Ültél már ilyen Hyundaiokban? Majdhogynem bomlik a belsejük. Illetve mintha űrhajóban ülnél. Sokkal jobbna kedvelem a letisztult elegánsabb megoldásokat, mint a "menőnek" tűnő túldiszítéseket.istimester írta:Így is meg lehet nevezni a több éves műszaki lemaradást.kiserik írta: Egy autoszerelő rokonommal úgy szoktuk mondani, hogy az Audi a csillogás, oda minden újítást be kell pakolni, amolyan tesztautó, a VW már valamivel kiforrottabb, de még mindig magas az ára, a Skoda meg megkapja mindenből a már letesztelt, jól bevált dolgokat.
A VW úgy drága, hogy amikor az Octaviába konfiguráltam bele a Golf VII Sportsvanünk szériafelszereltségét, az Octi volt drágább. A zajszigetelés, beltér minősége pedig ég és föld.
Az Octit (2,0Tdi 4x4) céges kocsinak használom. Flottába flottakedvezménnyel én is megvenném, egyébként nem.
A 125 LE 1,4 TSI egy kiforrott, nem túlpörgetett elég stabil motor.
Egyébként 8-9000 euróért elég sok, egy 2009-es A3-nál erkölcsileg frissebb autót találsz. Ilyen I30-ből akár 2014-es évjáratot is.
Én még csak az 122 LE 1,4 TSI-et nézem, a 7-es golf azért még 1 millával felette kezdődik.