HozzászólásSzerző: wZoLee7 » 2019. október 29., kedd 21:49
Nem mondom, hogy idén, vagy tavaly (azért az idénben majdnem biztos vagyok) lett volna harc a vb címért, ha a ferrari falánál mások ülnek, de ami futamok alatt megy arra valamit lépni kell. Binotto megkapta a lehetőséget, nagy szájjal megérkezett, hogy ő majd rendet tesz meg hogy nem úgy fogja kezelni a pilótákat ahogy azt tette Arrivabene, hát igaza lett, nem kezelik sehogy sem. Sajnos ott tartunk, hogy ha azt akarjuk látni, hogy harc legyen a vb címért, akkor a ferrarinál néhány embert ismét le kell cserélni.
Leclerc időmérőn jobb. Futamok alatt inkább egál a 2 pilóta. Viszont olyant, hogy egy csapat rendre az élen haladó pilótáját sodorja egy lényegesen (és egy laikus, ÉN) számára is egyértelműen rosszabb stratégiába, én még nem láttam. Ez egy akkora hiba, hogy az valami elképesztő. Amikor az Alonsos rönó vagy a Schumis ferrari kimondottan egy pilótás csapat volt, akkor az időmérőn, a futamokon, mindenhol látszott ennek a miértje, de Leclerc nem kapja meg az egyenlő támogatást és érzésem szerint a ferrari egy olyan pilótára épít akinek már a visszavonuláson kellene gondolkodnia, mert ez over.
A merci meg nagyon jól elvan, Bottas néha villan de amugy semmi veszélyt nem jelent Hamiltonra. Kisajtolják a lehető legtöbb címet a felállásukból (nah mert ők tipikusan az a csapat akiknek rohadtul mind1 melyik pilóta nyeri az egyéni díjat, csak nyerje meg és nyerjen a csapat is) aztán hamar eljöhet a csere. Ne feledjük el, a mercinek ott van Russel, aki szerintem bőven lehet Leclerc vagy Verstapen szintjén, ha skillben nem is, egy jó autóval amit a merci adhat simán lehet a következő Hamilton. De ugyan úgy, Verstapen is előbb utóbb váltani fog, és ha Hamilton befejezettnek tekinti a küldetését, simán lecsaphatnak rá.
Ki van a ferrarinak? Azt sem fogják tudni kit vigyenek majd Vettel helyére, Leclercet meg jelenleg a felépítés helyett inkább leépítik.
Remélem a ferrari erősen dolgozik a jövőévi autón, és nem csak egy egyenesekben rakétát fognak építeni, mert a legtöbb pályán, az egyeneseket komoly kanyarok előzik meg, ahol elmaradnak a többiekhez képest, ezért is képtelenek kihasználni a sebesség adta előnyüket. Üljenek le a pirellivel, kérdezzék meg őket, vegyék a fáradságot, hogy a gumikezelésben is fejlődjenek, mert sehol sincsenek ezen a téren sem.
Olyanok mint akik egyszerre egy dolgot tudnak megoldani, évek kellettek ahhoz, hogy a motorok terén elérjék a merci szintet. Aztán most van két fiók csapatuk, a haas meg az alfa. Nem tudom mire jók, mert sem pilótákat nem nevelnek vagy legalább próbálnak,sem semmi mást nem csinálnak, utóbbi időben a mezőny végén kullognak. Az alfa valszeg ki is fog szállni. Bár ilyen téren a red bull sem lehet büszke, ők is süllyednek, itt komoly vetélytárs lesz a mclaren is a merci motorokkal