Oldal: 20 / 2034

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 11:45
Szerző: istimester
csababarca írta: Egyszer volt hír, talán 2 éve, hogy a Passatból már csak kombi lesz, ez így van? nincs már sedan egyáltalán belőle?

a jó öreg 1,9 tdi-met de imádtam, még akkor is mikor már 1 misi felett volt benne a km. :mrgreen:
Van sedan, csak Arteonnak hívják :mrgreen:
Amúgy bűn ronda az új Passat, teljesen félrement.
Ellenben ez szép és kiforrott darab. Ez a kollégámé. 2014-2015 körül lehetett kifogni ár/érték arányban jól összerakott autókat. Most már nincs is ez a konkrét konfig, vagy max. az Arteonban és jóval drágábban.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 11:37
Szerző: csababarca
Egyszer volt hír, talán 2 éve, hogy a Passatból már csak kombi lesz, ez így van? nincs már sedan egyáltalán belőle?


a jó öreg 1,9 tdi-met de imádtam, még akkor is mikor már 1 misi felett volt benne a km. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 11:18
Szerző: Nika91127
nmate írta:
Nika91127 írta:Jajj. Ne. Az Octavia az Golf, nem Passat.
Inkább te magyarázd meg ez alatt mit értesz :lol:
Nika91127 írta:Prakrikusabb? Miben?
Apró dolgokban, mint írtam. Meg azt is, hogy zörgősebb, olcsóbb. De látom nagyon a lelkedbe tiportam. :lol: A4-hez képest meg a Passat olcsóbb, minden viszonyítás kérdése.
hehetheoriginal írta:mind szar :lol:
Egyetértünk.
Nem feltétlen. De a Passat az Superb kategória. Szóval ne almát a körtével. És egy Audi drágább, mint egy VW. Egy Passat kb azonos, mint egy Superb

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 11:05
Szerző: nmate
Nika91127 írta:Jajj. Ne. Az Octavia az Golf, nem Passat.
Inkább te magyarázd meg ez alatt mit értesz :lol:
Nika91127 írta:Prakrikusabb? Miben?
Apró dolgokban, mint írtam. Meg azt is, hogy zörgősebb, olcsóbb. De látom nagyon a lelkedbe tiportam. :lol: A4-hez képest meg a Passat olcsóbb, minden viszonyítás kérdése.
hehetheoriginal írta:mind szar :lol:
Egyetértünk.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 10:44
Szerző: Nika91127
nmate írta:
Nika91127 írta: Nézd meg, egy VW Passat és egy Volvo azonos kategória közt mekkora a difi.
Mondjuk Passatból az alapmodel fapadosabb, már ha szabad ilyet mondani. Ha a luxusból meg tud engedni, akkor Octavia nagyon picit olcsóbb ugyanezzel a lélekkel. Kicsit praktikusabb darab, itt-ott "zörgősebb".

De azért próbáld ki ezeket az új autókat, engem pl halálra idegesít, hogy mindenhol kijelző van, minden villog, csipog, zenél.
Jajj. Ne. Az Octavia az Golf, nem Passat. Ne mondj butaságokat. És nem is olcsóbb érdemben. Ellenben a minősége...
Prakrikusabb? Miben?

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 10:41
Szerző: Yazid
Ezek az "új" passat, skoda mind pénztemető.

Főleg nemetből behozott garazsban tartott orvostól 140.000 kmrel :lol: :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 10:27
Szerző: hehetheoriginal
mind szar :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 10:24
Szerző: h3x0r
nmate írta:
Nika91127 írta: Nézd meg, egy VW Passat és egy Volvo azonos kategória közt mekkora a difi.
Mondjuk Passatból az alapmodel fapadosabb, már ha szabad ilyet mondani. Ha a luxusból meg tud engedni, akkor Octavia nagyon picit olcsóbb ugyanezzel a lélekkel. Kicsit praktikusabb darab, itt-ott "zörgősebb".

De azért próbáld ki ezeket az új autókat, engem pl halálra idegesít, hogy mindenhol kijelző van, minden villog, csipog, zenél.
Meg folyamatosan baszogat, ha nem ugy fogod a kormanyt, ahogy o szeretne. :kalapos:

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 10:05
Szerző: nmate
Nika91127 írta: Nézd meg, egy VW Passat és egy Volvo azonos kategória közt mekkora a difi.
Mondjuk Passatból az alapmodel fapadosabb, már ha szabad ilyet mondani. Ha a luxusból meg tud engedni, akkor Octavia nagyon picit olcsóbb ugyanezzel a lélekkel. Kicsit praktikusabb darab, itt-ott "zörgősebb".

De azért próbáld ki ezeket az új autókat, engem pl halálra idegesít, hogy mindenhol kijelző van, minden villog, csipog, zenél.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 9:14
Szerző: Nika91127
Petr írta:
nmate írta: Én inkább kérdezek: mi baja van a Volvonak, hogy le akarod cserélni? Azon kívül, hogy 10 éves, bár szerintem az nem hiba, sőt. :mrgreen:

Az hagyjan, de miert nem Volvora cserel? :D
Nézd meg, egy VW Passat és egy Volvo azonos kategória közt mekkora a difi.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 9:10
Szerző: Petr
nmate írta: Én inkább kérdezek: mi baja van a Volvonak, hogy le akarod cserélni? Azon kívül, hogy 10 éves, bár szerintem az nem hiba, sőt. :mrgreen:

Az hagyjan, de miert nem Volvora cserel? :D

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 7:32
Szerző: Nika91127
nmate írta: Én inkább kérdezek: mi baja van a Volvonak, hogy le akarod cserélni? Azon kívül, hogy 10 éves, bár szerintem az nem hiba, sőt. :mrgreen:
Kellenek az embernek ilyen kitérők :)

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 7:29
Szerző: nmate
Én inkább kérdezek: mi baja van a Volvonak, hogy le akarod cserélni? Azon kívül, hogy 10 éves, bár szerintem az nem hiba, sőt. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 13., kedd 12:50
Szerző: istimester
Nem a sebesség a lényeg, de most vezetek :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 13., kedd 12:29
Szerző: Nika91127
istimester írta:
Nika91127 írta: A BiTDi-ket szeretik húzni. Az átlagfogyi 7,5 feletti.
Dehogy van.
Max. ha idióta ül a volán mögött.

Én a VAG csoportot végignyomtam keresztbe-kasul cégesben és magánban is. A kényelmes közlekedést így lőném be:

Polo, Fabia, Scala 1,0 TSI
Karoq, Kamiq - 1,5 TSi, 1,6 TDi
Golf, Octavia - 1,5 TSi 110kw vagy 2,0 TDi 110kw
Passat - 2,0 TDi 110 vagy 140 kw, használattól fuggoen
Tiguan - 2,0 TDi 140kw
Tiguan Allspace - 2,0 Bi TDi 176kw
Touareg - 3,0 V6 TDi 170kw

Ezeket próbáltam.

Na jó, van egy 1,0 Mpi Scalank is, de azt csak 70 év fölott ajánlom.
Ha 90-el közlekedsz vele, ahhoz meg nem kell 200+ paci :)

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 13., kedd 12:21
Szerző: istimester
Nika91127 írta: A BiTDi-ket szeretik húzni. Az átlagfogyi 7,5 feletti.
Dehogy van.
Max. ha idióta ül a volán mögött.

Én a VAG csoportot végignyomtam keresztbe-kasul cégesben és magánban is. A kényelmes közlekedést így lőném be:

Polo, Fabia, Scala 1,0 TSI
Karoq, Kamiq - 1,5 TSi, 1,6 TDi
Golf, Octavia - 1,5 TSi 110kw vagy 2,0 TDi 110kw
Passat - 2,0 TDi 110 vagy 140 kw, használattól fuggoen
Tiguan - 2,0 TDi 140kw
Tiguan Allspace - 2,0 Bi TDi 176kw
Touareg - 3,0 V6 TDi 170kw

Ezeket próbáltam.

Na jó, van egy 1,0 Mpi Scalank is, de azt csak 70 év fölott ajánlom.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 13., kedd 12:16
Szerző: Nika91127
KAG írta:
Nika91127 írta:

2 éve van 150 lovas CRLB kódos, manuál Passatom. Imádom.
A BiTDi-ket szeretik húzni. Az átlagfogyi 7,5 feletti.
A magyar utakon közlekedni a 150es is elég (és az 50 ezer kmes atlagom 5,2).
Mindenképp vegyél LED2-eset, szelvedofutessel.
És a panorámaablakot kerüld.

Koszi
Led2 gondolom a fényszóró
Yes.
Dsg-s motoroknál a hajtókarcsapágyak cseréjére figyelni kell. A fagyállót g13-rol g12 evora kell cserélni :)
Meg van pár ilyen apróság.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 13., kedd 12:15
Szerző: KAG
Nika91127 írta:
KAG írta: Kéne valami újabb dizel.
Jelenleg egy öthengeres volvot hajtok, ami idén lesz 10 eves es 270.000 km van venne.
Hat eve minket szolgál, jo, de szeretnénk valami újabbat.

Passat 2.0 dízeleket nézegetem. Eleg jókat olvasok rola. Van esetleg valakinek személyes tapasztalata? Ugy hallottam hogy a 150 Lovas a leginkább stabil. Nyilvan engem a dupla turbós modell érdekelne, hogy erőben hasonló legyen mint a Volvo. Attol mennyire kell tartani?
2 éve van 150 lovas CRLB kódos, manuál Passatom. Imádom.
A BiTDi-ket szeretik húzni. Az átlagfogyi 7,5 feletti.
A magyar utakon közlekedni a 150es is elég (és az 50 ezer kmes atlagom 5,2).
Mindenképp vegyél LED2-eset, szelvedofutessel.
És a panorámaablakot kerüld.

Koszi
Led2 gondolom a fényszóró

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 13., kedd 12:00
Szerző: Nika91127
KAG írta: Kéne valami újabb dizel.
Jelenleg egy öthengeres volvot hajtok, ami idén lesz 10 eves es 270.000 km van venne.
Hat eve minket szolgál, jo, de szeretnénk valami újabbat.

Passat 2.0 dízeleket nézegetem. Eleg jókat olvasok rola. Van esetleg valakinek személyes tapasztalata? Ugy hallottam hogy a 150 Lovas a leginkább stabil. Nyilvan engem a dupla turbós modell érdekelne, hogy erőben hasonló legyen mint a Volvo. Attol mennyire kell tartani?
2 éve van 150 lovas CRLB kódos, manuál Passatom. Imádom.
A BiTDi-ket szeretik húzni. Az átlagfogyi 7,5 feletti.
A magyar utakon közlekedni a 150es is elég (és az 50 ezer kmes atlagom 5,2).
Mindenképp vegyél LED2-eset, szelvedofutessel.
És a panorámaablakot kerüld.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 13., kedd 11:13
Szerző: istimester
KAG írta: Kéne valami újabb dizel.
Jelenleg egy öthengeres volvot hajtok, ami idén lesz 10 eves es 270.000 km van venne.
Hat eve minket szolgál, jo, de szeretnénk valami újabbat.

Passat 2.0 dízeleket nézegetem. Eleg jókat olvasok rola. Van esetleg valakinek személyes tapasztalata? Ugy hallottam hogy a 150 Lovas a leginkább stabil. Nyilvan engem a dupla turbós modell érdekelne, hogy erőben hasonló legyen mint a Volvo. Attol mennyire kell tartani?
Semennyire. Csak ha lehal nem lehet javítani, egy az egyben cserés. Nem tartani kell tőle, csak olyat venni, aminek telik a szervizére. Egyébként a Passatba full felesleges, arra ott a 140kw verzió. Nekem ugyan ez a 176 kw a motor van, de Allspace Tiguanban. Ezt a traktort is jó dinamikával mozgatja, de ha lesz rá mód majd egyszer átváltok a 3,0 V6 TDI-re. Az papíron -6 kw, de azért mégiscsak 3,0 és nem 2,0.

p.s.: számolhatsz egy kettőstömegűvel is, eléggé nyírják a magas nyomatékok.