Süti írta:
Vannak nagyon szép formatervek ma is, ahogy voltak ocsmány szarok régen is. Értem én hogy régen minden jobb vót, de szerintem sokan nem bánják hogy nem klíma nélküli, halogénlámpás, párásodó, fapad fröccsöntött műanyag dobozban kell ülni. Pont annyira volt régen is elterjedt egy shelby cobra mint ma egy szép autó.
te gyartas- es biztonsagtechnologiarol beszelsz, en formatervrol.
de nem hiaba szarnyalnak a restomod cegek, akik modern technologiat tesznek es ugy ujitjak fel a legendas kinezetu autokat (singer porsche, subaru p25, volvo p1800, vagy akar a mar bezart tvr gyar utan is van ceg, aki kinal replica kit-et pl a sagarishoz, stbstb. nyilvan kell a lottonyeremeny, vagy teljes szektorokat lenyulni hozza politikusbunozokent, de a jo dolgokat meg kell fizetni)
ezzel szemben mit latsz manapsag, dobozautok mindenfele, okadekszar kinezet, aztan ulnek nagy boldogan az idiotak 20 centire a kormanytol a mosoporosdobozban, mert nem latnak maguk ele rendesen a teljesen ok es cel nelkuli magasitott "varosi" szabadidoautojukban
Régi formaterveknél számold bele, hogy pl gyalogosvédelem ott nem nagyon volt.
nyilvan, irtam is. de bazmeg senki ne magyarazza be nekem, hogy a technologia mai allasa szerint nem lehetne megis szebb autokat tervezni.
csak lusta meg balfasz, egyszeruen igenytelen a tervezok meg az autogyartok nagy resze.
olasz studiok miert tudnak mai napig megis ertelmes designt kiadni a kezukbol? csak elhatarozas es hozzaertes kerdese. pl mi a faszom a 7-es bmw, vagy az x7?
azt ki a kurvaanyja hagyta jova?