Oldal: 1081 / 2034

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 10:22
Szerző: Realista24
___Samy___ írta:
Kyller írta:Én kedden vettem egy (elvileg)2009-es G-s Astrát. Tök jól néz ki, belül is megkímélt, és a leírásban szerepel, hogy ISOFIX-szel felszerelt. Ugye 2004 utáni autókban ez már kötelező kellék... kéne hogy legyen. Apóssal szétkaptuk a hátsó ülést, sehol egy fülecske (nem hogy kettő) ahova az ISOFIX-es gyerekülés be lehetne kattintani. Kérdés: szerintetek át lettem ba***rintva, vagy a kötelezőséget máshogy értelmezték a 2009-es Astránál? Igaz az autó megnézésekor csekkolnom kellett volna, de elfelejtettem... :(
2009-ben meg gyártottak G Astrat?
G Astra Classic II gondolom.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 10:19
Szerző: ___Samy___
Kyller írta:Én kedden vettem egy (elvileg)2009-es G-s Astrát. Tök jól néz ki, belül is megkímélt, és a leírásban szerepel, hogy ISOFIX-szel felszerelt. Ugye 2004 utáni autókban ez már kötelező kellék... kéne hogy legyen. Apóssal szétkaptuk a hátsó ülést, sehol egy fülecske (nem hogy kettő) ahova az ISOFIX-es gyerekülés be lehetne kattintani. Kérdés: szerintetek át lettem ba***rintva, vagy a kötelezőséget máshogy értelmezték a 2009-es Astránál? Igaz az autó megnézésekor csekkolnom kellett volna, de elfelejtettem... :(
2009-ben meg gyártottak G Astrat?

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 10:14
Szerző: Realista24
istimester írta:
Realista24 írta: Bár ugye, aki márkekereskedésben dolgozik szerelő, az vagy mocskos lusta, vagy nem elég jó ahhoz, hogy saját szerelőműhelye legyen, ergo nem ért annyira hozzá, mint kéne :lol:
Nem mondom, hogy nincs benne igazság, de tudok azért ellenpéldákat is.
Persze, van ellenpélda mindig, csak több a kókler, mint a normális szerelő (szakszervizben). Olyan ez mint minden szakmában, aki igazán jó, az saját lábon áll, egy kevés része dolgozik valahol a bejelentett munkaviszony miatt, a többi meg aki papíron ért hozzá, de csak az előírt sablon szerint tud dolgozni, és ha valami nem standard jön szembe, akkor elakad.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 9:53
Szerző: Kyller
Én kedden vettem egy (elvileg)2009-es G-s Astrát. Tök jól néz ki, belül is megkímélt, és a leírásban szerepel, hogy ISOFIX-szel felszerelt. Ugye 2004 utáni autókban ez már kötelező kellék... kéne hogy legyen. Apóssal szétkaptuk a hátsó ülést, sehol egy fülecske (nem hogy kettő) ahova az ISOFIX-es gyerekülés be lehetne kattintani. Kérdés: szerintetek át lettem ba***rintva, vagy a kötelezőséget máshogy értelmezték a 2009-es Astránál? Igaz az autó megnézésekor csekkolnom kellett volna, de elfelejtettem... :(

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 9:51
Szerző: istimester
Realista24 írta: Bár ugye, aki márkekereskedésben dolgozik szerelő, az vagy mocskos lusta, vagy nem elég jó ahhoz, hogy saját szerelőműhelye legyen, ergo nem ért annyira hozzá, mint kéne :lol:
Nem mondom, hogy nincs benne igazság, de tudok azért ellenpéldákat is.
Realista24 írta:Mindezekre amúgy csak azért nincs illeték, mert nem tudják sehogy a nevedhez kötni, hogy hogyan került hozzád.
Ez teljesen így van, egyébként régen adóznál utána. R24 papa jó pénzügyminiszter alapokkal rendelkezik :mrgreen:
Három dolog teljesen biztos az életben, mindegy, hogy milyen államformában és korban élsz:
Kurvák, pia/drog és az adózás.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 9:32
Szerző: csababarca
Realista24 írta: A színén azért könnyen lehet változtatni, némi befektetéssel, ha belefér esetleg és tényleg annyira zavar. De mindent figyelembe véve, ez jó dealnek tűnik, az árról nem tudok nyilatkozni.
persze, lehet változtatni, de azért nem zavar annyira, hogy ebbe beleöljek párszázezret rögtön.
Héten eldől, hogy mi lesz.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 9:30
Szerző: Realista24
csababarca írta:Köszi a válaszokat, hasznosak voltak!

igazából ezért is hajlanánk arra, hogy apum haverjáét vegyük meg, 2,8M lenne, 2013-as, ő hozta ki szalonból 5 éve, ugyan abba a szervízbe hordta, ahova mi is, megbízhatónak tűnik, helyben van, egyedül a színe ami nem tetszik, mert fehér, de túltenném magam rajta.
amúgy egy Passat VII, pd tdi 2.0, highline autóról van szó, olyan amit ki is néztem.
A színén azért könnyen lehet változtatni, némi befektetéssel, ha belefér esetleg és tényleg annyira zavar. De mindent figyelembe véve, ez jó dealnek tűnik, az árról nem tudok nyilatkozni.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 9:24
Szerző: csababarca
Köszi a válaszokat, hasznosak voltak!

igazából ezért is hajlanánk arra, hogy apum haverjáét vegyük meg, 2,8M lenne, 2013-as, ő hozta ki szalonból 5 éve, ugyan abba a szervízbe hordta, ahova mi is, megbízhatónak tűnik, helyben van, egyedül a színe ami nem tetszik, mert fehér, de túltenném magam rajta.
amúgy egy Passat VII, pd tdi 2.0, highline autóról van szó, olyan amit ki is néztem.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 8:36
Szerző: Realista24
Mindezekre amúgy csak azért nincs illeték, mert nem tudják sehogy a nevedhez kötni, hogy hogyan került hozzád.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 8:34
Szerző: H.E.H.E.
Viccelsz, van bicikli dragabban mint egy uj auto :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 8:34
Szerző: Realista24
kelemen.istvan írta:
Galacticos írta:ez a vagyonszerzési illeték akkora lehúzás hogy el se hiszem. nekem valami 160 ezer forint volt csak az hogy az autó a nevemre kerüljön, jó +30 volt az hogy ők elintéztek mindent és nem nekem kellett sorban állni, na de hát akkor is
Én ebben azt nem értem, hogy veszek egy biciklit 360 ezerért, babakocsit 200ért, és egy televíziót 250 ezerért, akkor semmi vagyonszerzési illetéket nem kell fizetnem. ellenben ha veszek egy ladát 75-ért csapatni a hegyen, azért kell. :lol:
75ezres ladát bontónak kell megvennie, amit aztán lehet használni még jó darabig. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 8:32
Szerző: ikelemen5
Galacticos írta:ez a vagyonszerzési illeték akkora lehúzás hogy el se hiszem. nekem valami 160 ezer forint volt csak az hogy az autó a nevemre kerüljön, jó +30 volt az hogy ők elintéztek mindent és nem nekem kellett sorban állni, na de hát akkor is
Én ebben azt nem értem, hogy veszek egy biciklit 360 ezerért, babakocsit 200ért, és egy televíziót 250 ezerért, akkor semmi vagyonszerzési illetéket nem kell fizetnem. ellenben ha veszek egy ladát 75-ért csapatni a hegyen, azért kell. :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 7:49
Szerző: Realista24
Masik kereskedesbe meg bementunk es amikor mar nezegettuk az autot, uditovel, kaveval kinaltak es mondta hogy ajandek 1 ev full garancia motor, valto, kuplung, tubora..
Ezt úgy hívják, hogy szavatosság, ami a kereskedőt terheli kötelezően. Már, ha csak bemondta, hogy van egy év gari a kocsira és nem adott róla másik papírt. A 12 hónap is két részből áll, ha jól tudom.

Az első hat hónapban, ha mondod, hogy szarrá ment a kocsi, a kereskedő köteles a helyreállítást fizetni, hacsak nem tudja bizonyítani, hogy te okoztad a hibát. A második hat hónapban már a vevőt terheli a bizonyítás, hogy a hiba megvolt a vételkor.

Mert nehogy azt hidd, hogy ha a turbót tönkrevágod a szar használat miatt, mondjuk hidegen már padlón vagy, vagy lejössz a pályáról és egyből leállítod a motort, csinálod ezt 9 hónapig, akkor megcsinálja neked puszira. Vagy több időt töltesz a kuplungon a lábaddal, mint a madridomon a fórummal :mrgreen: vagy ha skippeled az olajcserét egy évre, stb.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 7:43
Szerző: Realista24
H.E.H.E. írta:Nem tudom, de ha nemetorszagi szalonbol veszel hasznaltat, lehet abban jobban biznek, mint vmi noname hasznaltautoketeskedesbol. Monnyuk ott is hatul a török baszogatja a szervizben az autokat, tehat sose lehet tudni.

Kalandnak jo, nagyatlagban jobban lehet jarni, mint idehaza, de igen, be is lehet szopni.
Itthoni szalonból is vehetsz használtat, nagyobb biztonsággal(?), mint az útszéli kereskedőtől. Bár ugye, aki márkekereskedésben dolgozik szerelő, az vagy mocskos lusta, vagy nem elég jó ahhoz, hogy saját szerelőműhelye legyen, ergo nem ért annyira hozzá, mint kéne :lol:

Olyan nekem is volt, hogy mentem megnézni egy Toyotát, mondta, hogy persze, patika, nincs gond. Odaértünk, hátsó ajtón egy 60szor 20as mély "csík", amit elfelejtett fotózni meg mondani. Mert hogy az nem akkora gond :lol: Belül lelakva, pedálok elkopva. Jajj, napokig tudnék sztorizni, mire nem jó, ha több nepper is van a baráti körben :lol: :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 7:38
Szerző: Galacticos
Itthon is vannak kocsogok, pesttol 50kmre talaltam egy lancert, felhivtuk vagy 3x. Elmondta hogy a generator mar szarakszik azon kivul makulatlan es kihangsulyozta hogy toresmentes volt az auto. (2009es volt tehat 9eves autotol csodat nem vartam) amikor elindultunk meg felhivtuk, mondta mehetunk mert ez a kocsi kurva jo.
Messzirol az auto tenyleg baromi szep volt.. Hatuljat lattuk meg eloszor, csomagtartoban volt egy okolnyi horpadas. Ez meg mondom nem zavar.
Kozelebb ertunk es a lokharito az egyik lampara ralogott, a masiknal meg ott volt egy 2ujjnyi hezag. A disz kromcsik meg volt torve, majd muanyag ragasztocal valaki azt mar probalta kozmetikatni. Az emblema is le volt torve es az auto elejenek kozepen latszott a tores. A szelvedoben egy jo 200asnyi kofelverodes es a lampak se gyariak voltak mar.
Mondtuk neki h szep auto de ez torve volt. Mire allitotta tovabbra is hogy ez ugyan nem. Aztan felsoroltuk a hibakat h ne nezzen mar hulyenek. A valasza ez volt:
"Jo hát kinek mi az osszetorve. " :lol: utana mondtuk nem problema de akkor engedj valamit az arbol, erre azt felelte "ez nem alkukepes mert ilyet meg egyet nem talaltok" .
Mindezt ugy hogy odamentunk es azon kivul hogy kinyitotta telibe leszart minket tolunk 5-10meterre beszelgetett a tippmixrol..
Masik kereskedesbe meg bementunk es amikor mar nezegettuk az autot, uditovel, kaveval kinaltak es mondta hogy ajandek 1 ev full garancia motor, valto, kuplung, tubora..
Ugyhogy itthon is vannak kocsogok, mert telibe leszarta volna ha en szegedrol jovok fel es elkocsikazok tobb szaz kilometert azert a szarert.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 7:35
Szerző: Kerlon
Én 2 db A3-ast megnéztem, ami elég jó állapotúnak tűntek a képeken. Katasztrófa volt mindegyik. :mrgreen: Sok sikert az autónézéshez.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 7:20
Szerző: H.E.H.E.
Nem tudom, de ha nemetorszagi szalonbol veszel hasznaltat, lehet abban jobban biznek, mint vmi noname hasznaltautoketeskedesbol. Monnyuk ott is hatul a török baszogatja a szervizben az autokat, tehat sose lehet tudni.

Kalandnak jo, nagyatlagban jobban lehet jarni, mint idehaza, de igen, be is lehet szopni.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 7:17
Szerző: Realista24
H.E.H.E. írta:
csababarca írta:Megéri németektől kocsit behozatni?

sajnos 20 éves, egymillát futott passatom az utolsókat rúgja, úgyhogy vásárlás lesz.

7es passat, vagy skoda superb ami szóba jöhet, az ár és a méretek miatt. ( 5-6 évesnél nem régebbi)

tudom, nehéz ügy, de tapasztalatok, pro kontra érvek jöhetnek. (választott autó fikázását mellőzzük, meg van az oka hogy e két kocsi a kiszemelt. )
attól függ.
az állapotot alaposan fel kell méretni/mérni, és legyen rá plusz, ha cserélni, javítani kell.
az biztos, hogy olcsóbbak és jobb állapotban vannak a németeknél az autók, mint keleten. de a sok török és egyéb bevándorló, akik kb már minden autókereskedésben ott vannak , ugyanúgy tekerik, ugyanúgy pofátlanok, mint máshol.
érdemes a magánszemélytől nézni, ő nem akar szarakodni, hanem el akarja adni, ezért valszeg lehet alkudni is kicsit.

igen, mobil.de és autoscout 2 nagy oldal
sok ilyen cég van, akik autóbehozatallal foglalkoznak, csak fél-1 millát tesznek rá, az eredeti árra a fizikai behozatalért, átiratásért. én saját magam mennék érte, de nyilván van az a helyzet, amikor jobb rábízni ezt olyanra, akinek már van tapasztalata.
Lehet rátesz fel millat, de lehet elmegy nehány szazezred mire bejarsz x címet. Vagy kinezed a kocsit, magánszemély, de fasza. Elindulsz majd Munchennel csorog a telefon, hogy bocs, letettek érte a casht.

Pont ugyanolyan lutri a kinti autó mint az itthoni, csak nagyobb a választási lehetőség. A magyar, török, román kereskedők meg amúgy is megszálltak mar a nemet piacot, meg a franciát es olaszt is. Ahogy említed is. Egyre nehezebb kinti autót találni, ami tényleg patika es minden elvárásnak megfelel.

Itthon nyilván kerülni kell azokat, amik a szokásos km-re vannak belove. Ilyen a harom éves, nemet céges autó 80.000 km-rel. :lol:

Aztán odáig mar nem is megyek el, hogy par ember dont arról hogy ki honnan es milyen kocsit hozhat be nyugat Mon pl., kereskedesekre gondolok természetesen.

Nehez téma, mert kétszer annyi szerencsére van szükséged mint pénzre.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 0:24
Szerző: p.csabi1
csababarca írta:Megéri németektől kocsit behozatni?

sajnos 20 éves, egymillát futott passatom az utolsókat rúgja, úgyhogy vásárlás lesz.

7es passat, vagy skoda superb ami szóba jöhet, az ár és a méretek miatt. ( 5-6 évesnél nem régebbi)

tudom, nehéz ügy, de tapasztalatok, pro kontra érvek jöhetnek. (választott autó fikázását mellőzzük, meg van az oka hogy e két kocsi a kiszemelt. )
Szia!
Nekem az autóm Németországból van.Kinti márkakereskedésből lett behozva.Újat vettek ezt pedig leadták.
A kesztyűtartójába volt minden hangsùlyozom minden kinti papírja amit annak idején adtak vele a szalonba.Garancia levéltől elkezdve minden minden.Sőtt az enyémbe van gyári navigáció még abból sem lett kotörölve semmi,szóval még egy pár utvonalat is letudtam ellenőrizni hogy merre jártak az autóval.Konkrétan az előző gazdájának a címe is benne van.
Én kereskedésből vettem full normálisak voltak velünk,nekem a bal első ajtóm volt javítva az meglett karcolva aztán azt fújták le,de még azt sem telibe.Magától mondta a kreskedő srác hogy ez van az autóval,de hozta is ki a mérőt aztán körbe mértük az autót.
Annyit tudok még mondani neked hogy kinnt a 15 illetve a 20 ezres olajcsereperiódusokat tarrtják a németek nem az itthol megszokott 8 illetve 10 ezreseket.

Nekem pozitív véleményem van a dologról pedig tartottam tőle nagyon,de mivel egyszerüen nem volt normális magyar autó így azt mondtam hogy ha itt van egy olyan autó ami úgynézki hogy pöpec akkor nemérdekel hogy behozott.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 18., péntek 0:06
Szerző: Galacticos
csababarca írta:igen ismerem az oldalt, és már itt is szétnéztem, így lett belőve a típus meg az ár is nagyjából.
azzal számolj hogy az átiratás mocskos mód pofátlanul drága.

ez a vagyonszerzési illeték akkora lehúzás hogy el se hiszem. nekem valami 160 ezer forint volt csak az hogy az autó a nevemre kerüljön, jó +30 volt az hogy ők elintéztek mindent és nem nekem kellett sorban állni, na de hát akkor is, egy 1,8 milliós kocsinál a vételáron felül majdnem a 10%-át úgymond leadózod (tudom hogy nem mind az adóba megy mielőtt valaki nekem ugrik) az szerintem baromi abszurd. és a durva hogyha 120ért veszel egy ezres swiftet akkor is lesz vagy 50 ezer az átíratás :lol:
én egy osztrákot vettem most meg, de itthonról. kicsit sokat kellett várnom mire magyar papíros lett, de lekopogom eddig megérte. pedig volt egy pillanat amikor azt hittem hogy átbasztak mert, március 14.én megvettem, utána 4napos hosszúhétvége miatt eltolódott, utána szerdán hívtam őket (mikor úgy volt hogy ők fognak keddig) majd közölték hogy még nincs semmi. pénteken hívtam és nem volt kapcsolható a szám. :mrgreen: rá fél órára összetörték az előző kocsimat, és rá 10percre hívott a csaj hogy holnap mehetek a kocsiért. :mrgreen:
első este meg kimentem vele a körútra, ment előttem egy 30 éves bmw. égett szag a kocsiba, mondom a többieknek biztos abból jön.. lekanyarodik előlünk még mindig büdös van. egy 10 perc múlva félreállok, és dől ki a füst a körülbelül akkor 4 órája nálam lévő autóból :lol: aztán kiderült hogy az osztrák szerelő, mivel alig lehet a turbó egyik csavarjához hozzáférni, ezért nem húzta meg rendesen és lifegett, és ott kifújt. :lol:
lordgabi írta:Peugeot 607 2.2 benzin
te jó isten ne :lol: