Igen, erre utaltam,hogy szezon alatt szépen lehet lépegetni előre. De a holt szezon rövid ahhoz hogy varázsoljanak, pláne,hogy nem lehet tesztelni, ha rossz irányba indulsz akkor csak hetek mulva derul ki. Szezon közben szabadedzéseken előbb ki tudsz ezt azt próbálni.alexoxladjackoxi írta:De ha meg azt veszed, hogy tavaly egálban kezdték a szezont a Red Bullal, és a szezon utolsó harmadára meg már közük nem volt Verstappenékhez, akkor szerintem ki lehet jelenteni, hogy de, akár szezon közben néhány hónap alatt is lehet nagyot előre ugrani, csak szerintem a Ferrari ehhez szimplán balfasz.babaking írta: Nem is lehetett szerintem a Ferraritól csodát várni, ez pár hét kevés ahhoz, hogy a tavalyival szinte megegyező szabályokkal egy ekkora lemaradást behozzanak. Azt, hogy pontosan mekkora a lemaradásuk azt majd 2-3 verseny után lehet megítélni, bár az elöjelek nem abba az irányba mutatnak, hogy közeledtek.
Idénre azt várom (el), hogy ne legyenek idióta stratégiai döntések, idióta bakik, és konstansan legyenek ott, és gyüjtsék a lepattanókat. Ha az új csapatfőnök eléri, hogy nem bohócok lesznek, hanem csak simán lassabbak mint a RedBull és ezt nem tetézik további hülyeségekkel akkor elégedett leszek. Arra lehet építeni a szezon folyamán és a következő években.
(majd jövőre )
Checo meg nagyon ígérgetett, jó lenne ha összekapná magát, hogy legalább szoros legyen.
Az egyértelmű, hogy maradt még a Red Bullokban tartalék, itt a kérdés az, hogy a többiekben mennyi van még, és hogy a különböző karakterisztikájú pályákon változhatnak-e érdemben az erőviszonyok.
Illetve mide Vasseur sincs olyan régen ott, hogy fejlesztés tekintetében nagy legyen a hatása. Amit a holtszezonban fejlesztettek annak az irányát még nagyrészt szerintem Binotto jelölte ki. Majd most a szezon közbeni fejlesztéseknél jobban fog érződni a hatása.