Santi írta:
Mondjuk kb megalázta ezzel Perezt. Nem elég, hogy 6-ról nyert és megelőzte a pályán, még aztán rá is vert 20 kör alatt egy boxkiállásnyit, közben azzal húzta a mérnökét, hogy kiállhatna még egyszer, hogy a fiúk gyakorolják a kerékcserét, amikor még csak a különbség nagyjából felénél járt. Mert tudta, hogy annyival gyorsabb, simán kiautózza, nem engedték kiállni, ennek ellenére is kiautózta simán. Ez magabiztosság, arc és megalázó Perezre nézve.
Vélhetően mindenki tanult a korábbi Hamilton-Alonso esetből, hogy két dudás nem fér meg egy csárdában, ami úgy tűnik a sportág jövőjét is veszélybe sodorhatja. mert a csúcsF1 idejében is előfordult, hogy két minőségi pilóta volt egy csapatban. Ezért is nem vittek korábban Hamilton mellé (Rosberg eset vélhetően egyedi és megismételhetetlen), és most Max mellé sem minőségi versenyzőt. De ez azért "cseppet" kínos!
ELkezdtem nézni ezt a mait, de rettentően unalmas volt az egész. kb feléig kitartottam, és kinyomtam a fenébe. Ez nem F1, ezt egy mezei Audi cup is tudja már, körözgetnek, mint a hülyék, mintha Monacoban lennének, és van 1, aki keresztül megy rajtuk, akárhonnan is rajtol.
Szerintem Sainz nem volt hibás az elején, bement belülről Hamilton mellé,, ha nem húzza jobbra, a fal felé, akkor Hamiltonnak megy neki, gondolom mind2 irányba egyszerre minimális idő alatt nem tud figyelni az ember a sűrűjében.
„A kanyarcsúcspontnál minden rosszul jött ki, és szerintem Oscar kissé túl optimista volt, amikor engem támadt – mesélte Sainz. – Kár, hiszen ha megnézzük a korábbi versenyeket ezen a pályán, a mostani is egy tipikus első kanyaros incidens volt. Bárki, aki ebben a kanyarban a belső íven van, és keményen próbálkozik az előzéssel, garantáltan rosszul végzi. Előbb-utóbb eljön az a pont, amikor valakinek visszább kell vennie, és mivel az autóm jobb hátsó részénél volt, úgy gondolom, hogy neki kellett volna ezt tennie. Nem kellett volna hagynom, hogy elmenjen mellettem az egyes kanyarban, főleg ha azt nézzük, hogy Lewist ekkor már magam mögé utasítottam.”