Oldal: 190 / 2034

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 18., kedd 0:49
Szerző: kiserik
hehetheoriginal írta: Hallod Erikinho, ha ezen múlik en brutalisan teleszarom a tesladat :lol: :lol:
Sportszeletes segit ahol tud :kalapos:
Papa, de abból nem lesz biogáz, az csak simán gáz lesz :lol: :lol: :lol:
Halfkey írta:
kiserik írta: Remek ötlet. Nagyjából utána olvasva 5-600 ezerből meg is lenne az aggregátorral együtt. A poén, hogy nem kell hozzá csirke. Megy konyhai maradékkal és emberszarral is :lol: Egyedül hátulütője, hogy télen megfagynak a baktériumok, így építeni kell hozzá egy üvegházat is :hmmm: :lol:
Vágom, amcsiknál láttam már kajamaradék setupokat - de csirkeszarral viccesebb, valljuk be :)
Vicces, vicces... csirkeszarral nem viccelünk, több tonnányit juttatok ki a földekre. Minden grammja aranyat ér. Nem pazaroljuk el holmi gázüzemre, főleg ha itt van nekünk a sportszeletes :lol: :lol: :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 19:18
Szerző: Halfkey
kiserik írta:
Halfkey írta: Közben láttam épp egy zseni videót, kiserik te jutottál eszembe, építsd ki te is ezt a rendszert :D Mekkora lenne a csirkeszar hajtású Tesla :D

https://9gag.com/gag/a7q0wBq
Remek ötlet. Nagyjából utána olvasva 5-600 ezerből meg is lenne az aggregátorral együtt. A poén, hogy nem kell hozzá csirke. Megy konyhai maradékkal és emberszarral is :lol: Egyedül hátulütője, hogy télen megfagynak a baktériumok, így építeni kell hozzá egy üvegházat is :hmmm: :lol:
Vágom, amcsiknál láttam már kajamaradék setupokat - de csirkeszarral viccesebb, valljuk be :)

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 19:00
Szerző: hehetheoriginal
Hallod Erikinho, ha ezen múlik en brutalisan teleszarom a tesladat :lol: :lol:
Sportszeletes segit ahol tud :kalapos:

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 18:12
Szerző: kiserik
Halfkey írta: Közben láttam épp egy zseni videót, kiserik te jutottál eszembe, építsd ki te is ezt a rendszert :D Mekkora lenne a csirkeszar hajtású Tesla :D

https://9gag.com/gag/a7q0wBq
Remek ötlet. Nagyjából utána olvasva 5-600 ezerből meg is lenne az aggregátorral együtt. A poén, hogy nem kell hozzá csirke. Megy konyhai maradékkal és emberszarral is :lol: Egyedül hátulütője, hogy télen megfagynak a baktériumok, így építeni kell hozzá egy üvegházat is :hmmm: :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 17:43
Szerző: Halfkey
Közben láttam épp egy zseni videót, kiserik te jutottál eszembe, építsd ki te is ezt a rendszert :D Mekkora lenne a csirkeszar hajtású Tesla :D

https://9gag.com/gag/a7q0wBq

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 16:36
Szerző: _Bushido_
Sorry, nem tudtam már szerkeszteni.

Tesómék is csinálnak ilyet, mint R24, hogy megérkeznek A-ból B-be, s a kocsiban várják meg a gyereket. De a házból rálátni a kocsira, úgyhogy van hogy csak a gyerek marad, míg ők bemennek kicsit - pl elkészíteni a babakaját (vízforralás és lehűtése).

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 16:25
Szerző: _Bushido_
Nika91127 írta:
kiserik írta: Egy 2 éves korgyéját elég nehéz tolni, főleg 70-nel. :lol: Alvásra viszont még szüksége van, ezért ha elalszik az autóban (nem, nem ott altatjuk, de néha megesik, hogy el kell menni bevásárolni, stb és nekünk a ""város"" 40km-re van) és csak fél óra az út, akkor (igen, én marha) lassabban, vagy többet fogok menni, mert ha megállunk azonnal felkel, vissza már nem alszik, akkor estére meg rottyon van az alvásra pedig szüksége van a fejlődéshez.

R24: kíváncsi vagyok arra a megoldásra, mert nekem valahogy nem jut eszembe jobb.

Más: valaki használ a YouTube Vancedhez hasonló appot?
70-el cammogni tényleg inkább közúton, ne az autópályán...

A 2 éves gyereknek pedig igen, szükséges az alvás. De akkor ti az alvásidőre időzítitek a bevásárlást, hogy szegény a kocsiban ájuljon ki? Nincsen állandó napi ritmusa?
Nálunk a 2 éves minden nap 12-14ig alszik, pluszminusz félóra.
Ebben az időintervallumban nem megyünk sehova, mert akkor van a bioritmus szerinti alvása.
Ha ti ebben az időszakban kocsikáztok vele, hát...Akkor nem csoda, h elalszik.
Ha ezen felül alszik, akkor meg no para.
Ez igy van.
Kell a rendes bioritmus a gyereknél.
Húgomék asszem szerencsések, általában 3,5 órát alszik a gyerek, fél ébred, kéri a kaját (tej, egyebek), kB 1,5 órát fent van és újra alvás.
Semmi kocsikázás, ágyban otthon alszik :)
Szerencsejukre az estéket már most átalussza.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 14:01
Szerző: Nika91127
Realista24 írta:
Nika91127 írta:

Hát, én is csak kamilláztam...mi 3an egyenként 80-85kg.
Le vagytok sovanykodva :kalapos:
Kell a "kondi" a műtőben :)

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 13:58
Szerző: Realista24
Nika91127 írta:
raul 4 ever írta:

Az szép.. Pedig olyan veszélyes emelkedők nincsenek az m3/35-ön.. Érdekes.

Nekem 6 volt, ez tuti. De egyedül voltam és 60 kg vagyok :D, de az komoly eltérés akkor is.
Hát, én is csak kamilláztam...mi 3an egyenként 80-85kg.
Le vagytok sovanykodva :kalapos:

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 13:56
Szerző: Nika91127
raul 4 ever írta:
Nika91127 írta:

Én mentem nemrég kollégámmal Debrecenbe, végig gyorsforgalmi-autópálya (155 tempomat), úgy bekérte az 1.5 turbós Octavia (legújabb) a 8,3-at 3 személlyel fed.comp szerint, mint a kisangyal...
Az szép.. Pedig olyan veszélyes emelkedők nincsenek az m3/35-ön.. Érdekes.

Nekem 6 volt, ez tuti. De egyedül voltam és 60 kg vagyok :D, de az komoly eltérés akkor is.
Hát, én is csak kamilláztam...mi 3an egyenként 80-85kg.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 13:47
Szerző: raul 4 ever
Nika91127 írta:
raul 4 ever írta: Bocsi, nem 1,4-ek, hanem 1,5, már a hengerlekapcsolósak.
Én mentem nemrég kollégámmal Debrecenbe, végig gyorsforgalmi-autópálya (155 tempomat), úgy bekérte az 1.5 turbós Octavia (legújabb) a 8,3-at 3 személlyel fed.comp szerint, mint a kisangyal...
Az szép.. Pedig olyan veszélyes emelkedők nincsenek az m3/35-ön.. Érdekes.

Nekem 6 volt, ez tuti. De egyedül voltam és 60 kg vagyok :D, de az komoly eltérés akkor is.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 13:36
Szerző: Nika91127
raul 4 ever írta: Bocsi, nem 1,4-ek, hanem 1,5, már a hengerlekapcsolósak.
Én mentem nemrég kollégámmal Debrecenbe, végig gyorsforgalmi-autópálya (155 tempomat), úgy bekérte az 1.5 turbós Octavia (legújabb) a 8,3-at 3 személlyel fed.comp szerint, mint a kisangyal...

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 13:06
Szerző: raul 4 ever
Bocsi, nem 1,4-ek, hanem 1,5, már a hengerlekapcsolósak.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 12:55
Szerző: miro.
Optimából találtam most egyet ami tetszik így első ránézésre.
2016/141lóerő/84000km/Diesel.
Van még félév garancia is rajta. Minden a Kianal volt szervizelve. Ami nem tetszik,hogy automata váltós.
Amúgy az a kemény,hogy limuzinból 23 darabot találtam egész Ausztriát nézve és akkor ebből nem mindegyik dieseles,és a nagy része 2015 alatti.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 12:50
Szerző: raul 4 ever
Dupla D írta:
nmate írta:

Erre a témára feliratkozok, hasonló cipőben járok majd lassan. Bár én elsősorban egyterűeket nézegettem.
Pluszegy. Nekünk szerintem leghamarabb csak jövő év második felében kellene egy nagyobb járgány. Én kombikat nézegettem inkább kb. 2014-es évjárattól. Elsősorban dízel vagy hibrid. Lökjétek a jó tippeket.
Nálunk van a cégnél pár előző generációs (tehát osztott első lámpás) Octavia iii, 1.4 benzin / 140 LE. Párszor kellett mennem vele pályán, 140-150 körül is 6 liter körül (de inkább alatta) fogyasztott.

Japánbérenc vagyok, de átlag használatra biztos marha jók. 200E körül van bennük a méter, amelyik munkatárs normálisan használja, annak olajat se eszi (veszélyesen :mrgreen: ).

Nem csak dízel tud keveset enni már pályán.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 12:46
Szerző: kiserik
Halfkey írta: Csak mert kiserik írja, még nem kell automatikusan elvetni valamit :)
Azért néha előfordulnak ilyenek is:
Realista24 írta:
kiserik írta: Még mindig nem olajos emberkereskedők vagy FM huszárok vagyunk. Don Flo ilyet nem csinál. 70 millióért nem fogjuk megvenni Cancelot, így nem hülyítjük fél évig. Nekem bejön ez a narratíva.
Baszki, egyetértek :kalapos:
Kinyomtattam, bekereteztettem és minden este nézegetem lefekvés előtt :sziv: :'( :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 11:39
Szerző: Halfkey
Szerintem ezt mondjuk a kontextus alapján félre kell akarni érteni hogy félreértsd, de végülis valóban, nem írtam le szó szerint ebben a mondatban hogy azért mész, mert még nem értél oda.

Összegezve nyilván ne menj 70-el pályán, de a koncepció szerintem továbbra is teljesen védhető, hogy menj lassabban és érj oda később ha a gyerek altatása fontos, és ne érj haza és járasd a motort. Csak mert kiserik írja, még nem kell automatikusan elvetni valamit :)

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 11:30
Szerző: Realista24
Halfkey írta:
De te azt irtad, hogy nincs difi abban, ha allva jaratod a kocsit vs vagy ha megy.
Itt lesz a nezopont kulonbseg, mert en tovabbra is arra az esetre gondolok, amikor nem kreszt megszegve kozlekedik az ember, hanem plusz fel orat autozik a jo cel erdekeben.
Az tök jó dolog ha közben másra gondolsz, de én arról a konkrét esetről beszélek amit kiserik ír, és amit annyival intéztél el hogy te hazaérsz aztán hagyod a gyereket hadd aludjon még 10-20 percet a kocsiban.

Ezzel a már megírt fő bajom hogy sok gyerek ilyenkor felébred, és mellesleg megjegyeztem hogy ráadásul ezzel többet is fogyasztottál - utóbbin nem értem a pörgésed, te is tudod akkor hogy ez ténykérdés.
En ezt irtam:
Vagy saját példa, amikor aludt a kocsiban, és nem akartam felébreszteni, amikor megérkeztünk haza, volt hogy meg a kocsiban üldögéltem 10-20 percet vele, amíg felébredt magától.
Ez volt a reakciod.
Vagy ha úgy értetted hogy helyben járatod a motort 10-20 percig, az nemtudom mivel jobb mint közben menni.
kiserik meg ezt irta korabban:
Most vagy elmegyek Szlovákiába és vissza, vagy megyek lassabban (ha forgalom van, akkor az első, ha nincs senki, akkor a második opciót választom).

Ennyit a konkret peldarol meg arrol, hogy milyen jo, ha az ember masra gondol, mint amit ir.

De legalabb most mar tudom miert van ennyi kocsi folyamat az utakon, mindenki altat.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 11:24
Szerző: Halfkey
De te azt irtad, hogy nincs difi abban, ha allva jaratod a kocsit vs vagy ha megy.
Itt lesz a nezopont kulonbseg, mert en tovabbra is arra az esetre gondolok, amikor nem kreszt megszegve kozlekedik az ember, hanem plusz fel orat autozik a jo cel erdekeben.
Az tök jó dolog ha közben másra gondolsz, de én arról a konkrét esetről beszélek amit kiserik ír, és amit annyival intéztél el hogy te hazaérsz aztán hagyod a gyereket hadd aludjon még 10-20 percet a kocsiban.

Ezzel a már megírt fő bajom hogy sok gyerek ilyenkor felébred, és mellesleg megjegyeztem hogy ráadásul ezzel többet is fogyasztottál - utóbbin nem értem a pörgésed, te is tudod akkor hogy ez ténykérdés.

Re: OFF

Elküldve: 2023. április 17., hétfő 11:16
Szerző: Realista24
Halfkey írta:
(ha rossz a matek, korrigalj pls., de csak nem :mrgreen: )
hát úgy látszik csak de :mrgreen:, mert itt van baj

Kilométerre fogyasztasz, nem időre, te meg kevered a kettőt.

Ha 100 kmt 70-el mész vs 100 kmt 130-al, előbbi kevesebbet fog fogyasztani. Tökmindegy hány perccel mész többet, mert az időre való alapjáratos fogyasztás ahogy te is írod minimális. A növekvő légellenállás, súrlódás, stb. kompenzációjára viszont több üzemanyagot használsz fel ha gyorsabban akarsz odaérni. Te is könnyedén meg tudod figyelni gyakorlatban, gondolom van fedélzeti számítógép a kocsidon, menj 100 kmt pályán, nézd meg mit hoztál össze, nullázd le, aztán menj 100 kmt főúton, és nézd meg hogy ott mit hoztál össze.

Van erre sok grafikon, hogy milyen sebesség optimális fogyasztásban, random első találat:
A pontos érték persze kocsifüggő, de az optimális tartomány az pont ilyen 70-100, és nem az autópályás.
De te azt irtad, hogy nincs difi abban, ha allva jaratod a kocsit vs vagy ha megy.
Itt lesz a nezopont kulonbseg, mert en tovabbra is arra az esetre gondolok, amikor nem kreszt megszegve kozlekedik az ember, hanem plusz fel orat autozik a jo cel erdekeben.

Amugy nem kell fedelzeti szamitogep, hogy tudjam mikor mennyit fogyaszt a kocsi ennyi km utan, vagy hogy minek van ra hatasa.