Oldal: 21 / 2037

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 10:58
Szerző: Anthony
Nincs család, a következő autónak Mazda 3-at vagy a 4-es ST Focus-t néztem ki. Benzines lesz, sokat járok a városban is.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 10:53
Szerző: Kercsó
istimester írta:Kombi = nem lehet szép.
pedig az a jó családos autó, férjen be a gyermek, babakocsi, kutya és pálinkafőző üst :lol:

egy allroad A6, superb scout, vagy emlegetett arteon kombi nekem nagy kedvenc, úgy hogy japán/koreai autó párti vagyok

mi is autó vásár előtt vagyunk épp...

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 10:29
Szerző: istimester
Steve írta:Btw.Jó, hogy újra aktív vagy a fórumon.
Danke István, megvannak az okai, de az még az OFF-ban is OFF lenne.
Steve írta:Druszám a 6-os kombi Mazda is szép!
Olyan mélyre még nem süllyedtem, pedig már majd mindent feladtam az elveimből :mrgreen: Kombi = nem lehet szép. Az autó nálam alapjáraton szedán. Az Alfa Giulia és a Mazda 6 piros színben és fordított banán formában szép. Ha praktikusság, akkor már inkább a mostani hullatároló. 2 méteres hűtő kajak elfér benne. Kapja az ívet, nem mintha örök életre számolnék vele. Ugyanitt két év múlva mégkímélt Tiguan eladó :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 9:41
Szerző: hehetheoriginal
lol rendszam.
szivem szerint kitennem szelvedo tovebe, senkit se zavar ott, es akkor az auto is megmarad normalba

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 9:24
Szerző: Süti
De te ki ne talald mar az olasz formatervezonek hogy oda kell egy rendszam, ilyenekkel rendes művész nem foglalkozik. :kalapos: egyébként szerintem jol all neki az oldalra tett, ahogy az mx-5nek is a matrica rendszam, amíg lehetett.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 9:05
Szerző: ikelemen5
Minden alfa eleje olyan, mintha elfelejtették volna, hogy kell oda rendszám. :)
Egyébként, ízlésen nem vitatkozunk,szerintem is szépek.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 9:03
Szerző: Realista24
Babinho írta: Ducatinak van e-rollerje is, autó mellé nem tökéletes? :mrgreen:
EZ A JÖVŐ URBAN MOBILITÁSA, NEM A BENZINES DÖGJEITEK :lol: :lol:


Nekem az Alfa-k sosem tetszettek, my bad, de nekem a giulia sem jön be...nem tudom, nekem ez az alfa orr annyira nem komolyan vehető, sosem láttam szépnek. Legyen ilyen vélemény is na, nekem bénácska :mrgreen:

Milyen népszerű hsz lesz ez :lol: :mrgreen:
Giulia szep, Lancia okadek.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 8:46
Szerző: hehetheoriginal
hat na, vannak ilyen emberek is..... :coffee: :kalapos:

Megcsinaljak amugy, deltabol, imprezabol, stratosbol, jaguarbol van restomod, singer Porsche pl, de nyilvan csillagasz arakkal-

En tomeggyartasra gondoltam normal emberi aron

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 8:42
Szerző: Babinho
Ducatinak van e-rollerje is, autó mellé nem tökéletes? :mrgreen:
EZ A JÖVŐ URBAN MOBILITÁSA, NEM A BENZINES DÖGJEITEK :lol: :lol:


Nekem az Alfa-k sosem tetszettek, my bad, de nekem a giulia sem jön be...nem tudom, nekem ez az alfa orr annyira nem komolyan vehető, sosem láttam szépnek. Legyen ilyen vélemény is na, nekem bénácska :mrgreen:

Milyen népszerű hsz lesz ez :lol: :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 8:41
Szerző: Nika91127
hehetheoriginal írta: amugy en alfa helyeben megcsinalnam a 159et modern belsovel, motorral, futomuvel, elektronikaval, - szivobenzin 6 henger -de a kulsohoz nem nyulnek.
instant win lenne sztem..
es sok ilyen auto van, format meghagynam csak fasza technikat tennek ala, es ujra piacra dobnam
67-es Mustang Fastback. Csak egy modern V8-al,a
bhuzulós V6 helyett. Élném.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 8:35
Szerző: Remy
hehetheoriginal írta: amugy en alfa helyeben megcsinalnam a 159et modern belsovel, motorral, futomuvel, elektronikaval, - szivobenzin 6 henger -de a kulsohoz nem nyulnek.
instant win lenne sztem..
es sok ilyen auto van, format meghagynam csak fasza technikat tennek ala, es ujra piacra dobnam
Ezt azért jó néhány kocsinál megcsinálhatnák... Lancia Delta például.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 8:30
Szerző: hehetheoriginal
amugy en alfa helyeben megcsinalnam a 159et modern belsovel, motorral, futomuvel, elektronikaval, - szivobenzin 6 henger -de a kulsohoz nem nyulnek.
instant win lenne sztem..
es sok ilyen auto van, format meghagynam csak fasza technikat tennek ala, es ujra piacra dobnam

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 8:22
Szerző: nmate
Jáj, a Guilia. :sziv: Az a Q4 zöld. Senki nem tud úgy autót rajzolni, mint a digók.
Süti írta:Nekem sajnos ez az olasz dolog beakadt, bringa is az,
Ja, szintén volt sok olasz bringám, de most épp nincs, mert nem volt hol tárolnom és féltettem volna, szóval inkább túladtam rajta. Volt egyszer egy Bianchi 928 Carbon T Cube B4P-m, Campa Chorus 2x11 szettel, annyira gyorsan azóta sem mentem bringával, pedig voltam jobb formában annál :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 8:19
Szerző: hehetheoriginal
nem, nekem legyen megbizhato, de a vezetesi elmeny, hang, minden egyutt sokkal fontosabb, mint azon idegeskedni meg varni, hogy melyik gurulaskor melyik kisebb nagyobb turan robbanok le a halal faszan messze mindentol.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 7:55
Szerző: Süti
hehetheoriginal írta:
ducatikat is nézegetem, de egy fél fokkal talán tényleg több a szopás velük mint egy japannal mondjuk.
ezen megakadt a szemem, beszelgettem errol a motorosso-s főmesterrel, miota nemet tulajban van a ducati, azota abszolut megbizhatoak, nekem se volt soha semmi bajom vele.
Pl az uj v2 meg v4 streetfighter elso generacioknal vannak elektronika gondok, mester aszongya az elozo generacio jobb, de gondolom faceliftnel vagy uj evjaratoknal ezeket javitjak. (Mas kerdes kinek van 25k euroja egy motorra :kalapos: ) De ezek mar nem azok a csorgo csattogo szarazkuplungos vezetni kurvajo de uton utfelen lerobbano cuccok.
Van fenn videnyo yt-n mikor dodor megy egy kanyart a kepzes utan az egyik kepzesen resztvevo arc ducatijaval, ott a lenyeg, pedig o folyamat szidja - a fent emlitett dolgok miatt jogosan - az olaszokat.
Kotelezore, benzinre, meg eves szervizre koltok osszesen, a nagyszerviz kicsit zsebbenyulos, de igy is sokkal sokkal olcsobb, mint egy auto.

Lenne giuliabol kombi - hatalmas kihagyott ziccer - erosen elgondolkoznek rajta....
Van a felbevagott ferrarimotoros 6 hengeres valtozat, hat sirni tudnek nagyon kell bazmeg ( most a gt meg elmebeteg 100millios limitalt cuccokat hagyjuk :lol: )
De nem pont az a szep benne hogy csattog, zörög, neha hisztizik? :kalapos: Monsterekben gondolkodtam egyébként. 696 meg ilyenek. Nekem autó mellé lenne, ezért is nem tudom még indokolni magamnak.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 7:13
Szerző: hehetheoriginal
ducatikat is nézegetem, de egy fél fokkal talán tényleg több a szopás velük mint egy japannal mondjuk.
ezen megakadt a szemem, beszelgettem errol a motorosso-s főmesterrel, miota nemet tulajban van a ducati, azota abszolut megbizhatoak, nekem se volt soha semmi bajom vele.
Pl az uj v2 meg v4 streetfighter elso generacioknal vannak elektronika gondok, mester aszongya az elozo generacio jobb, de gondolom faceliftnel vagy uj evjaratoknal ezeket javitjak. (Mas kerdes kinek van 25k euroja egy motorra :kalapos: ) De ezek mar nem azok a csorgo csattogo szarazkuplungos vezetni kurvajo de uton utfelen lerobbano cuccok.
Van fenn videnyo yt-n mikor dodor megy egy kanyart a kepzes utan az egyik kepzesen resztvevo arc ducatijaval, ott a lenyeg, pedig o folyamat szidja - a fent emlitett dolgok miatt jogosan - az olaszokat.
Kotelezore, benzinre, meg eves szervizre koltok osszesen, a nagyszerviz kicsit zsebbenyulos, de igy is sokkal sokkal olcsobb, mint egy auto.

Lenne giuliabol kombi - hatalmas kihagyott ziccer - erosen elgondolkoznek rajta....
Van a felbevagott ferrarimotoros 6 hengeres valtozat, hat sirni tudnek nagyon kell bazmeg ( most a gt meg elmebeteg 100millios limitalt cuccokat hagyjuk :lol: )

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 23:18
Szerző: Steve
istimester írta:
Süti írta: Aztán lecserelte egy Giuliara, valószínűleg nekem is az lesz a Bravo utodja, ha egyszer rám szakad egy bank, nagyon jó vezetni azt is.
Igazi álomszép járgány, főleg pirosban. Nekem a 6-os Mazdával együtt tetszenek nagyon, csak gyerekekkel más a prioritás. De vizuálban nem nagyon lehet verni őket, az biztos.
Druszám a 6-os kombi Mazda is szép! :)

Nekem egy szürke volt.Soha semmi bajom nem volt vele.De rozsdásodott. 3db különböző Mazdám volt. 6-os kombiszedán, 6-os kombi és egy CX-5. Mindhárom fantasztikusak voltak, soha semmi gond.

Viszont a két 6-os rozsdásodott küszöbnél és hátsó kerekeknél.

Btw.Jó, hogy újra aktív vagy a fórumon. :agree: :sziv:

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 23:05
Szerző: istimester
Süti írta: Aztán lecserelte egy Giuliara, valószínűleg nekem is az lesz a Bravo utodja, ha egyszer rám szakad egy bank, nagyon jó vezetni azt is.
Igazi álomszép járgány, főleg pirosban. Nekem a 6-os Mazdával együtt tetszenek nagyon, csak gyerekekkel más a prioritás. De vizuálban nem nagyon lehet verni őket, az biztos.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 22:58
Szerző: Süti
nmate írta:
Ezek tipikusan olyan betegségeknek tűnnek nekem, amik városban használt autónál jönnek elő, de kb. mindegyikben. Suzuki Swiftek bírják csak ezt. :lol:

Tiéd volt végig? Előéletéről mit tudsz?


Alfa 159-ről már lebeszéltek, pedig nagy szerelmem. Még a végén ez lesz a követekező áldozat, aztán vehetek valami unalmas Opelt vagy tucat VW-t :lol:
Nem az enyém volt, de tényleg végig szervizkönyves mindent megkapo megkimelt darab volt. Az M32es váltó csapágy nem csak a bravokban jön elő, hanem pl astrakban is. Nem egy jó váltó, de ha egyszer rendesen hezagolva ki vannak cserélve a csapágyak, akkor utána örök élet. Konstrukciós hiba, szerintem nem oszt/ szoroz hogy város e vagy nem. Feltengely szerintem minden erősebb első kerekes autónál érzékeny pont, itt talán kicsit alul lett méretezve, elkopik a kehely meg a csillag rész, de szerintem ez nem olyan vészes dolog, anyám suzukijaban is leterdelt a feltengely 90e után. Leomlo is anyagfaradasos tema, ott talán szamithatnak a rövidebb városi utak, de nem hiszem.
A szerelomnek 159ese volt, az a futómű nem ezekre az utakra van kitalalva sajnos, mindig volt vele valami. Aztán lecserelte egy Giuliara, valószínűleg nekem is az lesz a Bravo utodja, ha egyszer rám szakad egy bank, nagyon jó vezetni azt is. Nekem sajnos ez az olasz dolog beakadt, bringa is az, ducatikat is nézegetem, de egy fél fokkal talán tényleg több a szopás velük mint egy japannal mondjuk. Aztán valakinek megeri, valakinek nem.

Re: OFF

Elküldve: 2024. február 14., szerda 20:50
Szerző: nmate
Süti írta: 1.4 T-Jetben talán '12ig M32es váltó van, ott 200 körül a valtofelujitas kb. Garantált. Utána C635nek már nincs ilyen gondja. Turbo el tud szállni, leomlo reped, érdemes Abarthra cserélni. Feltengelyt is előbb megeszi mint a sima szívó. Digit klíma terelomotor mindkettőben meg tud halni, ezen most estem át, teljes műszerfalat bontó móka. Egyáltalán nem koltsegmentes autó, de a futómű pl. olasz autóhoz képest nagyon egyben van, főleg a gyári sport. Beltér sokkal igényesebb mint a korabeli németeknek, és szerelni se bonyolult. A motor karaktetisztikaja pedig igazi taposni való futyulos turbos olaszos moka, ami imádja ha forgatjak. 500as Abarthban ugye többé kevésbé ugyanez a T-jet van(ezért is van hozzá rendes leomlo). Én a fent leirtak nagy részét vegigjartam, pedig mindig mindenbol gyárit kapott, de nem bántam meg, mert igazi mosolygenerator.

Ha csak el akarsz jutni a-bol b-be akkor vegyél szivot, azok kimennek a világból.
Ezek tipikusan olyan betegségeknek tűnnek nekem, amik városban használt autónál jönnek elő, de kb. mindegyikben. Suzuki Swiftek bírják csak ezt. :lol:

Tiéd volt végig? Előéletéről mit tudsz?


Alfa 159-ről már lebeszéltek, pedig nagy szerelmem. Még a végén ez lesz a követekező áldozat, aztán vehetek valami unalmas Opelt vagy tucat VW-t :lol: