Re: OFF
Elküldve: 2023. december 6., szerda 17:58
mikor már elon mondja, hogy a nemetek ostobak, amiert nem hasznalnak atomenergiat, akkor az mar jelent vmit, nem?
Igaz hogy a mikro elektromos tűzhely kombot nem birja el az ezereves halozatok fele de ja.Steve írta: Amúgy Magyarországon tök jól működhetnének, az elektromos kocsik, ha lenne mégnagyobb kínálat, emberi áron.
Nem olyan hatalmasak a távolságok az ország mérete miatt, nincs extrém hideg időjárás tartósan.
Ez kombinálva egy napelemes megoldással, mint pl a Toyota BZ4X csinált, hogy a tetőn a napelem és töltöd azzal.
Szvsz tök jó lehetne. Ki fog ez alakulni idővel.
remelem azt mar nem erem megSteve írta: Amúgy Magyarországon tök jól működhetnének, az elektromos kocsik, ha lenne mégnagyobb kínálat, emberi áron.
Nem olyan hatalmasak a távolságok az ország mérete miatt, nincs extrém hideg időjárás tartósan.
Ez kombinálva egy napelemes megoldással, mint pl a Toyota BZ4X csinált, hogy a tetőn a napelem és töltöd azzal.
Szvsz tök jó lehetne. Ki fog ez alakulni idővel.
Láttam már erre is “kreált teszteket”, amiben bizonygatják, hogy ilyen márpedig nem létezik.Realista24 írta:Milyen meglepoValamint azon hőbörögnek, hogy a mínusz sok fokban jóval kevesebbet bír a kocsi egy töltéssel, mint amúgy.
Milyen meglepoValamint azon hőbörögnek, hogy a mínusz sok fokban jóval kevesebbet bír a kocsi egy töltéssel, mint amúgy.
h3x0r írta: Az megvan amugy, hogy a Cybertruck-ra nem kerult kilincs? Egy gombot kell megnyomni, hogy kinyiljon az ajto. Megneznem, ahogy Steve a -18-ban izgul, hogy be tudja nyomni a gombot vagy sem.
Szerintem a hasonlat nagyon jó. Kinek mire kell...zoli0415 írta:Így van...egyértelmű, hogy az 50 körüli, jól főző háziasszonyANDS írta:
Mert nem pörgetik annyira. Ha üveghangig pörgeted, az is eszi majd az olajat. A 16 szelepes a felső tartományban jobban húz, nagyobb élmény pörgetni.
Opel és Mercedes más kategória, kár összehasonlítani. Mintha egy 30 körüli fittnessedző csajt hasonlítanál egy 50 körüli, jól főző háziasszonyhoz.
Így van...egyértelmű, hogy az 50 körüli, jól főző háziasszonyANDS írta:Mert nem pörgetik annyira. Ha üveghangig pörgeted, az is eszi majd az olajat. A 16 szelepes a felső tartományban jobban húz, nagyobb élmény pörgetni.___Samy___ írta:
Tudom, pont, hogy a 8 szelepest szeretnem. Ahogy hallottam az jobban bevalt konstrukcio, nem zabal annyi olajat.
….
Opel és Mercedes más kategória, kár összehasonlítani. Mintha egy 30 körüli fittnessedző csajt hasonlítanál egy 50 körüli, jól főző háziasszonyhoz.
Céges, zsír új Mondeo anno nem indult be.Yazid írta:Az a 3 eves volvod még jó hogy beindul beisbaxnaSteve írta: Nekem megvolt ma reggel az autó teszt.
-18 fok volt kora reggel, de pöccre indult a kocsi.
Mondjuk az ajtó nehezen nyílt, az automatikus tükörnyitást meg elfelejtettem kikapcsolni, a kocsi felmelegítését is elfelejtettem időben elindítani, szóval a tükör az majdnem letört mikor összefagyva nyílt automatikusan.
Az a 3 eves volvod még jó hogy beindul beisbaxnaSteve írta: Nekem megvolt ma reggel az autó teszt.
-18 fok volt kora reggel, de pöccre indult a kocsi.
Mondjuk az ajtó nehezen nyílt, az automatikus tükörnyitást meg elfelejtettem kikapcsolni, a kocsi felmelegítését is elfelejtettem időben elindítani, szóval a tükör az majdnem letört mikor összefagyva nyílt automatikusan.
Astra se túl szép, de a Meriva kifejezetten ronda___Samy___ írta:Tudom, pont, hogy a 8 szelepest szeretnem. Ahogy hallottam az jobban bevalt konstrukcio, nem zabal annyi olajat. Csak most elgondolkodtam, mert egy Meriva nekem szerintem kenyelmesebb lenne.ANDS írta:
A G Astraban létezik 8 szelepes is, a Merivakban főleg 16 szelepes motorosokat látok a hirdetések között. A Meriva kasztnija nagyobb, kb. 200 kg- val nehezebb. A 16 szelepes motorok előnye, hogy jobban pörgethetők, emiatt hamarabb tönkre lehet vágni őket. Ugyanaz a motor egy nehezebb kasztnit nehezebben mozgat, jobban kell pörgetni, és többet fogyaszt.
Ahogy mész felfele, Astra helyett Vectra, vagy Meriva, stb., úgy lesznek az autók egy felszereltebbek. És jó eséllyel egyre többet hajtják is ezeket, egyre több lesz bennük a kilométer, nagyobb eséllyel voltak törögetve, és egyre drágább hozzájuk az alkatrész. Egyre több alkatrész lesz bennük, ami mind el tud romlani.
Tudom, pont, hogy a 8 szelepest szeretnem. Ahogy hallottam az jobban bevalt konstrukcio, nem zabal annyi olajat. Csak most elgondolkodtam, mert egy Meriva nekem szerintem kenyelmesebb lenne.ANDS írta:A G Astraban létezik 8 szelepes is, a Merivakban főleg 16 szelepes motorosokat látok a hirdetések között. A Meriva kasztnija nagyobb, kb. 200 kg- val nehezebb. A 16 szelepes motorok előnye, hogy jobban pörgethetők, emiatt hamarabb tönkre lehet vágni őket. Ugyanaz a motor egy nehezebb kasztnit nehezebben mozgat, jobban kell pörgetni, és többet fogyaszt.___Samy___ írta: Amugy a Merivakban is ugyanaz a motor van, mint a G Astrakban, jol gondolom?
Ahogy mész felfele, Astra helyett Vectra, vagy Meriva, stb., úgy lesznek az autók egy felszereltebbek. És jó eséllyel egyre többet hajtják is ezeket, egyre több lesz bennük a kilométer, nagyobb eséllyel voltak törögetve, és egyre drágább hozzájuk az alkatrész. Egyre több alkatrész lesz bennük, ami mind el tud romlani.
Oh, lord. Remélem mindened rendbe jött.zoli0415 írta: Az autót totálkárosra rakta és bontóba küldte, engem pedig a műtőasztalra.