Nika91127 írta:
Mk3 volt egy 2002es es egy 2007es.
Mindketto 2.0 TDCI, 130 lovasok. Az első még 5 sebességes. Azt 420nál törte össze egy részeg fasz. A 2007est 405ezerrel adtam el. Mindkettőben a motor bontatlan volt.
Azta, akkor ti kifogtátok a jó dízelt belőlük. Mk3 fb csoportban naponta jönnek nyűglődni a tulajok, hogy nem húz, letilt, füstöl stb..
kedvencem amikor gatyán van már a nagynyomású, de azért vadiúj porlasztókat vesznek bele, attól majd megjavul,azán persze jön a baj megint. aztán kiírják hogy új a porlasztó, mégse jó a kocsi..
dízelnél tényleg rendszerben kell gondolkodni a felújításnál, nem csak 1-1 alkatrészben.
Szóval akkor nektek szerencsétek volt mert az a Delphi rendszer benne elég ingatag lábakon áll. főleg ha nem túl gondos tulajhoz kerülnek. Főleg most már az alja cigányok veszik 100-200 ezerért ezeket.
Nekem mondjuk 2.0 benzin van, az a motor meg eszi az olajat. viszont én is kifogtam, mert az enyém egy deci olajat nem eszik hálistennek.
Nika91127 írta:
Mk4: volt egy 2010es 140 lovas, azt 330al adtuk el. És egy széria végi, elég jól felszerelt, 163 lovas (gyárilag). Azt egy mocskos cigány fasz műszaki totalkárosra törte (első sajátpenzből vett kocsim).
Ahhh, rip, szegény.
faceliftből a 163 lovas igen, az finom lehet. főleg powershifttel
igaz annak meg a felújítása milliós tétel. Én Mk4-ből vmi turbósat vennék, 2.0 vagy 2.2 tdci, vagy az 5 hengeres volvo motoros 2.5T, csak utóbbiból sajnos nincs automata
de kövi autónak nagyon azt szeretnék már.
Nika91127 írta:
Az MK5 280ezret szolgált ki
akkor azért azzal is mentetek bőséggel.
de tény, hogy Mk4-hez képest kevésbé jó minőségű lett, én is inkább egy jól felszerelt fullos mk4-et vennék mint egy fapadosabb, de már ugyanolyan árú mk5-öt.