Attol fugg melyik vonalon muszaj az egyszeri embernek munkaba kozlekednie....nmate írta:Azért ez a téma kicsit túl van fújva. Nem a legjobb élmény, tény, de messze van a használhatatlantól. Illetve minél többen használnak egy szolgáltatást, annál jobban lehet azt fejleszteni. Bringaboom óta is kurva sokat változott a kerékpározhatósága Budapestnek, csak hogy konkrét példát említsek. Szóval én vitatkoznék ezzel, nem kell egy Bagdadnak beállítani Budapestet, persze nem egy Zürich, de azért nem élhetetlen.hehetheoriginal írta: Mondjuk hogy BP-n pl kinek van kedve a sok alja köpet/félbűnöző ember között heringkent szopni az undorito, mocskos tomegkozlekedesen, az megint mas kerdes
Vannak helyek, ahol csak athaladni nem egy leanyalom, pedig nem is ott lakik az ember.
Nyilvan ilyen szelid naiv szemmel nezve ez meg mind lofasz, pl egy londonhoz, parizshoz vagy new yorkhoz hasonlitva, de hat a nagy multikultit ahogy van beszopta a vilag, tul sok a sopredek agyonlonivalo szutyok ember.
Megnezem a bringaboom milyen telen esoben szelben fosban amikor dudal a faszkalap autos te meg mar emelned le a lakatot a vazrol, hogy agyonbaszd a gyokeret a szelvedon keresztül.