Passat light? A Peugeot 508 a Passat light, nem a jó esetben kompakt Octavia. Ne vicceljünk már.kiserik írta:Kinek mi a fontos. Nekem egyik legfontosabb a megbízhatóság, ezért is vettem pl Hiluxot L200-as helyett. Na ott van "műszaki lemaradás" mindenféle cicomákban, mégis megérte. Ugyanígy a személyautónál. Nekem fontosabb, hogy megbízzak benne, mint hogy beszéljen. Az Octavia ára meg érdekes dolog. Golfhoz kell hasonlítani, de annál sokkal nagyobb autó. Én 2014-ben cseréltem le az elődöt (2009-es pdtdi RS). 3 millióért beszámították és fizettem mellé 3,5 milliót. Ennyiért nem tudtam jobb új autót találni, mint az RS Octavia némi extrával. Nagy, kényelmes, megbízható, jól megy, olcsó a fenntartása és még szép is. Persze, az hogy a zajszigetelés meg a felhasznált anyagok nem prémium dolgok, az tény (de nem is alsó kategóriások). Valahol meg kell fogni a kasszát, de Golf áron kapsz egy Passat lite-ot.
Kapsz egy puttonyos Golfot, 6 centivel megtoldott tengelytávval és egy generációval korábbi Golfban látott technológiával. Ez a "sokkal nagyobb autó". Golf áron meg nem kapod meg, vagy akkor ha fapad alá verziót rendelsz. Tudom, mert anno én is kikértem rá az árajánlatokat és végigfutottam a tárgyalós köröket. Optikailag nagyobbnak tűnik, és a motor az ganz egal, azt aláírom. Ezt mondjuk zseniálisan csinálja a Škoda és az egyetemi osztály- és lakótársaim fele, akik nekik dolgoznak.
A japók amúgy jók.
Az I30 egy példa volt. De ugyanebben az árban találsz 508-as pözsit is, meg a mobildé úgyis a barátod.Kerlon írta:Ültél már ilyen Hyundaiokban? Majdhogynem bomlik a belsejük. Illetve mintha űrhajóban ülnél. Sokkal jobbna kedvelem a letisztult elegánsabb megoldásokat, mint a "menőnek" tűnő túldiszítéseket.
Jogos, nálunk is így van. Otthon egy fos 407, az új Tuareg meg befektetésben + ingatlanban. Emez termeli a pénz, a kocsi csak viszi.Realista24 írta:G astra és több marad pecóra