Oldal: 1090 / 2037

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 12:38
Szerző: Steve
H.E.H.E. írta:mi mi hol hol merre?
valaki szólt?

itt vagyok :mrgreen:


most hogy az elmúlt pár napban szántam rá 1-2 órát és megnézegettem, csak megerősödött bennem, hogy audit kell venni, az összeszerelés minősége és a felszereltség miatt.
kérdezte itt vki, hogy mi legyen az autóban: ma már nyilván az alap dolgok mellett (légkondi, tempomat, stb) nem ostoba extrák sztem a kerámia fék, főleg, ha nagy teljesítményű, 2 tonnás autót kell megállítani nagy sebességről, azok a kis biszbasz fém tárcsák, amik bár brembo gyárban készülnek, mint a vaj, olyan puha, hogy cserélni kelljen pártízezer km-enként, hogy menjen az üzlet... nem bízom bennük, a kerámia kurvasokat kibír, és nem melegszik el, amikor basztatni kezdi vki. igaz, kbaszott drága a szett, de azt gondolom alapvető extra kell legyen.
aztán az audio rendszer is kvafontos, volt olyan autóm, amiben melegedett az audio végpont pár óra folyamatos használat után - magyarul egy hosszabb vezetésnél állandóan - és pláne ha egyedül mész, vagy magaddal beszélgetsz, vagy megőrülsz. ha az ember fasza autóra költ, akkor kell bele az infotainment, navi, audio, telóval kapcsolódás, félig meddig alap dolgok ezek is, csak ugye nem mindegy milyen minőségű az a pár hangdoboz, ami körülvesz.
aztán a sportülés/kényelmes ülés, ami fog rendesen és nem bassza szét a picsádat, hátadat 1 óra után, egészséges tartásban tartja a hókadt testedet, amikor elgurulsz a-ból b-be.
az oylan extrák, mint panoráma tető, kurvagyönyörű és elképesztően fasza, megváltozik a teljes autó, ha van rajta egy ilyen, de nem létszükséglet.
az ilyen elektromos kütyük, mint sávtartó, automata beparkoló lófasz, holttérfigyelő, távolságtartó tempomat, stbstb, mind biztos hasznosak, de számomra nem létszükséglet.
fontos, hogy csak a benzin, dízelt utálom.
ezek alapján nem tudok mást mondani, csak 2013-2015 audi s6/s7, rs6/rs7.
erős, gyors, elegáns, pakolható, hosszú úton, rövid úton, zene, motor, fogyasztás, megbízhatóság, minden ott van.
bár még a suv-ok közt nem néztem szét, de viccnek tartom eleve az egész kategóriát, divat az egész, böhöm nagy autókkal 170 centis kiskínaiként járkálni...
alfa giuliát
ismerős akkora alfabuzi, hogy ha gyalog megy is integet minden alfásnak az utakon, neki álmai autója, azt hiszem keményen elhivatottnak kell lenni hozzá, néztem régen alfa 159-et, sajnos dízel volt , okádta a füstöt, olyan hangja volt, mint egy traktornak és bár mai napig az egyik legszebb autó kívülről, már akkor gagyi fapad volt belül. a júlia városban használhatatlan, ha viszont lehet baszni neki vmi kis forgalmú úton, akkor tény, hogy fasza autó. csak ezért a pénzért már kapok prémium németet is.
Én is viccnek tartottam a SUV kategóriát egészen addig amíg nem vezettem tartósabban.Most, hogy az van, nem akarok visszaülni a pincébe. :D Pláne itt nálunk szükséges is az év nagy részében.
185 cm magas vagyok és nem kínia. :D

Nálam is ezek voltak a szempontok kb amit leírtál..
Csak benzin.Erős, pakolható, baromi kényelmes sportülések. Nézzen ki tökösen a kocsi. Megbízhatóság, biztonság, Bose hangrendszer, belső tér anyaghasználata. Ezért lett a jet black CX-5. A 2,5 motor túlzó, nem használom ki, de ez volt akciósan akkor, ebben a színben.

Az extrák tekintetében nem értek egyet. Azt gondoltam nem fontos, de nem akarnék ezek nélkül lenni.

A sávtartás mindegy nekem, viszont..

A parkolásnál a holttér figyelő kamera a világon a legjobb dolog. A kamera figyeli, hogy jön-e autó kisgyerek aki alád szalad a parkolóban, mikor tolatsz ki. Nagyon hasznos.

Holttér kamera a visszapillantókban szintén hasznos.

Amit szeretek még az az út követő dynamic fényszóró. Mondjuk itt sokat van sötét.

A touch screen minősége is fontos a kocsiknál nekem. Konkétan már a Ford Mondeomban is gagyibb volt, de két különböző francia kocsit kaptam mint kölcsön kocsit 1-2 hétre, full extrásakat, de a touch kijelző kikészített. Akadt, nem lehetett kezelni.

Kb. mint mikor egy mobil kijelzője akadozik. Inkább használnék gombos mobilt, mint egy akadozó belassult kijelzős mobil..Azért ez több milliós kocsik esetén meg gáz szerintem. Minek csinálnak látszat, olcsó extrát, ha nem működik. Azért egy fullextrás 2018-as Reanault Talisman sem ingyen van..

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 12:32
Szerző: Yazid
Apám boldog Guiletta tulajdonos, panaszmentes a drága, és hát azt semmi nem adja vissza, ahogy az ember szíve mosolyog, amikor ránéz, beleül, megtapossa.
megkérdezném hany km van benne? Am alfasok külön allatfaj no offense :mrgreen: majdnem vettem egy 159 2.4est. Nagyon tetszett, de szerencsére lebeszéltek róla. Toyotam lett helyette, 120e kmrel vettem meg, megvan már 2éve és egy féklampa izzot kellett cserélnem. Nekem ez a lenyeg. Persze olaj, szurok csere nyilvan rendben

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 12:20
Szerző: matador
H.E.H.E. írta: ismerős akkora alfabuzi, hogy ha gyalog megy is integet minden alfásnak az utakon, neki álmai autója, azt hiszem keményen elhivatottnak kell lenni hozzá, néztem régen alfa 159-et, sajnos dízel volt , okádta a füstöt, olyan hangja volt, mint egy traktornak és bár mai napig az egyik legszebb autó kívülről, már akkor gagyi fapad volt belül. a júlia városban használhatatlan, ha viszont lehet baszni neki vmi kis forgalmú úton, akkor tény, hogy fasza autó. csak ezért a pénzért már kapok prémium németet is.
Apám boldog Guiletta tulajdonos, panaszmentes a drága, és hát azt semmi nem adja vissza, ahogy az ember szíve mosolyog, amikor ránéz, beleül, megtapossa.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 12:14
Szerző: H.E.H.E.
nekem is kell majd autó, de addig még gondoltam gyűjtök egy kicsit. :mrgreen:
de asszem erre a következtetésre jutottam, tehát ha vki megkérdezi (mint pl most az ismerősöm, aki miatt felvetettem ezt a témát), ezekkel a dolgokkal fogok érvelni.
hozzáteszem, hogy a volvo xc60, a vw arteon vagy egy fullos superb ugyanúgy kurvajó választás sztem.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 12:10
Szerző: ___Samy___
Ahhoz képest, hogy nem neked kell az autó, elég szépen leírtad az igényeid :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 11:52
Szerző: H.E.H.E.
mi mi hol hol merre?
valaki szólt?

itt vagyok :mrgreen:


most hogy az elmúlt pár napban szántam rá 1-2 órát és megnézegettem, csak megerősödött bennem, hogy audit kell venni, az összeszerelés minősége és a felszereltség miatt.
kérdezte itt vki, hogy mi legyen az autóban: ma már nyilván az alap dolgok mellett (légkondi, tempomat, stb) nem ostoba extrák sztem a kerámia fék, főleg, ha nagy teljesítményű, 2 tonnás autót kell megállítani nagy sebességről, azok a kis biszbasz fém tárcsák, amik bár brembo gyárban készülnek, mint a vaj, olyan puha, hogy cserélni kelljen pártízezer km-enként, hogy menjen az üzlet... nem bízom bennük, a kerámia kurvasokat kibír, és nem melegszik el, amikor basztatni kezdi vki. igaz, kbaszott drága a szett, de azt gondolom alapvető extra kell legyen.
aztán az audio rendszer is kvafontos, volt olyan autóm, amiben melegedett az audio végpont pár óra folyamatos használat után - magyarul egy hosszabb vezetésnél állandóan - és pláne ha egyedül mész, vagy magaddal beszélgetsz, vagy megőrülsz. ha az ember fasza autóra költ, akkor kell bele az infotainment, navi, audio, telóval kapcsolódás, félig meddig alap dolgok ezek is, csak ugye nem mindegy milyen minőségű az a pár hangdoboz, ami körülvesz.
aztán a sportülés/kényelmes ülés, ami fog rendesen és nem bassza szét a picsádat, hátadat 1 óra után, egészséges tartásban tartja a hókadt testedet, amikor elgurulsz a-ból b-be.
az oylan extrák, mint panoráma tető, kurvagyönyörű és elképesztően fasza, megváltozik a teljes autó, ha van rajta egy ilyen, de nem létszükséglet.
az ilyen elektromos kütyük, mint sávtartó, automata beparkoló lófasz, holttérfigyelő, távolságtartó tempomat, stbstb, mind biztos hasznosak, de számomra nem létszükséglet.
fontos, hogy csak a benzin, dízelt utálom.
ezek alapján nem tudok mást mondani, csak 2013-2015 audi s6/s7, rs6/rs7.
erős, gyors, elegáns, pakolható, hosszú úton, rövid úton, zene, motor, fogyasztás, megbízhatóság, minden ott van.
bár még a suv-ok közt nem néztem szét, de viccnek tartom eleve az egész kategóriát, divat az egész, böhöm nagy autókkal 170 centis kiskínaiként járkálni...
alfa giuliát
ismerős akkora alfabuzi, hogy ha gyalog megy is integet minden alfásnak az utakon, neki álmai autója, azt hiszem keményen elhivatottnak kell lenni hozzá, néztem régen alfa 159-et, sajnos dízel volt , okádta a füstöt, olyan hangja volt, mint egy traktornak és bár mai napig az egyik legszebb autó kívülről, már akkor gagyi fapad volt belül. a júlia városban használhatatlan, ha viszont lehet baszni neki vmi kis forgalmú úton, akkor tény, hogy fasza autó. csak ezért a pénzért már kapok prémium németet is.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 11:46
Szerző: Süti
Polielt írta:srácok. évek óta olvasgatom a fórumot, de eddig a büdös életben nem szóltam hozzá semmihez, mert minek. most is csak azért teszem, mert egyszerűen offenzívnak tartom, hogy autókról beszéltek és nem vagytok képesek megemlíteni egy alfa giuliát. :D

veloce felszereltség, 280 ló. nincs benne annyi seggvakaró funkció, mint a dojcsoknál, de azért az alapokat tudja, vezethetőséget tekintve pedig csak a bömbikkel lehet egy lapon említeni. beltéri minőségérzetben az audi és a merci etalon, ez kb. a propelleresekkel van egy ligában. de hát istenem, kit érdekel a sávtartó elektronika, amikor a német csodatrióhoz képest egy ilyen alfába beleülni olyan, mintha az uffizi képtárban sétálgatnál.

fizetett hirdetést olvashattunk. :mrgreen:


(ja, és egyébként, aki a megbízhatósággal jönne, egy full új gyárkomplexumot húztak fel a legmodernebb sztenderdek alapján, hogy kiküszöböljék az eddigi alfás megbízhatósági problémákat.)
Én ültem az új Giuliában és óriási csalódás volt. A kormány varrása konkrétan vágta a kezemet. :lol: Pedig örültem volna ha újra magára talál az Alfa. :( De ilyennel nem lehet labdába rúgni a bajorok ellen szerintem.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 11:44
Szerző: Steve
Realista24 írta:
Steve írta:Hehét ne hívjátok. :mrgreen:
Az a baj, hogy őt nem kell hívni, csak megjelenik :lol:
Végülis ülhet másik asztalnál.. :D

sry már nem tudtam szerkeszteni, ezért lett kettő. :goat: :goat:
Polielt írta:srácok. évek óta olvasgatom a fórumot, de eddig a büdös életben nem szóltam hozzá semmihez, mert minek. most is csak azért teszem, mert egyszerűen offenzívnak tartom, hogy autókról beszéltek és nem vagytok képesek megemlíteni egy alfa giuliát. :D

veloce felszereltség, 280 ló. nincs benne annyi seggvakaró funkció, mint a dojcsoknál, de azért az alapokat tudja, vezethetőséget tekintve pedig csak a bömbikkel lehet egy lapon említeni. beltéri minőségérzetben az audi és a merci etalon, ez kb. a propelleresekkel van egy ligában. de hát istenem, kit érdekel a sávtartó elektronika, amikor a német csodatrióhoz képest egy ilyen alfába beleülni olyan, mintha az uffizi képtárban sétálgatnál.

fizetett hirdetést olvashattunk. :mrgreen:


(ja, és egyébként, aki a megbízhatósággal jönne, egy full új gyárkomplexumot húztak fel a legmodernebb sztenderdek alapján, hogy kiküszöböljék az eddigi alfás megbízhatósági problémákat.)
Nem tudom mit írjak erre.

Azért jó, hogy ilyen széles a paletta, hogy választhatsz magadnak bármit.
Én nem a fizetett hírdetésedben szereplőt választottam és választanám. :)

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 11:41
Szerző: Polielt
srácok. évek óta olvasgatom a fórumot, de eddig a büdös életben nem szóltam hozzá semmihez, mert minek. most is csak azért teszem, mert egyszerűen offenzívnak tartom, hogy autókról beszéltek és nem vagytok képesek megemlíteni egy alfa giuliát. :D

veloce felszereltség, 280 ló. nincs benne annyi seggvakaró funkció, mint a dojcsoknál, de azért az alapokat tudja, vezethetőséget tekintve pedig csak a bömbikkel lehet egy lapon említeni. beltéri minőségérzetben az audi és a merci etalon, ez kb. a propelleresekkel van egy ligában. de hát istenem, kit érdekel a sávtartó elektronika, amikor a német csodatrióhoz képest egy ilyen alfába beleülni olyan, mintha az uffizi képtárban sétálgatnál.

fizetett hirdetést olvashattunk. :mrgreen:


(ja, és egyébként, aki a megbízhatósággal jönne, egy full új gyárkomplexumot húztak fel a legmodernebb sztenderdek alapján, hogy kiküszöböljék az eddigi alfás megbízhatósági problémákat.)

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 11:33
Szerző: Steve
Realista24 írta:Enyém Győrben és arra esküszik. :mrgreen:
Haha :D

Folyamatosan hallgatom a sztorikat, hogy mi megy a gyárban és az “István én nem vennék mást csak BMW-t.” :D


Nem tudom én biztosan nem fakadnék sírva ha valaki hozzám vágna egy 2018-as S7-t.
Pláne nem ha egy S8-t. :D ...

Bár ez az új digitális műszerfal inkább emlékeztet egy repülőgép műszerfalra, mint egy autóra. De biztosan megbarátkoznék vele.

Szóval ha valaki venne nekem, nem kell csak ezért visszafogja magát. :D

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 11:24
Szerző: Realista24
Steve írta:
Süti írta:Off az offban, sebydani kollégával beülünk Gellérten megnézni a mai meccset, ha esetleg van kedve valakinek csatlakozni. :shifty:


hehe te csak az új autóddal jöhetsz.
Én jönnék, csak nem tudok. :-(

Egyszer mikor Mo-n leszek és lesz meccs is vicces lenne beülni Veletek.

Hehét ne hívjátok. :mrgreen:
Az a baj, hogy őt nem kell hívni, csak megjelenik :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 11:23
Szerző: Steve
Süti írta:Off az offban, sebydani kollégával beülünk Gellérten megnézni a mai meccset, ha esetleg van kedve valakinek csatlakozni. :shifty:


hehe te csak az új autóddal jöhetsz.
Én jönnék, csak nem tudok. :-(

Egyszer mikor Mo-n leszek és lesz meccs is vicces lenne beülni Veletek.

Hehét ne hívjátok. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 11:21
Szerző: Realista24
Enyém Győrben és arra esküszik. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 11:18
Szerző: Steve
Realista24 írta:
Marky írta:A népautót a VW-re értettem :mrgreen: Egyébként siralmas, hogy ezzel a névvel milyen túlárazott szarokat képesek forgalmazni manapság. A Skoda és a Seat is gyakorlatilag megegyezik vele, csak szándékos designbakikat kell beiktatniuk, hogy igazolják az anyacég felsőbbrendűségét. Én részemről a német gyártók nem tényezők már évek óta, a technológiai fejlődés és minőség Ázsiából szivárog be Európába. A Mercedes az egyetlen európai márka ami megérdemli szerintem a premium jelzőt, nem szakad el a tradícióitól.

Ha most lenne 10-15 millióm, inkább valami youngtimer hobbiautóban gondolkoznék, aminek akár még emelkedhet is az értéke. A villantásfaktor nagyobb így, mint egy új autónál.
Az a Mercedes, amelyik Renault motort rak néhány modelljébe?
Én azért elég sok BMW-t és Audit is elfogadnék, még ha nem is tényezők. :D

Barátom az Audinál mérnök, Ingolstadtban. Mégis a BMW-re esküszik. :D




Egyébként érdekes, hogy alig írtok itt “csomagot”, felszereltséget, motort egy kocsihoz..Csak márkát.

Pedig leginkább ez határozza meg és árazza is be magát a kocsit.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 11:05
Szerző: Süti
Off az offban, sebydani kollégával beülünk Gellérten megnézni a mai meccset, ha esetleg van kedve valakinek csatlakozni. :shifty:


hehe te csak az új autóddal jöhetsz.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 11:01
Szerző: Realista24
Marky írta:A népautót a VW-re értettem :mrgreen: Egyébként siralmas, hogy ezzel a névvel milyen túlárazott szarokat képesek forgalmazni manapság. A Skoda és a Seat is gyakorlatilag megegyezik vele, csak szándékos designbakikat kell beiktatniuk, hogy igazolják az anyacég felsőbbrendűségét. Én részemről a német gyártók nem tényezők már évek óta, a technológiai fejlődés és minőség Ázsiából szivárog be Európába. A Mercedes az egyetlen európai márka ami megérdemli szerintem a premium jelzőt, nem szakad el a tradícióitól.

Ha most lenne 10-15 millióm, inkább valami youngtimer hobbiautóban gondolkoznék, aminek akár még emelkedhet is az értéke. A villantásfaktor nagyobb így, mint egy új autónál.
Az a Mercedes, amelyik Renault motort rak néhány modelljébe?

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 10:47
Szerző: Marky
A népautót a VW-re értettem :mrgreen: Egyébként siralmas, hogy ezzel a névvel milyen túlárazott szarokat képesek forgalmazni manapság. A Skoda és a Seat is gyakorlatilag megegyezik vele, csak szándékos designbakikat kell beiktatniuk, hogy igazolják az anyacég felsőbbrendűségét. Én részemről a német gyártók nem tényezők már évek óta, a technológiai fejlődés és minőség Ázsiából szivárog be Európába. A Mercedes az egyetlen európai márka ami megérdemli szerintem a premium jelzőt, nem szakad el a tradícióitól.

Ha most lenne 10-15 millióm, inkább valami youngtimer hobbiautóban gondolkoznék, aminek akár még emelkedhet is az értéke. A villantásfaktor nagyobb így, mint egy új autónál.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 10:45
Szerző: Steve
rashidm írta:
Kerlon írta:úú, mondjuksvédet biztos nem, de Roverrel végre jót mondott valaki
Érdeklődésképpen volvo miért nem? :)
Vezettem a legújabb XC90-et és az XC60-at is.Mindkettő fantasztikus autó.

90-es nekem túl nagy volt,felesleges méret. XC60-n gondolkoztam, de végülis a Mazda CX-5 volt nálam a befutó, mert olcsóbb és majdnem uolyan kocsi.

De mindkét Volvo fantasztikus volt.

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 10:40
Szerző: Steve
Én tökéletesen elégedett vagyok a Mazda CX-5 -mel. Semmire nem cserélbém el. Szóval én nem vennék mást.

Ha viszont játékautót kellene választani, elméletben játékból :agree:

Re: OFF

Elküldve: 2018. május 1., kedd 10:39
Szerző: rashidm
Kerlon írta:
Babinho írta:Range Rover, Jeep, Volvo suv.
Ennyiből én ezt :)
Ez mind olyan mint Arbeloa haja.
úúú, mondjuksvédet biztos nem, de Roverrel végre jót mondott valaki
Érdeklődésképpen volvo miért nem? :)