Oldal: 413 / 2034

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 17., vasárnap 21:39
Szerző: Halfkey
A nagyobbik gyerek is csak kicsit több mint két éves, és egy éve ha rajta múlna minden nap menne a játszótérre - elég korán van ahhoz hogy jópár évet le fog az még szolgálni több gyereknél, emiatt nem aggódom.

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 17., vasárnap 21:36
Szerző: Tjacks
Halfkey írta: Kerti játszótér tippek, vélemények? Wickeyt meg Jungle Gymet nézegetem.
Nekem van egy:. Ne agyaljatok rajta sokat, a legtöbb gyerek elég hamar ráun ezekre a játékokra :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 17., vasárnap 21:13
Szerző: kiserik
Halfkey írta: Kerti játszótér tippek, vélemények? Wickeyt meg Jungle Gymet nézegetem.
Na ez engem is érdekelne, asszony már rágja a fülemet.

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 17., vasárnap 20:54
Szerző: Halfkey
Kerti játszótér tippek, vélemények? Wickeyt meg Jungle Gymet nézegetem.

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 16., szombat 13:03
Szerző: raul 4 ever
gutihaz14 írta: rólad akkor nem mondható el hogy szeretsz veszélyesen élni :D :mrgreen:
Igen, illetve dolgoztam 3 évig a gm-nél (amíg még volt Európában) és pont tudom, h sose lehet elég óvatosnak lenni.. (mert pl a jobbágy beköttet valami rejtett kapcsolót, egy az egyben az önindítóra és az egyik kolléga, aki beült megnézni a km óra állást a szervízlapra, ráindít véletlenül, miközben a munkatársa az aknában "könyékig" van a főtengelysonkáknál, mert épp tömítést cserél az olajteknőn.. (nyilván nem volt könyékig, csak bevilágított, ha már csere közben arra járt, még mielőtt a többi szerelő kolléga szóvá teszi, hogy ez hülyeség) na az nem volt vicces..)

Nyilván egy akkusaru anya kioldása nem ugyanez, de akkor is..

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 16., szombat 12:15
Szerző: Realista24
Kerlon írta:
Faust írta:

Es ez nalad jobban csak par szaz felhasznalot nyomaszt. :mrgreen:
:sziv:

R-nek fizetnie kene nekem ezert.
Majd ha megelőzöl.

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 16., szombat 11:38
Szerző: Kerlon
Faust írta:
Kerlon írta:

jesus, mennyi időt kúrok el itt
Es ez nalad jobban csak par szaz felhasznalot nyomaszt. :mrgreen:
:sziv:

R-nek fizetnie kene nekem ezert.

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 16., szombat 11:12
Szerző: alexoxladjackoxi
'shutterisland írta: anyum parja az onkormanyzatnal muszaki kisfonok, olyan lerohadt regi vw transportert hajt meloban, hogy neha a kozmunkasoknak kell betolni reggel. :mrgreen:
Legalább megdolgoznak a pénzükért. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 16., szombat 10:30
Szerző: 'shutterisland
anyum parja az onkormanyzatnal muszaki kisfonok, olyan lerohadt regi vw transportert hajt meloban, hogy neha a kozmunkasoknak kell betolni reggel. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 16., szombat 9:32
Szerző: Realista24
Halfkey írta: Hát ez a rant nemtudom honnan jött. Te beszéltél 5-6 éves autóról mint alternatíva, én meg leírtam miért nem az. A jobb új autó természetesen az, munkavállalóként van egy kialkudott budgetet, azon belül vannak opcióid. Ha jobbat akarsz az sem gond, a fizetés konvertálhato autó budgetbe - meg is éri neked mint munkavállaló. pl én 145 körüli nettó pénzt kapnék azért ami autó és üzemanyag budgetben 300. Ennek a felét eltankolnám havonta amúgyis, tehát 70 ezer forinttal több fizut ‘cseréltem be’ azért hogy fasza új autóm van, amit pár évente cserélek.
Jah, nálunk is így van ez. Amúgy majd most kapok új verdát valamikor fél éven belül, bár ezzel sincs bajom.

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 16., szombat 9:24
Szerző: Halfkey
Hát ez a rant nemtudom honnan jött. Te beszéltél 5-6 éves autóról mint alternatíva, én meg leírtam miért nem az. A jobb új autó természetesen az, munkavállalóként van egy kialkudott budgetet, azon belül vannak opcióid. Ha jobbat akarsz az sem gond, a fizetés konvertálhato autó budgetbe - meg is éri neked mint munkavállaló. pl én 145 körüli nettó pénzt kapnék azért ami autó és üzemanyag budgetben 300. Ennek a felét eltankolnám havonta amúgyis, tehát 70 ezer forinttal több fizut ‘cseréltem be’ azért hogy fasza új autóm van, amit pár évente cserélek.

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 16., szombat 9:19
Szerző: RealMadridFanatic
Nalunk is van 4 izomkolosszus ezres 3 hengeres octavia, 3 eve hoztuk ki ujonnan, 60 es 100e km kozott jarnak, egyik sem volt kotelezo szervizen kivul szerelonel.

A sajat peugeot partnerekkel meg minden is volt mar, szinte futasteljesitmenytol fuggetlenul. Van ket AdBlues csoda is, vegre talan sikerult eljuttatni a foni tudataig, hogy szalljunk ki beloluk.

A Skodak meg meg eleg barati aron, havi 90 es 105k kozott vannak kint, valamivel kevesebbre jon ki igy is a fenntartasuk, mintha sajatokkal jarnank.

Azota a lizingdijak elszalltak, igy mar vszeg nem erne meg.

Az ISO meg nalunk pl. a legnagyobb megrendelo elvarasa, amugy egy hoki az egesz, arra kivalo, hogy az auditoroknak legyen meloja.
Mondjuk ha igaz - a belso auditorunk szerint - mas iparagakban, ahol pl. tenylegesen van veszelyes anyag kibocsatas, ott eleg szigoruan nezik. Felek, hogy mindig van az a penz itt is, csak ezzel nem dicsekszik.

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 16., szombat 9:14
Szerző: hehetheoriginal
Halfkey írta:
hehetheoriginal írta: Papirautok :lol:

Monnyad foninek cserelje be valami 5-6 eves rendes hasznaltautora , nem kell az uj szar, nincs kedved uton utfelen lerohadni meg az autopalyan aludni, amikor haza kene erni...
Nemtudom hol dolgozik Realista, de a legtöbb cég nem így mūködik. Az autó mint juttatás egy adóoptimalizáló manõver, ami lízingelt új autókkal mūködik.
Pont ez a baj, ilyenkor lehet kidobni a gecibe minden fancy es kevesbe fancy ISO tanusitvanyt meg pöcstudjamilyen papirokat, amik azt hirdeti mindenki fele, hogy mennyire magas szinvonalon dolgozunk es milyen jo itt a munkavallalonak.
Csak ki kell mondani, hogy uzletileg megeri, aztan kozben a nagy teljes kep alapjan meg megsem.
Mert lehet normalis autot is lizingelni, nem feltetlen kell a legolcsobb szart, csak hogy a beszerzo kipipalhassa ev vegen a kis celjait, kozben meg a fel ceg szenved a szarjai miatt.

De adblue szivattyubol mar vallalatiranyitasnal jarunk, megyek sonkat enni pöcsök :kalapos:

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 16., szombat 9:09
Szerző: Halfkey
hehetheoriginal írta: Papirautok :lol:

Monnyad foninek cserelje be valami 5-6 eves rendes hasznaltautora , nem kell az uj szar, nincs kedved uton utfelen lerohadni meg az autopalyan aludni, amikor haza kene erni...
Nemtudom hol dolgozik Realista, de a legtöbb cég nem így mūködik. Az autó mint juttatás egy adóoptimalizáló manõver, ami lízingelt új autókkal mūködik.

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 16., szombat 8:35
Szerző: hehetheoriginal
Papirautok :lol:

Monnyad foninek cserelje be valami 5-6 eves rendes hasznaltautora , nem kell az uj szar, nincs kedved uton utfelen lerohadni meg az autopalyan aludni, amikor haza kene erni...

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 16., szombat 8:13
Szerző: Nika91127
Realista24 írta: Ha bárkit is érdekelne, a rázza meg az autót, mert az legutóbb valakinek segített megoldástól eljutottunk a csereautóig :mrgreen:
Akkor az AdBlue rendszer halt le. Csodás.

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 16., szombat 8:08
Szerző: h3x0r
Realista24 írta: Ha bárkit is érdekelne, a rázza meg az autót, mert az legutóbb valakinek segített megoldástól eljutottunk a csereautóig :mrgreen:
Nekem a 20-30 ezres fulhallgatobol lett fel millas szemmutet, :lol: szoval meg jol jartal :kalapos:

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 16., szombat 8:03
Szerző: Realista24
Ha bárkit is érdekelne, a rázza meg az autót, mert az legutóbb valakinek segített megoldástól eljutottunk a csereautóig :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 15., péntek 23:15
Szerző: Halfkey
Én néztem a Rextont mint a Sorento alternatíváját, de azért vannak furcsaságai a duplasárkánynak. Képen baromi jó, de a valóságban hiába a sok prémium anyag, valahogy olyan összetákolt feelingje van.

Re: OFF

Elküldve: 2022. április 15., péntek 23:13
Szerző: hehetheoriginal
csababarca írta: Autóakksi azért nem üt meg, vagy ha igen azt már a motorháztető kinyitásánál megérzed:D

Én elvagyok a németekkel, vw passat volt 20 évig a családban, elment egymillió km felett, most 4 éve superben van, semmi baja nem volt még, de lekopogom. (Mondjuk az is 2012es, tehát 10 éves már)
Mi a dízelben hiszünk, mivel még egy sem hagyott cserben se apámat se engem:D

Ez még 5 évet elmegy így boldog leszek, nekem álom ez az autó, olyan tágas mint semmi más, persze nem extra, meg kit érdekel jellege van, de amire nekem kell azt tudja, elmegyek 1000km-t egy tankkal, teljesen jó.
A passat ugyanekkora tankkal tudott 1150-1200at is ha olyanja volt, de kilehelte a lelkét.

Nem tudom most mit vennék ha lenne 15-20 millióm pl autóra.
Esküszöm a sangyong korando rendesen tetszik:D
Regi szivodizel azert megint mas kategoria, mint a mai fos szar lófasz autok tele muanyaggal meg hungarocellel 13 millios alaparon.