A teszt elso napjan a Red Bull es Verstappen berugtak az ajtot. Lattuk azt, ahogy Max gyors kore utan a Red Bullos boxban a vezetoseg boldogabb volt, mint 1-1 futamgyozelem utan. Majd amikor tankolas nelkul meg ment 17 kort, a tobbi csapat is rajott, hogy miert is volt akkora az orom. (Irhatod, hogy de masnap mar a Ferrari volt elorebb; oke, csak epp lagyabb gumival)Donát írta:Mindenki, az egész szakma ezt mondja, sőt sokan 2025-re is egyöntetűen. Én arra lennék kíváncsi, hogy ez mindenkinek saját véleménye, vagy pár véleményvezér elkezdte, és mindenki megy utána. Mert értem én a felszínes indokokat, de annyira mély sport ez, hogy kétlem, hogy az emberek 80%-ának akkora rálátása lenne, akármekkora rajongó is.Tjacks írta: Szujó Zoli is azt mondja hogy a 2024-es idény már lefutott, izgalmakkal teli évre számíthatunk (ismét).
De ott van Alonso nyilatkozata is, hogy 19 versenyzo mar tudja, hogy iden nem lesznek vilagbajnokok.
Azert a nagy tobbsegseg 15-20 eve koveti az f1-et, lattuk ugy a Vettel, mint a Hamilton dominancia alatt, amelyik csapat elsokent eltalalja az idealis utat, mindig a tobbiek elott lesz egy lepessel. Nagyjabol azert tudjuk melyik csapattol mire lehet szamitani 1 koron, versenytempoban, gumikezelesben, ev kozbeni fejlesztesben.
Nyilvan ott vannak a szakertok, akik figyelik a tesztet, kozben a koridoket, hogy melyik kor alatt mi tortent, mikor tankolnak, mikor cserelnek gumit, a boxokon belul mik a reakciok, hogy mozognak az autok, mik a pilota visszajelzesek a radioban, stb. majd a vegen jon toluk egy kovetkeztetes minden csapatrol. Ki milyen gyorsnak tunik egy koron vagy epp hosszabb etapokon.
Ezek osszessegebol szuletik meg valaki velemenye, nem abbol, hogy "az okosok azt mondtak, hogy..", ezert en is ezt gondolom.