OFF
- Dupla D
- Hozzászólások: 2846
- Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 20:30
- Kedvenc játékosaid: Guti, Carvajal
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Füst mi a véleményed az MTVA-s botrányról? Most azért küzdenek, hogy ne legyen elfogult az állami pénzen fenntartott állami tv. Legutóbb azt mondtad, hogy már te is úgy gondolod, hogy túl nagy hatalma van már a médiában a kormánynak.
"Louie, I think this is a beginning of beautiful friendship" - Garga Pitic.
- füst
- Hozzászólások: 3865
- Csatlakozott: 2013. április 17., szerda 10:17
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Reus, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Ha szigorúan ennél maradunk, akkor is lenne hova önteni a pénzt, a vidéki úthálózat megér egy misét, nem csak Pestnek vannak problémái. Vasút szintén.vidéki városokban ilyen konkrét halyzetet nem tudok, nem hallottam ilyenekről. (én most konkrétan a közlekedési helyzetről beszélek)
Szerintem bőven lehet más problémája is egy városnak a közlekedésen kívül, ami miatt az államhoz kell fordulnia. Pl. amikor átvállalta az állam az önkormányzatok adósságát, hogy ne menjenek csődbe. Vagy épp most mérjük fel dél-alföld kis- és középfeszültségű hálózatát. Hát oda is lehet majd önteni a pénzt dézsából, miután végeztünk és elindul a felújítás. Az államnak ezeket is mérlegelnie kell, amikor azon gondolkozik, hogy a föld alá vigye-e a HÉV-et.
Bár igazából szerintem meg is egyeztünk, hogy amiket leírtál, azokból mostanában nem lesz semmi, egyszer majd valamikor megvalósulhat, pár évtized múlva.
-
- Hozzászólások: 4549
- Csatlakozott: 2013. április 23., kedd 22:43
- Kedvenc játékosaid: Alba, Busi, Alves... ja nem
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Gondoltak erre, ne aggódj. Biztos valakinek kellett egy kis zsebpénz.csababarca írta: De ha már konkrét példa:
reptér helyzete.
kitalálták hogy legyen ott parkoló,amire szükség van, megvolt az alapkőletétel, erre kitalálták, hogy jah amúgy ott majd egyszer vonatállomás lenne a föld alatt.
sztornó a beruházás.
nyilván erre megint milliárdok szálltak el, közbeszerzés, tervek, stb...agyhalottak komolyan, erre miért nem lehetett előre gondolni?
de amúgy jogos, meg szükség lenne végre egy gyorsvasútra BP-belvárosa, és a reptér között, mert ez majdnem példátlan, hogy nincs összekötve fixpályás rendszerrel a város meg a reptér.
- csababarca
- Hozzászólások: 4275
- Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
- Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
- Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.
Re: OFF
Ilyenre kapnánk pénzt az EU-tól, ezeket szeretik.
vidéki városokban ilyen konkrét halyzetet nem tudok, nem hallottam ilyenekről. (én most konkrétan a közlekedési helyzetről beszélek)
nem gondolom, hogy ha BP-t fejlesztenék ilyen irányba, akkor mást meg nem lehetne.
stadionok is épültek egyszerre.
azért bár ellenzéki vagyok, hülye nem, tudom hogy nem akkora volumenű beruházás lenne, mint egy kisvasút.
mi ezt már nem éljük meg, de ha körülnézünk jó néhány városban, ez a trend fog kialakulni.
vannak itt még égető problémák, lakhatási körülmények, albérlet árak az egekben, már nem csak Budapesten, hanem vidéki városokban is megduplázódtak az ingatlanárak. (nem csak megyeszékhelyeken, sima 15-20 ezres városokban is)
De ha már konkrét példa:
reptér helyzete.
kitalálták hogy legyen ott parkoló,amire szükség van, megvolt az alapkőletétel, erre kitalálták, hogy jah amúgy ott majd egyszer vonatállomás lenne a föld alatt.
sztornó a beruházás.
nyilván erre megint milliárdok szálltak el, közbeszerzés, tervek, stb...agyhalottak komolyan, erre miért nem lehetett előre gondolni?
de amúgy jogos, meg szükség lenne végre egy gyorsvasútra BP-belvárosa, és a reptér között, mert ez majdnem példátlan, hogy nincs összekötve fixpályás rendszerrel a város meg a reptér.
vidéki városokban ilyen konkrét halyzetet nem tudok, nem hallottam ilyenekről. (én most konkrétan a közlekedési helyzetről beszélek)
nem gondolom, hogy ha BP-t fejlesztenék ilyen irányba, akkor mást meg nem lehetne.
stadionok is épültek egyszerre.
azért bár ellenzéki vagyok, hülye nem, tudom hogy nem akkora volumenű beruházás lenne, mint egy kisvasút.
mi ezt már nem éljük meg, de ha körülnézünk jó néhány városban, ez a trend fog kialakulni.
vannak itt még égető problémák, lakhatási körülmények, albérlet árak az egekben, már nem csak Budapesten, hanem vidéki városokban is megduplázódtak az ingatlanárak. (nem csak megyeszékhelyeken, sima 15-20 ezres városokban is)
De ha már konkrét példa:
reptér helyzete.
kitalálták hogy legyen ott parkoló,amire szükség van, megvolt az alapkőletétel, erre kitalálták, hogy jah amúgy ott majd egyszer vonatállomás lenne a föld alatt.
sztornó a beruházás.
nyilván erre megint milliárdok szálltak el, közbeszerzés, tervek, stb...agyhalottak komolyan, erre miért nem lehetett előre gondolni?
de amúgy jogos, meg szükség lenne végre egy gyorsvasútra BP-belvárosa, és a reptér között, mert ez majdnem példátlan, hogy nincs összekötve fixpályás rendszerrel a város meg a reptér.
"Ma is itt ül lomhán, petyhüdten,
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."
- füst
- Hozzászólások: 3865
- Csatlakozott: 2013. április 17., szerda 10:17
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Reus, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
A felcsúti kisvasút EU-s pályázat keretében épült meg. Mielőtt belemegyünk, nekem sem tetszett a dolog.
minden jel arra utal évek óta, hogy saját kassza=fidesz/kormány kassza, amiből jutna a fideszes fővárosi önkormányzatnak is.
vagy pl a felcsúti kisvasút akkor hogyna épült meg? állami beuházás vagy helyi önkormányzati? nyilván tudjuk a választ.
ezek 10-20-30 éves távlatok amiket én mondok, előbb utóbb erre fog elmenni a város, ha tetszik, ha nem.
BP, mivel nincs lemaradva az EU-s átlagtól, aligha nyerne ilyen pályázatot. De ha sikerülne ilyesmi, én is boldog lennék.
Emellettt más volumen megépíteni egy kisvasutat, mint átépíteni Budapest közlekedési hálózatát, utóbbi rengeteg erőforrást vinne el.
Abban egyetértünk, hogy modernizálódni fog BP, én is ezt szeretném. Csak amit leírtál, az akkora változás, amit nem tud finanszírozni a főváros, gondolj bele hány évente épül egy metro, vagy villamosvonal. Az állam pedig felelősséggel tartozik a vidéki városokért is, nem engedheti meg magának, hogy pest miatt elhanyagolja a többit, mert azokban is van konkrét helyzet.
Remélem, és hiszem is hogy ilyen irányba változik a város, de Tarlós nem fogja megérni a folyamat végét, és Puzsér se. Őszintén azt se hiszem hogy mi igen.
Ahogyan először írtad át kell hozzá állniuk az embereknek fejben. Szerintem nem. A mostaniaknak már nem, ha minden jól megy, akkor nemsokára megszületik az a generáció, ami már aszerint élhet.
- RealVazquez
- Hozzászólások: 6657
- Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 17:51
- Kedvenc játékosaid: CR
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: OFF
Jo latni, hallani, hogy vegre csinal valamit az ellenzek. Lehet, hogy nem ernek el vele semmit, de vegre nem csak a kanapebol a laptop elott ulve kommentaljak a fidesz tevekenyseget. Kemenyen fellepnek, balhet csinalnak, mikozben nem lepnek at egy bizonyos hatart. Csak igy tovabb. Elobb utobb eljutnak a hirek messzebbre is, tobb emberhez.
- csababarca
- Hozzászólások: 4275
- Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
- Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
- Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.
Re: OFF
füst írta:Az lehet, csakhogy nem a fővárosi önkormányzat gazdálkodik az állam pénzével, saját kasszából meg nagyon szűkösek a lehetőségek.röhöghetsz, de az államnak inkább ilyenekkel kellene foglalkoznia
minden jel arra utal évek óta, hogy saját kassza=fidesz/kormány kassza, amiből jutna a fideszes fővárosi önkormányzatnak is.
vagy pl a felcsúti kisvasút akkor hogyna épült meg? állami beuházás vagy helyi önkormányzati? nyilván tudjuk a választ.
ezek 10-20-30 éves távlatok amiket én mondok, előbb utóbb erre fog elmenni a város, ha tetszik, ha nem.
vidéket is kellene fejleszteni, nyilván, de itt most konkrét helyzet BP-n van, hogy nem lehet közlekedni a városban autóval, így a tömegközlekedő buszokkal sem.
"Ma is itt ül lomhán, petyhüdten,
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."
-
- Hozzászólások: 1905
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 22:31
- Kedvenc játékosaid: R9, CR7, Benzema, Marcelo
- Kedvenc csapatod: csakamadrid.
Re: OFF
Jó gondolat a vidék felzárkóztatása, azonban a jelenlegi belső migráció miatt Budapest és az agglomeráció kérdése a legsürgetőbb. Olvastam már valahol olyat is, hogy a rengeteg nem bejelentkezett lakos miatt akár 4-4.5m ember is élhet a térségben, amit egyszerűen nem bír el a hálózat. A legnagyobb hiba, amit a Fideszes vezetés itt elkövet az az, hogy nem egy egységként kezeli Pest megyét Budapesttel. A várostáblán túlra autó nélkül igazi agyrém a közlekedés. Az autósokat már arra kéne ösztönözni, hogy be se üljenek a kormány mögé, legyen reális alternatíva a tömegközlekedés.
- füst
- Hozzászólások: 3865
- Csatlakozott: 2013. április 17., szerda 10:17
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Reus, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Az lehet, csakhogy nem a fővárosi önkormányzat gazdálkodik az állam pénzével, saját kasszából meg nagyon szűkösek a lehetőségek.röhöghetsz, de az államnak inkább ilyenekkel kellene foglalkoznia
Ha viszont már az állami kasszából való megvalósításon gondolkozunk, akkor inkább hagynám a fenébe, a vidéki városoknak sokkal nagyobb szüksége lenne a beruházásokra. BP hozza, kicsivel meg is előzi az átlag EU színvonalat, a többi régió meg jól le van maradva, azok érdemelnek több figyelmet. Ha már választani kell.
- csababarca
- Hozzászólások: 4275
- Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
- Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
- Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.
Re: OFF
hát, hév vonalakra gondoltam, meghosszabbítani, és bevinni a föld alá, elővárosi vasútakat is lehetne, stb.füst írta: Föld alá bevinni dolgokat? Annyira azért nem olcsó kivitelezni az ilyesmit, hát ha még ingyenesek is lennének. Ennyi pénze van a fővárosnak?
Még a hármas metro felújítása is csak azután tudott beindulni, hogy 2015-ben az állam átvállalta a bkv adósságállományát.
Nekem is szimpatikusak a Budapest megreformálásáról szóló gondolatok, de olyan nagy mozgástér azért nem hiszem hogy van. Hacsak nem ilyen 30-40-50 éves távlatokat nézünk.
olvastam erről koncepciókat, nem megvalósíthatalan.
röhöghetsz, de az államnak inkább ilyenekkel kellene foglalkoznia, mint plakátkampányokkal milliárdokért, vagy stadionok építésével, hogy csak a két legnagyobb ostobaságot említsem.
ennek legalább értelme, és haszna is lehetne.
nyilván nem kitalálják, és jövőre már ilyen lesz a városkép, nem kell demagógnak lenni, ezek több 10 éves projektek.
de ilyenekben kellene gondolkozni, mert lassan-lassan tarthatatlan lesz az autós helyzet budapesten. dugók, dugók hátán, nincs parkolóhely, tömődik minden el.
egyébként összemostad a két dolgot, arra írtam az ingyenességet, hogy pl építenének egy stadion árányi pénzből 2 PpluszR parkolót, mondjuk a kökinél. (de megoldható lenne kijjebb hozni a metrót tegyük fel) aki ott lerakja a kocsiját, az ingyen beutazhat, meg ki.1-1szer naponta.
ezzel lehetne sarkallni az autósokat arra, hogy nem menjenek be a belvárosba annyian.
ha csak 10ből 1 lecseréli az autót erre a módszerre, már az is eredmény.
"Ma is itt ül lomhán, petyhüdten,
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."
- füst
- Hozzászólások: 3865
- Csatlakozott: 2013. április 17., szerda 10:17
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Reus, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Föld alá bevinni dolgokat? Annyira azért nem olcsó kivitelezni az ilyesmit, hát ha még ingyenesek is lennének. Ennyi pénze van a fővárosnak?nyilván ehhez kellenének bazi nagy külvárosi parkolók, ingyenesen, aztán lehetne erről beszélni.
kiépíteni metrót normálisan, központi helyekről, és menne be a belvárosba, föld alá bevinni a dolgokat
Még a hármas metro felújítása is csak azután tudott beindulni, hogy 2015-ben az állam átvállalta a bkv adósságállományát.
Nekem is szimpatikusak a Budapest megreformálásáról szóló gondolatok, de olyan nagy mozgástér azért nem hiszem hogy van. Hacsak nem ilyen 30-40-50 éves távlatokat nézünk.
- csababarca
- Hozzászólások: 4275
- Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
- Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
- Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.
Re: OFF
_Bushido_ írta:
De az is egy járható út, hogyha mondjuk a kelenföldi pályaudvarnál sokan letennék a kocsikat és busszal, metróval vagy akármi más tömegközelekedéssel mennének tovább. Persze autóval könnyebb, de akkor elvileg ez lenne a jövő?! Korábban néhányszor voltam fent Pesten, én is úgy csináltam, hogy a BUdaörsi úton lévő ELTE kolinál letettem a kocsit, átsétáltam a Kelenföldihez, és szépen betömegközlekedtem.
valami ilyesmi kulturát kellene elterjeszteni.
én is sokszor bemegyek a pöttyös utcáig, ott lerakom a kocsit, és bemetrózok a belvárosba.
főleg régebben csináltam ezt.
viszont kéne valami motiváció az autósoknak. mondjuk aki bemutatja a forgalmiját, az ingyen használhatja a bkv-t.
persze lehetnek visszaélések ezzel, ezt tudom, de valami ilyesmit.
nyilván ehhez kellenének bazi nagy külvárosi parkolók, ingyenesen, aztán lehetne erről beszélni.
kiépíteni metrót normálisan, központi helyekről, és menne be a belvárosba, föld alá bevinni a dolgokat.
lennének itt értelmes opciók, csak akarni kell, meg átállni az embereknek fejben.
"Ma is itt ül lomhán, petyhüdten,
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."
- Dupla D
- Hozzászólások: 2846
- Csatlakozott: 2013. április 15., hétfő 20:30
- Kedvenc játékosaid: Guti, Carvajal
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Most mit akarsz mondani? Senki nem mondta, hogy egyből mindent zárjanak le az autók elől a belvárosban._Bushido_ írta:Itt példának okáért konkrétan arra gondoltam, hogy Sopronban is megcsinálták a fél elvárost sétáló részleggel, nagyon kiszélesítették a járdákat, nagyon széles biciklisávot is kapott az út. Tették mindezt úgy, hogy az így is elég kevés belvárosi parkolókból sokat elvettek az autósoktól. Másik hülyeség ezáltal, hogy a buszok az úton állnak meg, felvenni és lerakni az utasokat, mert nem volt eszük "buszöblöt" (vagy minek hívják) csinálni, hogy a busz ott álljon meg és így az autósoknak ne kelljen megvárni, míg a busz végez. Tervben volt egy hatalmas parkolóház építése is ettől az utcától pár méterrel arréb, de sajnos műemlékeket, sírokat, várromakat találtak, úgyhogy kb egy éve áll minden. A parkolókat elvették, a sétálórészleget kiépítették, de nincsen megoldva az autós dolog.
Most épp az a terv, hogy jövőre a belváros másik részét is elveszik az autósoktól (ahol amúgy kb 200 méteren belül 4 rendőrlámpát tettek le egymás után). Ezzel esetleg megint csak nem lenne gond, csak először meg kéne oldani a leendő problémákat, nem még nagyobbakat kreálni.
Másik dolog: rengeteg szülő az iskola ajtajáig viszi a gyerekét kocsival és ott is akarja felvenni. Állítólag tervben van már egy iskolabusz-rendszer kiépítése is ezen oknál fogva, ami szerintem nagyon jó ötlet lenne. Olyan amerikai mintára. Szépe felvennék a gyerekeket mindenfelé, és a suli előtt letennék őket. és akkor nem lenne több 100 kocsi a sulik környékén reggel / délután.
Olyan sok probléma van a városban, és egyszerűen nem akarják / tudják megoldani. Pedig szerintem van több dolog is, amit aránylag egyszerűen meg lehetne könnyíteni.
Pesti közlekedést nem ismerem, úgyhogy azzal kapcsolatban nem tudok szólni. Csak egy gondolat, a rádióában beszélgettek erről pár mondatban, ott megemlítették, hogy pl az Üllői utat és a Havanna lakótelepet is meg kéne "reformálni", felújítani. VISZONT ha ennek nekiállnának, akkor megbénulna Budapest ezen része.
De az is egy járható út, hogyha mondjuk a kelenföldi pályaudvarnál sokan letennék a kocsikat és busszal, metróval vagy akármi más tömegközelekedéssel mennének tovább. Persze autóval könnyebb, de akkor elvileg ez lenne a jövő?! Korábban néhányszor voltam fent Pesten, én is úgy csináltam, hogy a BUdaörsi úton lévő ELTE kolinál letettem a kocsit, átsétáltam a Kelenföldihez, és szépen betömegközlekedtem.
"Louie, I think this is a beginning of beautiful friendship" - Garga Pitic.
- _Bushido_
- Hozzászólások: 1988
- Csatlakozott: 2018. augusztus 8., szerda 19:57
- Kedvenc játékosaid: CR,Lebron
- Kedvenc csapatod: Real, AS Róma, Lakers
- Kapcsolat:
Re: OFF
Itt példának okáért konkrétan arra gondoltam, hogy Sopronban is megcsinálták a fél elvárost sétáló részleggel, nagyon kiszélesítették a járdákat, nagyon széles biciklisávot is kapott az út. Tették mindezt úgy, hogy az így is elég kevés belvárosi parkolókból sokat elvettek az autósoktól. Másik hülyeség ezáltal, hogy a buszok az úton állnak meg, felvenni és lerakni az utasokat, mert nem volt eszük "buszöblöt" (vagy minek hívják) csinálni, hogy a busz ott álljon meg és így az autósoknak ne kelljen megvárni, míg a busz végez. Tervben volt egy hatalmas parkolóház építése is ettől az utcától pár méterrel arréb, de sajnos műemlékeket, sírokat, várromakat találtak, úgyhogy kb egy éve áll minden. A parkolókat elvették, a sétálórészleget kiépítették, de nincsen megoldva az autós dolog.
Most épp az a terv, hogy jövőre a belváros másik részét is elveszik az autósoktól (ahol amúgy kb 200 méteren belül 4 rendőrlámpát tettek le egymás után). Ezzel esetleg megint csak nem lenne gond, csak először meg kéne oldani a leendő problémákat, nem még nagyobbakat kreálni.
Másik dolog: rengeteg szülő az iskola ajtajáig viszi a gyerekét kocsival és ott is akarja felvenni. Állítólag tervben van már egy iskolabusz-rendszer kiépítése is ezen oknál fogva, ami szerintem nagyon jó ötlet lenne. Olyan amerikai mintára. Szépe felvennék a gyerekeket mindenfelé, és a suli előtt letennék őket. és akkor nem lenne több 100 kocsi a sulik környékén reggel / délután.
Olyan sok probléma van a városban, és egyszerűen nem akarják / tudják megoldani. Pedig szerintem van több dolog is, amit aránylag egyszerűen meg lehetne könnyíteni.
Pesti közlekedést nem ismerem, úgyhogy azzal kapcsolatban nem tudok szólni. Csak egy gondolat, a rádióában beszélgettek erről pár mondatban, ott megemlítették, hogy pl az Üllői utat és a Havanna lakótelepet is meg kéne "reformálni", felújítani. VISZONT ha ennek nekiállnának, akkor megbénulna Budapest ezen része.
De az is egy járható út, hogyha mondjuk a kelenföldi pályaudvarnál sokan letennék a kocsikat és busszal, metróval vagy akármi más tömegközelekedéssel mennének tovább. Persze autóval könnyebb, de akkor elvileg ez lenne a jövő?! Korábban néhányszor voltam fent Pesten, én is úgy csináltam, hogy a BUdaörsi úton lévő ELTE kolinál letettem a kocsit, átsétáltam a Kelenföldihez, és szépen betömegközlekedtem.
Most épp az a terv, hogy jövőre a belváros másik részét is elveszik az autósoktól (ahol amúgy kb 200 méteren belül 4 rendőrlámpát tettek le egymás után). Ezzel esetleg megint csak nem lenne gond, csak először meg kéne oldani a leendő problémákat, nem még nagyobbakat kreálni.
Másik dolog: rengeteg szülő az iskola ajtajáig viszi a gyerekét kocsival és ott is akarja felvenni. Állítólag tervben van már egy iskolabusz-rendszer kiépítése is ezen oknál fogva, ami szerintem nagyon jó ötlet lenne. Olyan amerikai mintára. Szépe felvennék a gyerekeket mindenfelé, és a suli előtt letennék őket. és akkor nem lenne több 100 kocsi a sulik környékén reggel / délután.
Olyan sok probléma van a városban, és egyszerűen nem akarják / tudják megoldani. Pedig szerintem van több dolog is, amit aránylag egyszerűen meg lehetne könnyíteni.
Pesti közlekedést nem ismerem, úgyhogy azzal kapcsolatban nem tudok szólni. Csak egy gondolat, a rádióában beszélgettek erről pár mondatban, ott megemlítették, hogy pl az Üllői utat és a Havanna lakótelepet is meg kéne "reformálni", felújítani. VISZONT ha ennek nekiállnának, akkor megbénulna Budapest ezen része.
De az is egy járható út, hogyha mondjuk a kelenföldi pályaudvarnál sokan letennék a kocsikat és busszal, metróval vagy akármi más tömegközelekedéssel mennének tovább. Persze autóval könnyebb, de akkor elvileg ez lenne a jövő?! Korábban néhányszor voltam fent Pesten, én is úgy csináltam, hogy a BUdaörsi úton lévő ELTE kolinál letettem a kocsit, átsétáltam a Kelenföldihez, és szépen betömegközlekedtem.
Re: OFF
azt is milyen jól időzítették. már a kutya nem emlékszik rá mekkora nagy csalás történt abban a tenderben is és hány mrd melyik zsebbe került. az a válasza hogy "ha eddig is kibírták légkondi nélkül akkor ezután is" meg mindent visz. a rigó e-jegy botrányról nem is beszélve amiről természetesen mit sem tudott. ahaDe azt nem lehet neki megbocsátani, hogy Viktor oroszspanjai miatt napi félmillió embert szaunában utaztat még 30 évig...
- Pipita
- Hozzászólások: 3134
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 12:32
- Kedvenc játékosaid: Ronaldo, Zidane, Guti, Iker, Higuaín, Marcelo, Bale
- Kedvenc csapatod: Real, Leeds
Re: OFF
A sétáló főváros a jövő, a világ fejlettebbik fele ebbe az irányba tart. A város az embereké, nem az autóké, a várost emberek lakják, nem autók.
Puzsér nyilván nem sokat mondott el a működésképtelen koncepciójáról, mivel még nincs neki koncepciója. Májusban fog előállni vele ha minden igaz, addig szakemberek dolgoznak rajta.
És nyilván nem az az ötlet hogy holnap megávlasztják Puzsért holnaputántól meg nem mehet be autó a városba vagy börtönt kap. Nyilván rohadt nagy beruházások lennének ehhez szükségesek és nem egyik napról a másikra történne a dolog és nem egy darab lépés lenne hanem hatmillió apró dologbóltevődik össze.
Pro tip: olvasgassátok a VEKE meglátásait, elég fasza dolgokat mondanak közlekedés témában.
h.csabi +1
Puzsér nyilván nem sokat mondott el a működésképtelen koncepciójáról, mivel még nincs neki koncepciója. Májusban fog előállni vele ha minden igaz, addig szakemberek dolgoznak rajta.
És nyilván nem az az ötlet hogy holnap megávlasztják Puzsért holnaputántól meg nem mehet be autó a városba vagy börtönt kap. Nyilván rohadt nagy beruházások lennének ehhez szükségesek és nem egyik napról a másikra történne a dolog és nem egy darab lépés lenne hanem hatmillió apró dologbóltevődik össze.
Pro tip: olvasgassátok a VEKE meglátásait, elég fasza dolgokat mondanak közlekedés témában.
h.csabi +1
Re: OFF
De Raisen, pont az a lényeg, hogy egy a városvezetésen belüli szemléletváltással el lehetne indulni ezen az infrastruktúra fejlesztési úton. Példának okáért nem engedélyezni, hogy a József nádor téren mélygarázst építsenek - miközben kiírtanak egy parkot -, azért, hogy még többen üljenek autóba, hogy a környéken lévő irodákba beérjenek reggelente. Ezzel párhuzamosan 9 órától már így is teljesen bedugul az MTA környéke, és kb. 20 perces vadászattal lehet csak parkolóhelyet találni. Közben a 16-os busz meg ugynaúgy áll a dugóban, mert nincs hely buszsávnak. Ha már a Lánchídnál tartunk, akkor a felújítás során lehetne például a járda felületet még jobban szélesíteni, hogy egyrészt a fényképezkedő túristák mellett gyalogosan el tudj haladni, másrészt, bicikli sávot csinálni, hogy biciklivel is át lehessen menni, és ne az úttesten kelljen az embernek bohóckodnia._Bushido_ írta:Lehet, hogy valamennyire jó ötlet ez a bizonyos sétáló Budapest. Csak épp a kivitelezése nem könnyű, sőőt! Már több Pesttől kiesebb városban is megkezdték ezt az ötletet, viszont nincsen meg ehhez az infrastruktúra. Először talán azt kéne kiépíteni, felépíteni a hozzá szükséges dolgokat.
Vagy beszélhetnénk a Déli megszűntetésének ötletéről, hogy legyen plusz területe Mocsaiéknak sportolni (miközben a Műegyetemen meg omladoznak az épületek, de ez már megint egy másik story). Vagy a bohózatot, amit a Bartok Béla úttal leműveltek (másfél sávra beszorított autók, csak hogy a gecibicajosnak ne legyen igaza). A napi Váci úti csodát pedig nem is említeném.
Aki érdeklődik a városi közlekedés iránt, annak ajánlani tudom a Vitézy és a Közlekedő tömeg fb oldalát, szoktak érdekes contentek szerepelni.
Mondom mindezt úgy, hogy Tarlóst még csak nem is utálom. De azt nem lehet neki megbocsátani, hogy Viktor oroszspanjai miatt napi félmillió embert szaunában utaztat még 30 évig...
- _Bushido_
- Hozzászólások: 1988
- Csatlakozott: 2018. augusztus 8., szerda 19:57
- Kedvenc játékosaid: CR,Lebron
- Kedvenc csapatod: Real, AS Róma, Lakers
- Kapcsolat:
Re: OFF
Lehet, hogy valamennyire jó ötlet ez a bizonyos sétáló Budapest. Csak épp a kivitelezése nem könnyű, sőőt! Már több Pesttől kiesebb városban is megkezdték ezt az ötletet, viszont nincsen meg ehhez az infrastruktúra. Először talán azt kéne kiépíteni, felépíteni a hozzá szükséges dolgokat.
- Süti
- Hozzászólások: 5891
- Csatlakozott: 2015. november 8., vasárnap 20:12
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Budapest/Győr
Re: OFF
A sétáló Budapest (jelenleg) nem egy működő koncepció sajnos. Pláne ahogy ő elképzelte, már amennyit elmondott erről.
Nekem Puzsér is már a túl sok kategóriába esik, nem azzal van baj, hogy mindenről van véleménye, hanem hogy szentül hiszi, mindenben igaza van.
Ez kicsit ismerős a másik oldalról.
Nekem Puzsér is már a túl sok kategóriába esik, nem azzal van baj, hogy mindenről van véleménye, hanem hogy szentül hiszi, mindenben igaza van.
Ez kicsit ismerős a másik oldalról.
Legends Never Die.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...
Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
...popped into the penalty area towards Zidaaaaane! Oh, fantastic...
Real Madrid will be back.
You can put that on a poster.
Stick it on your wall.
Pray to it every night.
We will be back.
- Pipita
- Hozzászólások: 3134
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 12:32
- Kedvenc játékosaid: Ronaldo, Zidane, Guti, Iker, Higuaín, Marcelo, Bale
- Kedvenc csapatod: Real, Leeds
Re: OFF
Szerintem tök fasza kampányt folytat, a sétáló Budapest pedig egy lépés lenne Európa felé. A tizenötezer másik irányba tett rohamléptek után tök jó lenne végre picit a helyes irányba is elindulni.
Hogy erre Puzsér-e a megfeelő ember azt nem tudom. Az ötlettel mindenesetre ő állt elő.
Amúgy az szerintem nem baj ha a főpolgármester nem ért a városvezetéshez, ha az alpolgármesterei igen, és hallgat rájuk.
Gondolom nem kell magyaráznom hogy Trump sem ért az elnökösködéshez.
Hogy erre Puzsér-e a megfeelő ember azt nem tudom. Az ötlettel mindenesetre ő állt elő.
Amúgy az szerintem nem baj ha a főpolgármester nem ért a városvezetéshez, ha az alpolgármesterei igen, és hallgat rájuk.
Gondolom nem kell magyaráznom hogy Trump sem ért az elnökösködéshez.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 43 regisztrált és 0 vendég