rokona, akárkije a győri ügyészségen vagy a bíróságon? Ha van, szeretnék kérdezni valamit privátban.

Avatar
Sierra
Hozzászólások: 8500
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 23:49

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Sierra » 2022. szeptember 3., szombat 12:50

zsuninnyo írta: A legtobb tolvaj es gyilkos erdekes modon Budapesten van a Kossuth teren.
Ez igaz, de attól még azok nem fognak leszúrni 5000 ft-ért. :roll:
Nika91127 írta: Arányaiban nem biztos. Én somogyi vagyok... Hát, ott is lassan az echte magyar lesz a kisebbség
Biztos hogy Somogyban is sok van, több embertől hallottam, de északkelet Magyarország az ország legelmaradottabb régiója elég régóta.

Nika91127
Hozzászólások: 2704
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Raúl, Zidane, Modric
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2022. szeptember 3., szombat 12:30

zsuninnyo írta:
Sierra írta: Jajj ne vegyétek már vérkomolyan amit a megyékről írtam. :lol: Amúgy se a természeti értékekre írtam, hanem a 100% cigány falukra meg kannibálokra, akikből sztem abban a 3 megyében van a legtöbb.
A legtobb tolvaj es gyilkos erdekes modon Budapesten van a Kossuth teren.
Arányaiban nem biztos. Én somogyi vagyok... Hát, ott is lassan az echte magyar lesz a kisebbség :)

zsuninnyo
Hozzászólások: 1282
Csatlakozott: 2021. március 5., péntek 13:42

Re: OFF

HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2022. szeptember 3., szombat 12:21

Sierra írta: Jajj ne vegyétek már vérkomolyan amit a megyékről írtam. :lol: Amúgy se a természeti értékekre írtam, hanem a 100% cigány falukra meg kannibálokra, akikből sztem abban a 3 megyében van a legtöbb.
A legtobb tolvaj es gyilkos erdekes modon Budapesten van a Kossuth teren.

Avatar
Sierra
Hozzászólások: 8500
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 23:49

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Sierra » 2022. szeptember 3., szombat 11:47

Jajj ne vegyétek már vérkomolyan amit a megyékről írtam. :lol: Amúgy se a természeti értékekre írtam, hanem a 100% cigány falukra meg kannibálokra, akikből sztem abban a 3 megyében van a legtöbb.

Avatar
Süti
Hozzászólások: 5899
Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Budapest/Győr

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Süti » 2022. szeptember 3., szombat 9:39

kiserik írta: A többi csak szeretne elektromos autót gyártani, de baromira nem megy nekik és még jó pár évig nem is fog (nem tudnak szemléletet váltani).
Ezt azért kifejthetnéd, mert óriási túlzásnak érzem.
Legends Never Die.

...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic... :sziv:

Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.

Avatar
hehetheoriginal
Hozzászólások: 11469
Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
Kedvenc játékosaid: elfenomeno

Re: OFF

HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 3., szombat 8:06

Beszeltem vele, ők egy del nemetorszagi kört nyomnak, pl berlin fele vagy eszakabbra nem mennek, ha extrat fizetsz se.
thereisonly1ronaldo

Avatar
h3x0r
Hozzászólások: 9209
Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Nagyvárad

Re: OFF

HozzászólásSzerző: h3x0r » 2022. szeptember 3., szombat 0:06

hehetheoriginal írta:
Amennyiben használt Teslát vennél és ténylegesen érdekel, akkor ajánlhatok privátban egy-két használtautó oldalt. Itt rengetek a céges, vagy privátlízing után eladó Tesla. A céges és lízingelt használtkocsik itt a legjobbak, mert itt keményen kötelezik a cégeket a szervízelésre és a céges kocsik szépen karban vannak tartva. Az utolsó 3db kocsim mind használt 2-3-4 éves céges volt és semmi bajom nem volt velük. Írj privátban ha tudok tippeket adni.
ha már ez a téma, akkor onnan Mo-ra hogy hozol be autót?
megbízol céget, mintha németbol hoznád? az gecidrága lesz.
vagy repcsi stockholmba es hazagurulsz vele? az se két fillér
Szolsz a becsuletes neppernek :kalapos:

Avatar
hehetheoriginal
Hozzászólások: 11469
Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
Kedvenc játékosaid: elfenomeno

Re: OFF

HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 3., szombat 0:03

Amennyiben használt Teslát vennél és ténylegesen érdekel, akkor ajánlhatok privátban egy-két használtautó oldalt. Itt rengetek a céges, vagy privátlízing után eladó Tesla. A céges és lízingelt használtkocsik itt a legjobbak, mert itt keményen kötelezik a cégeket a szervízelésre és a céges kocsik szépen karban vannak tartva. Az utolsó 3db kocsim mind használt 2-3-4 éves céges volt és semmi bajom nem volt velük. Írj privátban ha tudok tippeket adni.
ha már ez a téma, akkor onnan Mo-ra hogy hozol be autót?
megbízol céget, mintha németbol hoznád? az gecidrága lesz.
vagy repcsi stockholmba es hazagurulsz vele? az se két fillér
thereisonly1ronaldo

Avatar
Steve
Hozzászólások: 7415
Csatlakozott: 2013. április 24., szerda 22:53
Kedvenc játékosaid: R9, RC, Guti, Zidane, Modric, Marcelo
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Steve » 2022. szeptember 3., szombat 0:00

kiserik írta:
Steve írta:

Erik, Teslát nem az átlag ember veszi sehol sem, azért maradjunk annyiban.
Ez így van, de azért jelenleg Európában több Model Y-t adnak el, mint Octaviát. Tavaly Model 3-at lehetett venni itthon 15 millióért, állami támogatással 13,5-ért. Az már azért baráti ár volt.
cart írta:

Lehet erdemesebb lenne elobb raeroltetni azokra az iparagakra a technologia kikiserletezesevel jaro koltsegeket akik jobban szennyeznek mint pl a hajo vagy a repulok, ahelyett hogy az atlagemberekkel probelnak kifizettetni. Ezen felul egyeb allami szintu vagy EU-s osztonzokrol se nagyon lehet hallani hogy valami hozzajarulast terveznenek az infrastrutura fejleszteshez hogy legyen hol tolteni az autokat meg hasonlok.
Raadasul ezek nem is lesznek hasznalhatoak nagyobb leptekben.
Nem értem ezt az átlag emberekkel akarnak kifizettetni valamit dolgot. A töltőhálózat köszöni szépen jól van, fejlődik szépen.
Ha valakinek megéri, akkor az jó. Számomra jelenleg sem az elektromos, sem a plug-in nem játszik. Nem hozná vissza az árát. Hiába a világ legdrágább benzinjét kell beletankolnom a kocsiba, jelenleg még továbbra is ez éri meg és van jobb helye a pénznek sajnos.


Amennyiben használt Teslát vennél és ténylegesen érdekel, akkor ajánlhatok privát üzenetben egy-két használtautó oldalt. Itt rengetek a céges, vagy privátlízing után eladó Tesla. A céges és lízingelt használtkocsik itt a legjobbak, mert itt keményen kötelezik a cégeket a szervízelésre és a céges kocsik szépen karban vannak tartva. Az utolsó 3db kocsim mind használt 2-3-4 éves céges volt és semmi bajom nem volt velük. Írj privátban ha tudok tippeket adni.Remélem Neked megéri majd és elégedett leszel.


Vissza:

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: 157 regisztrált és 0 vendég