Oldal: 188 / 2036

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 21:04
Szerző: Realista24
Musk elvette a legtöbb (lehet minden) sportoló kék pipajat.

Ramos irt is erről.
@elonmusk, eliminating blue badges, forcing payments and making money is one strategy. Eliminating hatred, promoting respect and making @twitter a better place could be another one. Just saying…

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 14:42
Szerző: miro.
zsuninnyo írta:

Huh hat igen, Ausztriaban ez egy nagyon jogos kritika. Ami nincs alvazvedozve, az szetrohad semmi perc alatt :/. Es nem egyszeru jot kifogni
Borzalmasan nehez. Ezert is vagyok tag egy autos klubnnal.
Amiket kinezek,azokat viszem is oda hogy nezzek at,mert lehet hogy megvennem,aztan ok megmondjak az eloeletet,az aktualis allapotat stbstb. Aki meg nemet mond erre,azt automatikusan le is mondom. Nagyon szigoruak szoval sokan felnek tole,foleg ha van valami gebasz az autoval.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 14:20
Szerző: zsuninnyo
miro. írta:
zsuninnyo írta:
Mazda 6? Eleg nagy, megbizhato.
Egy jobb insignia :)
Itt a Mazdakra nagyon panaszkodnak,mert a legjobban rozsdasodo autok. Nem tudom mennyire valid,de tobben is ezt mondtak,hogy ausztriaba Mazdat nem szabad.
De googleba is amugy talaltam cikket,hogy a legveszelyesebb autok ilyen szempontbol. Szoval az teljesen kilove,pedig tenyleg gyonyoruek.
Huh hat igen, Ausztriaban ez egy nagyon jogos kritika. Ami nincs alvazvedozve, az szetrohad semmi perc alatt :/. Es nem egyszeru jot kifogni

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 13:43
Szerző: Sierra
Nika91127 írta: 15 ezrenkent olajcsere-szurok, a gazolajszuro meg 3 cserenkent.
csak 15? Én 10-enként ledobok mindent inkább, biztos ami biztos. Mondjuk enyém még bejáratós, lassan 300k, de odafigyelek rá nagyon.
Nika91127 írta: Az MK4en patika volt. A jszp-n ha érdekel, megnézheted rendszám alapján: MRS-986
rácsekkolok! :)

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 13:40
Szerző: Nika91127
Sierra írta:
Nika91127 írta: Mk3 volt egy 2002es es egy 2007es.
Mindketto 2.0 TDCI, 130 lovasok. Az első még 5 sebességes. Azt 420nál törte össze egy részeg fasz. A 2007est 405ezerrel adtam el. Mindkettőben a motor bontatlan volt.
Azta, akkor ti kifogtátok a jó dízelt belőlük. Mk3 fb csoportban naponta jönnek nyűglődni a tulajok, hogy nem húz, letilt, füstöl stb.. :lol: kedvencem amikor gatyán van már a nagynyomású, de azért vadiúj porlasztókat vesznek bele, attól majd megjavul,azán persze jön a baj megint. aztán kiírják hogy új a porlasztó, mégse jó a kocsi.. :lol: dízelnél tényleg rendszerben kell gondolkodni a felújításnál, nem csak 1-1 alkatrészben.

Szóval akkor nektek szerencsétek volt mert az a Delphi rendszer benne elég ingatag lábakon áll. főleg ha nem túl gondos tulajhoz kerülnek. Főleg most már az alja cigányok veszik 100-200 ezerért ezeket. :| Nekem mondjuk 2.0 benzin van, az a motor meg eszi az olajat. viszont én is kifogtam, mert az enyém egy deci olajat nem eszik hálistennek.
Nika91127 írta: Mk4: volt egy 2010es 140 lovas, azt 330al adtuk el. És egy széria végi, elég jól felszerelt, 163 lovas (gyárilag). Azt egy mocskos cigány fasz műszaki totalkárosra törte (első sajátpenzből vett kocsim).
Ahhh, rip, szegény. :( faceliftből a 163 lovas igen, az finom lehet. főleg powershifttel :D igaz annak meg a felújítása milliós tétel. Én Mk4-ből vmi turbósat vennék, 2.0 vagy 2.2 tdci, vagy az 5 hengeres volvo motoros 2.5T, csak utóbbiból sajnos nincs automata :( de kövi autónak nagyon azt szeretnék már.
Nika91127 írta: Az MK5 280ezret szolgált ki :)
akkor azért azzal is mentetek bőséggel. :) de tény, hogy Mk4-hez képest kevésbé jó minőségű lett, én is inkább egy jól felszerelt fullos mk4-et vennék mint egy fapadosabb, de már ugyanolyan árú mk5-öt.
15 ezrenkent olajcsere-szurok, a gazolajszuro meg 3 cserenkent.

Az MK4en patika volt. A jszp-n ha érdekel, megnézheted rendszám alapján: MRS-986

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 13:36
Szerző: Sierra
Nika91127 írta: Mk3 volt egy 2002es es egy 2007es.
Mindketto 2.0 TDCI, 130 lovasok. Az első még 5 sebességes. Azt 420nál törte össze egy részeg fasz. A 2007est 405ezerrel adtam el. Mindkettőben a motor bontatlan volt.
Azta, akkor ti kifogtátok a jó dízelt belőlük. Mk3 fb csoportban naponta jönnek nyűglődni a tulajok, hogy nem húz, letilt, füstöl stb.. :lol: kedvencem amikor gatyán van már a nagynyomású, de azért vadiúj porlasztókat vesznek bele, attól majd megjavul,azán persze jön a baj megint. aztán kiírják hogy új a porlasztó, mégse jó a kocsi.. :lol: dízelnél tényleg rendszerben kell gondolkodni a felújításnál, nem csak 1-1 alkatrészben.

Szóval akkor nektek szerencsétek volt mert az a Delphi rendszer benne elég ingatag lábakon áll. főleg ha nem túl gondos tulajhoz kerülnek. Főleg most már az alja cigányok veszik 100-200 ezerért ezeket. :| Nekem mondjuk 2.0 benzin van, az a motor meg eszi az olajat. viszont én is kifogtam, mert az enyém egy deci olajat nem eszik hálistennek.
Nika91127 írta: Mk4: volt egy 2010es 140 lovas, azt 330al adtuk el. És egy széria végi, elég jól felszerelt, 163 lovas (gyárilag). Azt egy mocskos cigány fasz műszaki totalkárosra törte (első sajátpenzből vett kocsim).
Ahhh, rip, szegény. :( faceliftből a 163 lovas igen, az finom lehet. főleg powershifttel :D igaz annak meg a felújítása milliós tétel. Én Mk4-ből vmi turbósat vennék, 2.0 vagy 2.2 tdci, vagy az 5 hengeres volvo motoros 2.5T, csak utóbbiból sajnos nincs automata :( de kövi autónak nagyon azt szeretnék már.
Nika91127 írta: Az MK5 280ezret szolgált ki :)
akkor azért azzal is mentetek bőséggel. :) de tény, hogy Mk4-hez képest kevésbé jó minőségű lett, én is inkább egy jól felszerelt fullos mk4-et vennék mint egy fapadosabb, de már ugyanolyan árú mk5-öt.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 13:30
Szerző: Nika91127
Sierra írta:
Nika91127 írta: Fogjuk rá. Volt Mk3 2 db, imádtuk. Volt Mk4 2 db, imádtuk. Volt MK5... Hát, az után nem Ford lett :)
Most a géppark 2 Superb, 1 Passat, 1 Jetta.
nekem is Mk3 van, lassan 4 éve, szintén imádom. :) Mk4 a terv majd pár év múlva, arról tényleg csak jókat hallottam. Mondjuk Mk5 annyira nekem se kéne. :D viszont minőségben azért a Superb meg a Passat is a Mondeo felett van most már. Régebben azért nem feltétlenül így volt.
Mk3 volt egy 2002es es egy 2007es.
Mindketto 2.0 TDCI, 130 lovasok. Az első még 5 sebességes. Azt 420nál törte össze egy részeg fasz. A 2007est 405ezerrel adtam el. Mindkettőben a motor bontatlan volt.
Mk4: volt egy 2010es 140 lovas, azt 330al adtuk el. És egy széria végi, elég jól felszerelt, 163 lovas (gyárilag). Azt egy mocskos cigány fasz műszaki totalkárosra törte (első sajátpenzből vett kocsim).
Az MK5 280ezret szolgált ki :)

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 13:27
Szerző: Sierra
Nika91127 írta: Fogjuk rá. Volt Mk3 2 db, imádtuk. Volt Mk4 2 db, imádtuk. Volt MK5... Hát, az után nem Ford lett :)
Most a géppark 2 Superb, 1 Passat, 1 Jetta.
nekem is Mk3 van, lassan 4 éve, szintén imádom. :) Mk4 a terv majd pár év múlva, arról tényleg csak jókat hallottam. Mondjuk Mk5 annyira nekem se kéne. :D viszont minőségben azért a Superb meg a Passat is a Mondeo felett van most már. Régebben azért nem feltétlenül így volt.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 13:24
Szerző: miro.
zsuninnyo írta:
Mazda 6? Eleg nagy, megbizhato.
Egy jobb insignia :)
Itt a Mazdakra nagyon panaszkodnak,mert a legjobban rozsdasodo autok. Nem tudom mennyire valid,de tobben is ezt mondtak,hogy ausztriaba Mazdat nem szabad.
De googleba is amugy talaltam cikket,hogy a legveszelyesebb autok ilyen szempontbol. Szoval az teljesen kilove,pedig tenyleg gyonyoruek.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 13:23
Szerző: Nika91127
Sierra írta: Ár/érték arányban, családi sedanból Mondeo még mindig verhetetlen szvsz.
Fogjuk rá. Volt Mk3 2 db, imádtuk. Volt Mk4 2 db, imádtuk. Volt MK5... Hát, az után nem Ford lett :)
Most a géppark 2 Superb, 1 Passat, 1 Jetta.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 13:22
Szerző: Sierra
Ár/érték arányban, családi sedanból a Mondeo még mindig verhetetlen szvsz.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 13:21
Szerző: Nika91127
zsuninnyo írta:
miro. írta: Sracok multkor elvettetek a kedvem az Insigniatol.
Ugy hogy resteltem. :lol:

Nissan Qashqai
Hyundai Tucson


Ha esetleg van valakinek tapasztalata,szivesen elfogadnek parat..
Mazda 6? Eleg nagy, megbizhato.
Egy jobb insignia :)
Akkor már Superb/Passat. 2.0 CRTDI, DSG6, 150 paci.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 13:15
Szerző: zsuninnyo
miro. írta: Sracok multkor elvettetek a kedvem az Insigniatol.
Ugy hogy resteltem. :lol:

Nissan Qashqai
Hyundai Tucson


Ha esetleg van valakinek tapasztalata,szivesen elfogadnek parat..
Mazda 6? Eleg nagy, megbizhato.
Egy jobb insignia :)

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 13:14
Szerző: miro.
Nika91127 írta:
miro. írta: Sracok multkor elvettetek a kedvem az Insigniatol.
Ugy hogy resteltem. :lol:

Nissan Qashqai
Hyundai Tucson


Ha esetleg van valakinek tapasztalata,szivesen elfogadnek parat..
Persze, csak jót akartunk :D

Hyundaiból hybrid/benzin/dízel?

A Nissan egy álruhás Renault :)
Bocsi, 2.0 Diesel mindegyikbol!!

Na, kezdodik.. :D Miert? :D
Amugy nekem a tucson kivulrol jobban tetszik,viszont a belseje elegge visszafogott,egyszeru.
Nissannak viszont ezzel az ujabb sportkormannyal mar nagyon extra.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 13:08
Szerző: Nika91127
miro. írta: Sracok multkor elvettetek a kedvem az Insigniatol.
Ugy hogy resteltem. :lol:

Nissan Qashqai
Hyundai Tucson


Ha esetleg van valakinek tapasztalata,szivesen elfogadnek parat..
Persze, csak jót akartunk :D

Hyundaiból hybrid/benzin/dízel?

A Nissan egy álruhás Renault :)

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 13:02
Szerző: miro.
Sracok multkor elvettetek a kedvem az Insigniatol.
Ugy hogy resteltem. :lol:

Nissan Qashqai
Hyundai Tucson


Ha esetleg van valakinek tapasztalata,szivesen elfogadnek parat..

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 22., szombat 9:51
Szerző: Nika91127
hehetheoriginal írta:
Nika91127 írta:

Persze, hogy nem. Az Audi kasztni akkor rohad, ha megtörték és szarul javították.
nyilvan, mivel az aluminium nem rozsdasodik :D
Tudom, ezért írtam :D

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 21., péntek 22:15
Szerző: hehetheoriginal
Nika91127 írta:
lordgabi írta: 5 éve van meg, túlélte az ukrán utakat, kuplung (új, munkával együtt kb. 80 ezer forintba került otthon), klímaventillátor, radiátor (fűtő), 1 db vezérlés + olajcserék, ezek voltak eddig cserélve rajta, tökéletesen bevált kategória hála Istennek, motorral még semmi nem volt mókolva. Minden működik rajta, Quattro, gyári Bose hangrendszer, bőr belső. :sziv: Otthon jobban ki tudom használni ugye, mivel semmilyen működő tömegközlekedés nincs, itt pedig nagyobb távokat mentem vele, mint említettem, szóval ha hosszabb időre is áll most, egyszer majd vége lesz ennek a cirkusznak remélhetőleg, és akkor sem fog cserben hagyni, mint eddig sosem, és tudok majd vele 1-2x ingázni egy hónapban, akkor majd lesz értelme. Hátsó futómű teljesen fel lett újítva nyáron (kb. 100 ezer forint) állítócsavaroktól kezdve (be volt mint rohadva, kopott is a jobb hátsó kerék állandóan, mivel nem lehetett megengedni) minden le lett flexelve és kapott újakat, szóval nem adom el már csak azért sem, hogy másnak legyen egy jó autója, és amúgyis eszmei értéke is van már, teljesen hozzám nőtt, rendszámot is mindenki ismeri otthon, aki kell. :mrgreen: És nem is rozsdás 21 éves létére. :lol:
Persze, hogy nem. Az Audi kasztni akkor rohad, ha megtörték és szarul javították.
nyilvan, mivel az aluminium nem rozsdasodik :D

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 21., péntek 21:26
Szerző: Halfkey
Nika91127 írta:
Halfkey írta: Hehének amúgy ebben igaza van, ha szépen összeírod az amortizációt, értékvesztést, alternatíva költségeket, adót, üzemanyagot, szervízt, gumicserét, stb akkor egy kocsi havi költsége 100-200 ezer forint. Évi 2000 kmért ez valóban nem túl ésszerū kiadás.

Persze a saját családomon tudom, hogy van amikor ez érzelmi alapú és nem anyagi döntés. Õket meggyõzni nem lehet, az ember olyan luxusba vág amit szeretne - csak az hasznos ha érti is hogy mennyi az annyi.
https://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesz ... koltsegek/
Yep, és ez csak a konkrét kiadásod, ráadásul egy ‘olcsó’ autóra, tedd mellé hogy a ráköltött pénz befektetésének a hozama az alternatíva költséged.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 21., péntek 21:17
Szerző: raul 4 ever
Mit olvastál, mennyivel drágul? Egy hírt találtam, hogy 50 Ft-tal talán esetleg, ha 100$ fölé megy a nyersolaj ára.. De az még 50l-nél is csak 2500 Ft, ami persze 4 liter nafta ára..

De kb az esti borod több volt most (remélem :mrgreen: ), meg ellocsoltál már egy csomó pénzt a kocsira korábban. 1200 lesz literje, vagy mit láttál?