6. Egy Elit stadion születése

Az 1999-2000-es szezon során a klub útjára indított egy modernizációs folyamatot, mely keretében számos új szolgáltatás vált elérhetővé a szurkolók és tagok számára. Bevezetésre került a Real Madrid telefonos vonal, melyen keresztül a tagok és szurkolók elérték a klubot, ezen kívül a történelem során először telefonon keresztül is megnyílt a lehetőség rá, hogy jegyeket vásároljanak az érdeklődők. Újdonság volt ezen kívül az átruházható és ajándékba vásárolt éves bérlet bevezetése is.

A Santiago Bernabéu stadion lelátója

A Santiago Bernabéu stadion lelátója

A stadion kapacitását szektorokra bontották, és  a stadionon belüli jelzéseket is felújították. A lelátó harmadik szintjét újramodellezték, és elhelyeztek további 9.380 ülőhelyet. Az ezt megelőző szezonban 16.000 ülőhellyel bővültek a lelátók, a kapacitást azonban lecsökkentették 75.000 nézőre. A Real Madrid stadionjában azonban már mindenki helyet tudott foglalni a mérkőzések alatt.

Elnökké választása után Florentino Pérez elnök sem tétlenkedett, és újabb modernizálási tervet készített, mely magába foglalta a felszereltség technikai fejlesztését, a kereskedelmi szektor kiaknázását és új üzleti tevékenységek bevezetését is. Ezzel a stadion már az év 365 napjában üzemelt, négy étteremmel, a Bernabéu Túrával, és a világ legnagyobb sportszerüzletével.

Panorámakép a Santiago Bernabéu stadionról

Panorámakép a Santiago Bernabéu stadionról

A klub lecserélte az elektronikus eredményjelzőt és az öltözők is sorra kerültek a felújítások során. Az 1.300 telepített hősugárzónak köszönhetően a Santiago Bernabéu a világ legjobban fűtött stadionja. Egy integrált irányítópult segítségével az egész Bernabéu irányítható a távolból. 2007-ben az UEFA az Elit stadionok közé sorolta a Real Madrid otthonát, mely nem csak egy sportlétesítmény, de közösségi, kereskedelmi és üzleti tér is egyben, egy példa értékű komplexum mind modernségben, mind funkcionalitását és vezetését tekintve.

Mendy nem edzett ma délelőtt 2019.09.24. 12:56
Teljes menetrend