Oldal: 83 / 566

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 28., szerda 9:21
Szerző: wZoLee7
Remy írta: Időmérő pénteken, ami a fő futamot eldönti.

Az időmérő rajtsorrendje alapján fordított rajtrács a sprinten, és jóval több pontért menjen a küzdelem. Akkor lenne tétje is.
ezzel egy problémám van. Sprintet oda lehet vinni ahol előzni is lehet, ami gyors pálya. Ezen előnyben van egy-két csapat és ha minden ilyen versenyen több pontot osztanak akkor kb el is ment az egész vb olyan irányba, hogy a ferrari tipusu autóknak esélyük sincs. Nyilván lehet átépítéssel próbálkozni de szerintem ez 2026-ig vagy meddig már így lesz ahogy van idén is.

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 28., szerda 8:02
Szerző: Remy
Időmérő pénteken, ami a fő futamot eldönti.

Az időmérő rajtsorrendje alapján fordított rajtrács a sprinten, és jóval több pontért menjen a küzdelem. Akkor lenne tétje is.

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 28., szerda 7:53
Szerző: géza
alexoxladjackoxi írta: Jövőre hat sprint... :fpalm: Borzasztóan sokallom. 2-3 még brahiból elmegy, de ez már egy olyan szám, amivel szinte bicskanyitogatóan szembemennek az F1 hagyományaival. Nekem nincs bajom a sprintfutamokkal, de annyit nem ad hozzá egyáltalán, hogy a hétvégék negyedén kellene lennie. :vivo:
Nem lenne amugy rossz, de akkor DRS nelkul, es olyan palyakon, ahol lehet csapni egymast rendesen.

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 27., kedd 20:36
Szerző: alexoxladjackoxi
Jövőre hat sprint... :fpalm: Borzasztóan sokallom. 2-3 még brahiból elmegy, de ez már egy olyan szám, amivel szinte bicskanyitogatóan szembemennek az F1 hagyományaival. Nekem nincs bajom a sprintfutamokkal, de annyit nem ad hozzá egyáltalán, hogy a hétvégék negyedén kellene lennie. :vivo:

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 23., péntek 13:32
Szerző: alexoxladjackoxi
wZoLee7 írta: Valszeg ha szezon előtt kitennék vissza kellene fizetni a pénzét, amúgy szerintem már most cserélnének.

Valaki olvasott valamit a Sauber-Audi kapcsolatról? Az alfa nagyon kevés, remélem összejön valami és a pilótákat is cserélik
Az Alfa ugyanakkora lúzer, mint a Ferka csak kicsiben. Év elején kb. 4. erő voltak, most meg sehol sincsenek. Kimi első szezonjában ugyanezt eljátszották.

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 23., péntek 12:44
Szerző: wZoLee7
Valszeg ha szezon előtt kitennék vissza kellene fizetni a pénzét, amúgy szerintem már most cserélnének.

Valaki olvasott valamit a Sauber-Audi kapcsolatról? Az alfa nagyon kevés, remélem összejön valami és a pilótákat is cserélik

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 23., péntek 12:01
Szerző: Remy
Végre! Sok sikert neki máshol.

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 23., péntek 11:13
Szerző: alexoxladjackoxi
Latifyt OFF-olta a Williams a következő szezontól. :iszunk:

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 22., csütörtök 8:52
Szerző: babaking
h3x0r írta:
Ott van peldaul a Belga nagydij, eredetileg julius 23-ra raktak be, csak az a hetvege a belgaknak valamilyen nemzeti unnep, csomo program es a hatosagok jeleztek, hogy nem lesz eleg rendor az F1 melle is. Nyilvan meg lehetne tervezni esszerubben is a naptart, de nem csak az F1-rol szol a vilag, ki tudja meg hany egyeb szempont is van.
Persze, ezt írtam is, hogy vannak külső tényezők, amúgy sem forog minden országban az F1-körül az élet. Azt is megértem, hogy az utcai pályákat még nehezebb betervezni, mert egy komplett városrészt be kell építeni is le kell zárni.

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 21., szerda 22:18
Szerző: hehetheoriginal
mikor ezek a gagyi dobozformaju szarok gurultak, kb az elmult 10 evben, erosen leszoktam az f1-rol, iden kezdtem ujra nezni, plane, hogy baszo volt a ferrari az elejen. szoval nem, nem emlekszem, pl vettelt meg hambuci bajnoksagai nagy reszet semmibe se nezem, azokat egy latifi is nyeri.

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 21., szerda 21:44
Szerző: Remy
hehetheoriginal írta: csak kb evtizedek ota a legsimabb vb-gyozelem lesz.
2020-ra emlékszel? :D
2019-re emlékszel? :D

:hmmm: :D

Itt legalább elhittük, hogy lehet szoros is, ott még azt sem. :lol:

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 21., szerda 17:43
Szerző: h3x0r
babaking írta:
h3x0r írta: A Formula-1 2023-as versenynaptára:

március 5. Bahreini Nagydíj
március 19. Szaúd-Arábiai Nagydíj
április 2. Ausztrál Nagydíj
április 16. Kínai Nagydíj
április 30. Azerbajdzsáni Nagydíj
május 7. Miami Nagydíj
május 21.Emilia Romagna-i Nagydíj
május 28. Monacói Nagydíj
június 4. Spanyol Nagydíj
június 18. Kanadai Nagydíj
július 2. Osztrák Nagydíj
július 9. Brit Nagydíj
július 23. Magyar Nagydíj
július 30. Belga Nagydíj
augusztus 27. Holland Nagydíj
szeptember 3. Olasz Nagydíj
szeptember 17. Szingapúri Nagydíj
szeptember 24. Japán Nagydíj
október 8. Katari Nagydíj
október 22. USA Nagydíj
október 29. Mexikói Nagydíj
november 5. Brazil Nagydíj
november 18. Las Vegas-i Nagydíj
november 26. Abu Dhabi Nagydíj

Ez már egy fokkal jobb mint az idei, de még mindig tele van felesleges repkedéssel. Az Azeri, Miami, Emilia Romagna elég hülyeség, pláne, hogy az első kettő között nincs pihi.
Na meg a Kanadai túra. bár ott legalább van 1-1 hét szünet elötte.

De nem lenne logikusabb Kanadát megcserélni Emilia Romagnaval? -> Kina Azerbaijan Miami Kanada és pihi aztán meg Monacoval kezd az európai szezon és nem kellene 1 versenyért átugrani az óceánon. A lényeg, hogy mindenhova kiírják, hogy sustainability és költségcsökkentés.

Biztos ezernyi ok van még, hogy miért így van pl, hogy mikor elérhető a pálya, + Kanadát meg is kell építeni mindig, de akkor is lehetne optimalizálni.
Ott van peldaul a Belga nagydij, eredetileg julius 23-ra raktak be, csak az a hetvege a belgaknak valamilyen nemzeti unnep, csomo program es a hatosagok jeleztek, hogy nem lesz eleg rendor az F1 melle is. Nyilvan meg lehetne tervezni esszerubben is a naptart, de nem csak az F1-rol szol a vilag, ki tudja meg hany egyeb szempont is van.

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 21., szerda 15:49
Szerző: hehetheoriginal
nyilvan tulzas, de osszessegeben, akarmit erolkodnek, valtoztatgatnak, az eredmeny ugyanaz minden evben, a legbaszobb auto fog nyerni mindig, aztan neha van, hogy 2-3 auto, esetleg csapat egalkozelben van, de ez megy evtizedek ota.
nekem belefer, mert az elmult evekhez kepest most legalabb az autok neznek ki valahogy, nem ilyen f-3000 szintu gagyiszar takolmanynak tunnek, de a hang hianyat a korabbi v8 vagy v10, neadjisten v12-höz képest nem tudom elengedni, megemeszteni. tudom unalmas. mégis pl kihozza a ferrari a suvját v12-es motorral, olyan szinten adnak vagy adták el mar az ossszeset elorendelesben, hogy még az entert se volt ideje a szalonban az arcnak lenyomnia, szoval az a reteg - az a parszazmillio ember a vilagon - az nagyon jol tudja es erzi mi az igazi faszasag, kár, hogy ezt is az ostoba politika es nem a jozan esz es a jovo, a fejlodes iranti vágy iranyitja.

(reszben ide kapcsolodik, hogy az ostobasag miatt 2022-re inkabb szénnel fűt egy orszag, csak hogy az atomot ne kelljen bekapcsolni, ugyanez a halmaz az egesz téma)

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 21., szerda 14:20
Szerző: babaking
hehetheoriginal írta: nem teljesen ertek egyet a pályákkal kapcsolatban, imolaban is lehetne jo verseny, mint ahogy korabban volt is sokszor, ha nem basznak el sorra evrol evre a szabalyokkal a dolgokat, most pl ezekkel a tohonya böszme nagydarab autokkal persze hogy unalmas az egesz.
be lett hirdetve, hogy itt akkor most verseny lesz, meg lehet elozni, persze, ha van drs rasegites, egy amugy fullunalmas (gg ferrari) szezon, szar az autok hangja, lassuak is. mindennek be lett harangozva, jo a marketing, az teny, csak kb evtizedek ota a legsimabb vb-gyozelem lesz.
Ez így ebben a formában nem igaz. Az tény, hogy a mezőny elején kevesebb az izgalom, de a középmezőnyben jóval több előzés van olyan kanyarokban ahol eddig nem volt rá lehetöség a jobb kanyartapadás miatt. Szerintem is böszmék és nagyok az autók, de az, hogy csak DRS-el lehet előzni az nem igaz.

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 21., szerda 14:00
Szerző: alexoxladjackoxi
18-19 futam bőven elég lenne...

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 21., szerda 12:36
Szerző: hehetheoriginal
nem teljesen ertek egyet a pályákkal kapcsolatban, imolaban is lehetne jo verseny, mint ahogy korabban volt is sokszor, ha nem basznak el sorra evrol evre a szabalyokkal a dolgokat, most pl ezekkel a tohonya böszme nagydarab autokkal persze hogy unalmas az egesz.
be lett hirdetve, hogy itt akkor most verseny lesz, meg lehet elozni, persze, ha van drs rasegites, egy amugy fullunalmas (gg ferrari) szezon, szar az autok hangja, lassuak is. mindennek be lett harangozva, jo a marketing, az teny, csak kb evtizedek ota a legsimabb vb-gyozelem lesz.

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 21., szerda 12:28
Szerző: RaúlCF
mint egyszerű szurkoló a költség és logisztikai része nem izgat.

de.
a pályák fele vagy alkalmatlan a modern f1-re mint pl Imola egyszerűen szűk vagy szimplán egy rossz pálya amin nem lehet előzni és dögunalmas a verseny rajta mint pl hollandia aminek a nagy figyelemfelkeltő tulajdonsága a döntött kanyar ami konkrétan semmit nem csinál csak van.

és akkor vannak az új pályák mint texas meg las vegas meg az arab pályák full jellegtelen dögunalom pályák miközben pl isztambul nincs a naptárban vagy magny cours, sepang és a németeknél sincs futam

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 21., szerda 12:16
Szerző: Anthony
babaking írta: De nem lenne logikusabb Kanadát megcserélni Emilia Romagnaval? -> Kina Azerbaijan Miami Kanada és pihi aztán meg Monacoval kezd az európai szezon és nem kellene 1 versenyért átugrani az óceánon. A lényeg, hogy mindenhova kiírják, hogy sustainability és költségcsökkentés.
Elvileg van 3 különböző szettjük mindenből, és azok állandóan utaznak valamerre a világba, legtöbbször hajóval. Legalábbis valami ilyesmire emlékszem, volt tavasszal egy interjú amikor majdnem nem érkeztek meg Ausztráliába pár csapat cuccai.
De persze a csapattagok, stb. úgyis össze-vissza repkednek a világban.

Engem az is zavar, hogy rekord számú, 24 versenyt szerveznek, de ugye ott a költségsapka, és ha motort-váltót kell cserélni akkor jön a büntetés. Hány versenyt képzelnek el hogy kibír egy motor? És amikor a saját hibáján kívül összetörnek valakit (ahogy meg is történt). Ezek a dolgok mintha nem lennének a legjobban átgondolva.

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 21., szerda 12:01
Szerző: babaking
h3x0r írta: A Formula-1 2023-as versenynaptára:

március 5. Bahreini Nagydíj
március 19. Szaúd-Arábiai Nagydíj
április 2. Ausztrál Nagydíj
április 16. Kínai Nagydíj
április 30. Azerbajdzsáni Nagydíj
május 7. Miami Nagydíj
május 21.Emilia Romagna-i Nagydíj
május 28. Monacói Nagydíj
június 4. Spanyol Nagydíj
június 18. Kanadai Nagydíj
július 2. Osztrák Nagydíj
július 9. Brit Nagydíj
július 23. Magyar Nagydíj
július 30. Belga Nagydíj
augusztus 27. Holland Nagydíj
szeptember 3. Olasz Nagydíj
szeptember 17. Szingapúri Nagydíj
szeptember 24. Japán Nagydíj
október 8. Katari Nagydíj
október 22. USA Nagydíj
október 29. Mexikói Nagydíj
november 5. Brazil Nagydíj
november 18. Las Vegas-i Nagydíj
november 26. Abu Dhabi Nagydíj

Ez már egy fokkal jobb mint az idei, de még mindig tele van felesleges repkedéssel. Az Azeri, Miami, Emilia Romagna elég hülyeség, pláne, hogy az első kettő között nincs pihi.
Na meg a Kanadai túra. bár ott legalább van 1-1 hét szünet elötte.

De nem lenne logikusabb Kanadát megcserélni Emilia Romagnaval? -> Kina Azerbaijan Miami Kanada és pihi aztán meg Monacoval kezd az európai szezon és nem kellene 1 versenyért átugrani az óceánon. A lényeg, hogy mindenhova kiírják, hogy sustainability és költségcsökkentés.

Biztos ezernyi ok van még, hogy miért így van pl, hogy mikor elérhető a pálya, + Kanadát meg is kell építeni mindig, de akkor is lehetne optimalizálni.

Re: Formula-1

Elküldve: 2022. szeptember 20., kedd 19:41
Szerző: h3x0r
A Formula-1 2023-as versenynaptára:

március 5. Bahreini Nagydíj
március 19. Szaúd-Arábiai Nagydíj
április 2. Ausztrál Nagydíj
április 16. Kínai Nagydíj
április 30. Azerbajdzsáni Nagydíj
május 7. Miami Nagydíj
május 21.Emilia Romagna-i Nagydíj
május 28. Monacói Nagydíj
június 4. Spanyol Nagydíj
június 18. Kanadai Nagydíj
július 2. Osztrák Nagydíj
július 9. Brit Nagydíj
július 23. Magyar Nagydíj
július 30. Belga Nagydíj
augusztus 27. Holland Nagydíj
szeptember 3. Olasz Nagydíj
szeptember 17. Szingapúri Nagydíj
szeptember 24. Japán Nagydíj
október 8. Katari Nagydíj
október 22. USA Nagydíj
október 29. Mexikói Nagydíj
november 5. Brazil Nagydíj
november 18. Las Vegas-i Nagydíj
november 26. Abu Dhabi Nagydíj