Oldal: 54 / 566

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. április 2., vasárnap 7:13
Szerző: babaking
Ezért megérte felkelni :lol:

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. április 2., vasárnap 7:05
Szerző: Remy
Lec idei éve vízválasztó lehet. Ez fejben szanaszét fogja cseszni.

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. április 1., szombat 9:39
Szerző: lestat
Én mondjuk a pályára tippeltem volna meg hogy "hidegebb" volt.
De nyilván nem akkora szarok mint ahogy Hamilton beállitja de azért meglepődtem most. :D

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. április 1., szombat 8:49
Szerző: Nika91127
lestat írta: Honnan szedte ezt elő a Merci? :ozil:

Ferrari meg ultra gyenge lett a mai napra. Vicc.

Érdekes lehet a futam.
Csak a szokásos. Hambibambi hisztizik, a kövi versenyen máris jók.

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. április 1., szombat 8:20
Szerző: lestat
Honnan szedte ezt elő a Merci? :ozil:

Ferrari meg ultra gyenge lett a mai napra. Vicc.

Érdekes lehet a futam.

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 31., péntek 22:15
Szerző: alexoxladjackoxi
https://www.vezess.hu/forma-1/2023/03/3 ... -szenilis/ Lehet köcsögözni Alonsot meg Verstappent, de annyira szeretem bennük ezt a nyers, őszinte stílust. :salute:

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 31., péntek 21:56
Szerző: hehetheoriginal
Remy írta: FIA megint nagyot huzott.

Tilos ugy unnepelni mint eddig, azaz felmaszol a boxutca falra, megy a csekk. :)
Rateszek egy lapattal, betiltottak a csütörtöki napon a palyabejarast biciklivel vagy elektromos rollerrel, csak gyalog engedelyezett ezentul :lol:
Spa lesz vagy 3 ora :lol: mert nyilvan csak erre van idejuk

Ennyi kibaszott nyomorult balfaszt istenem, kik ezek

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 30., csütörtök 12:52
Szerző: Remy
FIA megint nagyot huzott.

Tilos ugy unnepelni mint eddig, azaz felmaszol a boxutca falra, megy a csekk. :)

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 28., kedd 21:39
Szerző: Remy

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 27., hétfő 14:32
Szerző: h3x0r
Santi írta: Költségcsökkentés címén megy minden, hogy legyen érdeklődés az autógyártók meg új beszállni kívánók (pl. Andretti) irányából az F1 iránt. Illetve a környezettudatosság. Értem ezt az oldalt, hogy emiatt nincs teszt sem, meg emiatt van hány db motort meg xy alkatrészt lehet használni egy szezonban.
Van egy koltsegvetesi plafon, a pontos szam nincs meg fejbol, de kb 140-150 millio dollar plusz a pilotak es par fejes fizetese. Egy valto 350 ezer dollarba kerul, 4 darabot lehet belole hasznalni buntetlenul. Ha ugyis van koltsegvetesi plafon, akkor miert nem oszthatom be ezt a penzt ugy, ahogy en szeretnem? Ha a Merci 100-al tobb mernokot alkalmazna, akkor koltse rajuk, ha a Ferrari a jobb kavefozoben latja a sikert, akkor vegyenek azt, de ha nekem tobb valto kell, akkor miert nem oszthatom be ugy a sajat penzem, ahogy akarom?

Vagy csak arrol szol, hogy a szezon utolso harmadara mar ugyis eldol minden fontos kerdes es legalabb a buntetesek miatt legyen egy kis izgalom, hogy a gyorsabb autok hatulrol indulnak.

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 27., hétfő 14:06
Szerző: wZoLee7
Santi írta: Költségcsökkentés címén megy minden, hogy legyen érdeklődés az autógyártók meg új beszállni kívánók (pl. Andretti) irányából az F1 iránt. Illetve a környezettudatosság. Értem ezt az oldalt, hogy emiatt nincs teszt sem, meg emiatt van hány db motort meg xy alkatrészt lehet használni egy szezonban.
Sokan azt mondják, ha nem indulnak el ebbe az irányba, akkor kb 4-5 csapat maradt volna vagy mára már nem is lenne F1.

Azt nem értem, hogy függetlenül a kerettől miért nem lehet olyan szabályokat lefektetni az autókra vonatkozóan, amivel versenyzést láthatnánk? Kimész valamelyik alsókategóriás regionális vagy országos formula kupára és töredék költségvetésből versenyt látsz. Szerintem lehet olyan autókat alkotni, amik tudják követni egymást és nem kell DRS egy előzéshez, ahogy régebben is lehetett. Nem tudom ezt a világ legjobb mérnökei miért nem tudják (vagy miért nem akarják) és nem is igazán látom, hogy mi ebben nekik az üzlet így, hogy nincs igazi verseny.
Az autó gyártók akik kedvéért spórolni akarnak, más sorozatokban elvernek legalább annyi pénzt vagy a többszörösét amiből itt több teszt lehetne. Legyen megszabva miből mennyit lehet használni, ezzel nincs gond. Abban megegyezhetünk, hogy kompromisszumot lehetne a kettő között találni. Szerintem a jelenlegi nem az.

A mérnökök és a csapatok szerintem menet közben átfordultak egy olyan nézőpontba, hogy ha olyan autót építek ami mögött csak úgy lehet haladni, hogy a mögöttem levő autója túlmelegszik és a gumikat is megeszi, akkor az nekem jó. Ezt minden csapat megcsinálta majd jöttek a panaszok. Az F1 meg elindult abba az irányba, hogy tartsuk mögöttünk a prio, az előzzük meg lesz valahogy drs-el. Szerintem ha elvennék a drs-t és azt mondanák csináljatok amit akartok, hamar átalakulnának a karosszériák, de nem vagyok sem szakértő sem mérnök, szóval lehet akkor sem lenne változás

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 27., hétfő 12:30
Szerző: Santi
Költségcsökkentés címén megy minden, hogy legyen érdeklődés az autógyártók meg új beszállni kívánók (pl. Andretti) irányából az F1 iránt. Illetve a környezettudatosság. Értem ezt az oldalt, hogy emiatt nincs teszt sem, meg emiatt van hány db motort meg xy alkatrészt lehet használni egy szezonban.
Sokan azt mondják, ha nem indulnak el ebbe az irányba, akkor kb 4-5 csapat maradt volna vagy mára már nem is lenne F1.

Azt nem értem, hogy függetlenül a kerettől miért nem lehet olyan szabályokat lefektetni az autókra vonatkozóan, amivel versenyzést láthatnánk? Kimész valamelyik alsókategóriás regionális vagy országos formula kupára és töredék költségvetésből versenyt látsz. Szerintem lehet olyan autókat alkotni, amik tudják követni egymást és nem kell DRS egy előzéshez, ahogy régebben is lehetett. Nem tudom ezt a világ legjobb mérnökei miért nem tudják (vagy miért nem akarják) és nem is igazán látom, hogy mi ebben nekik az üzlet így, hogy nincs igazi verseny.

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 27., hétfő 12:11
Szerző: Remy
De nem szabalyt kell modosithatni szezon kozben, hanem engedjek oket tesztelni. Es akkor utol lehet erni a masikat.

De legalabbis az esely megvan ra.

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 27., hétfő 12:05
Szerző: lestat
Igen amugy.
Kurva érdekes hogy az FIA-nál nem látják mi kéne a népnek vagy mitől volt ez régen élvezetesebb?
Mintha szándékosan csinálnák az ellentétjét mindennek.

Az hogy nincs teszt a legnagyobb vicc az egészben.
A másik a drs...

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 27., hétfő 10:47
Szerző: hehetheoriginal
A szabaly szabalyozasanak a korlatozasanak a szabalyozasanak a szabalyozasa.

Kibaszott vicc az egesz.
Let them design, let them test, let them race.

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 27., hétfő 10:38
Szerző: wZoLee7
Ez lenne az F1. Extra mérnöki megoldások, nem szigorúbban kellene tartani a mérnököket hanem még nagyobb szabadságot adni nekik. Csinálják azt amiért ott vannak. Legyenek merész megoldások és töröljék el a sok szar szabályt a drs-el együtt. Most, hogy a red bull az egyetlen autó ami tud előzni belenyúlnak, remek, csak annyi bajom van ezzel, hogy az ilyent nem szezon közben kellene csinálni. Az FIA amúgy a f1 uefaja :lol: Vannak ötleteik, többségében rosszak, de a lényeg, hogy legyen pénz

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 27., hétfő 9:20
Szerző: h3x0r
Az új aerodinamikai szabályok 2022-es bevezetése kapcsán az FIA és a Forma-1 legtöbbször hangzotatott érve az volt, hogy az autók könnyebben tudják majd követni egymást, aminek köszönhetően az előzések száma is jelentősen nő.

Úgy tűnik azonban, hogy nem számoltak a Forma-1-ben dolgozó mérnökök kreativitásával, akik különböző aerodinamikai trükkök bevetésével ismét megkavarták a levegőt. A versenyzők is úgy érzik, idén már nem olyan könnyű szorosan egy másik autó mögött maradni, mint akár tavaly, a számok is igazolják a benyomásaikat.

Tavaly 67 előzés/kikerülés volt a Bahreini Nagydíjon, idén viszont csak 30. A szaúdi pályán kisebb volt a visszaesés, de a 38 tavalyi dzsiddai előzés után idén már csak 33-at láthattunk, pedig Max Verstappennek is a mezőny végéről kellett előreverekednie magát.

Carlos Sainz egyenesen úgy érzi magát, mint a régi autókban. “Olyan érzésem volt, hogy sokkal több a turbulens levegő az autók körül. Majdnem pont olyan minden, mint régen” – fogalmazott a spanyol.

A jelenség a padlólemezek továbbfejlesztésének köszönhető, egyre több extra elem kerül fel ugyanis ezekre. Egyes szakértők szerint az FIA és a Forma-1 elszámította magát, valójában túl nagy szabadságot adtak a mérnököknek, akik élnek is ezzel. Az Auto, Motor und Sport szerint a padlólemezekre vonatkozó, a delfinezés kiküszöbölése érdekében bevezetett új szabályok egyenesen öngólt jelentettek, elképzelhető, hogy az FIA-nak ismét be kell majd avatkoznia.

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 24., péntek 16:52
Szerző: h3x0r
Remy írta: Ezt a madridi F1 kiállítást tervezi valaki megnézni?
Annyi nagy város van Európában, nem lehetne, hogy ezt az egyet békén hagyd? :kivagyhe:

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 24., péntek 13:02
Szerző: Remy
Ezt a madridi F1 kiállítást tervezi valaki megnézni?

Re: Formula-1

Elküldve: 2023. március 24., péntek 11:37
Szerző: zsuninnyo
Hamilton egy rinyagep, ami kurva idegesito. De Alonso is egy rinyapina, aztan mekkora jo arc mar...
F1-ben nem igazan vannak jo vesztesek. Foleg vilagbajnokkent. Ettol fuggetlenul valoban idegesito Hamilton rinyalasa annak fenyeben, hogy evekig pont miattuk volt nezhetetlen a f1.