Szerintem a Ferrarinak esze ágában nem volt ma a keményet használni, tudták, hogy szar gumi. SC-ig úgy nézett ki közepes-közepes-lággyal akarják megcsinálni a futamot és benne volt Leclerc dobogója is ezzel a taktikával, de az SC keresztülhúzta. 25 körre meg nem merték felrakni a lágyat, egyébként a Merci sem ment jól vele, Russell kb egytempót ment Leclerccel, Antonelli sem tudott vele előzni.wZoLee7 írta:Pont ezert irtam h a kozepes utan kellett volna a kemenyet feltenni es a vegere a kozepest megint. De pont ezt akarta Leclerc is, megint mindenki tudta mi lenne a jo koreografia kiveve a ferrari pitwalltRemy írta:
Csökken a kocsik súlya ugye, de igen... egyszerűen szánalmas szint.![]()
25 körnél kb egyformán rossz volt a lágy és a kemény is.
Baszogassuk a Ferrarit, amikor megérdemlik, de ma jó taktikával mentek, csak az SC belerondított a tervbe. A boxmunka is jó volt, Hamilton meg is dícsérte, az ő versenyéből ki is hozták a maxot. Leclercnél max 3. hely volt benne, ha nincs az SC, de még úgy sem tudhatjuk biztosan, hogy ha SC nincs és a végére kap 18-19 körre lágyat, akkoris nem eszi-e meg ugyanúgy őt Norris közepesen.
Tsunodának pacsi, ezt kell hozni ott a 2. pilótának, nem kell megverni Maxot, sose mondta senki, ott van a pontszerzők között, egész versenyen 1-2 autóval volt Max mögött végig látható távolságban a 2. futamán a csapatnál.

Bearman utolsó helyről 10. szintén.
