Szakmai artalom, a nagy tobbseg valoszinuleg leszarja/eszre sem veszi, de eletlen es alexpos volt a projektor, zajos volt a kep (es nem filmzaj volt), a hangrendszer csak a trailereknel volt csutkara tekerve, es amugy kisebb is a vaszon, mint a tobbi teremben. Konkretan ha otthon nezem a teven, jobb a mozielmeny. Ezt egy Kino cafe vagy Cirko szintu muveszmozinal meg talan elfogadom, de egy multiplextol soha, plane mert kb evente egy filmre ulok be, ami egyreszt mozira van hangolva, ott teljes az elmeny, masreszt ami reszemrol megerdemli. Gyanitom, az atlag nezo (ezzel kivetelesen nem lenezem oket
) ebbol annyit vesz eszre hogy nem az igazi a kep, de kit erdekel. Nekem egyreszt szakmai szemmel is bassza a szemem (mint amikor az Uraniaban elbasztak a projektort a filmunknel, fuhh), masreszt nagyon jol tudom, hogy tobb tucat ember mennyit izzad es szenved azert, hogy az ilyen filmeknel minden mindenhol annyira a helyen legyen, olyan szeretettel csinaljak, hogy az a moziban levigye a fejed atvitt, vagy akar konkret ertelemben (es ezekbol a filmekbol van egyre kevesebb, javareszt a streaming szolgaltatoknak es az agymosott barmoknak koszonhetoen, akik csak a folytatasokat, remakeket zabaljak), es ez konkretan kepen hugyozza ezt. A filmszakma utolso 20-30 evere megadhatnak a modjat annak a par alkotonak, aki nem csak gyari munkas. Marpedig ez csak nemtorodomseg, semmi mas. Azt hittem egyedi eset, de erre tobb ismerosom is panaszkodott, ugyhogy en szemely szerint oda soha tobbet.
Azt is nagyon troger dolognak tartom, hogy pl imaxben nem adtak felirattal sehol, es amugy is nyomozni kell a feliratos kopiakat.
Na kipanaszkodtam magam. Velhetoen az emberek tulnyomo tobbsege ezt leszarja/eszre sem veszi, en talan tulzottan a lelkemre is veszem cserebe.