OFF

Filmek, zenék, könyvek, off... Egyszóval minden más.

Hol szoktál borravalót adni?

A szavazás 2024. február 23., péntek 13:03-kor befejeződött.

Benzinkúton
5
2%
Boltban
1
0%
Ètteremben
60
29%
Futárnak
43
21%
Fodrásznál
43
21%
Hotelben/egyéb szálláshelyeken
3
1%
Kocsmában
28
14%
Mindenhol
10
5%
Sehol
12
6%
 
Szavazatok száma: 205

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 62794
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2023. december 6., szerda 16:15

Valamint azon hőbörögnek, hogy a mínusz sok fokban jóval kevesebbet bír a kocsi egy töltéssel, mint amúgy.
Milyen meglepo :lol:
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Avatar
Steve
Hozzászólások: 7407
Csatlakozott: 2013. április 24., szerda 22:53
Kedvenc játékosaid: R9, RC, Guti, Zidane, Modric, Marcelo
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Steve » 2023. december 6., szerda 16:07

h3x0r írta: Az megvan amugy, hogy a Cybertruck-ra nem kerult kilincs? Egy gombot kell megnyomni, hogy kinyiljon az ajto. Megneznem, ahogy Steve a -18-ban izgul, hogy be tudja nyomni a gombot vagy sem. :mrgreen:
:kalapos:
Több kollegámnak van Mod Y rejtett ajtónyitóval.
Kocsi leolvasztása ellenére gondjuk volt vele. :mrgreen:

Ezen kívül az irányjelzőn morgolódnak, hogy sávváltáskor magától kapcsolna vissza, miután sávot váltott az ember, de a hó miatt a szenzorok nem jól érzékelik a sávhatárokat.

Valamint azon hőbörögnek, hogy a mínusz sok fokban jóval kevesebbet bír a kocsi egy töltéssel, mint amúgy.


De majd Erik kijavít, hogy vannak erre is releváns statisztikák. Nekem csak a kollegák mesélik ezeket akik használnák télen a kocsijukat.

Andrew Dawn
Hozzászólások: 88
Csatlakozott: 2015. március 11., szerda 18:08
Kedvenc játékosaid: Mascherano, Rakitic
Kedvenc csapatod: Barcelona

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Andrew Dawn » 2023. december 6., szerda 15:55

zoli0415 írta:
ANDS írta:

Mert nem pörgetik annyira. Ha üveghangig pörgeted, az is eszi majd az olajat. A 16 szelepes a felső tartományban jobban húz, nagyobb élmény pörgetni.

Opel és Mercedes más kategória, kár összehasonlítani. Mintha egy 30 körüli fittnessedző csajt hasonlítanál egy 50 körüli, jól főző háziasszonyhoz. :mrgreen:
Így van...egyértelmű, hogy az 50 körüli, jól főző háziasszony
Szerintem a hasonlat nagyon jó. Kinek mire kell... :D
3,14159265358979323846264338327950288419716939937510

zoli0415
Hozzászólások: 251
Csatlakozott: 2017. szeptember 11., hétfő 13:19

Re: OFF

HozzászólásSzerző: zoli0415 » 2023. december 6., szerda 15:34

ANDS írta:
___Samy___ írta:
Tudom, pont, hogy a 8 szelepest szeretnem. Ahogy hallottam az jobban bevalt konstrukcio, nem zabal annyi olajat.
….
Mert nem pörgetik annyira. Ha üveghangig pörgeted, az is eszi majd az olajat. A 16 szelepes a felső tartományban jobban húz, nagyobb élmény pörgetni.

Opel és Mercedes más kategória, kár összehasonlítani. Mintha egy 30 körüli fittnessedző csajt hasonlítanál egy 50 körüli, jól főző háziasszonyhoz. :mrgreen:
Így van...egyértelmű, hogy az 50 körüli, jól főző háziasszony

Avatar
h3x0r
Hozzászólások: 9177
Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Nagyvárad

Re: OFF

HozzászólásSzerző: h3x0r » 2023. december 6., szerda 14:59

Az megvan amugy, hogy a Cybertruck-ra nem kerult kilincs? Egy gombot kell megnyomni, hogy kinyiljon az ajto. Megneznem, ahogy Steve a -18-ban izgul, hogy be tudja nyomni a gombot vagy sem. :mrgreen:

Avatar
Steve
Hozzászólások: 7407
Csatlakozott: 2013. április 24., szerda 22:53
Kedvenc játékosaid: R9, RC, Guti, Zidane, Modric, Marcelo
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Steve » 2023. december 6., szerda 14:49

Yazid írta:
Steve írta: Nekem megvolt ma reggel az autó teszt.

-18 fok volt kora reggel, de pöccre indult a kocsi. :)

Mondjuk az ajtó nehezen nyílt, az automatikus tükörnyitást meg elfelejtettem kikapcsolni, a kocsi felmelegítését is elfelejtettem időben elindítani, szóval a tükör az majdnem letört mikor összefagyva nyílt automatikusan. :lol:
Az a 3 eves volvod még jó hogy beindul beisbaxna :lol:
Céges, zsír új Mondeo anno nem indult be. :coffee:
Ebben a hidegben nem olyan egyértelmű.

13éves Mazdám is indult anno mindig pöccre, csak az ajtó fagyott be. :mrgreen:

-15 alatt szoktak a dolgok problémássá válni, azért örültem, hogy több nap hidegben állás után pöccre ment ma reggel minden.

Avatar
Yazid
Hozzászólások: 3396
Csatlakozott: 2013. május 2., csütörtök 8:57
Kedvenc játékosaid: Zidane

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Yazid » 2023. december 6., szerda 14:28

Steve írta: Nekem megvolt ma reggel az autó teszt.

-18 fok volt kora reggel, de pöccre indult a kocsi. :)

Mondjuk az ajtó nehezen nyílt, az automatikus tükörnyitást meg elfelejtettem kikapcsolni, a kocsi felmelegítését is elfelejtettem időben elindítani, szóval a tükör az majdnem letört mikor összefagyva nyílt automatikusan. :lol:
Az a 3 eves volvod még jó hogy beindul beisbaxna :lol:

Avatar
___Samy___
Hozzászólások: 8212
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:51

Re: OFF

HozzászólásSzerző: ___Samy___ » 2023. december 6., szerda 13:55

Hat mindketto szarabb, mint a Mercim, de valamit valamiert :mrgreen:
"We will not fight for one decade, when Madrid is the best club of the last century and the best club in history, also the best in the last decade and is the best because we never do something like that, not appreciate someone success"

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 62794
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2023. december 6., szerda 13:44

___Samy___ írta:
ANDS írta:

A G Astraban létezik 8 szelepes is, a Merivakban főleg 16 szelepes motorosokat látok a hirdetések között. A Meriva kasztnija nagyobb, kb. 200 kg- val nehezebb. A 16 szelepes motorok előnye, hogy jobban pörgethetők, emiatt hamarabb tönkre lehet vágni őket. Ugyanaz a motor egy nehezebb kasztnit nehezebben mozgat, jobban kell pörgetni, és többet fogyaszt.

Ahogy mész felfele, Astra helyett Vectra, vagy Meriva, stb., úgy lesznek az autók egy felszereltebbek. És jó eséllyel egyre többet hajtják is ezeket, egyre több lesz bennük a kilométer, nagyobb eséllyel voltak törögetve, és egyre drágább hozzájuk az alkatrész. Egyre több alkatrész lesz bennük, ami mind el tud romlani.
Tudom, pont, hogy a 8 szelepest szeretnem. Ahogy hallottam az jobban bevalt konstrukcio, nem zabal annyi olajat. Csak most elgondolkodtam, mert egy Meriva nekem szerintem kenyelmesebb lenne.
Astra se túl szép, de a Meriva kifejezetten ronda :mrgreen:
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Avatar
Steve
Hozzászólások: 7407
Csatlakozott: 2013. április 24., szerda 22:53
Kedvenc játékosaid: R9, RC, Guti, Zidane, Modric, Marcelo
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Steve » 2023. december 6., szerda 13:42

Nekem megvolt ma reggel az autó teszt.

-18 fok volt kora reggel, de pöccre indult a kocsi. :)

Mondjuk az ajtó nehezen nyílt, az automatikus tükörnyitást meg elfelejtettem kikapcsolni, a kocsi felmelegítését is elfelejtettem időben elindítani, szóval a tükör az majdnem letört mikor összefagyva nyílt automatikusan. :lol:

Avatar
___Samy___
Hozzászólások: 8212
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:51

Re: OFF

HozzászólásSzerző: ___Samy___ » 2023. december 6., szerda 13:41

ANDS írta:
___Samy___ írta: Amugy a Merivakban is ugyanaz a motor van, mint a G Astrakban, jol gondolom?
A G Astraban létezik 8 szelepes is, a Merivakban főleg 16 szelepes motorosokat látok a hirdetések között. A Meriva kasztnija nagyobb, kb. 200 kg- val nehezebb. A 16 szelepes motorok előnye, hogy jobban pörgethetők, emiatt hamarabb tönkre lehet vágni őket. Ugyanaz a motor egy nehezebb kasztnit nehezebben mozgat, jobban kell pörgetni, és többet fogyaszt.

Ahogy mész felfele, Astra helyett Vectra, vagy Meriva, stb., úgy lesznek az autók egy felszereltebbek. És jó eséllyel egyre többet hajtják is ezeket, egyre több lesz bennük a kilométer, nagyobb eséllyel voltak törögetve, és egyre drágább hozzájuk az alkatrész. Egyre több alkatrész lesz bennük, ami mind el tud romlani.
Tudom, pont, hogy a 8 szelepest szeretnem. Ahogy hallottam az jobban bevalt konstrukcio, nem zabal annyi olajat. Csak most elgondolkodtam, mert egy Meriva nekem szerintem kenyelmesebb lenne.
"We will not fight for one decade, when Madrid is the best club of the last century and the best club in history, also the best in the last decade and is the best because we never do something like that, not appreciate someone success"

Avatar
nmate
Hozzászólások: 13782
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:24
Kedvenc játékosaid: Arbeloa

Re: OFF

HozzászólásSzerző: nmate » 2023. december 6., szerda 13:33

Astra jó lehet, bár nem túl szexi, de szerintem egy H is belefér ennyiért.
zoli0415 írta: Az autót totálkárosra rakta és bontóba küldte, engem pedig a műtőasztalra.
Oh, lord. Remélem mindened rendbe jött.

Avatar
___Samy___
Hozzászólások: 8212
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:51

Re: OFF

HozzászólásSzerző: ___Samy___ » 2023. december 6., szerda 12:24

Amugy a Merivakban is ugyanaz a motor van, mint a G Astrakban, jol gondolom?
"We will not fight for one decade, when Madrid is the best club of the last century and the best club in history, also the best in the last decade and is the best because we never do something like that, not appreciate someone success"

zoli0415
Hozzászólások: 251
Csatlakozott: 2017. szeptember 11., hétfő 13:19

Re: OFF

HozzászólásSzerző: zoli0415 » 2023. december 6., szerda 9:30

Nekem is volt anno G Astram, 0 kilométeresen vettem és 14 éves koráig hajtottam, 310000 km-t csavartam bele. Ez idő alatt a kopó alkatrészeken és vezérlésen kívül egy db olajgombát cseréltem benne. Hihetetlen de soha, semmi baja nem volt. Életének egy hetes bmw vetett véget aki úgy godolta, hogy rá nem vonatkozik a dupla záróvonal és a balra kanyarodni tilos ezért felrakott egy villanyoszlopra. Az autót totálkárosra rakta és bontóba küldte, engem pedig a műtőasztalra.

Avatar
lordgabi
Hozzászólások: 6480
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 0:56
Kedvenc játékosaid: Raúl, Puskás, CR, R9, RC, Zidane, Casillas, Ramos, Marcelo, Guti, Nacho
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Kárpátalja/Budapest

Re: OFF

HozzászólásSzerző: lordgabi » 2023. december 6., szerda 8:39

Nekem 6 éve lesz majd júliusban, hogy enyém a 2001. év végi 2.5 TDI Audi A6 Avant Quattro, sötétkék, 180 lóerős remekmű. Otthon, magyar viszonylathoz hasonlítva nevetséges áron kicseréltem rajta a kuplungot, ami még eredeti volt, mert ha bemelegedett nem vette a hátsót (munkával együtt valami 80 ezer forint lehetett), teljes vezérlés csere megvolt (130 ezer forint körül talán mindennel együtt), fűtő radiátor (munkával együtt kb 20-25 ezer lehetett), teljes fényszóró felújítás kívül-belül (60 ezer), klíma nem működött a ventilátora hibája miatt (17 ezer forint kb. munkával együtt), klímafeltöltés/nyomáspróba (6000 forint), minden elektronika működik benne jelenleg is, hibakód mentes, autópályán nem hiszem, hogy 7-7,5 fölött fogyaszt, 137-re van beállítva a tempomat, városban ritkán használom, mindenre is jó a tömegközlekedés, szeptemberben most lejárt az olajcserém éves ideje, de csak 2500 km lett belehajtva sajna, tél végeztével szerintem lecserélem. Nem füstölt sosem, motorhoz sose volt piszkálva. Amikor nem volt háború, otthon is összegyűlt a 10-13 ezer km/év mivel használhatatlan a tömegközlekedés, ha itt dolgoztam, akkor ingázás miatt 20 ezer is volt (330 km egy irányba), régi szép idők... :'(
Olajcserét csak otthon kapott mindig - legutóbb ugye tavaly ősz elején, munkával együtt volt 20 ezer forint az olajszűrővel együtt, pollenszűrőt pár hónappal előtte magam kicseréltem, mert kicsit beáztattam, elég jó mesterek vannak, főleg ami az árakat illeti, villamossági szakember kevés van, gyenguszok.
Évek óta világított az Airbag, kicseréltem a vezérlő egységet (bontott, 4000 forint :lol: volt postával, mindennel együtt + 6000 a munka, segítettem a magnó és a belső panelek leszedésében a kézifékig teljesen egyedül csináltam), 1 hónap múlva egyből jelezte, de rá sem lehetett számítógéppel csatlakozni, olyan szintű volt az előző hiba is már, fel sem ismerte a légzsákvezérlőt.
ABS és kipörgésgátló is párhuzamosan ki-ki villant néha a hiba kezdetekor, aztán végleges lett a jelenség, ilyenkor sajna ugye nem működött egyik sem, télen húzós volt megállni...
Rengeteget számít és ad az összkerékhajtás, főleg aki sose hajtott korábban ilyet, és hóban kipróbálja... :salute:
Nyári gumival is úgy indul el tükörjégen, mintha le lett volna szögelve konkrétan a jármű.
Műszaki miatt már itt megoldottam ezeket, amúgyis zavart, hogy télen-nyáron karácsonyi hangulatban van a műszerfal ezen része, 300 km-re volt csak ismerős KPM-es, oda-vissza nem akartam törött lábbal levezetni, kuplunggal nem bírtak volna még a csavarok :mrgreen: , itt pedig nem merte senki okosban megoldani, úgyhogy 100 ezer volt, garanciálisan meg lett javítva a légzsákvezérlő és az ABS kocka is, itt keményebb árak mozognak basszus. :mrgreen: Simán átment, semmit nem kellet rádobni, rendesek voltak, mert villamossági szerelő ingyen haza is hajtotta, mert pénteken amikor otthagytam náluk, semmi bajom nem volt, hétfőn elkészült, kedden ők hajtották át műszakira a szomszédba, én pedig a kórházban voltam a vasárnapi ámokfutós meccs után. Zajlott az élet, na. 1 km-re volt tőlem, felhívtak, hogy barátnő, akárki érte tudna jönni, ők ki is fizették, csak haza kellene hajtani, mondom csak este 6 után lehetséges, mert neki még nincs jogsija, ismerőseim pedig csak akkor érnek rá, így hazahozták ők, örökre hálás leszek érte, vannak még rendes emberek (az egyik szerelő ott derült ki, hogy földim).

Futóműben a hátsó két lengéscsillapító lett kicserélve, két hátsó rugó (csempészésre használt autóba volt megrendelve, megbukott a határon, az enyémbe landolt, be is szerelte a srác, 10 ezer volt mindennel együtt, csak szabaduljon tőle :lol: ).
Elől egy felső lengőkar, és két pici alsó lett megbolygatva, minden eredeti volt még rajta, fékek ugye alap dolgok.
Ja, és igen, sose vettem rá csak használt gumit, nagyon jó ismerőstől, több szezonig lement mind, kivéve a jobb hátsó gumi (emiatt nem áldoztam komplett szettre), a széle 3-4000 km után mintha flexxel meg lett volna csiszolva, megoldani nem tudták sehol a jelenséget, be volt rohadva a hátsó futómű állító csavar, flex és hegesztőgép megoldotta, szilentek durrogtak közben el, teljes cserével + azóta is tartós futómű állítással volt 100 ezer forint, ez is tavaly nyáron történt otthon.

Ezek voltak a költségek, egyik miatt sem kellett az útszélén otthagyni, nem is hagyott cserben, eladni nem szeretném, hogy másnak legyen egy jelenleg minden hibamentes autója, hozzám is nőtt, indokolatlan újítani, hogy nem tudok hazamenni vele, pedig megtehetném, nem mai darab már. :'(
Csomagtartó üveg alsó részénél van egy kis kezdődő rozsdázás és bal hátsó sárvédő fölött egy minimális, mert egyszer kézifék és sebességbe rakás nélkül lett leparkolva otthon egy fáradt nap után, 1 órán keresztül gondolkodhatott rajta, hogy megy vagy marad, egy iszonyatos hang hallatszott be a lakásba, szomszédok is hallották, ki akart szabadulni az udvarról, kerítés megfogta, jobban nem bírt kifelé nyílni már a kapu, szerencsére csak bal oldalt gyalulta meg kicsit a műanyag borítású részeket és az említett helyen kicsit belecsiszolt, de csak felületi, majd egyszer ki lesz javítva az is, otthon. :sziv: :lol:

Szerkesztve: első hiba volt, ami jelentkezett, mivel erre kell a legjobban ügyelni, hogy 10 liternél azért kevesebb ne lötyögjön a tankban, adagolóhibás volt, azonnal indult hidegen, aztán bolt előtt nem volt szabad leállítani a motort, mert csak tekert-tekert, de semmi, be kellett tolni, és egyből indult, 90 ezer forint volt biztosan működő, bontóból, felújítani 200 ezer lett volna, bíztam a magyarországi ismerősömben, jól bevált, azóta se volt soha gond vele, ha ügyel rá az ember. :agree:

Szerintem ezek beleférnek egy ilyen idős autónál, jó ideig egyiken sem kell gondolkodni szerintem, hogy előjön újra, olyan stabil az úton, csendes, 10 évvel fiatalabb Mazdában ültem a múltkor, ha be volt kapcsolva a rádió háttérzajnak, kiabálni kellett konkrétan. :D
50-60 ezer kilométert hajtottam eddig bele szerintem, legyen még sokszor ennyi, adja Isten.
Ex-szerkesztő.

2015. november 25.
UEFA Bajnokok Ligája - Shakhtar Donetsk 3-4 Real Madrid C.F.
Arena Lviv, Lemberg - A nagy találkozás! :sziv: :salute:

Professore
Hozzászólások: 1996
Csatlakozott: 2013. április 23., kedd 7:49
Kedvenc játékosaid: Zidane, Redondo, Hierro, Casillias
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Kolozsvár

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Professore » 2023. december 5., kedd 22:04

Realista24 írta:
ANDS írta:

Minél fiatalabb, annál több benne az elektronika (és több a mêrgelődés). Nejem autójában ma épp a fűtés ment el.
Apameknak G astraja volt, elotte F, most a tokomtudja melyik. Egyikkel se volt sok gondjuk, mondjuk nem is hasznaljak sokat. Karbantartasa nem veszes koltseg, es viszonylag egyszeru is.

Ezert irtam nmate-nak is, hogy ki van-e zarva vagy nincs.
Legtöbben személyes tapasztalat alapján formálunk véleményt. Nekem 8 évig volt egy G Astra kombi 1.6 szívó benzin, amit 6 évesen vettem. Belecsavartam közel 200.000 km-t semmi komoly problémám nem volt vele. A vége felé jelent meg itt-ott rozsda de egy mazdahoz képest az is smafú. Pedig kapott szegény eleget, rossz utat is bőven. Mondjuk olajat, szűrőt azt mindig minőségit kapott 10e km ciklusban. Szerintem egyhamar nem lesz olyan megbízható kocsim éppen ezért nehéz szívvel is adtam el.

Avatar
Steve
Hozzászólások: 7407
Csatlakozott: 2013. április 24., szerda 22:53
Kedvenc játékosaid: R9, RC, Guti, Zidane, Modric, Marcelo
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Steve » 2023. december 5., kedd 21:07

Halfkey írta: Ismerős lenyomott 2 évet Toyota szervízben. Azóta buszsofőr, de olyan kevés gond volt olyan régi kocsikkal, hogy azóta is csak Toyotát vesz. Nekem ez meggyőző ajánlás volt, csak sajnos a Rav4 és az Avensis kicsi, a Highlander drága volt amikor kerestem.
Ilyen sokann vagytok a családban, vagy használod árúszállításra is a kocsit? Mert az Avensis nem kimondottan kicsi, ezért kérdezem.

Máté, régi Mazdák? 2 különböző Mazda 6-om volt,meg egy CX-5, soha semmi gond nem volt velük, elektronika,motor mindig faszán indult. Viszont rozsdásodott mindkettő idősebb 6-os drasztikusan egy idő után.

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 62794
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2023. december 5., kedd 20:38

ANDS írta:
___Samy___ írta: ….

Áhh, en egy G Astrat vennek most :mrgreen:
Minél fiatalabb, annál több benne az elektronika (és több a mêrgelődés). Nejem autójában ma épp a fűtés ment el.
Apameknak G astraja volt, elotte F, most a tokomtudja melyik. Egyikkel se volt sok gondjuk, mondjuk nem is hasznaljak sokat. Karbantartasa nem veszes koltseg, es viszonylag egyszeru is.

Ezert irtam nmate-nak is, hogy ki van-e zarva vagy nincs.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Avatar
Halfkey
Hozzászólások: 4410
Csatlakozott: 2013. április 21., vasárnap 2:13

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Halfkey » 2023. december 5., kedd 19:50

Ismerős lenyomott 2 évet Toyota szervízben. Azóta buszsofőr, de olyan kevés gond volt olyan régi kocsikkal, hogy azóta is csak Toyotát vesz. Nekem ez meggyőző ajánlás volt, csak sajnos a Rav4 és az Avensis kicsi, a Highlander drága volt amikor kerestem.

Avatar
___Samy___
Hozzászólások: 8212
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:51

Re: OFF

HozzászólásSzerző: ___Samy___ » 2023. december 5., kedd 19:42

ANDS írta:
___Samy___ írta:
Amugy fiadnak milyen Astraja van? En most akarom eladni a Mercimet, mert ceges auto mellett havi 500 km-re nem fogok a garazsban tartani egy ilyen autot, Astrakat neztem szaladgalosnak. Csak 1.6 8 szelepes johet szoba.
1999- es gyártmány, F Astra. 2001- ben vettük, akkor volt benne kb. 30.000 km.
Utána Édesanyám használta, ő is kb. 500 km/ hónap. Tavaly kezdett a fiam vezetni, azóta ő jár vele. Nincs benne semmi extra, szó szerint, még egy szervókormány se.
Amire szerintem figyelni kell, az az autó előélete, ha ismerőstől veszed, akkor tudod, mit műveltek a kocsival.

A régi autókkal szerintem nincs annyi probléma, ha ilyen fapadosak (pl. Ford Focus is egyszerű, mint egy faék). Ha sok bennük az extra, klíma, elektromos ablakok, stb., akkor jó eséllyel olyan ember vette magának, aki sokat ment vele. Ha rendszeresen szervízeltek, akkor nem gond a sok km, csak a drága szervizek sokszor kimaradnak. :D Szóval, ha tudod, ismerőstől vegyél autót.
Áhh, en egy G Astrat vennek most :mrgreen:
"We will not fight for one decade, when Madrid is the best club of the last century and the best club in history, also the best in the last decade and is the best because we never do something like that, not appreciate someone success"


Vissza:

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: 86 regisztrált és 0 vendég