Oldal: 11 / 566

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 29., csütörtök 13:10
Szerző: weah
babaking írta:
weah írta:
Hagyjuk már ezeket a szarsagokat.A csinos női alkalmazottak 90 százaléka nem az eszéért van ott hanem egész masért.Most történt valami ami nem a megszokott módon (nem lett kipolirozva a cerka)fejeződött be és ennyi.
Nem tudom, hogy ez most a redbullra vontakozott, vagy a általánosságban a cégekre. Ha előbbi akkor nem tudok róla nyilatkozni, ha utóbbi akkor nem tudom milyen helyen dolgozol, de nálunk nem ez a helyzet.
Olyan helyen ahol a női alkalmazottak(kb20%)80%-nak volt szexuális kapcsolata a felettesükkel és nem szerelemből sz****tják taknyosra magukat maradjunk annyiban.A másik 20%-ról nem tudok nyilatkozni,mivel még nem derült ki.

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 29., csütörtök 12:20
Szerző: hehetheoriginal
en ertem mit mond az öreg george, en is nem egyszer voltam ful- es szemtanuja, sot magan az interjuztatason is reszt vettem, ami elott mondta a kollega, hogy inkabb a fullosabb luvnyakat hivjuk be eloszor, megiscsak jobb mindenki napja, ha szep dolgokat kell nezegetni az irodaban es nem valami formedvennyel kenytelen az ember kommunikalni.
szoval igenis letezik, a szep embereknek igenis elonyuk van, leszarva teljesen, hogy milyen PC policy meg iranymutatas meg fasztudjami, a vegen attol meg mindenki ember, no es ferfi. ezt meg semmilyen aberralt, retardalt, woke vagy csak szimplan seggnyalo szabalyzat nem irja felul, ez kodolva van, biologia.

a csinos noknek meg talan meg nehezebb is a dolguk amugy, de van az a szint, hogy csinos, okos es sikeres, azon a szinten mar gecire senkit nem erdekel, hogy ki mennyire baszna meg, mert tekintelyt es tiszteletet parancsol. szoval lehet ugy is, hogy onerobol megdolgozik erte valaki es kivivja akar az irodaban, akar az uzleti eletben.

de most az ilyen formaeggyes csapatoknal, a masszorcsaj vagy aki a kulacsot meg a noteszt tartja a rajt elott, pl egy aszisztens, szoval na....... nem hinnem hogy phd-k lapulnak a zsebben..

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 29., csütörtök 11:59
Szerző: babaking
weah írta:
Hagyjuk már ezeket a szarsagokat.A csinos női alkalmazottak 90 százaléka nem az eszéért van ott hanem egész masért.Most történt valami ami nem a megszokott módon (nem lett kipolirozva a cerka)fejeződött be és ennyi.
Nem tudom, hogy ez most a redbullra vontakozott, vagy a általánosságban a cégekre. Ha előbbi akkor nem tudok róla nyilatkozni, ha utóbbi akkor nem tudom milyen helyen dolgozol, de nálunk nem ez a helyzet.

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 29., csütörtök 10:24
Szerző: weah
KAG írta:
h3x0r írta:
Kivancsi vagyok, hogy kiderul-e valaha, mi is volt a konkred vad. Marmint, hogy mit jelent a "helytelen viselkedés". Megdicserte a no hajat? Egy vita soran paraszt modjara elkuldte a kurva anyjaba? Vagy ami rosszabb, a konyhaba mosogatni? :mrgreen: Vagy valoban ramozdult szoban? Tortent fizikai kontaktus? stb.
Dickpic
Hagyjuk már ezeket a szarsagokat.A csinos női alkalmazottak 90 százaléka nem az eszéért van ott hanem egész masért.Most történt valami ami nem a megszokott módon (nem lett kipolirozva a cerka)fejeződött be és ennyi.

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 28., szerda 22:29
Szerző: KAG
h3x0r írta:
Remy írta:Horner felmentve.
Kivancsi vagyok, hogy kiderul-e valaha, mi is volt a konkred vad. Marmint, hogy mit jelent a "helytelen viselkedés". Megdicserte a no hajat? Egy vita soran paraszt modjara elkuldte a kurva anyjaba? Vagy ami rosszabb, a konyhaba mosogatni? :mrgreen: Vagy valoban ramozdult szoban? Tortent fizikai kontaktus? stb.
Dickpic

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 28., szerda 18:31
Szerző: h3x0r
Remy írta:Horner felmentve.
Kivancsi vagyok, hogy kiderul-e valaha, mi is volt a konkred vad. Marmint, hogy mit jelent a "helytelen viselkedés". Megdicserte a no hajat? Egy vita soran paraszt modjara elkuldte a kurva anyjaba? Vagy ami rosszabb, a konyhaba mosogatni? :mrgreen: Vagy valoban ramozdult szoban? Tortent fizikai kontaktus? stb.

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 28., szerda 17:26
Szerző: magnus666
igazatok van, el is felejtettem azt a jónéhány balesetet amik csúnyán végződhettek volna a halo nélkül. hiába, öregszem. sajnos gecironda, de elismerem, tényleg szükséges.

a hibridekkel viszont sosem fogok megbarátkozni akármennyire is “zöld”. közúton tényleg jók, az f1-be szerintem teljesen fölösleges, de az autógyártóknak is nyomni kell valahol a propagandát.

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 28., szerda 16:43
Szerző: Remy
Horner felmentve.

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 28., szerda 14:40
Szerző: zsuninnyo
lestat írta:

Es Grosjean?

Konkretan leszedi a fejet a korlat ha nincs a Halo.

En elleneztem mikor bejott.
Aztan rajottem hogy kurvara hasznos megha ronda is az egesz auto igy.

Plusz neztem nemregen par règi verseny balesetet. Es nemsokon mulott sokszor hogy ne egymas fejete repuljenek a pilotak vagy szimplan egy kosza gumi pattant epphogy a pilota melle.

Kell a halo.

De igen amit Remy kuldott kep jol reprezentalja mi a baj.
Kurva nagyok ezek az autok.
Ha jol emlekszek Leclerc is annak koszonheti, hogy Alonso autoja nem erte el, amitol eleg nagy baja lehetett volna (talan Spa-ban). Szoval lehet hangoztatni, hogy nem jo, meg ronda, de megmentett mar sok embert.

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 28., szerda 14:16
Szerző: Donát
Elmúlt 2, és még semmi Horner, 'szomba már, én kíváncsi vagyok. Persze tudom, hogy jó eséllyel marad, el is indult Bahreinbe, de azért jó lenne már a hivatalos...

Remy, köszi a választ!

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 28., szerda 11:29
Szerző: lestat
magnus666 írta: hát nem tudom, minimum vicces a safetyre fogni a halót, mikor utcai szarokat hoznak a naptárba, meg sausage kerb-et tettek monzaba :lol: bianchi és a suzukai pályabírók hibáztak, extrém eset, de szakadt az eső, nem lehetett látni konkrétan semmit, ő meg nem lassított, ahogy mindenki más. a ‘21-es hamilton-max eset meg szerintem az fia sara lett volna pont az említett sausage kerb dobta fel a redbullt.

nekem ez a v6 hibrid sosem tetszett, mint egy turmixgép, a túl nehezek, túl drágák, szar a hangjuk, hasznot nem hoznak. mint egyszerű nézőnek és autókedvelőnek nem a fosla “zöld” technológiája vagy akármelyik hibrid állítja fel, hanem ha meghallom a motorhangot a geciszép autóból. sajnos az f1 is propagandagépezet része lett.

halkan megjegyzem, hogy azért katart le kellett futni 50 fokban, az arab pénzért találtak rá megoldást, de egy kis esőnél már az összes kislány bepánikol-talán maxot meg alonsot kivéve.
Es Grosjean?

Konkretan leszedi a fejet a korlat ha nincs a Halo.

En elleneztem mikor bejott.
Aztan rajottem hogy kurvara hasznos megha ronda is az egesz auto igy.

Plusz neztem nemregen par règi verseny balesetet. Es nemsokon mulott sokszor hogy ne egymas fejete repuljenek a pilotak vagy szimplan egy kosza gumi pattant epphogy a pilota melle.

Kell a halo.

De igen amit Remy kuldott kep jol reprezentalja mi a baj.
Kurva nagyok ezek az autok.

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 28., szerda 10:18
Szerző: babaking
A Halo szerintem sem a legszebb, cserébe hasznos. A probléma szerintem is az autók méretével (és súlyával) van. Egy része ennek a biztonsági előírásokból fakad, de bőven le lehetene őket fogyasztani, és ezáltal az üzemanyagfogysztás is csökkenne és a verseny is jobb lenne.

Hibrid rendszer szerintemmaradhat - abba az irányba megy a világ szóval a királykategóriának is használnia illik szerintem. Engem a hangjuk nem zavar, ha holnaptól V12-esek lennének akkor a verseny hangos lenne és unalmas. Előbb a többi problémát kellene megoldani.

Ennek ellenére nem hiszem, hogy kisebb motor annyival környezetkímélőbb, hogy ez oldja meg a problémát és ez érv lenne. Mint ahogy a sustainabile fuel sem, bár annak "real world" haszna lesz, ha az F1-re fejlesztett cuccot átemelik.

Az F1 kibocsátásának a töredéke a pályán elégetett üzemanyag. (ez a cikk szerint 0,7!!!!! százaléka az egész cirkusz kibocsátásának
https://corp.formula1.com/wp-content/up ... vFINAL.pdf.)

Az elpazarolt és kidobott kaják, a vendgéként magángéppel bereptetett sztárok, a motorhomeok mozgatása mind jelentősen nagyobb lábnyommal jár, akár konténerrel viszik hajón akár nem. Az idióta verenysorrendekről és összevissza repkedésről már nem is beszélve.
(Bár ezt a problémát felismerték és idén javítottak rajta, tulajdonképpen 2 kivétellel - az egyik Kanada ami pont az európai naptár közepe, de ott elvileg a pálya nem mindig áll rendelkezésre a másik meg a 2 évadzáró ami miatt átrepülik a fél világot.

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 28., szerda 9:26
Szerző: Santi
magnus666 írta: hát nem tudom, minimum vicces a safetyre fogni a halót, mikor utcai szarokat hoznak a naptárba, meg sausage kerb-et tettek monzaba :lol: bianchi és a suzukai pályabírók hibáztak, extrém eset, de szakadt az eső, nem lehetett látni konkrétan semmit, ő meg nem lassított, ahogy mindenki más. a ‘21-es hamilton-max eset meg szerintem az fia sara lett volna pont az említett sausage kerb dobta fel a redbullt.

nekem ez a v6 hibrid sosem tetszett, mint egy turmixgép, a túl nehezek, túl drágák, szar a hangjuk, hasznot nem hoznak. mint egyszerű nézőnek és autókedvelőnek nem a fosla “zöld” technológiája vagy akármelyik hibrid állítja fel, hanem ha meghallom a motorhangot a geciszép autóból. sajnos az f1 is propagandagépezet része lett.

halkan megjegyzem, hogy azért katart le kellett futni 50 fokban, az arab pénzért találtak rá megoldást, de egy kis esőnél már az összes kislány bepánikol-talán maxot meg alonsot kivéve.
Esztétikailag nem szép, és alapvetően én is elleneztem a bevezetésekor, de szerintem azóta többször bizonyította már, hogy életeket menthet. És itt az általad említetteken kívül jegyezzük fel Grosjean hatalmas balesetét és Zhou Silvestone-i "fejen csúszását" is, amiknél jobb nem is belegondolni halo nélkül mi lett volna.

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 28., szerda 8:49
Szerző: Tjacks
Remy írta:
h3x0r írta: 2007-ben 600kg volt egy F1-es auto, most 800kg. A mostani autok 1 meterrel hosszabbak (4.5m vs 5.5m) es 20 centivel szelesebbek (1.80m vs 2m). Persze, hogy nem latunk izgalmas futamokat, ha ilyen nagy tankokkal akarnak versenyezni, mikor 1-1 palyan a kanyarokban alig fernek el egymas mellett. Szerintem ez sokkal nagyobb problema, mint hogy a v6-nak szarabb a hangja, mint egy v8-nak vagy v10-nek.
Szemléltetés :D
Mint ha valami mini match box lenne ott a baloson :ozil:

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 28., szerda 8:16
Szerző: Remy
Donát írta:
wZoLee7 írta: Ne felejtsétek el, hogy az első két futom péntek-szombat lesz
Ennek amúgy mi az oka?
Ez az alkalmazkodást igénylő furcsaság több ok együttes eredménye. Az alaphelyzetet két tényező teremtette meg: 1. az idei rekordhosszú, 24 versenyből álló bajnokság, így a naptárban a megszokottnál is kisebb volt a készítők mozgástere; 2. a téli teszt helyszínéül is szolgáló Bahreinnek biztosították az évnyitó státuszt.

Az első két verseny szombatra kerülésének ugyanakkor nem ez, hanem az arabok ünnepi időszaka, a ramadán a fő oka. Ez március 10-én veszi kezdetét, vagyis éppen aznap, amikor a Szaúd-arábiai Nagydíjat kellett volna rendezni.

Az F1 a szervezők igényeit szem előtt tartva azzal tolta a nagydíjhétvégét a ramadán elé, hogy szombatra helyezte át a dzsiddai versenyt. Bahrein szombati futama már e lépés egyenes következménye lett. Az FIA szabályzata előírja, hogy két verseny között legalább egy hétnek el kell telnie.

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 28., szerda 8:14
Szerző: Donát
wZoLee7 írta: Ne felejtsétek el, hogy az első két futom péntek-szombat lesz
Ennek amúgy mi az oka?

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 28., szerda 7:53
Szerző: wZoLee7
magnus666 írta: hát nem tudom, minimum vicces a safetyre fogni a halót
Én meg tudom, hogy amit írsz az ne haragudj de baromság. Ennyi erővel minden halálos balesetetz vissza lehet vezetni egy emberi hibára. Változik a végeredmény? Nem! Mind1 ki hibázik, első sorban az életekl megvédésére kell törekedniük az FIA-nél. A mai világban szétszednék őket ha nem ez lenne az első.


Ne felejtsétek el, hogy az első két futom péntek-szombat lesz

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 27., kedd 22:12
Szerző: Remy
h3x0r írta: 2007-ben 600kg volt egy F1-es auto, most 800kg. A mostani autok 1 meterrel hosszabbak (4.5m vs 5.5m) es 20 centivel szelesebbek (1.80m vs 2m). Persze, hogy nem latunk izgalmas futamokat, ha ilyen nagy tankokkal akarnak versenyezni, mikor 1-1 palyan a kanyarokban alig fernek el egymas mellett. Szerintem ez sokkal nagyobb problema, mint hogy a v6-nak szarabb a hangja, mint egy v8-nak vagy v10-nek.
Szemléltetés :D

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 27., kedd 21:39
Szerző: magnus666
hát nem tudom, minimum vicces a safetyre fogni a halót, mikor utcai szarokat hoznak a naptárba, meg sausage kerb-et tettek monzaba :lol: bianchi és a suzukai pályabírók hibáztak, extrém eset, de szakadt az eső, nem lehetett látni konkrétan semmit, ő meg nem lassított, ahogy mindenki más. a ‘21-es hamilton-max eset meg szerintem az fia sara lett volna pont az említett sausage kerb dobta fel a redbullt.

nekem ez a v6 hibrid sosem tetszett, mint egy turmixgép, a túl nehezek, túl drágák, szar a hangjuk, hasznot nem hoznak. mint egyszerű nézőnek és autókedvelőnek nem a fosla “zöld” technológiája vagy akármelyik hibrid állítja fel, hanem ha meghallom a motorhangot a geciszép autóból. sajnos az f1 is propagandagépezet része lett.

halkan megjegyzem, hogy azért katart le kellett futni 50 fokban, az arab pénzért találtak rá megoldást, de egy kis esőnél már az összes kislány bepánikol-talán maxot meg alonsot kivéve.

Re: Formula-1

Elküldve: 2024. február 27., kedd 20:43
Szerző: Remy