Testépítés

Forma-1, kézilabda, kosárlabda, motorsportok, Olimpia és minden más.
metalBOY
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2014. december 11., csütörtök 9:14
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: metalBOY » 2016. január 25., hétfő 20:38

fehérlap írta:Érdekes kérdésem lesz, röhögni nem ér. :)

Szóval: Az lenne a kérdésem, hogy szeretnék ledobni ~4-6kg-ot magamról és szeretnék egy kicsit fittebb lenni, nem +200 kg izom, vagy szálkásítani, mint az állat, hanem elérni egy "normális" emberi alakot. (nem mintha most rossz lenne a helyzet :mrgreen: )

Az étkezés részét nagyjából vágom, hogy miből mennyit mikor, viszont jön a kacifántos rész a fittség :D Mi a legjobb megoldás a (igaz ez a fogyásban is segít) fittségre, ha futás/ biciklizés kizárva! Gondolom az úszás lenne az és talán a séta segíthet, de abból is mi az, ami nem ér "semmit" vagy valami.

A probléma, hogy mostanában rengeteget dolgozok és a legmegterhelőbb az, hogy gépelek vagy fogom a tollat és írok. Néha meg a hátsóm fáj a sok üléstől és igen a hónapok alatt elkényelmesedik az ember, fel se tűnik neki, hogy mennyire elszokik a mozgástól vagy mennyire merev lesz. :vivo: Lett a családban egy új kiskutya és az ő mozgásigénye, gyakorlatok, séta stb. kifáraszt. Ez szégyen tudom, de ez van.

Igazából a kérdés az az, hogy milyen gyakorlatokat vagy milyen edzés?tervet tudnátok, ha tudtok ajánlani?
Egyszerű torna, nyújtások és sok mozgás, de milyen mozgás lenne jó?
Kezdésnek én csökkenteném a szénhidrát bevitelt. Megválnék a pékárutól de legalább nagyban kell csökkenteni (kenyér, kifli, stb.), tésztáktól. Aztán felváltanám a krumplit, rizst, hasonló dolgokat párolt zöldséggel, római salátával (rengeteg finom saláta receptet találsz a neten - vigyázni kell ne legyen benne majonéz). Növelném a fehérjebevitelt, csirkemell (párolt, grillezett). Mondjuk két hónap alatt le lehet így dobni azt a 4-6 kg-ot.

Edzés:
Én a te helyedben rákeresnék a P90X3-ra a neten. Ha fitt akarsz lenni és nincs sok időd ezt ajánlom. Vagy inspirálódhatsz a P90X-ből is. Hihetetlen gyorsan javítja az erőnlétet és a fizikumot.

Wecker
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2013. április 24., szerda 18:19
Kedvenc játékosaid: Zidane, Ibrahimovic, Ramos, Bale
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: Wecker » 2016. január 25., hétfő 20:05

PEEtör írta:
fehérlap írta:Érdekes kérdésem lesz, röhögni nem ér. :)

Szóval: Az lenne a kérdésem, hogy szeretnék ledobni ~4-6kg-ot magamról és szeretnék egy kicsit fittebb lenni, nem +200 kg izom, vagy szálkásítani, mint az állat, hanem elérni egy "normális" emberi alakot. (nem mintha most rossz lenne a helyzet :mrgreen: )

Az étkezés részét nagyjából vágom, hogy miből mennyit mikor, viszont jön a kacifántos rész a fittség :D Mi a legjobb megoldás a (igaz ez a fogyásban is segít) fittségre, ha futás/ biciklizés kizárva! Gondolom az úszás lenne az és talán a séta segíthet, de abból is mi az, ami nem ér "semmit" vagy valami.

A probléma, hogy mostanában rengeteget dolgozok és a legmegterhelőbb az, hogy gépelek vagy fogom a tollat és írok. Néha meg a hátsóm fáj a sok üléstől és igen a hónapok alatt elkényelmesedik az ember, fel se tűnik neki, hogy mennyire elszokik a mozgástól vagy mennyire merev lesz. :vivo: Lett a családban egy új kiskutya és az ő mozgásigénye, gyakorlatok, séta stb. kifáraszt. Ez szégyen tudom, de ez van.

Igazából a kérdés az az, hogy milyen gyakorlatokat vagy milyen edzés?tervet tudnátok, ha tudtok ajánlani?
Egyszerű torna, nyújtások és sok mozgás, de milyen mozgás lenne jó?
Tehát inkább az állóképességedet akarod növelni?! Úszás perfekt, bár a futás lenne a legjobb, vagy pl. ott van a crossfit, vagy akár a boksz.
Kettlebell?
"A győzelem mindig jobb, mint a döntetlen.”
"Ha a csapat jól játszik, akkor nyer, ha nem játszik jól, akkor nem nyer.”
:mrgreen: Benitez
:mrgreen:

PEEtör
Hozzászólások: 1405
Csatlakozott: 2013. április 17., szerda 1:37

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: PEEtör » 2016. január 25., hétfő 19:41

fehérlap írta:Érdekes kérdésem lesz, röhögni nem ér. :)

Szóval: Az lenne a kérdésem, hogy szeretnék ledobni ~4-6kg-ot magamról és szeretnék egy kicsit fittebb lenni, nem +200 kg izom, vagy szálkásítani, mint az állat, hanem elérni egy "normális" emberi alakot. (nem mintha most rossz lenne a helyzet :mrgreen: )

Az étkezés részét nagyjából vágom, hogy miből mennyit mikor, viszont jön a kacifántos rész a fittség :D Mi a legjobb megoldás a (igaz ez a fogyásban is segít) fittségre, ha futás/ biciklizés kizárva! Gondolom az úszás lenne az és talán a séta segíthet, de abból is mi az, ami nem ér "semmit" vagy valami.

A probléma, hogy mostanában rengeteget dolgozok és a legmegterhelőbb az, hogy gépelek vagy fogom a tollat és írok. Néha meg a hátsóm fáj a sok üléstől és igen a hónapok alatt elkényelmesedik az ember, fel se tűnik neki, hogy mennyire elszokik a mozgástól vagy mennyire merev lesz. :vivo: Lett a családban egy új kiskutya és az ő mozgásigénye, gyakorlatok, séta stb. kifáraszt. Ez szégyen tudom, de ez van.

Igazából a kérdés az az, hogy milyen gyakorlatokat vagy milyen edzés?tervet tudnátok, ha tudtok ajánlani?
Egyszerű torna, nyújtások és sok mozgás, de milyen mozgás lenne jó?
Tehát inkább az állóképességedet akarod növelni?! Úszás perfekt, bár a futás lenne a legjobb, vagy pl. ott van a crossfit, vagy akár a boksz.
Suarez nagyon képzett,és a vérében van a kapu támadása,olyan akit ha megkötözöl,és elé tolsz egy kaput, akkor elkezd habzani a szája,és ha elvágod a kötelet akkor orra bukik,mert menne mint az állat a kapura. - R.M.C.F.

Flash
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2015. május 23., szombat 2:28
Kedvenc játékosaid: Cristiano Ronaldo,Benzema,Luka,Varane
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: Flash » 2016. január 25., hétfő 18:42

fehérlap írta:Érdekes kérdésem lesz, röhögni nem ér. :)

Szóval: Az lenne a kérdésem, hogy szeretnék ledobni ~4-6kg-ot magamról és szeretnék egy kicsit fittebb lenni, nem +200 kg izom, vagy szálkásítani, mint az állat, hanem elérni egy "normális" emberi alakot. (nem mintha most rossz lenne a helyzet :mrgreen: )

Az étkezés részét nagyjából vágom, hogy miből mennyit mikor, viszont jön a kacifántos rész a fittség :D Mi a legjobb megoldás a (igaz ez a fogyásban is segít) fittségre, ha futás/ biciklizés kizárva! Gondolom az úszás lenne az és talán a séta segíthet, de abból is mi az, ami nem ér "semmit" vagy valami.

A probléma, hogy mostanában rengeteget dolgozok és a legmegterhelőbb az, hogy gépelek vagy fogom a tollat és írok. Néha meg a hátsóm fáj a sok üléstől és igen a hónapok alatt elkényelmesedik az ember, fel se tűnik neki, hogy mennyire elszokik a mozgástól vagy mennyire merev lesz. :vivo: Lett a családban egy új kiskutya és az ő mozgásigénye, gyakorlatok, séta stb. kifáraszt. Ez szégyen tudom, de ez van.

Igazából a kérdés az az, hogy milyen gyakorlatokat vagy milyen edzés?tervet tudnátok, ha tudtok ajánlani?
Egyszerű torna, nyújtások és sok mozgás, de milyen mozgás lenne jó?
http://www.pdf-archive.com/2011/11/26/d ... -kapszula/
Nem árt ha elolvasod ezt. Builderen is találsz edzésterveket. Nem tudom mennyire akarsz vagy tudsz konditerembe járni. Ezt a 4-6 kg ot otthon is saját testsúlyos gyakorlatokkal is eltüntetheted. (Húzódzkodás,tolódzkodás,fekvőtámasz,hasprés,guggolás stb...) crossfittezni is eljárhatsz.

Avatar
fehérlap
Hozzászólások: 400
Csatlakozott: 2015. szeptember 26., szombat 20:27
Kedvenc játékosaid: Raúl González Blanco, Sergio Ramos, James
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: fehérlap » 2016. január 25., hétfő 15:23

Érdekes kérdésem lesz, röhögni nem ér. :)

Szóval: Az lenne a kérdésem, hogy szeretnék ledobni ~4-6kg-ot magamról és szeretnék egy kicsit fittebb lenni, nem +200 kg izom, vagy szálkásítani, mint az állat, hanem elérni egy "normális" emberi alakot. (nem mintha most rossz lenne a helyzet :mrgreen: )

Az étkezés részét nagyjából vágom, hogy miből mennyit mikor, viszont jön a kacifántos rész a fittség :D Mi a legjobb megoldás a (igaz ez a fogyásban is segít) fittségre, ha futás/ biciklizés kizárva! Gondolom az úszás lenne az és talán a séta segíthet, de abból is mi az, ami nem ér "semmit" vagy valami.

A probléma, hogy mostanában rengeteget dolgozok és a legmegterhelőbb az, hogy gépelek vagy fogom a tollat és írok. Néha meg a hátsóm fáj a sok üléstől és igen a hónapok alatt elkényelmesedik az ember, fel se tűnik neki, hogy mennyire elszokik a mozgástól vagy mennyire merev lesz. :vivo: Lett a családban egy új kiskutya és az ő mozgásigénye, gyakorlatok, séta stb. kifáraszt. Ez szégyen tudom, de ez van.

Igazából a kérdés az az, hogy milyen gyakorlatokat vagy milyen edzés?tervet tudnátok, ha tudtok ajánlani?
Egyszerű torna, nyújtások és sok mozgás, de milyen mozgás lenne jó?

Avatar
reeed_ati
Hozzászólások: 1640
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 21:23
Kedvenc játékosaid: Zinedine Zidane, FrancIsco

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: reeed_ati » 2016. január 11., hétfő 8:51

Na először rendeltem a myprotein oldaláról, nem próbáltam még ezt a fehérjét, de mivel mindenki csak dicsérte, így nem hinném, hogy rossz lesz. :)
Nem mellékesen, akcióban 18600-ért rendeltem 5kg-os kiszerelésben, ugyanez a shopbuilderen 26100. :)
Így még befért mellé egy 500-as Bcaa, meg egy shaker, meg kulacs, amit már baromi rég akartam venni.

Avatar
Marci
Hozzászólások: 532
Csatlakozott: 2013. május 3., péntek 1:00
Kedvenc játékosaid: Sergio Ramos, Varane
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: Marci » 2016. január 9., szombat 22:41

Én 75 kiló vagyok, én is kb 350-et viszek be, zöldség nekem is rendben.


Szerintem egyáltalán nem sok, csak mondjuk drasztikusnak hangzik a "kiló rizs".

Avatar
BarçaNorbi
Hozzászólások: 487
Csatlakozott: 2015. január 10., szombat 15:35
Kedvenc játékosaid: Ronaldinho, Ronaldo, Henry, Iniesta, Thiago, Neymar
Kedvenc csapatod: Barça

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: BarçaNorbi » 2016. január 9., szombat 22:36

Anyaka írta:éljen a sápbílder kalkulátor
Na rágugliztam, 1,6g/tskg fehérjét és 9g/tskg szénhidrátot ajánlott naponta nekem tömegnövelésre. Ja és utána már be se mertem nyomni, hogy a súlyzós edzés mellett végzek más sportot is.

szerk: kíváncsiságból azért csak megnéztem úgy is, a fehérje maradt, a szénhidrátra már 10g/tskg-ot ajánl.

kapor_89
Hozzászólások: 597
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 19:28
Kedvenc játékosaid: Ramos, Asensio, CR
Kedvenc csapatod: Találd ki

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: kapor_89 » 2016. január 9., szombat 22:25

flori írta:Oké, köszi mindenkinek!

Főzve lesz majdnem másfél kiló, gondolom szükséges annyit enned egy nap, éljen a sápbílder kalkulátor, a reflux fő támogatója. Hány gramm szénhidrátot dobott kilónként? 7-et?
Soknak érzed a 350-et?
Hány kiló vagy? Zöldség megy hozzá?

Avatar
BarçaNorbi
Hozzászólások: 487
Csatlakozott: 2015. január 10., szombat 15:35
Kedvenc játékosaid: Ronaldinho, Ronaldo, Henry, Iniesta, Thiago, Neymar
Kedvenc csapatod: Barça

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: BarçaNorbi » 2016. január 9., szombat 22:24

Anyaka írta: Megméred aztán elosztod, annyi felé, amennyire akarod főzés után. Elvileg több rizs nem lesz benne, a britek szerint nem tud osztódni.
Főzve lesz majdnem másfél kiló, gondolom szükséges annyit enned egy nap, éljen a sápbílder kalkulátor, a reflux fő támogatója. Hány gramm szénhidrátot dobott kilónként? 7-et? :lol:
75 kg-osan nehezen hízó típusú ember, mondjuk 5g/tskg akar bevinni, akkor ugye az 375g, 350g rizsben van ~280g + nyom hozzá 125g zabot reggelinél, akkor már ~360g körül jár. Ha meg 90kg akkor 4g/tskg ->360, persze akkor csak csirke-rizs-zabpehely kombót nyom. Amúgy nem ismerem a kalkulátort, de nem akkora eget rengető számok ezek.

flori írta:Oké, köszi mindenkinek!
Soknak érzed a 350-et?
Attól függ, mi a célod, hány kiló vagy, milyen könnyen zsírosodsz.

Avatar
flori
Hozzászólások: 1429
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:52
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: flori » 2016. január 9., szombat 22:19

Oké, köszi mindenkinek!

Főzve lesz majdnem másfél kiló, gondolom szükséges annyit enned egy nap, éljen a sápbílder kalkulátor, a reflux fő támogatója. Hány gramm szénhidrátot dobott kilónként? 7-et?
Soknak érzed a 350-et?
courtois, hakimi/carvajal, sergio ramos, varane, mendy, casemiro, valverde, kroos/odegaard, hazard, ??, mbappe

Avatar
Anyaka
Hozzászólások: 1672
Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 0:48
Kedvenc játékosaid: Raul
Kedvenc csapatod: Hungary

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: Anyaka » 2016. január 9., szombat 22:07

flori írta:Hello!


Kissé fogyatékos kérdésem lenne, de muszáj feltennem. A rizsfőzéssel lenne problémám, 350g rizst kell lefőznöm, ugye a víz miatt jócskán megnő a tömege. Utána hogy kell kimérni az arányokat?

Köszi a választ.
Megméred aztán elosztod, annyi felé, amennyire akarod főzés után. Elvileg több rizs nem lesz benne, a britek szerint nem tud osztódni.
Főzve lesz majdnem másfél kiló, gondolom szükséges annyit enned egy nap, éljen a sápbílder kalkulátor, a reflux fő támogatója. Hány gramm szénhidrátot dobott kilónként? 7-et? :lol:

Avatar
Mickey
Hozzászólások: 1679
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 21:20

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: Mickey » 2016. január 9., szombat 22:01

ha kikúrt precíz akarsz lenni, mérd le főzés után, azt baszd szét 5 fele.

egyébként meg nem hiszem, hogy az inzulinérzékenységet figyeled vagy a makro tápanyagok egymáshoz viszonyulását .........

Avatar
flori
Hozzászólások: 1429
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:52
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: flori » 2016. január 9., szombat 21:57

Az világos. Általában 5 felé osztom, de ugye sokkal nehezebb lesz a felszívott víz miatt.

Mérjem le a főzés után is, és amennyivel több, annyivel többet rakjak?

70g "szárazon", akkor mondjuk 140-et főtten? Remélem világos. :D
courtois, hakimi/carvajal, sergio ramos, varane, mendy, casemiro, valverde, kroos/odegaard, hazard, ??, mbappe

Avatar
Mickey
Hozzászólások: 1679
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 21:20

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: Mickey » 2016. január 9., szombat 21:57

napi adagot főzd ki, aztán meg nyomasd be, szemre.
szárazon mérünk.

Avatar
flori
Hozzászólások: 1429
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:52
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: flori » 2016. január 9., szombat 21:34

Hello!


Kissé fogyatékos kérdésem lenne, de muszáj feltennem. A rizsfőzéssel lenne problémám, 350g rizst kell lefőznöm, ugye a víz miatt jócskán megnő a tömege. Utána hogy kell kimérni az arányokat?

Köszi a választ.
courtois, hakimi/carvajal, sergio ramos, varane, mendy, casemiro, valverde, kroos/odegaard, hazard, ??, mbappe

Avatar
Seraf
Hozzászólások: 3036
Csatlakozott: 2013. április 16., kedd 12:14
Kedvenc játékosaid: Beckham, Ramos, Benzema, Varane, Casillas, R.Carlos
Kedvenc csapatod: Real Madrid C.F., Ferencváros

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: Seraf » 2016. január 5., kedd 21:38

én a reggeli zabhoz még mindig visszasírom a Stillmass banánját némi fahéjjal "meghintve" :mrgreen: isten volt, ezután a csokikókuszos bleh... :D

túróhoz nem tudok hozzászólni, még soha nem sikerült valami jót kikeverni amire azt mondom, hogy ezaz ezért megérte venni, szóval még mindig Casein all night :mrgreen:

de amúgy a túrót elméletben nagyon adnám a stillmass berry joghurtjával, írtam is ha kellően sűrűre bekeverném olyan lenne mint egy jó danone joghurt :)

Avatar
pavel
Hozzászólások: 962
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 8:30
Kedvenc játékosaid: el Buitre, Fenomén, R.Carlos
Kedvenc csapatod: RM

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: pavel » 2016. január 5., kedd 21:14

az ízlés annyira szubjektív, hogy ha arra hallgatsz, nagyon ráfaragsz. Szerintem... :P
Inkább áldozz be 2000 forintot, s vegyél 8-10 féle mintát. Azok alapján már jó eséllyel nem veszel valami kevésbé finomból 5 kg-t.
Nekem spec stillmassból nagyon ízlik a meggyes-csokis, vagy Bioból a bourbon vanília. A cookiesnak olyan íze van mintha valami pudvás pozdorját nyalogatnál..
ja, és a biotechnél most a 2,2 kg-os elég jó árban van, ha az megfelel.
"Éltem át már szép napokat, amikről azt hittem szarok, dehát ezek még szarabbak, ettől lettek szépek azok."

kapor_89
Hozzászólások: 597
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 19:28
Kedvenc játékosaid: Ramos, Asensio, CR
Kedvenc csapatod: Találd ki

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: kapor_89 » 2015. december 28., hétfő 16:47

Sziasztok!

A diétám feldobásához keresek finom fehérjéket, amik illenek a reggeli zabpehlyes, és az esti túrós verzióba, ezen kívül szívesen fogadom az ötleteket, hogyan szoktátok feldobni ezeket a standard étkezéseket. (magvak, édesítők stb)

A fehérjénél jelenleg csak az íz számít, ezért gondoltam a piros scitecre. 5kg-os kiszerelésben van vanília erdeigyümi ami a túróhoz szerintem jól menne, a 2,3kg-osba pedig 86ezer íz, amit már önmagában végigkóstolni is bravúr lenne, szóval a kedvenc ízeket szívesen fogadnám

Avatar
KAG
Hozzászólások: 7242
Csatlakozott: 2014. március 18., kedd 20:53
Kedvenc játékosaid: G.H#14 ; LuMo#19 ; M#12 ; SR#4
Kedvenc csapatod: Real Madrid C.F

Re: Testépítés

HozzászólásSzerző: KAG » 2015. december 11., péntek 21:27

Carbox felett elsiklottam.
Edzés után most én is két kanállal toltam bele kb 2dl vízbe, úgy egész tűrhető volt.

Na mind1, nálam továbbra is marad az a kategória, hogy amikor csóróság van mint mostakkor megteszi :lol:
ZIDANE


Vissza: “Sportok”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég