Az autó gyártók akik kedvéért spórolni akarnak, más sorozatokban elvernek legalább annyi pénzt vagy a többszörösét amiből itt több teszt lehetne. Legyen megszabva miből mennyit lehet használni, ezzel nincs gond. Abban megegyezhetünk, hogy kompromisszumot lehetne a kettő között találni. Szerintem a jelenlegi nem az.Santi írta: Költségcsökkentés címén megy minden, hogy legyen érdeklődés az autógyártók meg új beszállni kívánók (pl. Andretti) irányából az F1 iránt. Illetve a környezettudatosság. Értem ezt az oldalt, hogy emiatt nincs teszt sem, meg emiatt van hány db motort meg xy alkatrészt lehet használni egy szezonban.
Sokan azt mondják, ha nem indulnak el ebbe az irányba, akkor kb 4-5 csapat maradt volna vagy mára már nem is lenne F1.
Azt nem értem, hogy függetlenül a kerettől miért nem lehet olyan szabályokat lefektetni az autókra vonatkozóan, amivel versenyzést láthatnánk? Kimész valamelyik alsókategóriás regionális vagy országos formula kupára és töredék költségvetésből versenyt látsz. Szerintem lehet olyan autókat alkotni, amik tudják követni egymást és nem kell DRS egy előzéshez, ahogy régebben is lehetett. Nem tudom ezt a világ legjobb mérnökei miért nem tudják (vagy miért nem akarják) és nem is igazán látom, hogy mi ebben nekik az üzlet így, hogy nincs igazi verseny.
A mérnökök és a csapatok szerintem menet közben átfordultak egy olyan nézőpontba, hogy ha olyan autót építek ami mögött csak úgy lehet haladni, hogy a mögöttem levő autója túlmelegszik és a gumikat is megeszi, akkor az nekem jó. Ezt minden csapat megcsinálta majd jöttek a panaszok. Az F1 meg elindult abba az irányba, hogy tartsuk mögöttünk a prio, az előzzük meg lesz valahogy drs-el. Szerintem ha elvennék a drs-t és azt mondanák csináljatok amit akartok, hamar átalakulnának a karosszériák, de nem vagyok sem szakértő sem mérnök, szóval lehet akkor sem lenne változás