Oldal: 8 / 2036

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 23., szombat 12:58
Szerző: Kercsó
autóval bukó. csináltam. a saját bőrömön tapasztaltam. ülsz a dugóban, szivod a szmogot és nézed, ahogy a robogósok a bringa sávba gyuródnak.
egy 8 órás műszakban kb. 8-10 címmel tudnak többet kivinni motoron, mint egy autós. üzemanyagból is jobb deal. plusz ugye parkolni is könnyebb, főleg a belvárosban.
(pedig nekem a parkolás miatt soha nem kell aggódnom :lol: )

az autó előnye a nehéz csomagok kiszállításánál jön ki, az extra pénz. a xar időjárás esetén is kényelmesebb.

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 23., szombat 12:50
Szerző: Galacticos
Marky írta: Az autot nem csak megvenni kell, van illetek, ado, biztositas, kell egy alap szerviz, gumik. Ezutan meg mindig ott tart a kezdo futarunk, hogy egy 30 eves jarmutol fugg a megelhetese.
Havi 600-as bevetel szepen nez ki papiron, de lehet ket honapig se tudja tartani, ha szetesik alatta az auto es ehhez a 600-hoz heti 80-100 oraban kell cirkalni a varosban, ami emeli a birsagok beszedesenek eselyeg.
Hol kell heti 100 orat meloznod a 600ert? Az mindennapi meloval is tobb mint 14 ora munka.
Az autot nem csak megvenni kell, de ha nem csak erre van az autoja, akkor valoszinuleg az auto mar adott, a sulyado meg a biztositas meg neked is kifog jonni nem csak neki. A birsagokhoz annyit hogy emberfuggo, ugyanugy a jogsijat is elveszitheti barki aki mast melozik, ki mennyire tartja a szabalyokat.
Marky írta: Ellenben egy Lidl-Aldi dolgozo mindenfele extra macera es risk nelkul megkeres bejelentve 300-at.
Es egesznap ul a penztarmogott vagy ugral egy raktervezetonek. A masiknal meg kocsikazik a varosba, kicsit szabadabb melo. En nem azt mondom h futarkodni jo, meg a vilag legjobb biznisze de ne allitsuk mar be h az full minusz amikor nem az.

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 23., szombat 10:27
Szerző: Faust
Azert az se veletlen, hogy miota a katat megszuntettek, a futarok tobb mint fele indiai vagy paki lett. Nem megeros mar a lusta magyarnak. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 23., szombat 9:54
Szerző: Marky
Galacticos írta: mitol lenne minuszos? Havi 5-600 ezret siman megkeresnek, ebbol havonta veszel 2-3 db swiftet. A biztonsagi dolgokba igazad van, de biciklivel es motorral sincs sokkal tobb eselyed egy utkozesnel, sot.
Az autot nem csak megvenni kell, van illetek, ado, biztositas, kell egy alap szerviz, gumik. Ezutan meg mindig ott tart a kezdo futarunk, hogy egy 30 eves jarmutol fugg a megelhetese.
Havi 600-as bevetel szepen nez ki papiron, de lehet ket honapig se tudja tartani, ha szetesik alatta az auto es ehhez a 600-hoz heti 80-100 oraban kell cirkalni a varosban, ami emeli a birsagok beszedesenek eselyeg.
Ellenben egy Lidl-Aldi dolgozo mindenfele extra macera es risk nelkul megkeres bejelentve 300-at.

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 23., szombat 9:14
Szerző: Galacticos
De egy atlag kajafutarnak nincs penze venni egy elektromos autot.
Marky írta: Autoval szerintem, ha tenylegesen lekonyveli az ember a koltsegeket (kopas, uzemanyag, esetleg meg a beszerzesi ar, 1-2 birsag), akkor siman minuszos a tortenet. Lehet addig tolni egy Swifttel, amig szetesik, de azzal meg varosi forgalomban is konnyu meghalni.
mitol lenne minuszos? Havi 5-600 ezret siman megkeresnek, ebbol havonta veszel 2-3 db swiftet. A biztonsagi dolgokba igazad van, de biciklivel es motorral sincs sokkal tobb eselyed egy utkozesnel, sot.

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 23., szombat 9:10
Szerző: h3x0r
gyakorikerdesek: Mennyit keres egy autós foodora futár?
(febr. 14. 07:37)

"Heti 200 ezerrel lehet számolni főállásban. Ha valaki megnyomja, hogy megy például heti 60-70 órát, akkor ennél jóval több pénzt is lehet csinálni.

Havi bruttó 800at túlhajszoltság nélkül összelehet szedni.

Nem árt ha van egy elektromos autód, én havi 400kw áramot használok el az autó töltésére, ez 30ezer forintos költség, a nem rezsicsökkentett árammal számolva. Ameddig pedig nem lépem át az évi 2500kw-os fogyasztást, addig csak havi 15ezer az üzemanyag(áram) költségem.

Egy Dacia springel szállítok. kb 4 millió volt Romániából behozva. Lazán tud egy egész napot hozni(150km) még télen is a hidegben, fűtéssel. 10 fok feletti időben pedig 250km városi hatótávot tud.

Adóra jelenleg havonta 88 ezret fizetek. Persze nem árt ha az ember 25 alatti, és SZJA mentes, mert akkor 2.66 millió felett sem kell SZJA-t fizetni.

Ha minden költséget levonok, akkor is 650ezer megmarad tisztán a 800ezerből. Viszont havi szinten egy 30-50 ezer forintnyi KP-s borravalóval is lehet számolni, ha ezt is hozzáadom, akkor olyan 700ezer netto megvan havonta 200 körüli munkaórával.
"

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 23., szombat 8:59
Szerző: 'shutterisland
autoval szerintem sem eri meg annyira, legalabb is ha az ember visszaoszt minden kiadast mondjuk eves szinten, kivonja az osszbevetelbol, akkor az oraber nem igazan fogja tukrozni a beletett effortot.

mondjuk en nem tapasztalatbol beszelek, mert nem futarkodtam meg autoval pesten, de hallomasbol tudok par dolgot en is pesti/szegedi ismerosoktol akik csinaltak es amiket marky irt az realisnak tunik.

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 23., szombat 8:53
Szerző: Remy
Marky írta: , akkor siman minuszos a tortenet. Lehet addig tolni egy Swifttel, amig szetesik, de azzal meg varosi forgalomban is konnyu meghalni.
- Kétlem, hogy jószívűségből űzi mégis ezt azért néhány ember.
- Ha nem mész 130-al neki egy háznak, akkor hidd el, nem fogsz városban meghalni. Nem, még egy Swifttel sem. :)

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 23., szombat 8:34
Szerző: Marky
Autoval szerintem, ha tenylegesen lekonyveli az ember a koltsegeket (kopas, uzemanyag, esetleg meg a beszerzesi ar, 1-2 birsag), akkor siman minuszos a tortenet. Lehet addig tolni egy Swifttel, amig szetesik, de azzal meg varosi forgalomban is konnyu meghalni.

Azt a penzt, amit ezzel lehet keresni, sokkal kevesebb maceraval meg lehet kapni egy aruhazban.

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 23., szombat 8:04
Szerző: Galacticos
Azert autoval is lehet keresni, ha nem lehetne nem csinalnak annyian.
Szerintem attol fugg hogy milyen tavra tervezel es mivel. Ha hosszutav es auto mindenkepp megeri befektetni egy rosszabb kocsiba aminek alacsony a fent tartasi koltsege, amit nem sajnalsz az utszelen hagyni, amit nem sajnalsz ugy ott hagyni hogy kilog a segge, amit nem sajnalsz hogy a karpit beszivja a kajaszagot stbstb robogo/bicikli egeszen mas teszta. A budapestiekrol tudok csak nyilatkozni videk vagy videki nagyvaros azt nem tudom, lehet vele keresni, szerintem meg "irrealisan" is jol. Ertsd ez alatt hogy a magas fizu amit vizionalt az realis lehet, de ezert menni kell. Ott nincs az h leesik az eso akkor hazamegyek, mert amint az elso csepp a foldre er 2x annyi a megrendeles, ugyanez telen hoba fagyba, nyaron a kanikulaba ugyhogy azert azontul hogy nem egy bonyolult munkakor kell hozza kitartas. Ja meg melle a forgalom elviselese napi x oraban is igen megterhelo mellette még penzzel is dolgozol.
Arra a kerdesre hogy mennyire alja jobbagy munka.. hat valamilyen szinten az. Evekig vendeglatoztam rengeteg futarral, volt olyan akit megkertek hogy vigye le a szemetet lefele menet meg mashogy probaltak ugraltatni, rossz cimet adnak meg szamukra tok termeszetes hogy atviszed a jora, allj meg egy doboz cigiert majd meghalalom aztan a hala 100forint amibol jo ha egy zsomle kifutja ma mar.
Regen jobban lehetett vele szerintem keresni, de miota a legtobben elore fizetnek vagy kartyaznak es egyre kevesebb a kp azota a jatt az nagyon keves lett. Tobb haverom is csinalja frekventalt helyeken (laguna pl) ahol szarasig van megrendeles meg tucatnyi futar egy muszakba es a jattra mindegyik panaszkodik.
Elonye viszont a viszonylag rugalmas munkaido, tehat ha hetkoznap van dolgod reggel 9kor nem kell szabit kivenni, a fonokod nincs ott veled egesznap es nem szol bele a dolgodba, ha lazabb a nap siman belefer hogy kozbe intezed a dolgaid is..

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 23., szombat 7:43
Szerző: Kercsó
filatáska írta: Teljes állású ételfutárkodással kapcsolatban van itt valakinek tapasztalata, hallomása, bármi? wolt, foodora stb. :)

Haver gondolkodik, hogy belevág, de szerintem irreálisan magas bevételt vízionál. :kivagyhe:
Ilyen 400 bruttó reális napi 8 órával heti 5 napban?

Vidéki város, Szeged.

Tudom sok összetevős dolog. De úgy nagyjából ki mit tud, hallott?
Mennyit lehet megkeresni havonta (bruttó-nettó), napi 8-10-12 órás lebontásban.
Óránként hány kiszállítás fér bele? 2-3?

Mennyire alja jobbágy munka?

Kiadás oldalon jármű, üzemanyag, könyvelő.

Miket kell még számításba venni?
Robogóval talán megéri, de a bringás futárokat ellehetetlenítették a flottás ázsiai vendégmunkások, autóval pedig több a költés, mint a kereset (kocsi kopás, drága üzemanyag stb). Az általányadó is nagy érvágás

Robogóval, napi 8 órával, heti 6 nap meg van a 450-500 nettó most is, ha lazára veszed a kresszt, és kaparsz mint malac a jégen.

Nem éri meg már futárkodni. Én tavaly 2 meló között, egyetem és versenyzés mellett pár hónapig "full timeba" nyomtam, amikor a végén leültem, és megcsináltam a matekot, rosszul érintett a látvány (és ez itt BP-n, vidéken szerintem még xarabb a szitu)

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 22., péntek 19:44
Szerző: rikko
soadroli írta: bolond oroszoknál akció volt.
40 people were killed and more than 100 injured in a shooting at the Crocus City Hall, Russian media reported.
itt van pár videó.
Hétvégére mindent is lefújtak. Mindenféle kiállítást, sport eseményt, koncertet, mindent ahová nagyobb tömeg mehet. Egyelőre csak Moszkva területére érvényes a rendelkezés.
3 őrült bement és automata fegyverekkel és gránátokkal intézkedett.
Putyesz szerintem majd kihozza, hogy ukrán, dagesztáni, stb ellenlábasa volt ...

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 22., péntek 19:22
Szerző: soadroli
bolond oroszoknál akció volt.
40 people were killed and more than 100 injured in a shooting at the Crocus City Hall, Russian media reported.
itt van pár videó.

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 18., hétfő 18:01
Szerző: untouchable
Donát írta: Fúú, de cringe ez a szoboszlais telekom reklám, nagyon beszari hangja van. :lol:
Inkább olyan, mintha végig olvasná a szöveget. :D
Amúgy nem jobb és nem rosszabb, mint bármelyik focistás reklám, na jó talán CR kicsit profibb és magabiztosabb, mint a többiek.
Szoboszlai legalább nem Potemixet reklámoz a Napkeltében, mint Détári jó 20 évvel ezelőtt. :D

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 18., hétfő 15:57
Szerző: Donát
Fúú, de cringe ez a szoboszlais telekom reklám, nagyon beszari hangja van. :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 18., hétfő 13:35
Szerző: 'shutterisland
szamomra, aki evente 2x jar pesten altalaban atutazoban, sokkolo volt az a rengeteg futar.
a pesti szem mar biztos megszokta, hogy minden 5. ember kek vagy rozsaszin cuccban teker egy taskaval a hatan.

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 18., hétfő 12:48
Szerző: Caraway
filatáska írta: Teljes állású ételfutárkodással kapcsolatban van itt valakinek tapasztalata, hallomása, bármi? wolt, foodora stb. :)

Haver gondolkodik, hogy belevág, de szerintem irreálisan magas bevételt vízionál. :kivagyhe:
Ilyen 400 bruttó reális napi 8 órával heti 5 napban?

Vidéki város, Szeged.

Tudom sok összetevős dolog. De úgy nagyjából ki mit tud, hallott?
Mennyit lehet megkeresni havonta (bruttó-nettó), napi 8-10-12 órás lebontásban.
Óránként hány kiszállítás fér bele? 2-3?

Mennyire alja jobbágy munka?

Kiadás oldalon jármű, üzemanyag, könyvelő.

Miket kell még számításba venni?
Amig nem volt ez a katas szarsag addig egyik haverom pesten woltozott eveken at, kb netto 500 ezret keresett havonta. Azota a magyarok nagy resze viszont otthagyta, mivel allitolag mar nem lehet ennyit megkeresni a szabalyozasvaltozas miatt, szoval maradt a sok pakisztani meg indiai wolt futar bp-n.

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 18., hétfő 12:40
Szerző: filatáska
Teljes állású ételfutárkodással kapcsolatban van itt valakinek tapasztalata, hallomása, bármi? wolt, foodora stb. :)

Haver gondolkodik, hogy belevág, de szerintem irreálisan magas bevételt vízionál. :kivagyhe:
Ilyen 400 bruttó reális napi 8 órával heti 5 napban?

Vidéki város, Szeged.

Tudom sok összetevős dolog. De úgy nagyjából ki mit tud, hallott?
Mennyit lehet megkeresni havonta (bruttó-nettó), napi 8-10-12 órás lebontásban.
Óránként hány kiszállítás fér bele? 2-3?

Mennyire alja jobbágy munka?

Kiadás oldalon jármű, üzemanyag, könyvelő.

Miket kell még számításba venni?

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 14., csütörtök 21:00
Szerző: Realista24
_Bushido_ írta:
nzooli93 írta:

Packeta oldalán ezt találtam :
"A csomag feladását már kifizettem, de meggondoltam magam. Mi a teendő?
Semmi gond. A fel nem adott csomag feladási díja csak zárolva van a számlán, 5 nap után a zárolást automatikusan feloldjuk és jóváírásra kerül a feladás díja a feladó számláján (azaz visszakerül a megterhelt összeg a bankszámlára). 30 napig is eltarthat a jóváírás, bankonként eltérő lehet a zárolt összeg feloldásának az ideje."
Köszönöm.
Vannak még rendes, válaszoló fórumozók B-)
Mármint életképes.

Re: OFF

Elküldve: 2024. március 14., csütörtök 20:39
Szerző: _Bushido_
nzooli93 írta:
_Bushido_ írta: Valaki esetleg?

Packetával, miután feladás esetén megtörtent a fizetés (utánvét) 1290+400 Ft, utána, ha én nem adom fel azt a "boltban", visszautalják az összeget?
(rosszul lett megcsinalva, nagyobb összeg lett beírva, így kéne egy másik / új)
Packeta oldalán ezt találtam :
"A csomag feladását már kifizettem, de meggondoltam magam. Mi a teendő?
Semmi gond. A fel nem adott csomag feladási díja csak zárolva van a számlán, 5 nap után a zárolást automatikusan feloldjuk és jóváírásra kerül a feladás díja a feladó számláján (azaz visszakerül a megterhelt összeg a bankszámlára). 30 napig is eltarthat a jóváírás, bankonként eltérő lehet a zárolt összeg feloldásának az ideje."
Köszönöm.
Vannak még rendes, válaszoló fórumozók B-)