Ez így van, el is fogom. Csak ez azoknak az eseteknek az egyike amikor szemmel látható, hogy valami turpisság van. (mert senki ne mondja, hogy ezt az autót egyedül építette a Racing Point és véletlenül egyezik 90%-ban a tavalyi Mercivel, és gyorsult nem is tudom mennyit...)wZoLee7 írta:Viszont ha azt mondjak szabalyos akkor bele kell torodni. Ketseg ne legyen senkiben, a mezony legszarhazibb csapata a ranault. Iszonyat rosszindulatu egy csapat.babaking írta: kiváncsi vagyok mi lesz a Renault óvásának az eredménye. Nem lennék meglepve, ha sikeres lenne, és igazából kicsit sem sajnálnám a Racing Pointot.
És mivel mindenki látja, hogy nem tiszta a dolog hiába menti fel öket az FIA akkor sem fogják elfogadni, mert sérti az igazságérzetüket - valahol jogosan. Viszont a szabályok nagyon bonyolultak, sok kiskapuval, szóval simán el tudom képzelni azt is, hogy valahogy legálisan építették az autót. Amit lehet a szabályok szerint gondolom egy az egyben átvettek a Mercitöl. Aztán volt egy pár ahol ugyan azt a beszállítót használták, akik azonos problémára azonos megoldást ajánlottak. A maradékot meg kilegózták - azért gondolom ott is elég jó mérnökök ülnek akik a maradékot már ki tudták találni.
Kicsit olyan mint az FFP - mindenki tudja, hogy a City meg a PSG simlis, csak eddig valahogy sikerült úgy lepapírozni, hogy ne lehessen belekötni. Na nem mintha az UEFA nagyon akarná, annál azért több pénz forog kockán, de ez itt off.
Renault pont nem izgat, nekem a Force India a legkevésbé szimpatikus papa Strollal. Ez a veszek egy csapatot a fiamnak, hogy versenyezhessen kicsit csípi a szemem.. de igazából az ö pénze, azt csinál vele amit akar, nekem nem árt vele, szóval good for him