Kvázi, igen. Városi kisautónak, szaladgálni jók._Bushido_ írta: Egyik ismerősünk vett Nissan Leafet.
Elmondása szerint mikor Pestre mentek, nem mehettek 130al az autópályán, mert seperc alatt leszívta volna az akksit. Fűtés felejtős (klima esetleg). Győrben meg kellett állni fél órára tölteni, hogy elérjenek Pestre. Ott vásárolgattak, addig töltött, semmi gond. De visszának újra megállás Győrben tölteni, s csak ez után tudtak hazatérni. Szóval rengeteg feleselges idő a plusz töltésekkel.
Saját kocsival, teli tankkal indulva lementünk Sopronból Egerszegre, onnan Békéscsabára, ott Gyula és BCS között ingázás párszor, aztán vissza Zalaegerszeg, és Szhelyen tankoltunk egyet rá, hogy tutira hazaérjünk. Majd ha tud ilyet egy elektromos, akkor megéri váltani. Addig krva felesleges ez az egész. Max városi kisautókat érné meg ilyen módszerrel gyártani, autópályázni, utazni hülyeség szerintem.
Aztán megmagyaráhatja mindenki, hogy "de csak ennyit meg annyit állsz meg"...
Akinek van 20+ milliója, hobbi"zöldautózhat" a Teslával.