Mozi, filmek
- Remy
- Hozzászólások: 27347
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:54
- Kedvenc játékosaid: Zidane, CR, Ramos, Jesé, Griezmann, Varane, Marcelo, Modric, Bappé, Ødegaard
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Gotham
- Kapcsolat:
Re: Mozi, filmek
Én sem a rossz filmeket kerestem, de néhányba belefutottam a blog miatt. 83 idei film közül azért össze tud jönni egy ilyen lista.
A legjobb 10-et majd januárban csinálom meg, mert én nem a magyar bemutató szerint szoktam elkészíteni az ilyen listákat. Tehát még megvárom a 12 év rabszolgaságot, az Amerikai botrányt, a Nebraskát (csak kijön már addig), az All is Lost-ot (+ ez is...), + Out of the Furnace, Jégvarázs, Mocsok, Dom Hemingway.
A legjobb 10-et majd januárban csinálom meg, mert én nem a magyar bemutató szerint szoktam elkészíteni az ilyen listákat. Tehát még megvárom a 12 év rabszolgaságot, az Amerikai botrányt, a Nebraskát (csak kijön már addig), az All is Lost-ot (+ ez is...), + Out of the Furnace, Jégvarázs, Mocsok, Dom Hemingway.
2014 - 10.
2016 - 11.
2017 - 12.
2018 - 13.
2022 - 14.
Ballon d'Or
Cristiano Ronaldo 2008, 2013, 2014, 2016, 2017!
Luka Modric 2018!
Karim Benzema 2022!
Schumacher, Verstappen, Alonso, Mick
New England Patriots
2016 - 11.
2017 - 12.
2018 - 13.
2022 - 14.
Ballon d'Or
Cristiano Ronaldo 2008, 2013, 2014, 2016, 2017!
Luka Modric 2018!
Karim Benzema 2022!
Schumacher, Verstappen, Alonso, Mick
New England Patriots
- realistahuni
- Hozzászólások: 7369
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 10:57
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Van Nistelrooy, Modric, Varane, Kovacic, Gerrard
- Kedvenc csapatod: Reyes de Europa
- Tartózkodási hely: Székelyföld
Re: Mozi, filmek
Nekem a legnagyobb csalódás a Szemfényvesztők volt, akkora hájpot kapott az a film, és még sincs semmi különleges benne.
A Halálos iramban 6-ot 30 perc után kinyomtam a fenébe, aztán volt két szar vígjáték, amit hálivúdot ismerve meg sem kellett lepődnöm, Családi üzelmek, és a Női szervek.
Szerencsére én is nagy ívben kerülöm a trash filmeket, pár embernek itt viszont elég erős gyomra van.
A Halálos iramban 6-ot 30 perc után kinyomtam a fenébe, aztán volt két szar vígjáték, amit hálivúdot ismerve meg sem kellett lepődnöm, Családi üzelmek, és a Női szervek.
Szerencsére én is nagy ívben kerülöm a trash filmeket, pár embernek itt viszont elég erős gyomra van.
Love football, hate antifa.
-
- Hozzászólások: 2905
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 21:34
- Kedvenc csapatod: Arsenal
Re: Mozi, filmek
Van, úgy, hogy a ponyvaregény első blikkre nem jön át, és nem tetszik az embernek.
Sajnos nekem a nagy adattáram elveszett, így egyelőre decembert értékelném (szvsz több film már nem fog lepörögni).
Újabban nem osztok a filmekre számokat, szerintem értelmetlen, MB. A filmklub ugyan megköveteli, de valahogy szerintem nem lehet értékek közé tenni.
Valahogy úgy esett, hogy nagyon jó filmeket tudtam nézni, ebben a hónapban, kiemelkedik: Aglaja, Blue Valentine, Álom luxuskivitelben, A bal lábam, HP 7 2/2.
A legjobb a tegnap megnézett Rush című mozi volt. Egyelőre dvdrip minőségben néztem meg, de majd HD-ben, és magyarul HD-ben és mindenféleképp megnézem. Minden percét imádtam.
Sajnos nekem a nagy adattáram elveszett, így egyelőre decembert értékelném (szvsz több film már nem fog lepörögni).
Újabban nem osztok a filmekre számokat, szerintem értelmetlen, MB. A filmklub ugyan megköveteli, de valahogy szerintem nem lehet értékek közé tenni.
Valahogy úgy esett, hogy nagyon jó filmeket tudtam nézni, ebben a hónapban, kiemelkedik: Aglaja, Blue Valentine, Álom luxuskivitelben, A bal lábam, HP 7 2/2.
A legjobb a tegnap megnézett Rush című mozi volt. Egyelőre dvdrip minőségben néztem meg, de majd HD-ben, és magyarul HD-ben és mindenféleképp megnézem. Minden percét imádtam.
"And my heart will leave you never."
- torjack
- Hozzászólások: 3428
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 23:48
- Kedvenc játékosaid: R9, Zizou, Raúl, RC, San Iker, Redondo, Hierro, Xabi, Ramos, CR7
- Kedvenc csapatod: RMCF, Fradi,Nationalelf
Re: Mozi, filmek
Túl sok mindent nem láttam, így 10-es listám nincs. Az Elysium nem igazán adta, a Die Hard a sorozat meggyalázása volt.Nektek mi volt a 2013-as felhozatalból a legrosszabb?
A Tűzgyűrűt meg ajánlom vallatótisztek figyelmébe. Lehet van olyan hatásos módszer a rab megtörésére, mint az elektrosokk.
Az ilyen Horrorra akadva, meg Nagyfiúk típusú retteneteket meg alapból kerülöm messziről. No meg a sok idióta tinifantasyt.
Re: Mozi, filmek
Jobbat kapott nálad a halálos iramban 6 meg a this is the end a ponyvaregénynél? sőt az előbb említettek 8-at kaptak a 10 pontból?
te se vagy egy szigorú néző.
te se vagy egy szigorú néző.
"If you don't like your destiny, don't accept it."
- h3x0r
- Hozzászólások: 9172
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Nagyvárad
Re: Mozi, filmek
En is osszeszamoltam es iden 82 filmet neztem meg, ebbol 50-et az utobbi 2 honapban. (eleg sokat voltam beteg, ugyhogy volt idom)
A 82-bol 27 film 2013-as, kozuluk is a legalabb 8-as pontszamuak:
Oblivion 9/10
Despicable Me 8/10
World War Z 8/10
Now You See Mee 8/10
Furious 6 8/10
This is the end 8/10
Es a 2013-ason kivuli lista:
10/10: Toy Story 3, Gettomilliomos, Fight Club, Inception
9/10: Toy Story, Django
8/10: Lecso, Reszeges Karatemester, Rise of the guardians, end of watch, death race, due date, hotel transylvania, the hunger games, madagascar 3
Legnagyobb csalodasok: Paranorman 1/10, Seven Psychopaths 3/10, Empire state 4/10, Cloud Atlas 4/10, Treasure Planet 5/10, Grown Ups 2 6/10, Lawless 6/10, Ponyvaregeny 7/10.
Legnagyobb meglepetesek: Toy Story 1-3, Now you see me (2013), Fight Club(1999)
Tervek a kovetkezo evre: egy kicsit nezegettem a listam es eleg sok a tucat film, ezek szamat jovore jo lenne egy kicsit leredukalni.
A 82-bol 27 film 2013-as, kozuluk is a legalabb 8-as pontszamuak:
Oblivion 9/10
Despicable Me 8/10
World War Z 8/10
Now You See Mee 8/10
Furious 6 8/10
This is the end 8/10
Es a 2013-ason kivuli lista:
10/10: Toy Story 3, Gettomilliomos, Fight Club, Inception
9/10: Toy Story, Django
8/10: Lecso, Reszeges Karatemester, Rise of the guardians, end of watch, death race, due date, hotel transylvania, the hunger games, madagascar 3
Legnagyobb csalodasok: Paranorman 1/10, Seven Psychopaths 3/10, Empire state 4/10, Cloud Atlas 4/10, Treasure Planet 5/10, Grown Ups 2 6/10, Lawless 6/10, Ponyvaregeny 7/10.
Legnagyobb meglepetesek: Toy Story 1-3, Now you see me (2013), Fight Club(1999)
Tervek a kovetkezo evre: egy kicsit nezegettem a listam es eleg sok a tucat film, ezek szamat jovore jo lenne egy kicsit leredukalni.
Re: Mozi, filmek
Nem tudom tiszteljelek vagy hülyének nézzelek, hogy ilyen retek filmeket megnézel. Minden előjel arra mutat, hogy egy rakás shit az egész. De Te tudod, Te időd, te idegrendszered.Remy írta:
Az idei év 10 legrosszabb filmje!...Illetve a legnagyobb csalódások
Nektek mi volt a 2013-as felhozatalból a legrosszabb?
Nálam a The Great Gatsby a "nyerő". Elkövettem azt a hibát, hogy nem néztem meg a trailert sem (nem akartam, hogy spoilerezzen valamit is). De ilyen környezettől idegen zenét, plusz azt a giccset amit a filmet uralja ( selymet hánytam a filmet nézve.. ), + Tobey.... ki kellett nyomnom, vér gyenge film szerintem. Kevés filmet láttam idén sajnos, volt agyradír is közte, de ez mindent überelt...nem tudtam végignézni a filmet. Ez nálam nagyon ritka.
Faust írta:Te.
Nyugi, lehet ráverem én is a 10-et, de azt nagyon ritkán adok.Remy írta:Na, most már nem tudnak azzal vádolni, hogy csak nekem jött be a filmprimrose írta:A Wall Street farkasa
10/10
Bár szerintem februárra mikor ráérek, már lehet nem is játsszák a mozikban. Szóval marad a könyvespó'c (április környékén). De jobban is szeretek egyedül filmet nézni HD-ban, mint popkornt csámcsogó, röhögő gyökerek mellet. (túl sok a rossz mozis emlék )
Szimplán érdekel, hogy hogyan jött ki e két film azonos pontszámra. Tényleg. Érdekel a véleményed.(2012) Life of Pi dráma 8|10
(1999) Fight Club dráma 8|10
- Anyaka
- Hozzászólások: 1672
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 0:48
- Kedvenc játékosaid: Raul
- Kedvenc csapatod: Hungary
Re: Mozi, filmek
Nálam idén eddig ezek végeztek az élen a vezetett lista szerint:
(2012) Argo akció 8|10
(2012) Life of Pi dráma 8|10
(2012) Django western 8|10
(2013) Rush dráma 8|10
(2013) Prisoners krimi 8|10
(2004) Inside I'm Dancing dráma 8|10
(1999) Fight Club dráma 8|10
(1983) Scarface dráma 8|10 (a 30 éves évforduló tiszteletére újraismételtem. )
(1998) Macska-jaj vígjáték 8|10
Ebből csak kettő idei, a többi ismétlés, az a kettő meg jó eséllyel díjat kap.
Három pedig tavalyi Oscar díjas.
Ezalatt a 7,5-esek vannak: Jagten, Hobbit, 42...
Ez alapján nem mondanám túl jó évnek, mert általában 4-5 elszokott szakadni a többitől, itt meg csak kettő áll a szint felett. Esetleg pótlással majd 3, mert van még egy várt hiányzó.
(2012) Argo akció 8|10
(2012) Life of Pi dráma 8|10
(2012) Django western 8|10
(2013) Rush dráma 8|10
(2013) Prisoners krimi 8|10
(2004) Inside I'm Dancing dráma 8|10
(1999) Fight Club dráma 8|10
(1983) Scarface dráma 8|10 (a 30 éves évforduló tiszteletére újraismételtem. )
(1998) Macska-jaj vígjáték 8|10
Ebből csak kettő idei, a többi ismétlés, az a kettő meg jó eséllyel díjat kap.
Három pedig tavalyi Oscar díjas.
Ezalatt a 7,5-esek vannak: Jagten, Hobbit, 42...
Ez alapján nem mondanám túl jó évnek, mert általában 4-5 elszokott szakadni a többitől, itt meg csak kettő áll a szint felett. Esetleg pótlással majd 3, mert van még egy várt hiányzó.
-
- Hozzászólások: 1356
- Csatlakozott: 2013. augusztus 27., kedd 1:12
- Kedvenc játékosaid: Benzema, Coentrao, Varane, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: Mozi, filmek
Filmrajongó vagyok, de ebben az évben kevesebb időt tudtam a filmekre szánni, amit néztem is inkább tuti(bb) darabnak ígérkező film volt, szóval igazán sz*r filmbe szerintem nem botlottam. Erről a Remy által belinkelt listáról pl. csak a Percy Jackson - Szörnyek tengerét láttam. Talán ha kellene gyengébb alkotást mondanom, akkor én is azt mondanám, de szerintem az sem volt olyan rossz. Mondjuk én elolvastam az összes Percys könyvet, szóval kicsit elfogult is vagyok, mert imádom a könyveket, szóval lehet, hogy a belőlük készült filmeket sem vagyok képes objektívan megítélni, de néha untam magam a második résznél, szóval talán ez volt az idei legkevésbé tetszetős alkotás. Csalódás volt még a Végjáték is, amit nagyon vártam, elsősorban szintén a nagyszerű könyv miatt, de helyette elég gyengécske filmet kaptam. Én inkább a pozitívumokra tudok gondolni ebben az évben a filmek terén, mert akadt bőven. Most nyilván vannak a halálra tárgyalt filmek, amiket mindenki ismer ebből az évből és mindenki (?) szeret is. Pl: Prisoners, Gatsby, Gravitáció, vagy akár most már ide is beírhatom a Wall Street farkasát. De voltak pozitív meglepetések is. Én pl. vígjáték kategóriában mindenképpen kiemelném a The Heat c. filmet, ami szerintem zseniális volt. Vagy ott van az Éhezők Viadala 2, ami túltudta szárnyalni az első részét. Tetszett még Jim Carrey A fantasztikus Burt Wonderstone c. filmje is, vagy a Kick Ass 2. Jó volt a Djatlov rejtélyről készült film is, csak az a hülye vége ne lett volna. De voltak még állítólag jobb alkotások is, amiket azonban időhiány miatt még nem tudtam megnézni. Pl: Elysium, A szemfényvesztők, Hobbit, Thor 2, Pain and gain stb... szerintem jó évünk volt!
update: jah a Gengszterosztagot ki nem hagynám. Egyik legjobb volt!
update: jah a Gengszterosztagot ki nem hagynám. Egyik legjobb volt!
But he is a good boy...
- Remy
- Hozzászólások: 27347
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:54
- Kedvenc játékosaid: Zidane, CR, Ramos, Jesé, Griezmann, Varane, Marcelo, Modric, Bappé, Ødegaard
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Gotham
- Kapcsolat:
Re: Mozi, filmek
Ezt a filmet nem vágomFaust írta:Te.
2014 - 10.
2016 - 11.
2017 - 12.
2018 - 13.
2022 - 14.
Ballon d'Or
Cristiano Ronaldo 2008, 2013, 2014, 2016, 2017!
Luka Modric 2018!
Karim Benzema 2022!
Schumacher, Verstappen, Alonso, Mick
New England Patriots
2016 - 11.
2017 - 12.
2018 - 13.
2022 - 14.
Ballon d'Or
Cristiano Ronaldo 2008, 2013, 2014, 2016, 2017!
Luka Modric 2018!
Karim Benzema 2022!
Schumacher, Verstappen, Alonso, Mick
New England Patriots
Re: Mozi, filmek
Te.
- Remy
- Hozzászólások: 27347
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:54
- Kedvenc játékosaid: Zidane, CR, Ramos, Jesé, Griezmann, Varane, Marcelo, Modric, Bappé, Ødegaard
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Gotham
- Kapcsolat:
Re: Mozi, filmek
Na, most már nem tudnak azzal vádolni, hogy csak nekem jött be a filmprimrose írta:A Wall Street farkasa
10/10
Az idei év 10 legrosszabb filmje!...Illetve a legnagyobb csalódások
Nektek mi volt a 2013-as felhozatalból a legrosszabb?
2014 - 10.
2016 - 11.
2017 - 12.
2018 - 13.
2022 - 14.
Ballon d'Or
Cristiano Ronaldo 2008, 2013, 2014, 2016, 2017!
Luka Modric 2018!
Karim Benzema 2022!
Schumacher, Verstappen, Alonso, Mick
New England Patriots
2016 - 11.
2017 - 12.
2018 - 13.
2022 - 14.
Ballon d'Or
Cristiano Ronaldo 2008, 2013, 2014, 2016, 2017!
Luka Modric 2018!
Karim Benzema 2022!
Schumacher, Verstappen, Alonso, Mick
New England Patriots
-
- Hozzászólások: 1356
- Csatlakozott: 2013. augusztus 27., kedd 1:12
- Kedvenc játékosaid: Benzema, Coentrao, Varane, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: Mozi, filmek
A Wall Street farkasa
Elmebeteg ez a film. Meg Dicaprio is. És Scorsese is.
10/10
Elmebeteg ez a film. Meg Dicaprio is. És Scorsese is.
10/10
But he is a good boy...
- Anyaka
- Hozzászólások: 1672
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 0:48
- Kedvenc játékosaid: Raul
- Kedvenc csapatod: Hungary
Re: Mozi, filmek
Sandra Bullock teljesítménye már csak övön alul lehetne értékelhető. :ĐZsombor írta:A látvány valóban lenyűgöző, de amúgy akkora tragédia a film, hogy az hihetetlen.
Re: Mozi, filmek
A látvány valóban lenyűgöző, de amúgy akkora tragédia a film, hogy az hihetetlen.
- Remy
- Hozzászólások: 27347
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:54
- Kedvenc játékosaid: Zidane, CR, Ramos, Jesé, Griezmann, Varane, Marcelo, Modric, Bappé, Ødegaard
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Gotham
- Kapcsolat:
Re: Mozi, filmek
Csak gratulálni tudok annak, aki úgy nézi meg ezért a filmért találták ki a mozit, a HD minőséget, vagy a 3D-t. dvdscr meg dvdrip... OMG Csak ennél a filmnél ne így nézzétekAnyaka írta:messideco írta:A Gravity is jöhetne lassan
A kint lévő dvdscr változata tökéletes dvd minőség. Persze nem hd, meg 3d.
2014 - 10.
2016 - 11.
2017 - 12.
2018 - 13.
2022 - 14.
Ballon d'Or
Cristiano Ronaldo 2008, 2013, 2014, 2016, 2017!
Luka Modric 2018!
Karim Benzema 2022!
Schumacher, Verstappen, Alonso, Mick
New England Patriots
2016 - 11.
2017 - 12.
2018 - 13.
2022 - 14.
Ballon d'Or
Cristiano Ronaldo 2008, 2013, 2014, 2016, 2017!
Luka Modric 2018!
Karim Benzema 2022!
Schumacher, Verstappen, Alonso, Mick
New England Patriots
- Anyaka
- Hozzászólások: 1672
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 0:48
- Kedvenc játékosaid: Raul
- Kedvenc csapatod: Hungary
Re: Mozi, filmek
messideco írta:A Gravity is jöhetne lassan
A kint lévő dvdscr változata tökéletes dvd minőség. Persze nem hd, meg 3d.
- Remy
- Hozzászólások: 27347
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:54
- Kedvenc játékosaid: Zidane, CR, Ramos, Jesé, Griezmann, Varane, Marcelo, Modric, Bappé, Ødegaard
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Gotham
- Kapcsolat:
Re: Mozi, filmek
Csak úgy érdemes.sentry írta:#onlyHDmessideco írta:#Rush #dvdrip #mag #faptime
Na, végre felkerült a polcokra. Kíváncsi vagyok, hogy kinek hogy tetszik majd. Aki tehet nézze meg (F-1 utálók szintén).
2014 - 10.
2016 - 11.
2017 - 12.
2018 - 13.
2022 - 14.
Ballon d'Or
Cristiano Ronaldo 2008, 2013, 2014, 2016, 2017!
Luka Modric 2018!
Karim Benzema 2022!
Schumacher, Verstappen, Alonso, Mick
New England Patriots
2016 - 11.
2017 - 12.
2018 - 13.
2022 - 14.
Ballon d'Or
Cristiano Ronaldo 2008, 2013, 2014, 2016, 2017!
Luka Modric 2018!
Karim Benzema 2022!
Schumacher, Verstappen, Alonso, Mick
New England Patriots
Re: Mozi, filmek
#onlyHDmessideco írta:#Rush #dvdrip #mag #faptime
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 35 regisztrált és 0 vendég