OFF

Filmek, zenék, könyvek, off... Egyszóval minden más.

Hol szoktál borravalót adni?

A szavazás 2024. február 23., péntek 13:03-kor befejeződött.

Benzinkúton
5
2%
Boltban
1
0%
Ètteremben
60
29%
Futárnak
43
21%
Fodrásznál
43
21%
Hotelben/egyéb szálláshelyeken
3
1%
Kocsmában
28
14%
Mindenhol
10
5%
Sehol
12
6%
 
Szavazatok száma: 205

Avatar
wZoLee7
Hozzászólások: 13161
Csatlakozott: 2013. május 26., vasárnap 13:36
Kedvenc csapatod: REAL MADRID
Tartózkodási hely: SK

Re: OFF

HozzászólásSzerző: wZoLee7 » 2021. augusztus 3., kedd 9:25

Nem igazan ertem egy sima utcai autot miert kell tuningolni. Miert akar valaki gyorsabban menni, hisz azert minden auto tud menni 90-100 al. Velem nem hiteti el senki, hogy jot tesz ez az autonak mert biztos nem. Megelozol valakit es 1 vagy 2 perccel hamarabb ersz le a balcsira? Ugyan mar... Egy 30 km es szakaszon is latok legalabb 2 onjelolt profi versenyzot akinek a keggyirsabban kell mennie es mindenhol mindenkit megelozni, rajtan mulna inkabb lefokoznam az autokat nem fel. Vezetni meg nem tudnak

Avatar
Süti
Hozzászólások: 5899
Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Budapest/Győr

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Süti » 2021. augusztus 3., kedd 9:21

Yazid írta:


egy kis optimalizálástól ne várj semmit, nem lesz bikább az autó.

és nem is véletlenül vannak túl méretezve az alkatrészek, a motorvezérlők is lebutítva, ÉLETHOSSZ! ezeknek a sufnituningos autóknak a motor élettartama le is csökken jócskán, nekem az a 15-30le nem érne meg annyit. régebben mikor divatba jött alig volt pár ilyen szaki pesten, most már van minden városban 10db tuning spíler.

ez a minimum 200Le-s turbós motoroknak lett kitalálva, ott van némi értelme, ott tudnak még lényeges Nm-t kisajtolni motorvezérlő írással meg levegőmennyiséggel.
Nem egy autóról tudok, ami 300e fölött jár így, turbós benzines. A motorok nagy része azért van lefojtva, hogy hozza a CO2 normákat, meg a katalógus fogyasztás adatot ciklusban, simán van bennük mozgástér.
Legends Never Die.

...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic... :sziv:

Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.

Avatar
Yazid
Hozzászólások: 3404
Csatlakozott: 2013. május 2., csütörtök 8:57
Kedvenc játékosaid: Zidane

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Yazid » 2021. augusztus 3., kedd 9:17

:(
___Samy___ írta: Szerintem meg egy kis optimalizalastol nem biztos, hogy baja lesz. Nem ismerem a Hyundaiokat, de szamos autoban tul vannak meretezve az alkatreszek, egy kicsit szegenyebb az uzemanyag felhasznalas, stb.

Ha ezeket optimalizaljak, meg nem lesz szukseg uj alkatreszekre, de az is igaz, hogy nem 50 lovat kap ajandekba az auto.

egy kis optimalizálástól ne várj semmit, nem lesz bikább az autó.

és nem is véletlenül vannak túl méretezve az alkatrészek, a motorvezérlők is lebutítva, ÉLETHOSSZ! ezeknek a sufnituningos autóknak a motor élettartama le is csökken jócskán, nekem az a 15-30le nem érne meg annyit. régebben mikor divatba jött alig volt pár ilyen szaki pesten, most már van minden városban 10db tuning spíler.

ez a minimum 200Le-s turbós motoroknak lett kitalálva, ott van némi értelme, ott tudnak még lényeges Nm-t kisajtolni motorvezérlő írással meg levegőmennyiséggel.

Avatar
Süti
Hozzászólások: 5899
Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Budapest/Győr

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Süti » 2021. augusztus 3., kedd 9:15

Hát, 1.4 turbós benzinesem van, 150ről 180-ra lett húzva, nyomaték 240-ről 300. A típus klubjában nem én vagyok az egyetlen, és senkinek az égvilágon semmi baja nincs az autóval. Nekem se. És jobban megy. Fogyasztani viszont nem igazán fogyaszt kevesebbet, bár nem is simogatom a gázpedált.

Nekem a legnagyobb problémám az volt, hogy alul (turbósnál nyilván adott) nem úgy megy, ahogy kellene. Mióta megcsinálták, sokkal hamarabb életre kel, és sokkal lineárisabb a teljesítménye.

Szóval én nem bántam meg.

Ja, én is LA-Chipnél voltam, nagyon értik a dolgukat, őket tudom ajánlani.
Legends Never Die.

...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic... :sziv:

Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.

Nika91127
Hozzászólások: 2703
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Raúl, Zidane, Modric
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2021. augusztus 3., kedd 9:02

_Bushido_ írta:
Marky írta: 1.4-es dizellel orulj, ha elmegy 200 ezret a motor, ne keresd a bajt.
Ha nem tudsz elozni vegyel 2.0 folotti motort vagy/es tanulj meg visszavaltani.
Van nehany motor, amiben tenyleg van nemi erotartalek, de ha ilyen tunyingbokszokkal szethajtjak, akkor nem kell csodalkozni, ha 120 ezernel mar elreped a henger.
Nézegettem akkoriban az 1,6os kocsikat is, de az már egy árkategóriával nagyobb volt, azokra már nem volt kp. úgyhogy az 1,4es lett belőle. De amúgy igazad van a többi dologban.
Viszont úgy összességében érdekelt az itteniek véleménye - tapasztalata a témában. Mellesleg 120e lesz benne nemsokára.

Fel-le váltogatás megy már. Mellesleg ugye ez előtt Smartok voltak alattam, automata váltóval, elég furcsa is volt, amikor először beültem egy váltós kocsiba, s Egerből haza kellett hozni, de végül lassacskán megtanultam újra a dolgokat kezelni :mrgreen:

Amúgy a legtöbb pici Smart elég kevés lóerős, városi kicsi autó. Ez viszont fel van tuningolva. megy, mint a golyó, ha úgy lép oda neki az ember. Plusz van egy másik is... Az egyik Smart szerelő poénból csinált egy brutális Smartot feltuningolva, elképesztő volt, megnéztük, meghallgattuk, amikor odalépett a gázpedálnak, durva hangja volt - persze a fogyasztása is, nem átlagembernek való, de egyszer úgy mentem volna vele :D

Másfelől meg elég cikinek tartom, hogy pl Balaton felé rengeteg 2-4 kipufógós autók benn állnak a sorban, vonatoznak a többi vacak kocsi után, amikor egy pici odalépés a részükről és már több 100 méterrel előrébb lennének. Nyilván nem az értelmesen haladókat mondom, hanem akik országúton is 70-80al mennek, s elképesztően feltartják a sort, kb "vonatot" képezve.
___Samy___ írta: Ha ezeket optimalizaljak, meg nem lesz szukseg uj alkatreszekre, de az is igaz, hogy nem 50 lovat kap ajandekba az auto.
itt jelen helyzetben 20-30 LE-ről van szó.
ANDS írta: Almási Zoli erre szakosodott, neki már könnyedén megy, hogy 400- 500 LE- re feltuningolja az utcai autókat, de azt az erőt át is kell vinni az útra, kerekek hamarabb kopnak, a váltó, a kuplung, minden jobban igénybe lesz véve, megszállottaknak való, nem átlag autósoknak. Autópályán 150 LE bőven elég voltaz 1400 kg- autóhoz, mostani autómban 250 LE van, jó érzés, de autópályán felesleges, városban felesleges. Országúton jól jön előzéskor. De ha tudsz vezetni, akkor 100LE- vel is tudsz előzni.
Hál Isten nincs baj a vezetéssemmel, tudok így is előzni, csak mégis hiányzik az a picike plusz belőle. nem feltétlen a lóerő. mert ugye előző kocsim is csak 5 LE_vel volt több, de nagyon sokat számít ezekszerint az a kb 200 kg plusz súly.
Hali!

A tuningboxot felejtsd el, az csak átveri a számítógépet, többet árt, és nem is használ. Ha akarsz rendes chiptuningot, hát... Nem egy 1.4 crdi Hyundai-al versenyeznék, na.
Ha jó chipest akarsz, őket tudom ajánlani. Nem széthajtásra mennek, több tucat VW-t írtak meg a Passat B8 csoportból, megelégedéssel.
https://lachip.hu/

Az a picike plusz hiányozni is fog, mert nincs ccm-ed, és a súlyod is nagy. Amúgy meg nem a lóerő számít, hanem a nyomaték...

Avatar
_Bushido_
Hozzászólások: 2005
Csatlakozott: 2018. augusztus 8., szerda 19:57
Kedvenc játékosaid: CR,Lebron
Kedvenc csapatod: Real, AS Róma, Lakers
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: _Bushido_ » 2021. augusztus 3., kedd 8:44

Marky írta: 1.4-es dizellel orulj, ha elmegy 200 ezret a motor, ne keresd a bajt.
Ha nem tudsz elozni vegyel 2.0 folotti motort vagy/es tanulj meg visszavaltani.
Van nehany motor, amiben tenyleg van nemi erotartalek, de ha ilyen tunyingbokszokkal szethajtjak, akkor nem kell csodalkozni, ha 120 ezernel mar elreped a henger.
Nézegettem akkoriban az 1,6os kocsikat is, de az már egy árkategóriával nagyobb volt, azokra már nem volt kp. úgyhogy az 1,4es lett belőle. De amúgy igazad van a többi dologban.
Viszont úgy összességében érdekelt az itteniek véleménye - tapasztalata a témában. Mellesleg 120e lesz benne nemsokára.

Fel-le váltogatás megy már. Mellesleg ugye ez előtt Smartok voltak alattam, automata váltóval, elég furcsa is volt, amikor először beültem egy váltós kocsiba, s Egerből haza kellett hozni, de végül lassacskán megtanultam újra a dolgokat kezelni :mrgreen:

Amúgy a legtöbb pici Smart elég kevés lóerős, városi kicsi autó. Ez viszont fel van tuningolva. megy, mint a golyó, ha úgy lép oda neki az ember. Plusz van egy másik is... Az egyik Smart szerelő poénból csinált egy brutális Smartot feltuningolva, elképesztő volt, megnéztük, meghallgattuk, amikor odalépett a gázpedálnak, durva hangja volt - persze a fogyasztása is, nem átlagembernek való, de egyszer úgy mentem volna vele :D

Másfelől meg elég cikinek tartom, hogy pl Balaton felé rengeteg 2-4 kipufógós autók benn állnak a sorban, vonatoznak a többi vacak kocsi után, amikor egy pici odalépés a részükről és már több 100 méterrel előrébb lennének. Nyilván nem az értelmesen haladókat mondom, hanem akik országúton is 70-80al mennek, s elképesztően feltartják a sort, kb "vonatot" képezve.
___Samy___ írta: Ha ezeket optimalizaljak, meg nem lesz szukseg uj alkatreszekre, de az is igaz, hogy nem 50 lovat kap ajandekba az auto.
itt jelen helyzetben 20-30 LE-ről van szó.
ANDS írta: Almási Zoli erre szakosodott, neki már könnyedén megy, hogy 400- 500 LE- re feltuningolja az utcai autókat, de azt az erőt át is kell vinni az útra, kerekek hamarabb kopnak, a váltó, a kuplung, minden jobban igénybe lesz véve, megszállottaknak való, nem átlag autósoknak. Autópályán 150 LE bőven elég voltaz 1400 kg- autóhoz, mostani autómban 250 LE van, jó érzés, de autópályán felesleges, városban felesleges. Országúton jól jön előzéskor. De ha tudsz vezetni, akkor 100LE- vel is tudsz előzni.
Hál Isten nincs baj a vezetéssemmel, tudok így is előzni, csak mégis hiányzik az a picike plusz belőle. nem feltétlen a lóerő. mert ugye előző kocsim is csak 5 LE_vel volt több, de nagyon sokat számít ezekszerint az a kb 200 kg plusz súly.

Avatar
Realista24
El Padre
Hozzászólások: 62887
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Realista24 » 2021. augusztus 3., kedd 8:26

Smart és a tuning :mrgreen: Alapból betiltanám azt a verdát.

Amúgy adom, amit a többség írt, meg kell tanulni vezetni normálisan.
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema

Avatar
___Samy___
Hozzászólások: 8214
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:51

Re: OFF

HozzászólásSzerző: ___Samy___ » 2021. augusztus 3., kedd 8:14

Szerintem meg egy kis optimalizalastol nem biztos, hogy baja lesz. Nem ismerem a Hyundaiokat, de szamos autoban tul vannak meretezve az alkatreszek, egy kicsit szegenyebb az uzemanyag felhasznalas, stb.

Ha ezeket optimalizaljak, meg nem lesz szukseg uj alkatreszekre, de az is igaz, hogy nem 50 lovat kap ajandekba az auto.
"We will not fight for one decade, when Madrid is the best club of the last century and the best club in history, also the best in the last decade and is the best because we never do something like that, not appreciate someone success"

Marky
Hozzászólások: 1906
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 22:31
Kedvenc játékosaid: R9, CR7, Benzema, Marcelo
Kedvenc csapatod: csakamadrid.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Marky » 2021. augusztus 2., hétfő 23:51

1.4-es dizellel orulj, ha elmegy 200 ezret a motor, ne keresd a bajt.
Ha nem tudsz elozni vegyel 2.0 folotti motort vagy/es tanulj meg visszavaltani.
Van nehany motor, amiben tenyleg van nemi erotartalek, de ha ilyen tunyingbokszokkal szethajtjak, akkor nem kell csodalkozni, ha 120 ezernel mar elreped a henger.

Egyebkent a legtobb ilyen “tuning” egy hatalmas atveres, a gazpedalon allitanak egy kicsit, hogy azonos szognel nagyobb legyen a gazreakcio, mert sokan keptelenek megnyomni a pedalokat, vagy rendesen leforgatni a sebessegeket.
Vezettem 50 loeros Opelt es 180 loeros VW-t is, mindegyikkel lehet totyogni es mindegyikkel meg lehet indulni a lampanal, csak vezetni kell tudni.

Avatar
_Bushido_
Hozzászólások: 2005
Csatlakozott: 2018. augusztus 8., szerda 19:57
Kedvenc játékosaid: CR,Lebron
Kedvenc csapatod: Real, AS Róma, Lakers
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: _Bushido_ » 2021. augusztus 2., hétfő 22:57

raul 4 ever írta:
_Bushido_ írta: Autó tuningolás. Csinálta valaki? Érdemes? Milyet? A korábbi autómban volt egy full egyszerű tuning box, amit rá kell kapcsolni a motorra, így ki is vehető. Ellenben van egy komolyabb dolog, számítógéppel csinálják, chiptuning (dízelnél azt írják 20-30 lóerő) - ebben gondolkodom. 1,4es kocsinál nagyon érzeni, hogy országúton jóval nehezebben indul meg, mint ahogy én szeretném.

1 szóval: ne.
Többel: milyen kocsid van? 1.4 dízel? gondolom akkor 3 hengeres vw amit az 1.9ből csaptak le, vagy toyota?
Azok ilyen mennyi lóerősek? 75-85? Akkor az azt jelenti, hogy (mondjuk ha 80 lóból lesz 100), hogy 25%-kal fog egy szűk fordulatszám tartományban több kw-ot termelni a motorod. Az már jelentős többletterhelés a kuplungra, féltengelyekre (bár nyilván 1-2szer kibírják, meg nem hirtelen szakad rá több erő az egész erőátvitelre (meg a motor forgó elemeire, MINDRE!!), hanem már zárt kuplungnál, meg haladás közben, de azért akkor is).
Aztán azon kívül, hogy nem tudod kiautózni a többletet, mert (valószínűleg) a fordulatszám skála végén lesz erősebb a motor, a többlet telj. több hővel jár, a kenési+hűtőrendszerben is utána kéne menni --> minimum tökéletes olaj+vízkör (pumpákkal, csövekkel, hőcserélőkkel, megfelelő minőségű folyadékokkal).. persze ha szempont a tartósság.. Meg ugye patika turbó kell nyilván, meg pl. a tüzelőanyagellátásnak is ki kell bírnia, hogy több naftát kezel -> lehet nincs is annyi keresztmetszet a gyári rendszerben...
Szóvl ha erősebb kocsi kell, spórolj a gyengébbel a kevesebb adón, fogyasztáson, olcsóbb alkatrészeken és vegyél később egy erősebbet.

Vagy a pénteki alfa 1.9 jtd az erőmérőből. Ott pedig adott volt minden --> köbcenti, turbó, s alig hozott vmit a tuningbox..
1,4 dízel. 90 LE. Hyundai i30. Előző kocsim 1,5ös dízel volt, 95 LE, de kb 200 kg-al kevesebb. Viszont fürgeségben elég nagy a különbség.
mert úgy írják, hogy dízelből jelentősen nagyobb növelést tudnak elérni.
Azért is gondolkodtam el rajta, mert van egy kis Smartunk, amit már így vettünk, ARB tuninggal = chiptuning, ausztriában csinálja egy magyar cég. lassan 2,5 éve használjuk, semmi motorikus baja nem volt, pedig kb széthajtottam a városban kiszállítás végett - de voltunk vele Győrben, Balatonon, itt a környéken mindenfelé.

Avatar
raul 4 ever
Hozzászólások: 3581
Csatlakozott: 2020. augusztus 17., hétfő 9:32
Kedvenc játékosaid: Carvajal, Eder, Alaba, Mendy, Case, Modric, Kroos, Fede, Vini, BigBenz
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: raul 4 ever » 2021. augusztus 2., hétfő 22:21

_Bushido_ írta: Autó tuningolás. Csinálta valaki? Érdemes? Milyet? A korábbi autómban volt egy full egyszerű tuning box, amit rá kell kapcsolni a motorra, így ki is vehető. Ellenben van egy komolyabb dolog, számítógéppel csinálják, chiptuning (dízelnél azt írják 20-30 lóerő) - ebben gondolkodom. 1,4es kocsinál nagyon érzeni, hogy országúton jóval nehezebben indul meg, mint ahogy én szeretném.

1 szóval: ne.
Többel: milyen kocsid van? 1.4 dízel? gondolom akkor 3 hengeres vw amit az 1.9ből csaptak le, vagy toyota?
Azok ilyen mennyi lóerősek? 75-85? Akkor az azt jelenti, hogy (mondjuk ha 80 lóból lesz 100), hogy 25%-kal fog egy szűk fordulatszám tartományban több kw-ot termelni a motorod. Az már jelentős többletterhelés a kuplungra, féltengelyekre (bár nyilván 1-2szer kibírják, meg nem hirtelen szakad rá több erő az egész erőátvitelre (meg a motor forgó elemeire, MINDRE!!), hanem már zárt kuplungnál, meg haladás közben, de azért akkor is).
Aztán azon kívül, hogy nem tudod kiautózni a többletet, mert (valószínűleg) a fordulatszám skála végén lesz erősebb a motor, a többlet telj. több hővel jár, a kenési+hűtőrendszerben is utána kéne menni --> minimum tökéletes olaj+vízkör (pumpákkal, csövekkel, hőcserélőkkel, megfelelő minőségű folyadékokkal).. persze ha szempont a tartósság.. Meg ugye patika turbó kell nyilván, meg pl. a tüzelőanyagellátásnak is ki kell bírnia, hogy több naftát kezel -> lehet nincs is annyi keresztmetszet a gyári rendszerben...
Szóvl ha erősebb kocsi kell, spórolj a gyengébbel a kevesebb adón, fogyasztáson, olcsóbb alkatrészeken és vegyél később egy erősebbet.

Nézz meg 1-2 vidit a Becsületesneppertől, Ámon Olivért esetleg.. A tuning mindig ott kezdődik, hogy szétbarmolják a motorteret, flexel gyorsan vágnak helyet a nagyobb turbónak és nem 2 katt után ugrik elő EXTRA 20-30 LE egy boxból..
Persze ha előfordul, hogy szögre ugyanaz a motor van 2-3 telj. szinttel, akkor a gyengébbhez tényleg csak laptop kell és mehet a bugi. De ugye ettől nem lesz mindenhol 15-20 LE-vel erősebb a motor, csak egy ponton.. Csalóka..

Vagy a pénteki alfa 1.9 jtd az erőmérőből. Ott pedig adott volt minden --> köbcenti, turbó, s alig hozott vmit a tuningbox..
2021 04 20 - Ceferintakaroggy

2009 07 09 - 2023 06 06 - uno, dos, tres, Hala Madrid

Avatar
'shutterisland
Hozzászólások: 8520
Csatlakozott: 2013. április 16., kedd 1:45
Kedvenc játékosaid: LM / GD
Kedvenc csapatod: fcb / esp / arg
Tartózkodási hely: UK

Re: OFF

HozzászólásSzerző: 'shutterisland » 2021. augusztus 2., hétfő 21:49

A többi (nagyobb) városban mik a tapasztalaitok étkezés témakörben? Régen (covid előtt) jó dolog volt családostul, vagy akár kettesben elmenni egyet enni - mármint menüzni, nem puccos helyre - most meg kb mindenki házhoz rendeli. Ennyire elkényelmesedtek az emberek vagy ennyire fosnak a vírustól? Nálunk pl rengeteg vendég maradt otthon, inkább kiszállíttatja. Pedig régen a sok öreg nagyokat beszélgetett ott helyben a többiekkel, ügyes-bajos dolgaikról.
itt uk-ben kb fullon van minden vendeglatohely a csucsidokben.
ozonlenek be az emberek mindenhova.

4 csillagos hotelben dolgozom, agybaj.

Avatar
_Bushido_
Hozzászólások: 2005
Csatlakozott: 2018. augusztus 8., szerda 19:57
Kedvenc játékosaid: CR,Lebron
Kedvenc csapatod: Real, AS Róma, Lakers
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: _Bushido_ » 2021. augusztus 2., hétfő 21:44

A többi (nagyobb) városban mik a tapasztalaitok étkezés témakörben? Régen (covid előtt) jó dolog volt családostul, vagy akár kettesben elmenni egyet enni - mármint menüzni, nem puccos helyre - most meg kb mindenki házhoz rendeli. Ennyire elkényelmesedtek az emberek vagy ennyire fosnak a vírustól? Nálunk pl rengeteg vendég maradt otthon, inkább kiszállíttatja. Pedig régen a sok öreg nagyokat beszélgetett ott helyben a többiekkel, ügyes-bajos dolgaikról.

Másik:
Autó tuningolás. Csinálta valaki? Érdemes? Milyet? A korábbi autómban volt egy full egyszerű tuning box, amit rá kell kapcsolni a motorra, így ki is vehető. Ellenben van egy komolyabb dolog, számítógéppel csinálják, chiptuning (dízelnél azt írják 20-30 lóerő) - ebben gondolkodom. 1,4es kocsinál nagyon érzeni, hogy országúton jóval nehezebben indul meg, mint ahogy én szeretném.

Marky
Hozzászólások: 1906
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 22:31
Kedvenc játékosaid: R9, CR7, Benzema, Marcelo
Kedvenc csapatod: csakamadrid.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Marky » 2021. augusztus 2., hétfő 13:31

Vegyel inkabb egy kisuzemi valogatast valamelyik hazai fozdetol, az legalabb sor lesz, nem csak alkohollal kevert lovizelet :roll:

Amugy csak en vagyok ugy mostanaban, hogy a testes IPA-k utan a Kobanyai kimondottan jo sornek tunik? Megint valtozott a recept?

Avatar
'shutterisland
Hozzászólások: 8520
Csatlakozott: 2013. április 16., kedd 1:45
Kedvenc játékosaid: LM / GD
Kedvenc csapatod: fcb / esp / arg
Tartózkodási hely: UK

Re: OFF

HozzászólásSzerző: 'shutterisland » 2021. augusztus 2., hétfő 13:16

itt angliaban is ez a ketto plusz a fosters (elso harom betu jellemzi) szamitanak talan a legaljanak, helyedben nem aldoznek ra. :mrgreen:

mondjuk a coors meno, mert a matrican van egy kis hegy szimbolum es ahogy hul a hutoben a sor, ugy kekul el a szine. :mrgreen:

Avatar
sebydani
Hozzászólások: 9875
Csatlakozott: 2013. április 23., kedd 11:02
Kedvenc játékosaid: Raúl, Zidane, Modric, Bellingham
Kedvenc csapatod: Real Madrid, Eagles
Tartózkodási hely: Budapest

Re: OFF

HozzászólásSzerző: sebydani » 2021. augusztus 2., hétfő 12:33

Budweisert mindenhol kapni itthon is, akár kisebb közértben is. A Coors pedig tényleg kuka :mrgreen:
"A Barcelona történelme, amely az elmúlt 10 évből áll, soha nem lesz egyenlő a Real Madridéval.”- Álvaro Arbeloa

Avatar
Csabi
Hozzászólások: 10060
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 12:50
Kedvenc játékosaid: Figo, Cristiano Ronaldo, Modric
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Felvidék
Kapcsolat:

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Csabi » 2021. augusztus 2., hétfő 12:26

Yazid írta: akarok rendelni budweiser meg coors light sört párat, szerintetek mennyi köze van az usa féléhez, elvileg ua. lesz?
nem tudom a választ, de a coors light keresésre a google az első gyorskérdésre ezt dobta ki.
Is Coors Light a bad beer?
Coors Light is a low-quality beer
:mrgreen:

Avatar
Yazid
Hozzászólások: 3404
Csatlakozott: 2013. május 2., csütörtök 8:57
Kedvenc játékosaid: Zidane

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Yazid » 2021. augusztus 1., vasárnap 22:35

akarok rendelni budweiser meg coors light sört párat, szerintetek mennyi köze van az usa féléhez, elvileg ua. lesz?

Avatar
lordgabi
Hozzászólások: 6488
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 0:56
Kedvenc játékosaid: Raúl, Puskás, CR, R9, RC, Zidane, Casillas, Ramos, Marcelo, Guti, Nacho
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Kárpátalja/Budapest

Re: OFF

HozzászólásSzerző: lordgabi » 2021. július 31., szombat 7:25

Továbbra sem kötelező. Nem hiszem, hogy jegyezve lesz ez a harmadik. Például aki két oroszt kapott és ugye nem engedik azzal egyes országokba, és most kap egy Pfizert a mix miatt, akkor nem változik semmi számára, az "egészsége védelmén" kívül. Ha pedig igen, és választható lesz, akkor mindenki fog verekedni a Janssenért. :mrgreen: Nem kötelező az oltások mixelése, olyat is olvastam valahol. Mindig szeretek képben lenni a dolgokkal, de ebbe most nem mártottam még bele magamat, bocsánat ha hülyeséget írtam. Amíg nem lesz "kötelező" a harmadik, vagyis nem korlátoz semmiben, határátlépésben, elég nekem is a jelenlegi 2 Pfizer. A 4 hónap meg amire letelik okosabb leszek már (esetemben október vége). Ősszel ha jön az újabb hullám az első oltásos oltakozási kedv is meg fog nőni a jelenlegi állapothoz képest.
Ex-szerkesztő.

2015. november 25.
UEFA Bajnokok Ligája - Shakhtar Donetsk 3-4 Real Madrid C.F.
Arena Lviv, Lemberg - A nagy találkozás! :sziv: :salute:

Avatar
Donát
Hozzászólások: 1772
Csatlakozott: 2013. április 29., hétfő 13:35
Kedvenc csapatod: Los Blancos

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Donát » 2021. július 31., szombat 7:08

Marky írta: Nalam jobban senki sem veti meg a mai politikusokat, de ebben az esetben nekik elemi erdekuk minel tobb adofizetot megmenteni. Ha nincs eleg ember, akkor nem lesz penzuk a kovetkezo adriai yachtra.
Az lenne a hosszútávú érdekük, ez oké. De ennél még izgibb rövidtávon meggazdagodni. Például a kínai vakcina féle mutyikkal, amiről utólag olyan szinten derül ki higy sz.r, és így kénytelenek harmadik oltást bekamuzni, hogy aki a értéktelen oltást kapta, legalább egy normálisabbat kapjon. Nem véletlen, hogy harmadiknak csak keresztoltás mehet. Így kompenzálják azokat a vackokat, amiket politikai érdekből az emberekbe erőltettek. Nálunk is a családban 65+-os férfi 2 Pfizer után azt mondta, oké, még egy 3. Pfizert bevállal, de utána akármi lesz, hagyják a francba, mert így ennek sincs értelme. Aztán most, jogy körvonalazódik, hogy csak a 3 legrosszabb hírűt kaphatná (vagy közben már hivatalos?) a kínai vackot, a vérrögös Astrát, vagy a legkevésbé használt Janssent, mondta, hogy akkor bekaphatják, biztos nem fogadja el a harmadikat. Én egyet értettem vele. Magam részére a 2 Pfizeren még mindig egyébként, de egyre kevésbé erzem úgy, hogy bele kéne ugranom.


Vissza:

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: 85 regisztrált és 0 vendég