Re: OFF
Elküldve: 2024. február 15., csütörtök 10:58
Nincs család, a következő autónak Mazda 3-at vagy a 4-es ST Focus-t néztem ki. Benzines lesz, sokat járok a városban is.
pedig az a jó családos autó, férjen be a gyermek, babakocsi, kutya és pálinkafőző üstistimester írta:Kombi = nem lehet szép.
Danke István, megvannak az okai, de az még az OFF-ban is OFF lenne.Steve írta:Btw.Jó, hogy újra aktív vagy a fórumon.
Olyan mélyre még nem süllyedtem, pedig már majd mindent feladtam az elveimből Kombi = nem lehet szép. Az autó nálam alapjáraton szedán. Az Alfa Giulia és a Mazda 6 piros színben és fordított banán formában szép. Ha praktikusság, akkor már inkább a mostani hullatároló. 2 méteres hűtő kajak elfér benne. Kapja az ívet, nem mintha örök életre számolnék vele. Ugyanitt két év múlva mégkímélt Tiguan eladóSteve írta:Druszám a 6-os kombi Mazda is szép!
Giulia szep, Lancia okadek.Babinho írta: Ducatinak van e-rollerje is, autó mellé nem tökéletes?
EZ A JÖVŐ URBAN MOBILITÁSA, NEM A BENZINES DÖGJEITEK
Nekem az Alfa-k sosem tetszettek, my bad, de nekem a giulia sem jön be...nem tudom, nekem ez az alfa orr annyira nem komolyan vehető, sosem láttam szépnek. Legyen ilyen vélemény is na, nekem bénácska
Milyen népszerű hsz lesz ez
67-es Mustang Fastback. Csak egy modern V8-al,ahehetheoriginal írta: amugy en alfa helyeben megcsinalnam a 159et modern belsovel, motorral, futomuvel, elektronikaval, - szivobenzin 6 henger -de a kulsohoz nem nyulnek.
instant win lenne sztem..
es sok ilyen auto van, format meghagynam csak fasza technikat tennek ala, es ujra piacra dobnam
Ezt azért jó néhány kocsinál megcsinálhatnák... Lancia Delta például.hehetheoriginal írta: amugy en alfa helyeben megcsinalnam a 159et modern belsovel, motorral, futomuvel, elektronikaval, - szivobenzin 6 henger -de a kulsohoz nem nyulnek.
instant win lenne sztem..
es sok ilyen auto van, format meghagynam csak fasza technikat tennek ala, es ujra piacra dobnam
Ja, szintén volt sok olasz bringám, de most épp nincs, mert nem volt hol tárolnom és féltettem volna, szóval inkább túladtam rajta. Volt egyszer egy Bianchi 928 Carbon T Cube B4P-m, Campa Chorus 2x11 szettel, annyira gyorsan azóta sem mentem bringával, pedig voltam jobb formában annálSüti írta:Nekem sajnos ez az olasz dolog beakadt, bringa is az,
De nem pont az a szep benne hogy csattog, zörög, neha hisztizik? Monsterekben gondolkodtam egyébként. 696 meg ilyenek. Nekem autó mellé lenne, ezért is nem tudom még indokolni magamnak.hehetheoriginal írta:ezen megakadt a szemem, beszelgettem errol a motorosso-s főmesterrel, miota nemet tulajban van a ducati, azota abszolut megbizhatoak, nekem se volt soha semmi bajom vele.ducatikat is nézegetem, de egy fél fokkal talán tényleg több a szopás velük mint egy japannal mondjuk.
Pl az uj v2 meg v4 streetfighter elso generacioknal vannak elektronika gondok, mester aszongya az elozo generacio jobb, de gondolom faceliftnel vagy uj evjaratoknal ezeket javitjak. (Mas kerdes kinek van 25k euroja egy motorra ) De ezek mar nem azok a csorgo csattogo szarazkuplungos vezetni kurvajo de uton utfelen lerobbano cuccok.
Van fenn videnyo yt-n mikor dodor megy egy kanyart a kepzes utan az egyik kepzesen resztvevo arc ducatijaval, ott a lenyeg, pedig o folyamat szidja - a fent emlitett dolgok miatt jogosan - az olaszokat.
Kotelezore, benzinre, meg eves szervizre koltok osszesen, a nagyszerviz kicsit zsebbenyulos, de igy is sokkal sokkal olcsobb, mint egy auto.
Lenne giuliabol kombi - hatalmas kihagyott ziccer - erosen elgondolkoznek rajta....
Van a felbevagott ferrarimotoros 6 hengeres valtozat, hat sirni tudnek nagyon kell bazmeg ( most a gt meg elmebeteg 100millios limitalt cuccokat hagyjuk )
ezen megakadt a szemem, beszelgettem errol a motorosso-s főmesterrel, miota nemet tulajban van a ducati, azota abszolut megbizhatoak, nekem se volt soha semmi bajom vele.ducatikat is nézegetem, de egy fél fokkal talán tényleg több a szopás velük mint egy japannal mondjuk.
Druszám a 6-os kombi Mazda is szép!istimester írta:Igazi álomszép járgány, főleg pirosban. Nekem a 6-os Mazdával együtt tetszenek nagyon, csak gyerekekkel más a prioritás. De vizuálban nem nagyon lehet verni őket, az biztos.Süti írta: Aztán lecserelte egy Giuliara, valószínűleg nekem is az lesz a Bravo utodja, ha egyszer rám szakad egy bank, nagyon jó vezetni azt is.
Igazi álomszép járgány, főleg pirosban. Nekem a 6-os Mazdával együtt tetszenek nagyon, csak gyerekekkel más a prioritás. De vizuálban nem nagyon lehet verni őket, az biztos.Süti írta: Aztán lecserelte egy Giuliara, valószínűleg nekem is az lesz a Bravo utodja, ha egyszer rám szakad egy bank, nagyon jó vezetni azt is.
Nem az enyém volt, de tényleg végig szervizkönyves mindent megkapo megkimelt darab volt. Az M32es váltó csapágy nem csak a bravokban jön elő, hanem pl astrakban is. Nem egy jó váltó, de ha egyszer rendesen hezagolva ki vannak cserélve a csapágyak, akkor utána örök élet. Konstrukciós hiba, szerintem nem oszt/ szoroz hogy város e vagy nem. Feltengely szerintem minden erősebb első kerekes autónál érzékeny pont, itt talán kicsit alul lett méretezve, elkopik a kehely meg a csillag rész, de szerintem ez nem olyan vészes dolog, anyám suzukijaban is leterdelt a feltengely 90e után. Leomlo is anyagfaradasos tema, ott talán szamithatnak a rövidebb városi utak, de nem hiszem.nmate írta:
Ezek tipikusan olyan betegségeknek tűnnek nekem, amik városban használt autónál jönnek elő, de kb. mindegyikben. Suzuki Swiftek bírják csak ezt.
Tiéd volt végig? Előéletéről mit tudsz?
Alfa 159-ről már lebeszéltek, pedig nagy szerelmem. Még a végén ez lesz a követekező áldozat, aztán vehetek valami unalmas Opelt vagy tucat VW-t
Ezek tipikusan olyan betegségeknek tűnnek nekem, amik városban használt autónál jönnek elő, de kb. mindegyikben. Suzuki Swiftek bírják csak ezt.Süti írta: 1.4 T-Jetben talán '12ig M32es váltó van, ott 200 körül a valtofelujitas kb. Garantált. Utána C635nek már nincs ilyen gondja. Turbo el tud szállni, leomlo reped, érdemes Abarthra cserélni. Feltengelyt is előbb megeszi mint a sima szívó. Digit klíma terelomotor mindkettőben meg tud halni, ezen most estem át, teljes műszerfalat bontó móka. Egyáltalán nem koltsegmentes autó, de a futómű pl. olasz autóhoz képest nagyon egyben van, főleg a gyári sport. Beltér sokkal igényesebb mint a korabeli németeknek, és szerelni se bonyolult. A motor karaktetisztikaja pedig igazi taposni való futyulos turbos olaszos moka, ami imádja ha forgatjak. 500as Abarthban ugye többé kevésbé ugyanez a T-jet van(ezért is van hozzá rendes leomlo). Én a fent leirtak nagy részét vegigjartam, pedig mindig mindenbol gyárit kapott, de nem bántam meg, mert igazi mosolygenerator.
Ha csak el akarsz jutni a-bol b-be akkor vegyél szivot, azok kimennek a világból.